Nou ja, er valt best wat voor te zeggen tegen regelrecht actief afzeiken, maar je kan mensen niet dwingen om op elke post te reageren en als je maar gevoelig genoeg bent zal je ook dat zien als 'niet welkom'. Dat laatste is wel het minimum aan stootje waar je tegen moet kunnen, en niet alleen voor SC.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:23 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zo gaat het altijd.
Mensen die niet tegen een stootje kunnen, zullen het nooit redden in een SC.
Alle nieuwen moeten even door de zure appel heenbijten.
Zo gaat het nu eenmaal. Als je laat zien dat je een beetje afzeiken wel kunt hebben, word je al snel geaccepteerd.
Er zijn nogal wat verschillende vormen van afzeiken.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:23 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zo gaat het altijd.
Mensen die niet tegen een stootje kunnen, zullen het nooit redden in een SC.
Alle nieuwen moeten even door de zure appel heenbijten.
Zo gaat het nu eenmaal. Als je laat zien dat je een beetje afzeiken wel kunt hebben, word je al snel geaccepteerd.
Niet overal. Maar ook daar moet je gewoon schijt aan hebben.
Snap niet waarom daar zo moeilijk over gedaan moet worden.
Zie hier!quote:Op donderdag 12 april 2007 11:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jij omschrijft hier heel treffend en in een notendop hét probleem van de R&P SC.
Je moet niet 'tegen een stootje moeten kunnen' om in een forum als R&P je hart te kunnen luchten.
Je moet niet 'door de zure appel heen moeten bijten' om in een forum als R&P te kunnen slowchatten.
GC en ONZ zijn prima plaatsen voor nonstop flamewars, maar ik geloof niet dat een forum als R&P daar nu de juiste plek voor zou moeten zijn.
SC's zie ik eigenlijk altijd los van het subforum waar ze in staan.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:24 schreef Burdie het volgende:
Jij omschrijft hier heel treffend en in een notendop hét probleem van de R&P SC.
Je moet niet 'tegen een stootje moeten kunnen' om in een forum als R&P je hart te kunnen luchten.
Je moet niet 'door de zure appel heen moeten bijten' om in een forum als R&P te kunnen slowchatten.
GC en ONZ zijn prima plaatsen voor nonstop flamewars, maar ik geloof niet dat een forum als R&P daar nu de juiste plek voor zou moeten zijn.
Dat moet je wel. Als jij absoluut nul komma nul weerwoord kan hebben, koop een dagboek. Als je het op internet plaatst kan je reacties verwachten en het maximum wat je kan vragen is dat die met respect gebeuren, niet dat ze per definitie in je straatje vallen. Ergo, je moet tegen een stootje kunnen, alleen niet noodzakelijk een stoot van het formaat wat Moks aanhaalt.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:24 schreef Burdie het volgende:
Kom jij eigenlijk wel eens in andere subfora en specifiek in de SC's aldaar? De F&F-SC gaat écht over dieren en bloempjes hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 11:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
SC's zie ik eigenlijk altijd los van het subforum waar ze in staan.
Het gaat namelijk nooit écht ergens over.
En dat is nou precies de reden waarom ik SC's zo leuk vind.
Jouw verhaal heb ik ook gelezen hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 11:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zie hier!
De posts er uit pakken die in je straatje liggen.![]()
Ik denk daar toch wat anders over.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
In sommige subfora kan het prima nergens over gaan, maar hier in r&p (wat een serieus subforum hoort te zijn) is dat imo niet het geval.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
En gebruikelijkerwijs is dat ook het geval.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:29 schreef Godlike02 het volgende:
Maar als iemand daar binnen komt wandelen of door de mods verzocht is om daar door te gaan met een verhaal dan zal dat in het straatje van R&P liggen en zouden die mensen gewoon welkom moeten zijn.
Exact. Tenzij ik in een kutbui ben.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:30 schreef Litpho het volgende:
En gebruikelijkerwijs is dat ook het geval.
Maar dat is dan ook de enige.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kom jij eigenlijk wel eens in andere subfora en specifiek in de SC's aldaar? De F&F-SC gaat écht over dieren en bloempjes hoor.
Ik kijk er weleens naar. En ze boeien me niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:28 schreef Burdie het volgende:
Kom jij eigenlijk wel eens in andere subfora en specifiek in de SC's aldaar? De F&F-SC gaat écht over dieren en bloempjes hoor.
Wellicht is het wél zo dat betreffende Sc-ers zich op de een of andere manier in dat specifieke subforum thuis voelen.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:29 schreef Mokster het volgende:
En het is niet alleen het probleem van de R&P SC.
Het geldt voor alle SC's.
Nou ja, mensen met een kutbui kan je natuurlijk wel verzoeken zich in een andere SC te uiten. Ik denk niet dat dat een al te grote rem is op je vrijheid van meningsuitingquote:Op donderdag 12 april 2007 11:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
Exact. Tenzij ik in een kutbui ben.
Een andere sc?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, mensen met een kutbui kan je natuurlijk wel verzoeken zich in een andere SC te uiten. Ik denk niet dat dat een al te grote rem is op je vrijheid van meningsuiting.
die toch al niet op een privéforum als Fok! bestaat, maar dat terzijde
Of een topic in klb openen.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een andere sc?
Ik zou liever zeggen dat ze dan maar even moeten uitloggen ofzo![]()
Ook een optie, maar als je specifiek de R&P SC toegankelijker wil maken lijkt "NIET HIER" me wel het minimum. Waar dan wel is niet mijn probleem.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een andere sc?
Ik zou liever zeggen dat ze dan maar even moeten uitloggen ofzo![]()
Het is hier ook gezellig, dus tot nader order is het wel best zoquote:Op donderdag 12 april 2007 11:36 schreef Burdie het volgende:
Het wordt er inmiddels al erg gezellig, dus schroom niet om je aldaar te melden!
Je bent wel een manipulerend type of niet?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:36 schreef Burdie het volgende:
Precies, die kutbui kan je ook in GC-SC afreageren.
Het wordt er inmiddels al erg gezellig, dus schroom niet om je aldaar te melden!
Mokkameisje!quote:Op donderdag 12 april 2007 11:39 schreef Aarti het volgende:
zwaait voorzichtig
Ben jij nog niet door Christine verbannen naar de OO SC?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:39 schreef Aarti het volgende:
zwaait voorzichtig
Fantastisch, niet?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je bent wel een manipulerend type of niet?![]()
Als je maar niet verwacht dat ik er in trap!quote:
Het is een gave. Gebruik hem met trots!quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:48 schreef Mokster het volgende:
Ik wou dat die f*cking wasmachine eens klaar was.
Ik wil naar een terras.
Maar niet in mijn joggingbroek.
grote wasmachine waar AL je kleding in kan?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:48 schreef Mokster het volgende:
Ik wil naar een terras.
Ding is nog van koper, lang leve oude auto's en daarbij behorende radiators.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:17 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat is wel érg duur. Zo'n ding moet je makkelijk voor onder de 100 Euronen kunnen vinden...
>klbquote:Op donderdag 12 april 2007 11:53 schreef Nosh het volgende:
Verdomme. Om 7 uur opstaan om iets af te raffelen, vervolgens doodleuk op de bank verder meuren, en nu loop ik over van de energie, spring ik om de twee minuten weg omdat íets érgens geluid maakt, en wilt dat verslag niet afgaan.
Onder het motto van 'frustraties die er uitmoeten'.
En "Gooi jezelf voor een trein" als eerste fipo krijgen? Hell no.quote:
We horen vanzelf wel wat er gaat gebeuren, of wat er niet gaat gebeuren.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:54 schreef Nosh het volgende:
Oh, en wat betreft die hele SC-discussie: Momenteel ligt er een vraag achter de schermen bij de GC-mods, en daarna zien we wel weer verder. Ik voel er heel weinig voor om maar een knufkroel-kliek te starten, puur en alleen omdat drie users bang worden van small talk en smilies.
Het is in elk geval nét de echte wereld.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:56 schreef Burdie het volgende:
Misschien is fok wel gewoon een kutforum.
Ja maar ... hoe moeten die drie users dan hun steun vinden op het grote boze internet?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:54 schreef Nosh het volgende:
Ik voel er heel weinig voor om maar een knufkroel-kliek te starten, puur en alleen omdat drie users bang worden van small talk en smilies.
Oh, je wilt met een natte broek op het terras gaan zitten?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:48 schreef Mokster het volgende:
Ik wil naar een terras.
Doe eens niet zo negatiefquote:Op donderdag 12 april 2007 11:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja maar ... hoe moeten die drie users dan hun steun vinden op het grote boze internet?.
Maar precies díe spijkerbroek en dát jasje. Duh.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:51 schreef TwistedDarling het volgende:
grote wasmachine waar AL je kleding in kan?
Ik toon betrokkenheid met een issue wat anders mogelijk onder zou sneeuwen, hoe kan dat nou negatief zijn?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |