Amen! Amanda kan nog niet eens een pannenkoek bakken...wat verwacht je dan welooit van haar???quote:Op woensdag 11 april 2007 21:00 schreef blomst het volgende:
Marc stelt zich wel aan, Hij heeft veel te grote verwachtingen. van mensen die totaal niet kunnen koken.
Hij had ze simpeler gerechten moeten laten maken.
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:03 schreef Liess het volgende:
JAAP hou je BEK
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:04 schreef Kinga het volgende:
Ze moeten niet zeiken, Marc heeft gelijk. Nog even en Judith is het ook spuugzat en kapt ermee daar.
Waarom Is ie vrijgezel ?quote:
Dat gaat ie ook en komt nooit meer terug..... gelijk heeft ie.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:05 schreef noekje het volgende:
Natasia en Amanda krijgen dadelijk ontzettende bonje.
Marc moet niet zeiken. Als het hem niet bevalt dan gaat die maar lekker naar huis.
Zuipen is belangrijker voor Huub de alcoholistquote:Op woensdag 11 april 2007 21:05 schreef Soury het volgende:
Wat Huub zegt is : Ik heb gister weer lekker tot diep in de nacht feesie gehad. Anders was het wel beter![]()
tis intriest ja,quote:Op woensdag 11 april 2007 21:06 schreef Liess het volgende:
Natasia janken! "Je mag me niet alleen laten"
Dat doet ie nu ookquote:Op woensdag 11 april 2007 21:05 schreef noekje het volgende:
Natasia en Amanda krijgen dadelijk ontzettende bonje.
Marc moet niet zeiken. Als het hem niet bevalt dan gaat die maar lekker naar huis.
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:06 schreef Black_king het volgende:
Natasia is als enigste enige oprecht verbouwereerd....![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:04 schreef Black_king het volgende:
De frustratie van Marc naar DGK speelt ook een rol, hoor....
Ikke ook ! Werken moeten ze zo nu en dan... Is dat nou zo moeilijk en het zijn leuke dingen ....waar ze voor kiezenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doet ie nu ook.
Ik heb respect voor zijn stellingname.
Damn, i just like your "kwaliteitsposts"quote:Op woensdag 11 april 2007 21:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij heeft zich er volgens mij nooit echt op zijn gemak gevoeld, en als er niet een paar bewoners inzaten die hij wel mocht dan was hij er al lang niet meer gekomen.
Natasia is van alles maar zeker niet enigquote:Op woensdag 11 april 2007 21:06 schreef Black_king het volgende:
Natasia is als enigste oprecht verbouwereerd....
zwaar overdreven dit allemaalquote:Op woensdag 11 april 2007 21:09 schreef Maanvis het volgende:
Waarom huilt brian nou weer!? Verliest ie zijn vader ofzo?
Goed zo Jaap,quote:Op woensdag 11 april 2007 21:09 schreef pronkjewail het volgende:
Jaap gaat nu tegen Huub gillen dat hij respectloos is en dat hij niks doet? HUH?
En wat zei hij toen hij wegging?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:11 schreef Katewalker het volgende:
Ik vind het zwaar lullig om pas op het eind van de wedstrijd met de kritiek te komen dat ze te weing geoefend hebben. Dat heeft Marc tussendoor ook al kunnen zien en wat van kunnen zeggen. Dan had hij ook al eerder kunnen zeggen dat hij er mee wilde stoppen.
Huub en Amanda hebben vanavond gekookt, waren zenuwachtig en gestresst en krijgen nu zwaar op hun kloote. Geef ze dan de helft van de punten, of voor mijn part een derde, voor de moeite en de keren dat ze er wel aan gewerkt hebben. Maar ze helemaal geen punten geven, ze lopen uitkafferen en zeggen "ik kom hier niet meer"...pffff wat een eikel die Mark
![]()
Volgens mij herkent ze die nog steeds niet als er ook een ui naast ligt...quote:Op woensdag 11 april 2007 21:11 schreef Sug4r het volgende:
Die wedstrijd was veel te hoog gegrepen voor Amanda, 8 weken geleden wist ze niet eens wat een aardappel was.
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:11 schreef Sug4r het volgende:
Die wedstrijd was veel te hoog gegrepen voor Amanda, 8 weken geleden wist ze niet eens wat een aardappel was.
Dat heeft Marc ook wel aangegeven, daarom heeft ie ze ook naar Lepels gehaald, om er zeker van te zijn dat ze er een dag aan besteden. Maar ze vonden het blijkbaar niet leuk genoeg om nog meer te oefenen.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:11 schreef Katewalker het volgende:
Ik vind het zwaar lullig om pas op het eind van de wedstrijd met de kritiek te komen dat ze te weing geoefend hebben. Dat heeft Marc tussendoor ook al kunnen zien en wat van kunnen zeggen. Dan had hij ook al eerder kunnen zeggen dat hij er mee wilde stoppen.
Huub en Amanda hebben vanavond gekookt, waren zenuwachtig en gestresst en krijgen nu zwaar op hun kloote. Geef ze dan de helft van de punten, of voor mijn part een derde, voor de moeite en de keren dat ze er wel aan gewerkt hebben. Maar ze helemaal geen punten geven, ze lopen uitkafferen en zeggen "ik kom hier niet meer"...pffff wat een eikel die Mark
![]()
Ik vind deze reactie van de groep echt verschrikkelijk schijnheilig. Zelfs als je de inzet van Amanda en Huub buiten beschouwing laat, is het schijnheilig. Ze doen zelfs ook helemaal niks aan voorbereiding en ze hebben helemaal NOOIT ook maar iets tegen Huub en amanda gezegd over oefenen. Ze vonden het allemaal prima, totdat bleek dat ze geen cps kregen.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:12 schreef mazaru het volgende:
Ze hebben nu allemaal wel een grote bek, maar ik heb ook niemand horen zeggen dat ze meer moesten oefenen.
Waar halen ze het lef vandaan om zo te reageren
Idee voor een nieuw programma, i.p.v. koken met sterren.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:13 schreef noekje het volgende:
Wat een achterlijk gedoe. Koken met emotie.
Aardappel anders, dat is passie.
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:13 schreef noekje het volgende:
Ik ook, in 8 weken hebben ze niets van hem opgestoken.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:07 schreef Copycat het volgende:
Dat doet ie nu ook.
Ik heb respect voor zijn stellingname.
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:14 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Ik vind deze reactie van de groep echt verschrikkelijk schijnheilig. Zelfs als je de inzet van Amanda en Huub buiten beschouwing laat, is het schijnheilig. Ze doen zelfs ook helemaal niks aan voorbereiding en ze hebben helemaal NOOIT ook maar iets tegen Huub en amanda gezegd over oefenen. Ze vonden het allemaal prima, totdat bleek dat ze geen cps kregen.
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:13 schreef noekje het volgende:
Dat haar van haar is al een dagtaak hoor Marcquote:Op woensdag 11 april 2007 21:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat heeft Marc ook wel aangegeven, daarom heeft ie ze ook naar Lepels gehaald, om er zeker van te zijn dat ze er een dag aan besteden. Maar ze vonden het blijkbaar niet leuk genoeg om nog meer te oefenen.
En, wat verwacht je van Amanda, die is met haar pianolessen gestopt omdat ze het te druk heeft, mag ze ook nog iets van vrije tijd??![]()
Echt, de bewoners zouden voor hun op moeten komen, dat gezeik van die medebewoners zou ik écht in de prullenbak sodemieteren, doe ff normaal zeg.. Zij hebben helemaal niet hoeven koken, en dan zo ontzettend je medebewoners uitkafferen. Wat 'n onzin.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:13 schreef blomst het volgende:
Brian het is geen koken met emotie.
Ik vind de reactie van ierereen wel wat overdreven.
Ik zie er helaas de humor niet van in...........wat mankeer ik toch dat ik me alleen maar irriteer aan het stotteren van Huub, en die vette kop van Amandaquote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:14 schreef carpediem23 het volgende:
Zijn hier mensen die zich ooit hebben opgegeven voor dgk?
Het schijnt dat Amanda Natasja eens zou helpen met koken onder het motto 'oefenen', maar ze lag liever in de zon.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:14 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Ik vind deze reactie van de groep echt verschrikkelijk schijnheilig. Zelfs als je de inzet van Amanda en Huub buiten beschouwing laat, is het schijnheilig. Ze doen zelfs ook helemaal niks aan voorbereiding en ze hebben helemaal NOOIT ook maar iets tegen Huub en amanda gezegd over oefenen. Ze vonden het allemaal prima, totdat bleek dat ze geen cps kregen.
Eric en syl trekken naar de andere groepquote:Op woensdag 11 april 2007 21:12 schreef proh het volgende:
ok, actie gelukt, Amanda trekt weer naar Huub...
binnenkort weer 4-4 in de gouden kooi?
dan kijk je naar die anderen, dat is toch ook lachen, wat een loosersquote:Op woensdag 11 april 2007 21:16 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik zie er helaas de humor niet van in...........wat mankeer ik toch dat ik me alleen maar irriteer aan het stotteren van Huub, en die vette kop van Amanda![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:15 schreef rooie3 het volgende:
Vind het zwaar overdreven.
En vooral van de mede bewoners.
Zelf verprutst Natas en rat alles van de lessen die ze krijgen.
Die zangleraar staat net zo goed voor lul.
En dat is allemaal wel goed.
Ik zwaai even met je mee.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En Marc heeft DGK gebruikt als reclame om aan te tonen dat hij in zijn restaurant Lepels alleen maar kwaliteit levert![]()
Dat is snel.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:17 schreef jinca het volgende:
Zoooh..we zijn weer op niveau....ik ga maar weer eens....
Het gaat voornamelijk om het feit dat totaal niks hebben gedaan ervoor en daar heeft Marc groot gelijk in. Ze hadden op zijn minst idd een beetje kunnen oefenen. Ik cind het ergens wel mooi dat ze nu een keertje op hun nummer worden gezetquote:Op woensdag 11 april 2007 21:16 schreef Bridale het volgende:
Amanda moest nog leren snijden en alles 8 weken geleden. Daar kan je toch niet van verwachten dat die een 4 gangen menu perfect kan koken.
Nu heeft die Amanda als back-upquote:Op woensdag 11 april 2007 21:15 schreef Napster het volgende:
Geluk voor Huub dat die niet weggestemd kan worden
Iedereen is pissed
En vindt het belachelijk dat ze dat respect van een bedankje niet krijgt.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hahaha Amanda wil bedankt horen........
Afgelopen weekend dacht ze nog de gaarheid van de pasta te testen door deze tegen het keukenkastje aan te gooien.... dus nou ff niet gaan lopen zeuren over te hoge verwachtingen, ze kan nix en ze wil ook nix leren, en dat is haar grootste fout.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:16 schreef Bridale het volgende:
Amanda moest nog leren snijden en alles 8 weken geleden. Daar kan je toch niet van verwachten dat die een 4 gangen menu perfect kan koken.
Geweldig ditquote:Op woensdag 11 april 2007 21:19 schreef pullup het volgende:
Nicolaas grijpt zijn kans en hij probeert meteen Amanda weg te werken![]()
Door Mark jaquote:Op woensdag 11 april 2007 21:18 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Het gaat voornamelijk om het feit dat totaal niks hebben gedaan ervoor en daar heeft Marc groot gelijk in. Ze hadden op zijn minst idd een beetje kunnen oefenen. Ik cind het ergens wel mooi dat ze nu een keertje op hun nummer worden gezet
hahaha, heerlijk die gedachtegang.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
En vindt het belachelijk dat ze dat respect van een bedankje niet krijgt.
"Al was het maar 'bedankt voor deze klotezooi'."
Dit kan echt niet... volgende keer huubje dusquote:Op woensdag 11 april 2007 21:19 schreef pullup het volgende:
Ik ben bang dat Brian daar niet in meegaat.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:20 schreef Maanvis het volgende:
Whaha.. Misschien gaat het hem ook nog lukken ook
We weten niet of dit idee uit zijn brein is ontsprotenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:18 schreef proh het volgende:
wat een speler die Nicolaas!!!
Jaap lult. Welke kok was hem aan het uitleggen dat zijn manier van wokken ervoor zorgt dat alle vitamines eruit gaan? Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij was dat toch ook Marc? En in welke mate luisterde hij naar dat advies? In geen enkele mate, hij twijfelde gewoon aan de deskundigheid van de kok.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Japio zou zelfs zonder cp's een kookcursus van Marc willen...
Denk dat die sukkel al gelukkig wordt als iemand hem leert hoe een frituurpan werkt![]()
Tam... ze durven er niet tegenin te gaan.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:21 schreef 2live het volgende:
ik heb maar 1 stream; hoe reageert de groep op het voorstel van nicolaas
Wowww.. Slim zeg..quote:Op woensdag 11 april 2007 21:19 schreef pullup het volgende:
Nee ik wil eerst Japio eruitquote:Op woensdag 11 april 2007 21:21 schreef blomst het volgende:
Wat is Nicolaas vuil bezig.
Dit gun ik Amanda niet op zón manier.
Klopt. Hij stond nog geen minuut naast Marc en begon zijn deskundigheid in twijfel te trekken. Wat hij trouwens bij iedereen doet in het huis.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:22 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Jaap lult. Welke kok was hem aan het uitleggen dat zijn manier van wokken ervoor zorgt dat alle vitamines eruit gaan? Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij was dat toch ook Marc? En in welke mate luisterde hij naar dat advies? In geen enkele mate, hij twijfelde gewoon aan de deskundigheid van de kok.
doh sylbia is in labbbquote:Op woensdag 11 april 2007 21:23 schreef Black_king het volgende:
Sylvia gaat tegen Huub in..... The tide is turning....
nooit..quote:Op woensdag 11 april 2007 21:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Moet Brian het straks weer met z'n dushiputje doen...vraag me af of hij Amanda eruit zal stemmen
Voorlopig pruttelt alleen Brian wat tegenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:22 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wowww.. Slim zeg..![]()
![]()
Overtrokken gedoe allemaal. Doet Sylvia hier ook gewoon aan mee? Die gaat echt niet Amanda om deze reden er uit stemmen hoor, geloof ik niks van.
Die bewoners zijn allemaal zo hypocriet als de tering, vinden t alleen erg omdat ze de contactpunten niet krijgen. Met hun zogenaamd respect voor die kok, tis 'n fucking kok, niets meer en niets minder. Koks zijn arrogant.
huub mag niet stemmenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:23 schreef mazaru het volgende:
Zou het geen humor zijn als iedereen Amanda er uit stemt, en Huub als laatste nee zegt
Ik weet zeker dat Huub dan voor de rest van zijn tijd in de villa een welwillend slaafje heeft
Nee ik ook niet..quote:Op woensdag 11 april 2007 21:21 schreef blomst het volgende:
Wat is Nicolaas vuil bezig.
Dit gun ik Amanda niet op zón manier.
Ik verwacht dat LS allang weer gebanned is naar VOL.....quote:Op woensdag 11 april 2007 21:23 schreef PC eend het volgende:
Redactie zeg ff wat, anders denkt die lijpo van een LS dat jullie heeft weggejaagt
Dat gun ik hem niet![]()
Dat was Marc... daar nam Jaap niets van aan, net zoals hij niets van Carlos aanneemt of van welke willekeurige vakman/vrouw je ook in die villa zet.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:22 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Jaap lult. Welke kok was hem aan het uitleggen dat zijn manier van wokken ervoor zorgt dat alle vitamines eruit gaan? Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij was dat toch ook Marc? En in welke mate luisterde hij naar dat advies? In geen enkele mate, hij twijfelde gewoon aan de deskundigheid van de kok.
Huub mag niet stemmen..quote:Op woensdag 11 april 2007 21:23 schreef mazaru het volgende:
Zou het geen humor zijn als iedereen Amanda er uit stemt, en Huub als laatste nee zegt
Ik weet zeker dat Huub dan voor de rest van zijn tijd in de villa een welwillend slaafje heeft
Huub kan de komende stemronde niet mee stemmen.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:23 schreef mazaru het volgende:
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:24 schreef PietjePuk63 het volgende:
En nu komt de aap uit de mouw wat betreft de immuniteit van Huub.
En iedereen gisteren maar lopen piepen.
De Sint laat nu al zijn meerwaarde zien! de eerste de beste gelegenheid grijpt hij aan om de macht naar zich toe te trekken. Nicolaas is vanaf nu weer de Alpha-Male!![]()
Huub is immuun dus die kan niet stemmen.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:23 schreef mazaru het volgende:
daarom zeg ik dat het doorgestoken kaart is........dit is allemaal voor bedacht..quote:Op woensdag 11 april 2007 21:25 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub kan de komende stemronde niet mee stemmen.
Nope, hij staat er nog niet opquote:Op woensdag 11 april 2007 21:24 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik verwacht dat LS allang weer gebanned is naar VOL.....![]()
Ook goedquote:Op woensdag 11 april 2007 21:24 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik verwacht dat LS allang weer gebanned is naar VOL.....![]()
Oh ja, dat was ik ff vergetenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Huub is immuun dus die kan niet stemmen.
Eric en Sylvia willen wel mee lullen.. die raken zo van de schopstoel af!quote:Op woensdag 11 april 2007 21:26 schreef JesusQuintana het volgende:
Wat zit iedereen nou ontzettend slap ja en amen te zeggen naar Nicolaas. Er komt uiteindelijk toch niks weer van, gaat godverdomme al een half jaar lang zo
Tuurlijk joh. Dit is zo heftig dat maatjes Sylvia en Eric hem er meteen uitstemmen. En zij kunnen dat maken, want zij oefenen zelf wél dagelijks een beste tijd met zingen en acteren enzo.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:20 schreef Napster het volgende:
Zei al dat het een geluk is dat Huub niet weggestemd mag worden
Als een pragmatist. over een half jaar blijkt het allemaal zijn plannetje geweest te zijn.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:24 schreef Polonium-120 het volgende:
ben benieuwd hoe huub hiermee omgaat...
Tuurlijk, ze hebben niet geoefend en daar mogen ze best voor op hun flikker hebben. Marc had kunnen zeggen jullie oefenen te weinig, jullie zetten me voor lul, er komt geen kookwedstrijd. Bam, duidelijke taal. Eigen schuld, dikke bult.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:18 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Het gaat voornamelijk om het feit dat totaal niks hebben gedaan ervoor en daar heeft Marc groot gelijk in. Ze hadden op zijn minst idd een beetje kunnen oefenen. Ik cind het ergens wel mooi dat ze nu een keertje op hun nummer worden gezet
En met Markquote:Op woensdag 11 april 2007 21:25 schreef carpediem23 het volgende:
Febo is nu happy met Nico
het volgende statement?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:27 schreef BuffyJan het volgende:
Krijgt Brainless nou ook een sanctie voor t voor lul zetten van Juf Judith?![]()
jaaaa omg!quote:Op woensdag 11 april 2007 21:28 schreef noekje het volgende:
Alsof Nicolaas ook maar iets geeft om Marc. Hij speelt het zo verdomde goed.
Ik verwacht dat er nog genoeg zal gebeuren in de komende weekquote:Op woensdag 11 april 2007 21:29 schreef Liess het volgende:
Ik hoop dus echt dat Amanda er niet uitgestemd gaat worden, dit vind ik zó triest.
Dank je Marcquote:Op woensdag 11 april 2007 21:28 schreef Copycat het volgende:
Haha, het gaat hem straks nog lukken ook!
Dat zou terecht zijn. Maar eigenlijk is degene die het zwaarste voor lul is gezet de rat zelf, en daar geniet ik ook echt van.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:27 schreef BuffyJan het volgende:
Krijgt Brainless nou ook een sanctie voor t voor lul zetten van Juf Judith?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |