quote:Op woensdag 11 april 2007 21:04 schreef Black_king het volgende:
De frustratie van Marc naar DGK speelt ook een rol, hoor....
Ikke ook ! Werken moeten ze zo nu en dan... Is dat nou zo moeilijk en het zijn leuke dingen ....waar ze voor kiezenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doet ie nu ook.
Ik heb respect voor zijn stellingname.
Damn, i just like your "kwaliteitsposts"quote:Op woensdag 11 april 2007 21:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij heeft zich er volgens mij nooit echt op zijn gemak gevoeld, en als er niet een paar bewoners inzaten die hij wel mocht dan was hij er al lang niet meer gekomen.
Natasia is van alles maar zeker niet enigquote:Op woensdag 11 april 2007 21:06 schreef Black_king het volgende:
Natasia is als enigste oprecht verbouwereerd....
zwaar overdreven dit allemaalquote:Op woensdag 11 april 2007 21:09 schreef Maanvis het volgende:
Waarom huilt brian nou weer!? Verliest ie zijn vader ofzo?
Goed zo Jaap,quote:Op woensdag 11 april 2007 21:09 schreef pronkjewail het volgende:
Jaap gaat nu tegen Huub gillen dat hij respectloos is en dat hij niks doet? HUH?
En wat zei hij toen hij wegging?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:11 schreef Katewalker het volgende:
Ik vind het zwaar lullig om pas op het eind van de wedstrijd met de kritiek te komen dat ze te weing geoefend hebben. Dat heeft Marc tussendoor ook al kunnen zien en wat van kunnen zeggen. Dan had hij ook al eerder kunnen zeggen dat hij er mee wilde stoppen.
Huub en Amanda hebben vanavond gekookt, waren zenuwachtig en gestresst en krijgen nu zwaar op hun kloote. Geef ze dan de helft van de punten, of voor mijn part een derde, voor de moeite en de keren dat ze er wel aan gewerkt hebben. Maar ze helemaal geen punten geven, ze lopen uitkafferen en zeggen "ik kom hier niet meer"...pffff wat een eikel die Mark
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |