Nu gaan dreigen? Tot over héeeel lange tijd dan maar weer.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik las op een andere site dat DGK-R hier wel durft te komen, vandaar dat ik hier ff reageerde.
Maar laten ze maar zo door gaan en vooral IEDER pakketje wat nu binnenkomt heeeeeeeeeeeeeel voorzichtig openen.
Je weet maar nooit wat er inzit.
Huub heeft gewoon duidelijk gewonnen en gaan ze die tegenwerken. Ze vragen er toch zelf om.
Komt binnenkort een heeeeeeeeeeeeeeel leuk verrassingspakketje bij hun binnen.
Zij ons bedonderen, kunnen streamers beter.
Spreek even voor jezelf met je belachelijke bedreiging.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik las op een andere site dat DGK-R hier wel durft te komen, vandaar dat ik hier ff reageerde.
Maar laten ze maar zo door gaan en vooral IEDER pakketje wat nu binnenkomt heeeeeeeeeeeeeel voorzichtig openen.
Huub heeft gewoon duidelijk gewonnen en gaan ze die tegenwerken. Ze vragen er toch zelf om.
LS is zijn pillen weer vergetenquote:Op woensdag 11 april 2007 20:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
ja iddquote:Op woensdag 11 april 2007 20:48 schreef jacqjacq het volgende:
gatver die reaktie van jaap ! yeahhhhhh met groot gejuich
moeten de anderen ook gaan doen als blijkt dat jaap iets is aangekomen op de weegschaal
Persoonlijke aanval = topicreportquote:Op woensdag 11 april 2007 20:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wat komt die stomvervelende tongytongylickylicky nou weer doen?
Ik zie het al weer: weer zeiken, zeuren en irriteren.![]()
als hij snackbar eten wel weet te waarderen en dit niet, zet t wel t een en ander of hetgeen die 2 hem hebben voorgezet.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaap is zo vet geworden van snackbar-eten, dus die zijn smaak papillen zullen echt niet zo ver ontwikkeld zijn.
Matennaaiers?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:46 schreef 2live het volgende:
wat een stelletje matennaaiers die nicolaas en jaap!
Dat is inderdaad übertriest... en hij wrijft het er nu nog even in bij Marc, wat een ongelooflijke hork van een vent is het toch.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:48 schreef jacqjacq het volgende:
gatver die reaktie van jaap ! yeahhhhhh met groot gejuich
moeten de anderen ook gaan doen als blijkt dat jaap iets is aangekomen op de weegschaal
Gs ff lekker bellen joh!quote:Op woensdag 11 april 2007 20:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En hun best was dus niet goed genoeg?? Waarom niet? Omdat ze geen reet gedaan hebben terwijl ze tijd zat hadden om te oefenen. Ze hebben dus nu even hun best gedaan, maar hun best was beter geweest als ze wel geoefend hadden.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:50 schreef Desii het volgende:
Ik vind het flauw van Marc... ze hebben vandaag toch hun best gedaan.
Judith kan er ook wat van.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:50 schreef Ecila111 het volgende:
Ze krijgen geen punten van Mark. Hèhè eindelijk iemand die op z'n strepen staat met die luiwammesen.
Niet waar.... Ze kiezen zelf !! Doe er dan wat mee . Amanda en Huub hebben hier ook voor gekozen. Ik zou dat ook wel willen maar ik zou never nooit in DGK gaan. Ze krijgen kansen en grijpen het niet aan. En dan heb ik nog meer bewondering voor een kook of zang, piano cursus dan een Buikcorrectie... Gaan ze daar ook over oordelen?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Komt ook wel een beetje omdat ze vanalles moeten doen, ik heb nooit mijn kansen zo verspreid als de meeste DGKers. Huub is goed met de piano, beter laat je hem daar dan alle energie ingooien. En zo heeft iedere miljonair wel 1 specialiteit die wel verfijnd kan worden, maar omze nu 5 dingen tegeven, dan doen ze het allemaal slecht.
Constant zuigen tot je een reactie krijgt ook.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Persoonlijke aanval = topicreport
Waar staat een doodsbedreiging????????quote:Op woensdag 11 april 2007 20:48 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ga jij bij de buren ff doodsbedreigingen uiten..... Dan ben je direct geband.....Get Lost !
Ik vind het ook wat flauwquote:Op woensdag 11 april 2007 20:50 schreef Desii het volgende:
Ik vind het flauw van Marc... ze hebben vandaag toch hun best gedaan.
Een kilo!quote:Op woensdag 11 april 2007 20:52 schreef Ecila111 het volgende:
Mag ik die lekkere asperges dien Amanda links heeft laten liggen?
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Persoonlijke aanval = topicreport
Jaap: A psycho.... Full blooded..... Sick F*quote:Op woensdag 11 april 2007 20:52 schreef beequeen het volgende:
Jezus, Jaap denkt dat Lepels en Mark naar de kloten gaan, omdat Mark in DGK gekookt heeft, en les gegeven.
Wat is die man toch triest.![]()
Als het mooi weer is zitten ze de hele dag buiten. Als Tilly op bezoek komt zitten ze de hele dag bij haar. Misschien dat 1 uur per dag "nuttig" besteed wordt in dat huis.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:48 schreef waxmask het volgende:
Komt ook wel een beetje omdat ze vanalles moeten doen, ik heb nooit mijn kansen zo verspreid als de meeste DGKers. Huub is goed met de piano, beter laat je hem daar dan alle energie ingooien. En zo heeft iedere miljonair wel 1 specialiteit die wel verfijnd kan worden, maar omze nu 5 dingen tegeven, dan doen ze het allemaal slecht.
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waar staat een doodsbedreiging????????
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:53 schreef CartWOman het volgende:
Huub gaat zo vast heel kwaad worden.
zeg zeg.. laat mij er buitenquote:Op woensdag 11 april 2007 20:48 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ga jij bij de buren ff doodsbedreigingen uiten..... Dan ben je direct geband.....Get Lost !
Hmmm toch maar even de streams aangooien danquote:Op woensdag 11 april 2007 20:53 schreef CartWOman het volgende:
Ik ook maar ik vind het wel typisch.quote:
Wat dreig ik nu????????quote:Op woensdag 11 april 2007 20:48 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nu gaan dreigen? Tot over héeeel lange tijd dan maar weer.
Tegen Marc niet....quote:Op woensdag 11 april 2007 20:53 schreef CartWOman het volgende:
ligt niet aan jou.. kan hier niet eens gesprekken volgen..quote:Op woensdag 11 april 2007 20:55 schreef Kinga het volgende:
Redactie, wat is er serieus aan de hand met die streams? Of ligt het aan mij?
Ik zeg BANJ - J =quote:Op woensdag 11 april 2007 20:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat dreig ik nu????????
Ik stuur alleen maar zwaar verschimmeld en verrot vreten naar Jaap, omdat hij zo blij was dat Huub de punten niet kreeg.
Is dat ook al bedreiging?????
Wat een stelletje losers zijn jullie hier zeg.
Boos dat de gezelligste streamer nu meer op VOL zit??????
![]()
Doe even normaal!!quote:Op woensdag 11 april 2007 20:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Huub heeft er gewoon geen donder aan gedaan, die denkt dat hij alles voor elkaar kan krijgen met zijn vlotte praatjes. Maar in de echte wereld (en zelfs in DGK) werkt dat nou eenmaal niet zo.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:53 schreef Liess het volgende:
Jezus, zelfs Syl doet vet bot tegen Huub... alsof hij er wat aan kan doen dat ie gewoon niet kan koken?
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat een stelletje losers zijn jullie hier zeg.
Boos dat de gezelligste streamer nu meer op VOL zit??????
![]()
Neem een andere verbinding ipv een verrot modemquote:Op woensdag 11 april 2007 20:55 schreef Kinga het volgende:
Redactie, wat is er serieus aan de hand met die streams? Of ligt het aan mij?
Eens!!quote:Op woensdag 11 april 2007 20:52 schreef Liess het volgende:
Sorry hoor naar je kan die gasten echt niet zo'n 5 gangen menu laten maken, zelfs ik kan dat niet zonder dat er wat mislukt, en ik kan wél koken.
En niemand kan zeggen dat ze er geen tijd en energie (en een hoop lol) in gestoken hebben! Dat verdient ook punten.
Van chique naar sick....quote:Op woensdag 11 april 2007 20:57 schreef itsme het volgende:
Jezus Wat is dit toch een klote show geworden![]()
Maar ze hebben d'r helemaal niks aan gedaan, amper 2keer per persoon gekookt in het huis etc.. Dus Marc heeft wel gewoon gelijk!quote:Op woensdag 11 april 2007 20:57 schreef Clank het volgende:
[..]
Eens!!
En het ging niet alleen om koken.. ze hebben hele lessen besteed aan het pletten van kwartels en het fileren van vissen. Je kunt geen 4 sterren kok creëren in een paar lessen.
Zelf een menu samenstellen en dit onder een bepaalde tijdsdruk gaan maken is niet niks. Als het zo makkelijk was waren we allemaal topkoks!!
Gelijk heeft iequote:
Dat mag morgen weerquote:Op woensdag 11 april 2007 20:59 schreef schatje het volgende:
Huub, je kunt er beter niet tegen in gaan.
![]()
Of wil Marc een eigen TV proggie (oei ik ben nu wel vals)quote:Op woensdag 11 april 2007 20:59 schreef Marrije het volgende:
Hahaha, Marc zet nooit meer een stap in DGK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |