Kijk; de tendens is toch een beetje dat alles wat wij zeggen niet echt geloofd wordt....quote:
Maar het hoeft ook weer niet zo te zijn.. maw, Jaap is niet zo'n slimmerk, met daarbij een ruime fantasie.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:26 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja, dat kan hij wel zeggen ja, maar dan hoeft dat nog niet zo te zijn.
Nog meer juryleden die hun uitslag prijsgeven?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:29 schreef Flabberguest het volgende:
volgens mij hoorde ik dat jaap voor A in de 70 punten had en voor B 61. dan is huub de winnaar.
Ohw een 5 en een 3,5. Huub 5 en Amanda 3,5?
wat weet japio nou van ete manquote:Op woensdag 11 april 2007 20:29 schreef rooie3 het volgende:
japio vind het een drama.
Nou Japio jij bent zelf een drama.
Als je alleen maar hier komt om een potje te gaan schelden, ga dan snel maar weer weg.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Noem het zoals iedereen hier SCRIPT... Domme SUKKEL, nu zeg je gewoon dat er een script is, wat je altijd hebt ontkent.
Ik denk dat je jaap een beetje onderschatquote:Op woensdag 11 april 2007 20:30 schreef FSR het volgende:
[..]
Maar het hoeft ook weer niet zo te zijn.. maw, Jaap is niet zo'n slimmerk, met daarbij een ruime fantasie.
Daden heeft hij niet, maar hij zal niet alles verzinnen..
hoezo?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:32 schreef rooie3 het volgende:
Als Huub verl;iest heeft hij weer geen punten.
brian pakt ze meteen.
Hoop echt dat Huub wint en Brian dan alleen die 100 punten geeft.
Als Huub daar maar aan denkt.
Anders kost het hem extra punten.
Is dat al bekend dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:33 schreef Flabberguest het volgende:
HUUB WINSSSSSSSSSS
Laat gaan joh, post gezellig mee en laat die kutnewbies en andere users die toch alleen maar kunnen zeiken gewoon zeiken...quote:Op woensdag 11 april 2007 20:30 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Kijk; de tendens is toch een beetje dat alles wat wij zeggen niet echt geloofd wordt....![]()
Wát was respectloos, volgens hem?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:34 schreef Black_king het volgende:
Marc: "Ik vind het respectloos naar mij toe"
Je collega's die wél wat in de melk te brokkelen hebben maken de geloofwaardigheid van DGK_REDACTIE alhier er nou ook niet echt groter op, dat zal je toch moeten toegeven.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:30 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Kijk; de tendens is toch een beetje dat alles wat wij zeggen niet echt geloofd wordt....![]()
Mevrouw Amanda. En dat kwam er niet zo vriendelijk uit.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:34 schreef Black_king het volgende:
Marc: "Ik vind het respectloos naar mij toe"
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Mevrouw Amanda. En dat kwam er niet zo vriendelijk uit.
Als hij rat eerst 50 punten geeft.quote:
Jawel hoor ik geloof je wel, maar voor de ongelovigen onder ons zal je al wat bereiken door even alle lichten aan en uit te doen in de villa, als dat het knopje is dat jij mag bedienenquote:Op woensdag 11 april 2007 20:30 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Hoezeequote:Op woensdag 11 april 2007 20:35 schreef RSie het volgende:
wat loopt iedereen hier toch te zeiken over wel of niet scripten.
lekker belangrijk of dat gebeurd of niet! de bewoners zullen zich er echt niet voor het script uit laten zetten dus op die manier kan er weinig aan het spelelement beinvloed worden.
en als er een beetje gescript wordt,.. ach als het maar leuk blijft om naar te kijken.
mijns inziens verloopt het allemaal normaal en wordt er gewoon hier en daar wat bijgestuurd!
p.s. mocht de redactie zich tegenover de streamers willen bewijzen bied ik mij aan om komende vrijdag een kijkje achter de schermen van de kooi te nemen en daarover hier op FOK een klein verslagje te schrijven!
Amanda heeft al geregeld Marc over de rooie gekregen (de voorbereiding enz)quote:Op woensdag 11 april 2007 20:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Mevrouw Amanda. En dat kwam er niet zo vriendelijk uit.
Krijgen Huub en Amanda nog een onderonsje met Marc?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:35 schreef CartWOman het volgende:
Jezus zeg, als ik Marc zo hoor.... ik zou ze niet eens meer willen spreken. Amanda gebruikt haar eigen ingrediënten niet eens... stervensdure asperges down the drain.![]()
Hij wil ze het liefst geen punten geven.![]()
Jaap is gezakt omdat hij niet genoeg studiepunten had. Dit kwam omdat hij niet de verplichte colleges heeft gevolgd. Hij kon er dus niets aan doen dat hij gezakt is.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:35 schreef jacqjacq het volgende:
als mensen met hun reet in de zon liggen, dan verdienen ze geen punten,... zegt jaap die net gezakt is voor zijn examen (waar dus blijkbaar ook niet genoeg tijd aan besteed is)
Flauw hoor.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:37 schreef 2live het volgende:
jaap en nicolaas doen hun best om te zorgen dat huub en amanda geen punten krijgen
nee hoor, hoeft niet! ik wil alleen best graag eens een kijkje achter de schermen nemen en er dan een mooi verslag van plaatsen op FOKquote:Op woensdag 11 april 2007 20:37 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Hoezee![]()
Moet ik me nog bewijzen dan?![]()
![]()
Ooooh.. Dat is schokkend zeg..quote:Op woensdag 11 april 2007 20:38 schreef the_undertaker het volgende:
Wat lult die Marc nu ... hij krijgt er genoeg voor betaald om daar te zijn
dat was wel opvallendquote:Op woensdag 11 april 2007 20:39 schreef Sug4r het volgende:
Ik snap niet dat Jaap en Nicolaas hier over mogen oordelen, zij zien dat Huub gewonnen heeft en zitten te zeuren dat alles over moet
Ik wil mee!quote:Op woensdag 11 april 2007 20:35 schreef RSie het volgende:
wat loopt iedereen hier toch te zeiken over wel of niet scripten.
lekker belangrijk of dat gebeurd of niet! de bewoners zullen zich er echt niet voor het script uit laten zetten dus op die manier kan er weinig aan het spelelement beinvloed worden.
en als er een beetje gescript wordt,.. ach als het maar leuk blijft om naar te kijken.
mijns inziens verloopt het allemaal normaal en wordt er gewoon hier en daar wat bijgestuurd!
p.s. mocht de redactie zich tegenover de streamers willen bewijzen bied ik mij aan om komende vrijdag een kijkje achter de schermen van de kooi te nemen en daarover hier op FOK een klein verslagje te schrijven!
en dat was dus ook eigen schuld dikke bult.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:38 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Jaap is gezakt omdat hij niet genoeg studiepunten had. Dit kwam omdat hij niet de verplichte colleges heeft gevolgd. Hij kon er dus niets aan doen dat hij gezakt is.
(en zoveel ik hem heb zien leren in 1 maand tijd heb ik mijn hele leven nog niet gedaan. Ik ging liever in de zon liggen dan huiswerk maken![]()
Hoezo, luisteren ze naar Nicolaas en Jaap dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:41 schreef rebellious_angel het volgende:
dit vind ik belachelijk, ze hebben wel degelijk hun best gedaan, zelfs Amanda.
en Nicolaas, wat ben jij een vuile naaier!
Laat Jaap CORA gaan naaien, vetklep.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:41 schreef Marrije het volgende:
Jaap zit ze lekker te naaien.
Nee dat niet denk ik, maar ik zou het persoonlijk ook wel leuk vinden te lezen hoe iemand achter de schermen tegen de dingen aankijkt, en misschien dat je een bepaalde situatie kan uitleggen die de meeste streamers hebben gezien en waarvan ze weten dat er ingegrepen is door "achter"quote:Op woensdag 11 april 2007 20:37 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Hoezee![]()
Moet ik me nog bewijzen dan?![]()
![]()
Rat wist het gerecht van haar.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:42 schreef jacqjacq het volgende:
brian heeft amanda meer punten gegeven dan huub,
Laat kleinzusje dit maar niet horen/lezen...quote:Op woensdag 11 april 2007 20:41 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
Joh....quote:Op woensdag 11 april 2007 20:42 schreef jacqjacq het volgende:
brian heeft amanda meer punten gegeven dan huub,
Ben het met je eens maar ook met de mening van Marc, (en Judith) ze willen van alles maar zieken tot diep in de nacht en zitten rond het zwembad te nixen de hele week. Echt een beetje hart voor wat ze krijgen heeft niemand !quote:Op woensdag 11 april 2007 20:41 schreef rebellious_angel het volgende:
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:44 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Laat kleinzusje dit maar niet horen/lezen...![]()
Na likkende lassie komt er nooit meer een fokker in vrees ikquote:Op woensdag 11 april 2007 20:39 schreef RSie het volgende:
[..]
nee hoor, hoeft niet! ik wil alleen best graag eens een kijkje achter de schermen nemen en er dan een mooi verslag van plaatsen op FOK
Ze hebben zich al lang voor jouw tijd hier bewezen, en het is misschien ook leuk voor ze als ze gewoon mee kunnen posten zonder overal verantwoording over te moeten afleggen of allerlei "backstage verzoekjes" af moeten wimpelen... er is al maanden een heel leuk backstagefilmpe... zoek dat eens op zou ik zeggenquote:Op woensdag 11 april 2007 20:43 schreef waxmask het volgende:
-blaat-
zo arro als sataniel vind ik....ik ga me steeds meer ergeren aan enge Nicoquote:Op woensdag 11 april 2007 20:41 schreef rebellious_angel het volgende:
Marc maakte een opmerking over 'met achter praten', maar hij zal ze toch wel moeten geven...quote:Op woensdag 11 april 2007 20:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Krijgen Huub en Amanda nog een onderonsje met Marc?
Kan je ook eens wat normaals uitkramen.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:44 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat komt die uitgezakte Sylvia nou weer doen?
Ik zie het al weer: weer zuipen........
Ik las op een andere site dat DGK-R hier wel durft te komen, vandaar dat ik hier ff reageerde.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je alleen maar hier komt om een potje te gaan schelden, ga dan snel maar weer weg.![]()
Wat komt die stomvervelende tongytongylickylicky nou weer doen?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:44 zanikte tongytongylickylicky het volgende:
Wat komt die uitgezakte Sylvia nou weer doen?
Ik zie het al weer: weer zuipen........
Jaap is zo vet geworden van snackbar-eten, dus die zijn smaak papillen zullen echt niet zo ver ontwikkeld zijn.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:45 schreef gomi het volgende:
laten we eerlijk zijn, als zelfs jaap alles bagger vond zal t wel niet veel soeps zijn geweest. jaap vreet zelfs een lampenkap als er een beetje zout en peper op zit. dus als hij dit slecht vond was t ook echt bagger
Komt ook wel een beetje omdat ze vanalles moeten doen, ik heb nooit mijn kansen zo verspreid als de meeste DGKers. Huub is goed met de piano, beter laat je hem daar dan alle energie ingooien. En zo heeft iedere miljonair wel 1 specialiteit die wel verfijnd kan worden, maar omze nu 5 dingen tegeven, dan doen ze het allemaal slecht.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben het met je eens maar ook met de mening van Marc, (en Judith) ze willen van alles maar zieken tot diep in de nacht en zitten rond het zwembad te nixen de hele week. Echt een beetje hart voor wat ze krijgen heeft niemand !
Kans om wat te betekenen NA dit gedoe![]()
ik mag toch niet hopen dat LL wordt gezien als de gemiddelde fokker,.. want dan zit ik toch stiekem wel op een forum waar ik niet thuishoorquote:Op woensdag 11 april 2007 20:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Na likkende lassie komt er nooit meer een fokker in vrees ik
Ga jij bij de buren ff doodsbedreigingen uiten..... Dan ben je direct geband.....quote:Op woensdag 11 april 2007 20:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik las op een andere site dat DGK-R hier wel durft te komen, vandaar dat ik hier ff reageerde.
Maar laten ze maar zo door gaan en vooral IEDER pakketje wat nu binnenkomt heeeeeeeeeeeeeel voorzichtig openen.
Je weet maar nooit wat er inzit.
Huub heeft gewoon duidelijk gewonnen en gaan ze die tegenwerken. Ze vragen er toch zelf om.
Komt binnenkort een heeeeeeeeeeeeeeel leuk verrassingspakketje bij hun binnen.
Zij ons bedonderen, kunnen streamers beter.
Het lijkt mij niet zo slim om te gaan dreigen met 'pakketjes'quote:Op woensdag 11 april 2007 20:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik las op een andere site dat DGK-R hier wel durft te komen, vandaar dat ik hier ff reageerde.
Maar laten ze maar zo door gaan en vooral IEDER pakketje wat nu binnenkomt heeeeeeeeeeeeeel voorzichtig openen.
Je weet maar nooit wat er inzit.
Huub heeft gewoon duidelijk gewonnen en gaan ze die tegenwerken. Ze vragen er toch zelf om.
Komt binnenkort een heeeeeeeeeeeeeeel leuk verrassingspakketje bij hun binnen.
Zij ons bedonderen, kunnen streamers beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |