Tam... ze durven er niet tegenin te gaan.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:21 schreef 2live het volgende:
ik heb maar 1 stream; hoe reageert de groep op het voorstel van nicolaas
Wowww.. Slim zeg..quote:Op woensdag 11 april 2007 21:19 schreef pullup het volgende:
Nicolaas grijpt zijn kans en hij probeert meteen Amanda weg te werken![]()
Nee ik wil eerst Japio eruitquote:Op woensdag 11 april 2007 21:21 schreef blomst het volgende:
Wat is Nicolaas vuil bezig.
Dit gun ik Amanda niet op zón manier.
Klopt. Hij stond nog geen minuut naast Marc en begon zijn deskundigheid in twijfel te trekken. Wat hij trouwens bij iedereen doet in het huis.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:22 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Jaap lult. Welke kok was hem aan het uitleggen dat zijn manier van wokken ervoor zorgt dat alle vitamines eruit gaan? Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij was dat toch ook Marc? En in welke mate luisterde hij naar dat advies? In geen enkele mate, hij twijfelde gewoon aan de deskundigheid van de kok.
doh sylbia is in labbbquote:Op woensdag 11 april 2007 21:23 schreef Black_king het volgende:
Sylvia gaat tegen Huub in..... The tide is turning....
nooit..quote:Op woensdag 11 april 2007 21:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Moet Brian het straks weer met z'n dushiputje doen...vraag me af of hij Amanda eruit zal stemmen
Voorlopig pruttelt alleen Brian wat tegenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:22 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wowww.. Slim zeg..![]()
![]()
Overtrokken gedoe allemaal. Doet Sylvia hier ook gewoon aan mee? Die gaat echt niet Amanda om deze reden er uit stemmen hoor, geloof ik niks van.
Die bewoners zijn allemaal zo hypocriet als de tering, vinden t alleen erg omdat ze de contactpunten niet krijgen. Met hun zogenaamd respect voor die kok, tis 'n fucking kok, niets meer en niets minder. Koks zijn arrogant.
huub mag niet stemmenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:23 schreef mazaru het volgende:
Zou het geen humor zijn als iedereen Amanda er uit stemt, en Huub als laatste nee zegt
Ik weet zeker dat Huub dan voor de rest van zijn tijd in de villa een welwillend slaafje heeft
Nee ik ook niet..quote:Op woensdag 11 april 2007 21:21 schreef blomst het volgende:
Wat is Nicolaas vuil bezig.
Dit gun ik Amanda niet op zón manier.
Ik verwacht dat LS allang weer gebanned is naar VOL.....quote:Op woensdag 11 april 2007 21:23 schreef PC eend het volgende:
Redactie zeg ff wat, anders denkt die lijpo van een LS dat jullie heeft weggejaagt
Dat gun ik hem niet![]()
Dat was Marc... daar nam Jaap niets van aan, net zoals hij niets van Carlos aanneemt of van welke willekeurige vakman/vrouw je ook in die villa zet.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:22 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Jaap lult. Welke kok was hem aan het uitleggen dat zijn manier van wokken ervoor zorgt dat alle vitamines eruit gaan? Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij was dat toch ook Marc? En in welke mate luisterde hij naar dat advies? In geen enkele mate, hij twijfelde gewoon aan de deskundigheid van de kok.
Huub mag niet stemmen..quote:Op woensdag 11 april 2007 21:23 schreef mazaru het volgende:
Zou het geen humor zijn als iedereen Amanda er uit stemt, en Huub als laatste nee zegt
Ik weet zeker dat Huub dan voor de rest van zijn tijd in de villa een welwillend slaafje heeft
Huub kan de komende stemronde niet mee stemmen.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:23 schreef mazaru het volgende:
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:24 schreef PietjePuk63 het volgende:
En nu komt de aap uit de mouw wat betreft de immuniteit van Huub.
En iedereen gisteren maar lopen piepen.
De Sint laat nu al zijn meerwaarde zien! de eerste de beste gelegenheid grijpt hij aan om de macht naar zich toe te trekken. Nicolaas is vanaf nu weer de Alpha-Male!![]()
Huub is immuun dus die kan niet stemmen.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:23 schreef mazaru het volgende:
daarom zeg ik dat het doorgestoken kaart is........dit is allemaal voor bedacht..quote:Op woensdag 11 april 2007 21:25 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub kan de komende stemronde niet mee stemmen.
Nope, hij staat er nog niet opquote:Op woensdag 11 april 2007 21:24 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik verwacht dat LS allang weer gebanned is naar VOL.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |