Het gaat voornamelijk om het feit dat totaal niks hebben gedaan ervoor en daar heeft Marc groot gelijk in. Ze hadden op zijn minst idd een beetje kunnen oefenen. Ik cind het ergens wel mooi dat ze nu een keertje op hun nummer worden gezetquote:Op woensdag 11 april 2007 21:16 schreef Bridale het volgende:
Amanda moest nog leren snijden en alles 8 weken geleden. Daar kan je toch niet van verwachten dat die een 4 gangen menu perfect kan koken.
Nu heeft die Amanda als back-upquote:Op woensdag 11 april 2007 21:15 schreef Napster het volgende:
Geluk voor Huub dat die niet weggestemd kan worden
Iedereen is pissed
En vindt het belachelijk dat ze dat respect van een bedankje niet krijgt.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hahaha Amanda wil bedankt horen........
Afgelopen weekend dacht ze nog de gaarheid van de pasta te testen door deze tegen het keukenkastje aan te gooien.... dus nou ff niet gaan lopen zeuren over te hoge verwachtingen, ze kan nix en ze wil ook nix leren, en dat is haar grootste fout.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:16 schreef Bridale het volgende:
Amanda moest nog leren snijden en alles 8 weken geleden. Daar kan je toch niet van verwachten dat die een 4 gangen menu perfect kan koken.
Geweldig ditquote:Op woensdag 11 april 2007 21:19 schreef pullup het volgende:
Nicolaas grijpt zijn kans en hij probeert meteen Amanda weg te werken![]()
Door Mark jaquote:Op woensdag 11 april 2007 21:18 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Het gaat voornamelijk om het feit dat totaal niks hebben gedaan ervoor en daar heeft Marc groot gelijk in. Ze hadden op zijn minst idd een beetje kunnen oefenen. Ik cind het ergens wel mooi dat ze nu een keertje op hun nummer worden gezet
hahaha, heerlijk die gedachtegang.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
En vindt het belachelijk dat ze dat respect van een bedankje niet krijgt.
"Al was het maar 'bedankt voor deze klotezooi'."
Dit kan echt niet... volgende keer huubje dusquote:Op woensdag 11 april 2007 21:19 schreef pullup het volgende:
Nicolaas grijpt zijn kans en hij probeert meteen Amanda weg te werken![]()
Ik ben bang dat Brian daar niet in meegaat.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:20 schreef Maanvis het volgende:
Whaha.. Misschien gaat het hem ook nog lukken ook
We weten niet of dit idee uit zijn brein is ontsprotenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:18 schreef proh het volgende:
wat een speler die Nicolaas!!!
Jaap lult. Welke kok was hem aan het uitleggen dat zijn manier van wokken ervoor zorgt dat alle vitamines eruit gaan? Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij was dat toch ook Marc? En in welke mate luisterde hij naar dat advies? In geen enkele mate, hij twijfelde gewoon aan de deskundigheid van de kok.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Japio zou zelfs zonder cp's een kookcursus van Marc willen...
Denk dat die sukkel al gelukkig wordt als iemand hem leert hoe een frituurpan werkt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |