Met z'n lieve snufferdje in de poepquote:
Wheheh.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:26 schreef es70 het volgende:
Met z'n lieve snufferdje in de poep. [afbeelding] Gerechtigheid
. Misschien dat ik toch 's Page ga kopen
.
Bungels?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:27 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb vandaag nog 24 rollen pag gekochtwant dan kreeg ik 2 gratis bungels
Gatverdamme Flesquote:Op woensdag 11 april 2007 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had je nou maar net zo veel haren als wij he?
WKz.quote:
Van die pluchebeesten van de Super de Boer.quote:
Mijn vrouw wilt ze ook! Sleutelhangersquote:
De Super de Boer in mijn ouderlijk dorp is overigens afgefikt. Ramkraak met een auto die vervolgens in de fik is gegaanquote:Op woensdag 11 april 2007 20:29 schreef JDude het volgende:
Van die pluchebeesten van de Super de Boer.
Kan toch wel in de wasmachine, een knuffeltjequote:Op woensdag 11 april 2007 20:30 schreef Memento-Mori het volgende:
alleen had ik ze ind e tas gedaan uit het huisdoosjeen mn chocoladetoetje ging kapot
Zonde van het toetjequote:Op woensdag 11 april 2007 20:30 schreef Memento-Mori het volgende:
alleen had ik ze ind e tas gedaan uit het huisdoosjeen mn chocoladetoetje ging kapot
jawel heb alleen alle was al aan de kantquote:Op woensdag 11 april 2007 20:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Kan toch wel in de wasmachine, een knuffeltje.
Ik zou ff haast maken met die spaceboxenquote:Op woensdag 11 april 2007 20:30 schreef Memento-Mori het volgende:
ik [..] het huisdoosje
Leg het anders in de week in de gootsteen. Anders trekt het toetje er helemaal in, dat is ook weer zonde.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:33 schreef Memento-Mori het volgende:
jawel heb alleen alle was al aan de kanten ja ook zonde van het toetje
Handwasquote:Op woensdag 11 april 2007 20:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jawel heb alleen alle was al aan de kanten ja ook zonde van het toetje
mn wastafel is stukquote:Op woensdag 11 april 2007 20:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Leg het anders in de week in de gootsteen. Anders trekt het toetje er helemaal in, dat is ook weer zonde.
jezus, WAT spannendquote:Op woensdag 11 april 2007 20:37 schreef cygnusx het volgende:
3FM Kijkt fok! de dj die er nu is loopt een fok pagina te checken. screentjes volgen.
Ohja shitquote:
Blijkbaarquote:
Daar is het 3FM topic voor: [3FM #97] Vanaf nu hoor je Domien alleen nog maar op.....quote:Op woensdag 11 april 2007 20:37 schreef cygnusx het volgende:
3FM Kijkt fok! de dj die er nu is loopt een fok pagina te checken. screentjes volgen.
Er posten ook gasten van daar in het 3FM topic in [TV], dus het verbaast me niks eigenlijkquote:
Gingen jullie geen kleine CeilingKuukskes maken?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:40 schreef JDude het volgende:
GMTA.
Sex op je werkquote:Op woensdag 11 april 2007 20:41 schreef Kuukske het volgende:
Nee. Ik ben nog steeds op m'n werk.
Nee inderdaad, rot op verdwaalde kanslozequote:
Dan moet ik eerst daarheenquote:
Ja leuk, met al die collega's/rondzwervende studenten om je heen.quote:
Kliekjes. Bah.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
en aan kliekjesvorming doen we ook niet
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst daarheen. Dan liever andersom.
Toffe kikkerquote:Op woensdag 11 april 2007 20:45 schreef cygnusx het volgende:
[[url=http://img297.imageshack.us/img297/9760/fok1up6.th.png]afbeelding][/URL]
So we can both watch X-files!quote:
Imageshack is een verderfelijke gifgrafgloeiende teringhost, leer dat nou toch eensquote:Op woensdag 11 april 2007 20:45 schreef cygnusx het volgende:
[[url=http://img297.imageshack.us/img297/9760/fok1up6.th.png]afbeelding][/URL]
Puick.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:46 schreef JDude het volgende:
So we can both watch X-files!
Oh hell... Ik was vergeten dat ik het druk heb dit weekendquote:
Bijna. Nog 2 dagen van 7 uur.quote:
WFzquote:Op woensdag 11 april 2007 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Imageshack is een verderfelijke gifgrafgloeiende teringhost, leer dat nou toch eens
Kikkers zijn vies en engquote:
gebruik Firefox, dan werkt het welquote:Op woensdag 11 april 2007 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Imageshack is een verderfelijke gifgrafgloeiende teringhost, leer dat nou toch eens
Ja, laat ook maarquote:
Firefoxquote:
Communiepak of zo?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:47 schreef es70 het volgende:
Kyran ziet er overigens poepiesjiek uit in zijn pak![]()
Sorryquote:
Gelukkig telt het fietsenhok ook meequote:Op woensdag 11 april 2007 20:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat is vooren mij wel vlug geregeld
![]()
quote:
Nieke en ik hebben anders prima herinneringen aan het fietsenhok hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 20:51 schreef Kuukske het volgende:
Het fietsenhok, dat is hier een gammel rekje op het grindpad tussen de auto's. Ook geen goed plan.
Iddquote:Op woensdag 11 april 2007 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig telt het fietsenhok ook mee
Ja goed puntquote:Op woensdag 11 april 2007 20:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig naar de foto's
Iddquote:Op woensdag 11 april 2007 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nieke en ik hebben anders prima herinneringen aan het fietsenhok hoor
Dan heb je geen stomme kikker, maar gewoon het plaatjequote:
Je raakt er getrained in hoor, kijk naar mijquote:Op woensdag 11 april 2007 20:52 schreef JDude het volgende:
Tering. Ik probeer teveel SC's te volgen.
Zondagquote:Op woensdag 11 april 2007 20:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig naar de foto's
Boejje, het wordt weer zomerquote:Op woensdag 11 april 2007 20:52 schreef leonieke het volgende:
Maar met een loper gerakenen ik wel overal binnen
![]()
Whehe. Heb je het druk?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:52 schreef JDude het volgende:
Tering. Ik probeer teveel SC's te volgen.
Ik wou zeggen, jou kom ik nu al 3 keer tegen geloof ikquote:Op woensdag 11 april 2007 20:53 schreef Pheno het volgende:
Je raakt er getrained in hoor, kijk naar mij
nee ik heb ook dat hoerebeest in FF2quote:Op woensdag 11 april 2007 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb je geen stomme kikker, maar gewoon het plaatje
Dan doe ik het wel zonder het plaatjequote:Op woensdag 11 april 2007 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb je geen stomme kikker, maar gewoon het plaatje
Ah, je komt niet in R&P SCquote:Op woensdag 11 april 2007 20:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, jou kom ik nu al 3 keer tegen geloof ik![]()
Hij heeft er zo'n zin inquote:
ieksquote:
Nope.quote:
Of jij gaat langzaamquote:
Of jij bent te traagquote:
Ohja, die volgde ik ook wel eens. Vandaag maar even nietquote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:56 schreef es70 het volgende:
Hij heeft er zo'n zin in. Hij mag de kaars aansteken in de kerk
.
quote:
GMTAquote:
Neuk ze!quote:Op woensdag 11 april 2007 20:59 schreef Kuukske het volgende:
Huiswaarts.
Zou tijd worden kuttekopquote:Op woensdag 11 april 2007 20:59 schreef Kuukske het volgende:
Huiswaarts.
Nina mocht een 'solo' zingen, die stond letterlijk stokstijf van de zenuwenquote:Op woensdag 11 april 2007 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat deed een ander kindje ook ooit toen mijn neefje aan de beurt was
en die stond net iets te dicht bij de microfoon te schreeuwen: "Papa! Uitblazen!"![]()
quote:
Jullie papen weten die arme onschuldige kids wel op te naaien hequote:Op woensdag 11 april 2007 21:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Nina mocht een 'solo' zingen, die stond letterlijk stokstijf van de zenuwen. Storm mocht de miswijn naar het altaar brengen en deed dat zo voorzichtig dat het bijna in slow motion ging, vraag me af of Kyran meteen met een zucht van opluchting dat het gelukt is de kaars weer uitblaast
.
Het zou wel schattig zijnquote:Op woensdag 11 april 2007 21:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Nina mocht een 'solo' zingen, die stond letterlijk stokstijf van de zenuwen. Storm mocht de miswijn naar het altaar brengen en deed dat zo voorzichtig dat het bijna in slow motion ging, vraag me af of Kyran meteen met een zucht van opluchting dat het gelukt is de kaars weer uitblaast
.
Ik heb daar helemaal niets mee te maken. Ik betaal wat ik moet betalen, zorg dat er een pak is en help met huiswerk en that's it... Ik vind het al erg dat wij zelf ook bij het altaar moeten staanquote:Op woensdag 11 april 2007 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie papen weten die arme onschuldige kids wel op te naaien he
En meneer pastoor kent die ketter inmiddels? Neequote:Op woensdag 11 april 2007 21:07 schreef es70 het volgende:
En Pat ieder jaar maar weer seinen naar meneer pastoor dat hij géén hosti blieft.
Da's toch aardig gelukt dacht ikquote:Op woensdag 11 april 2007 21:05 schreef leonieke het volgende:
vormsel.
Jawel hoor, door onze kinderen allevier 'tegelijk' door het doopvont te laten trekken hebben we een onuitwisbare indruk gemaaktquote:Op woensdag 11 april 2007 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En meneer pastoor kent die ketter inmiddels? Nee
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Jawel hoor, door onze kinderen allevier 'tegelijk' door het doopvont te laten trekken hebben we een onuitwisbare indruk gemaakt.
Mis je niet zoveel aan hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 21:11 schreef Pheno het volgende:
Ik ben niet katholiek, ik heb geen vormsel en dergelijke gedaan
Ik was al eigenwijs toen ik jong was, een eigen mening, brrrr.....quote:Op woensdag 11 april 2007 21:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Mis je niet zoveel aan hoor. Hier wordt het min of meer gehyped
.
En of de tamtam hier ook werkt... Aangezien je ook een peter en meter moet hebben voor je kindertjes als je ze laat dopen, belden we een lieve ex-collega van Pat (uiteraard katholiek en ook nog 's zeer actief in de parochie). Die had al van meneer pastoor gehoord dat er 4 (4!quote:
Ondanks het feit dat mijn schoonmoeder nog altijd denkt dat ik het erdoor gedrukt heb dat de kinderen katholiek zijn geworden heb ik Nina de keus laten maken om 'voor het echie' of 'voor spek en bonen' mee te doen met de communie... Om te voorkomen dat ik 4 jaar achter elkaar hetzelfde moest vertellen en nog een doopsel 'moest' regelen zijn ze allevier tegelijk gedoopt. Slechter zullen ze er niet van worden...quote:Op woensdag 11 april 2007 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was al eigenwijs toen ik jong was, een eigen mening, brrrr.....
En waar is JDquote:Op woensdag 11 april 2007 21:21 schreef Kuukske het volgende:
Thuis, bank, tv.
Die zit er al.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:17 schreef es70 het volgende:
Die had al van meneer pastoor gehoord dat er 4 (4!) kinderen tegelijk gedoopt gingen worden
.
Pastoor. De goeie man is in de 80 en al ruim 40 jaar werkzaam hier, en als hij het niet eens is met beslissingen van het Vaticaan doet 'ie gewoon lekker zijn eigen dingquote:Op woensdag 11 april 2007 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me
"Dag pater, wij willen onze kinderen laten dopen"
-"kindEREN zegt u mevrouw Es70?!?! U bedoelt TWEE??!!
"
"Nee pater, ik bedoel VIER"
Krijgen we nu groepskorting?
Zinquote:Op woensdag 11 april 2007 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
Jullie hebben er zin?
altijdquote:Op woensdag 11 april 2007 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
Jullie hebben er zin?
Ah mooi, daar hoef je dus niet al teveel last van te hebbenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Pastoor. De goeie man is in de 80 en al ruim 40 jaar werkzaam hier, en als hij het niet eens is met beslissingen van het Vaticaan doet 'ie gewoon lekker zijn eigen ding.
Nopequote:Op woensdag 11 april 2007 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah mooi, daar hoef je dus niet al teveel last van te hebben
Da's niet zo mooi dan...quote:Op woensdag 11 april 2007 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
mijn nieuwe bril is trouwens een KRENG![]()
telkens da'k hem poets issie binnen 3 seconden vet. Ik zit er constant met mn wimpers overheen te bezemenGodverju zo'n slechte bril heb ik nog nooit gehad
Maar gelukkig draag ik pas sinds 1975 brillen
ja, maar goed, die vorige heb ik 7 jaar lang plezier van gehad, en die heb ik dus nu nog 90% van de tijd opquote:Op woensdag 11 april 2007 21:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's niet zo mooi dan...
Pssstt, ik zei het toch, Prul Optiek.
Terug blijven gaan tot ze je zo kotsbeu worden dat ze eindelijk die bril wél goed op je neus weten te krijgenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, maar goed, die vorige heb ik 7 jaar lang plezier van gehad, en die heb ik dus nu nog 90% van de tijd op
toch niet echt de bedoeling van een 400 euro nieuwe bril
7 jaar geleden liep er kennelijk iemand rond die wél een bril kon afstellen...quote:Op woensdag 11 april 2007 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, ik zal er zeker nog wel een aantal keren mee terug moeten ja
Maar ik WIL dat gezeik helemaal niet
Is ook wel de laatste keer dat ik daar een bril gekocht heb. Blijkbaar vorige keer dikke mazzel gehad of zo
Nee weet ik welquote:Op woensdag 11 april 2007 21:57 schreef es70 het volgende:
een béétje opticien rekent daar niets voor.
Ik bedoelde dus een echte opticien... Het Huis ìs overigens Hans Anders (de 'sjieke' tak)quote:Op woensdag 11 april 2007 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee weet ik wel
maar ik vind het gewoon handig en makkelijk dat ze op hoog catharije zitten, voor Het Huis moet ik weer helemaal de stad in en zoEn waar hans anders en de spexavers zitten hier, geen idee
jaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 11 april 2007 22:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus een echte opticien... Het Huis ìs overigens Hans Anders (de 'sjieke' tak).
Wie zegt dat dat dat moetquote:Op woensdag 11 april 2007 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaa
maar ik ga niet volgend jaar weer een bril kopen hoor
Datuhhhhquote:Op woensdag 11 april 2007 22:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat dat moet.
Als je te bedonderd bent om naar de opticien te gaan moet je hier maar weer 's langskomen (en dan wél die bril meenemen natuurlijk).
Ik. Nu dus.quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 07:38 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgenmooi dagje weer als ik zo naar buiten kijk.
Dat allemaal dusquote:Op donderdag 12 april 2007 07:17 schreef JDude het volgende:
Het schijnt dat ik hier "Goedemorgen" kan zeggen.
het mijne ook, en daar ga ik straks meer eens wat aan doenquote:Op donderdag 12 april 2007 08:28 schreef Kuukske het volgende:
Hm, m'n werk ligt er nog.
Goedemorgen DAquote:
of er bovenopquote:Op donderdag 12 april 2007 10:11 schreef Kuukske het volgende:
Onder het bureau zitten?
De dagelijkse portie geile praatquote:Op donderdag 12 april 2007 10:15 schreef Kuukske het volgende:
Op tijd voor?
Dat zijn nog eens ideeën.quote:
Het is altijd bijna weekend, behalve op vrijdagmiddag 17.00 t/m zondagquote:Op donderdag 12 april 2007 10:22 schreef marcb1974 het volgende:
Is het al bijna weekend?
quote:
Mjah, een trap is ook best interessant hoorquote:
*mond afveegt*quote:Op donderdag 12 april 2007 10:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, een trap is ook best interessant hoor![]()
![]()
* Frutsel haalt Tally maar even onder zijn buro vandaan
We hebben geen trap in huis.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:25 schreef Frutsel het volgende:
Mjah, een trap is ook best interessant hoor![]()
![]()
* Frutsel haalt Tally maar even onder zijn buro vandaan
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:27 schreef Tally het volgende:
[..]
*mond afveegt*
Ben je nu al klaar?
Owh en je moet iets doen aan je richtingsgevoel hoor..
Soon. Frutsel. Soon.quote:
Sterkte!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo even anderhalf uur in de trein zitten
Ach het is lekker weerquote:
Ik en klaar?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:27 schreef Tally het volgende:
[..]
*mond afveegt*
Ben je nu al klaar?
Owh en je moet iets doen aan je richtingsgevoel hoor..
Hopen dat het raampje open kan in de trein. Waar ga je heen?quote:
Van Zuid WTC naar Almelo. Middagje naar m'n geliefde en op het terras door brengenquote:Op donderdag 12 april 2007 10:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hopen dat het raampje open kan in de trein. Waar ga je heen?
Nope tot Almelo rijdt alles gewoonquote:Op donderdag 12 april 2007 10:34 schreef Frutsel het volgende:
Almelo al weer treinverkeer dan? Owja, das van Almelo naar hengelo...
Tot aan Almelo zal het wel geen probleem zijn denk ik?
Meedere ingangen hequote:Op donderdag 12 april 2007 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is er moeilijk aan "naar binnen"?
Het terras.. heerlijk. Ik wil ook.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Van Zuid WTC naar Almelo. Middagje naar m'n geliefde en op het terras door brengen
Dat is erg ver fietsen Indie.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:53 schreef indahnesia.com het volgende:
@kuuk; hier is nog wel een terrasje vrij.
Shit ik wist dat we wat vergeten waren Fruts..quote:Op donderdag 12 april 2007 10:42 schreef Bengeltje het volgende:
* Bengeltje plaats neemt in the lounge, mok met capp in de hand neemt en geniet van de rust en prettige sfeer in de lounge.![]()
Ga maar door, doe maar net alsof ik er niet ben.
Hmm... in het 'heetst' van de strijd denk ik daar gewoon niet aan...quote:Op donderdag 12 april 2007 10:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Shit ik wist dat we wat vergeten waren Fruts..
Foto's maken.. B. kijkt graag mee..
Nuecken?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:42 schreef Bengeltje het volgende:
* Bengeltje plaats neemt in the lounge, mok met capp in de hand neemt en geniet van de rust en prettige sfeer in de lounge.![]()
Ga maar door, doe maar net alsof ik er niet ben.
Tis altijd leuk en iedereen is toch welkom? Dacht ikquote:Op donderdag 12 april 2007 11:01 schreef Burdie het volgende:
Hoi. Is dit een leuke SC en zouden jullie het aan kunnen als hier een stel niet-ontopic-R&P-SC'ers komen buurten?
.
Dat is toch overal zo op Fok?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:02 schreef Frutsel het volgende:
Tis altijd leuk en iedereen is toch welkom? Dacht ik
Hé. Ben jij een kloon van wie ik denk dat jij een kloon bent?quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis altijd leuk en iedereen is toch welkom? Dacht ik
Hoi. Ik ben JD. En ik ben ook net nieuw hier. En je avatar en ondertitel komen me bekend voor. Hallo.quote:
Heet waren we zekerquote:Op donderdag 12 april 2007 11:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm... in het 'heetst' van de strijd denk ik daar gewoon niet aan...
Ander keertje dan maar weer
Kuukske. Aangenaam.quote:
Jaquote:Op donderdag 12 april 2007 11:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Hé. Ben jij een kloon van wie ik denk dat jij een kloon bent?
Dus nietquote:
Das het voordeel, wij doen niet aan kliekjesquote:
Soms ja, nu weerquote:
En je nickname op last.fmquote:Op donderdag 12 april 2007 11:06 schreef Burdie het volgende:
Ja.
Het komt door mijn Morrissey-plaatje he?.
Sarcasme Frutsquote:
Neuh.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:15 schreef Frutsel het volgende:
Goed he?![]()
Maar goed, nix ten nadele van GC hoor![]()
Ik lurk hier en daar mee. Dan zie je nog eens wat.quote:
Ja, zoeen zomers plaatje.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:18 schreef Burdie het volgende:
Het lijkt hier in elk geval erg gezellig, maar dat kan ook komen door het plaatje van Frutsel.
Heul nie. Botjes zijn veul toffer.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:20 schreef JDude het volgende:
Een avatar met een kat is okay.
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:18 schreef Burdie het volgende:
Het lijkt hier in elk geval erg gezellig, maar dat kan ook komen door het plaatje van Frutsel.
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik lurk hier en daar mee. Dan zie je nog eens wat.
Een Fobo ookquote:Op donderdag 12 april 2007 11:20 schreef JDude het volgende:
Een avatar met een kat is okay.
Ik heb geen echte kat. Wel zoeen gat in mijn plafond, maar daar hangt alleen een peertje (lamp) uit te bungelenquote:
Ik knaag liever op een Kuukske.quote:
quote:
welke dan?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:21 schreef Burdie het volgende:
Tenzij Ceiling Cat, want daar heb ik nare associaties mee.
Heb je zoeen Fred Flintstone bakkie?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:24 schreef Sjowhan het volgende:
Ja hallo.
Auto's zijn stom. Ze gaan enkel stuk onder mijn voeten.
ik verveel me op mijn werkquote:
Nu alquote:
Mag ik ook raden wier kloon u bent?quote:
Dat hoef je niet te raden. Maar dat account hangt nu in de wilgen.quote:
Tijd voor vernieuwing! Maarehm, wat is er met de R&P SC gebeurd eigenlijk?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:31 schreef TwistedDarling het volgende:
Dat hoef je niet te raden. Maar dat account hangt nu in de wilgen.
ik zit er ook al vanaf 2001 en één van de 21 fokkers die nog nooit een kloon heeft gebouwdquote:Op donderdag 12 april 2007 11:31 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ben indahnesia.com en zit hier alweer een tijdje
Het moet er nu ontopic (dus over R&P-gerelateerde dingen gaan), en dat kunnen de mensen daar niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Tijd voor vernieuwing! Maarehm, wat is er met de R&P SC gebeurd eigenlijk?
Eerder oneerlijk.quote:
Hetzelfde gezeik als altijd. De eeuwige discussie of het er wel thuishoort blabla. Vermoeiend.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Tijd voor vernieuwing! Maarehm, wat is er met de R&P SC gebeurd eigenlijk?
Same here.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:33 schreef Frutsel het volgende:
ik zit er ook al vanaf 2001 en één van de 21 fokkers die nog nooit een kloon heeft gebouwd
Vroeger dacht ik dat mijn kat een geïmplementeerde webcam had, omdat ze altijd zat toe te kijken wanneer ik onzedige handelingen verrichte met mezelf danwel met anderenquote:
Dan nog.quote:
Dat soort cijfers zijn hier redelijk normaal hoor, al wekenquote:Op donderdag 12 april 2007 11:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik verveel me op mijn werk
heb denk ik van de 208 minuten dat ik aanwezig ben nu, er 12 gewerkt
Ja. Heerlijke baan.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:36 schreef Frutsel het volgende:
Zit jij ook op je werk nu dan? Ook vrije tijd teveel
Laten we het eens over loungen hebben.quote:
Hangmatje ophangen?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Laten we het eens over loungen hebben.
Goed idee.quote:
Zoeen voyeur!quote:Op donderdag 12 april 2007 11:35 schreef Burdie het volgende:
Vroeger dacht ik dat mijn kat een geïmplementeerde webcam had, omdat ze altijd zat toe te kijken wanneer ik onzedige handelingen verrichte met mezelf danwel met anderen.
ja dat met die kloons daar val ik afquote:Op donderdag 12 april 2007 11:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik zit er ook al vanaf 2001 en één van de 21 fokkers die nog nooit een kloon heeft gebouwd
Zou dat kunnen aan die miniboompjes bij mij in de tuin?quote:
Dat vroeg ik me ook al af...quote:
hahahaaquote:Op donderdag 12 april 2007 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat soort cijfers zijn hier redelijk normaal hoor, al weken
wees blij dat ze niet mee wilde doenquote:Op donderdag 12 april 2007 11:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vroeger dacht ik dat mijn kat een geïmplementeerde webcam had, omdat ze altijd zat toe te kijken wanneer ik onzedige handelingen verrichte met mezelf danwel met anderen.
Palmbomen, cocktails.quote:
Dat was de poes die jaloers was op een soortgenoot die zoveel aandacht kreegquote:Op donderdag 12 april 2007 11:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ah jahwel. Goed idee voor zondag.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:42 schreef JDude het volgende:
Zou dat kunnen aan die miniboompjes bij mij in de tuin?
hey, die beelden heb .. tja, die webcam zal er wel niet in gezeten hebben vermoed ik zo.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tegenwoordig schop ik ze de kamer uitquote:Op donderdag 12 april 2007 11:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wees blij dat ze niet mee wilde doen![]()
![]()
Ik heb lampjes en windmolentjes op het balkonquote:Op donderdag 12 april 2007 11:43 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Palmbomen, cocktails.
Nouja, zonder de palmbomen misschien, die passen niet op m'n balkon.
Ik denk dat ik ga overwegen om vrij te nemen vanmiddag.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:43 schreef TwistedDarling het volgende:
Palmbomen, cocktails.
Nouja, zonder de palmbomen misschien, die passen niet op m'n balkon.
Zou ijsmeis ook zoeen kat gehad hebben?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:46 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, die beelden heb .. tja, die webcam zal er wel niet in gezeten hebben vermoed ik zo.
Zoo doe je datquote:Op donderdag 12 april 2007 11:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tegenwoordig sop ik zo de kamer uit.
Kom je erbij zitten?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ga overwegen om vrij te nemen vanmiddag.
Buh. Ik wil ook, maar kan niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:48 schreef Kuukske het volgende:
Gezellig!quote:
Gewoon doen idd!quote:Op donderdag 12 april 2007 11:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een fluffy.zip?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Zou ijsmeis ook zoeen kat gehad hebben?
Een ambtenaar die niet kan. Wow.quote:
Gelukkig is er genoeg dat ik wél kanquote:
Wij zijn zoeen ambtenarenstel.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:50 schreef TwistedDarling het volgende:
Huuu, is JDude ambtenaar tegenwoordig?
Jaquote:Op donderdag 12 april 2007 11:50 schreef TwistedDarling het volgende:
quote:
De JustitieDude jeweetttquote:Op donderdag 12 april 2007 11:50 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik weet niet of ik dat schattig of eng moet vinden.quote:
Is natuurlijk ook prima.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:52 schreef Burdie het volgende:
Zeg Twist, morgen park lijkt me beter dan echt naar een andere stad gaan ofzo.
Alles valt nu op z'n plek idd.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De JustitieDude jeweettt
Ceiling Cat is watching YOU
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |