Even niet moeilijk doen nu, dit is voor een goed doelquote:Op woensdag 11 april 2007 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Hey
Ik maak zelf wel uit waar ik ga zitten jah
T is toch het leukste als het af is hequote:Op woensdag 11 april 2007 19:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
De voorbereidingen waren uiteraard al begonnen, maar qua afwerking kan het idd wel tellen
Maak je een grijs botje!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:58 schreef Kuukske het volgende:
Past minder goed bij mijn botje thoo, qua kleurstelling enzo.
Oja, dat ben ik vergeten gisteren.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:03 schreef JDude het volgende:
Maak je een grijs botje!
Of je legt een keer een blauwe layer over Ceiling Cat heen.. maar dat gaat hier niet met Paint.
En van dat gore kringlooppapierquote:Op woensdag 11 april 2007 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil trouwens even mijn welgemeende beklag doen over de sanitaire voorzieningen op kantoor.
Hoezo nou weer joh, jankerd
Nou, we hebben namelijk GLAD en zacht toiletpapier.
Nou en?![]()
Nou, dit:
[afbeelding]
Het is wat!!!quote:
Niks mis met Page toch?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:09 schreef es70 het volgende:
En van dat gore kringlooppapier. Da's ook bijzonder onokay
. Of dat spul dat dik lijkt maar waar je toch zo doorheen prikt
. Of hondjes om je gat mee af te vegen
.
Ik wel.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:11 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen zin
Puike shitquote:
ik niet. Ik wil weekend!quote:
Weekend, ja. Daar ben ik ook wel aan toe.quote:
Dat o zo zijdezachte spul?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:09 schreef es70 het volgende:
Of dat spul dat dik lijkt maar waar je toch zo doorheen prikt.
Ik niet, want ieder weekend ligt zowat het hele godverse land eruit qua spoorwerkzaamhedenquote:Op woensdag 11 april 2007 20:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Weekend, ja. Daar ben ik ook wel aan toe.
overigens heb ik wél altijd zin in sex. Mijn vrouw gelukkig ookquote:Op woensdag 11 april 2007 20:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Weekend, ja. Daar ben ik ook wel aan toe.
Ik niet eigenlijk, de laatste tijd. nog maar een keer of 2 per week hooguit.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:16 schreef Pheno het volgende:
overigens heb ik wél altijd zin in sex.
quote:
Ook niet in de trein?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijk, de laatste tijd. nog maar een keer of 2 per week hooguit.
Kan nietquote:
Wel, er staan hondjes opquote:
tering het is neukend half neukend negen jaquote:Op woensdag 11 april 2007 20:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kan nietzit op m'n werk jeweetsch.
Nee, niks wegglijden. Wél wegschuren, het vel van je poeperdquote:Op woensdag 11 april 2007 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Puike shit
dat volgt minstens 6 lagen dik de bewegingen die geörkestreerd worden door de veeghand. Niks wegglijden.
Lief toch? Zo'n Pagepuppy?quote:
Ik val onder de categorie lief en blond.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
tering het is neukend half neukend negen ja
dan horen kleine onschuldige meisjes thuis bij mama op de bank te zitten
Maar ja, dat gaat dan over kleine onschuldige meisjes he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |