ik zit er ook al vanaf 2001 en één van de 21 fokkers die nog nooit een kloon heeft gebouwdquote:Op donderdag 12 april 2007 11:31 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ben indahnesia.com en zit hier alweer een tijdje
Het moet er nu ontopic (dus over R&P-gerelateerde dingen gaan), en dat kunnen de mensen daar niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Tijd voor vernieuwing! Maarehm, wat is er met de R&P SC gebeurd eigenlijk?
Eerder oneerlijk.quote:
Hetzelfde gezeik als altijd. De eeuwige discussie of het er wel thuishoort blabla. Vermoeiend.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Tijd voor vernieuwing! Maarehm, wat is er met de R&P SC gebeurd eigenlijk?
Same here.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:33 schreef Frutsel het volgende:
ik zit er ook al vanaf 2001 en één van de 21 fokkers die nog nooit een kloon heeft gebouwd
Vroeger dacht ik dat mijn kat een geïmplementeerde webcam had, omdat ze altijd zat toe te kijken wanneer ik onzedige handelingen verrichte met mezelf danwel met anderenquote:
Dan nog.quote:
Dat soort cijfers zijn hier redelijk normaal hoor, al wekenquote:Op donderdag 12 april 2007 11:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik verveel me op mijn werk
heb denk ik van de 208 minuten dat ik aanwezig ben nu, er 12 gewerkt
Ja. Heerlijke baan.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:36 schreef Frutsel het volgende:
Zit jij ook op je werk nu dan? Ook vrije tijd teveel
Laten we het eens over loungen hebben.quote:
Hangmatje ophangen?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Laten we het eens over loungen hebben.
Goed idee.quote:
Zoeen voyeur!quote:Op donderdag 12 april 2007 11:35 schreef Burdie het volgende:
Vroeger dacht ik dat mijn kat een geïmplementeerde webcam had, omdat ze altijd zat toe te kijken wanneer ik onzedige handelingen verrichte met mezelf danwel met anderen.
ja dat met die kloons daar val ik afquote:Op donderdag 12 april 2007 11:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik zit er ook al vanaf 2001 en één van de 21 fokkers die nog nooit een kloon heeft gebouwd
Dat vroeg ik me ook al af...quote:
hahahaaquote:Op donderdag 12 april 2007 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat soort cijfers zijn hier redelijk normaal hoor, al weken
wees blij dat ze niet mee wilde doenquote:Op donderdag 12 april 2007 11:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vroeger dacht ik dat mijn kat een geïmplementeerde webcam had, omdat ze altijd zat toe te kijken wanneer ik onzedige handelingen verrichte met mezelf danwel met anderen.
Palmbomen, cocktails.quote:
Dat was de poes die jaloers was op een soortgenoot die zoveel aandacht kreegquote:Op donderdag 12 april 2007 11:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ah jahwel. Goed idee voor zondag.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:42 schreef JDude het volgende:
Zou dat kunnen aan die miniboompjes bij mij in de tuin?
hey, die beelden heb .. tja, die webcam zal er wel niet in gezeten hebben vermoed ik zo.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tegenwoordig schop ik ze de kamer uitquote:Op donderdag 12 april 2007 11:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wees blij dat ze niet mee wilde doen![]()
![]()
Ik heb lampjes en windmolentjes op het balkonquote:Op donderdag 12 april 2007 11:43 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Palmbomen, cocktails.
Nouja, zonder de palmbomen misschien, die passen niet op m'n balkon.
Ik denk dat ik ga overwegen om vrij te nemen vanmiddag.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:43 schreef TwistedDarling het volgende:
Palmbomen, cocktails.
Nouja, zonder de palmbomen misschien, die passen niet op m'n balkon.
Zou ijsmeis ook zoeen kat gehad hebben?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:46 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, die beelden heb .. tja, die webcam zal er wel niet in gezeten hebben vermoed ik zo.
Zoo doe je datquote:Op donderdag 12 april 2007 11:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tegenwoordig sop ik zo de kamer uit.
Kom je erbij zitten?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ga overwegen om vrij te nemen vanmiddag.
Buh. Ik wil ook, maar kan niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:48 schreef Kuukske het volgende:
Gezellig!quote:
Gewoon doen idd!quote:Op donderdag 12 april 2007 11:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een fluffy.zip?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Zou ijsmeis ook zoeen kat gehad hebben?
Een ambtenaar die niet kan. Wow.quote:
Wij zijn zoeen ambtenarenstel.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:50 schreef TwistedDarling het volgende:
Huuu, is JDude ambtenaar tegenwoordig?
Jaquote:Op donderdag 12 april 2007 11:50 schreef TwistedDarling het volgende:
quote:
De JustitieDude jeweetttquote:Op donderdag 12 april 2007 11:50 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik weet niet of ik dat schattig of eng moet vinden.quote:
Is natuurlijk ook prima.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:52 schreef Burdie het volgende:
Zeg Twist, morgen park lijkt me beter dan echt naar een andere stad gaan ofzo.
Alles valt nu op z'n plek idd.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De JustitieDude jeweettt
Ceiling Cat is watching YOU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |