Met z'n lieve snufferdje in de poepquote:
Wheheh.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:26 schreef es70 het volgende:
Met z'n lieve snufferdje in de poep. [afbeelding] Gerechtigheid
. Misschien dat ik toch 's Page ga kopen
.
Bungels?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:27 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb vandaag nog 24 rollen pag gekochtwant dan kreeg ik 2 gratis bungels
Gatverdamme Flesquote:Op woensdag 11 april 2007 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had je nou maar net zo veel haren als wij he?
WKz.quote:
Van die pluchebeesten van de Super de Boer.quote:
Mijn vrouw wilt ze ook! Sleutelhangersquote:
De Super de Boer in mijn ouderlijk dorp is overigens afgefikt. Ramkraak met een auto die vervolgens in de fik is gegaanquote:Op woensdag 11 april 2007 20:29 schreef JDude het volgende:
Van die pluchebeesten van de Super de Boer.
Kan toch wel in de wasmachine, een knuffeltjequote:Op woensdag 11 april 2007 20:30 schreef Memento-Mori het volgende:
alleen had ik ze ind e tas gedaan uit het huisdoosjeen mn chocoladetoetje ging kapot
Zonde van het toetjequote:Op woensdag 11 april 2007 20:30 schreef Memento-Mori het volgende:
alleen had ik ze ind e tas gedaan uit het huisdoosjeen mn chocoladetoetje ging kapot
jawel heb alleen alle was al aan de kantquote:Op woensdag 11 april 2007 20:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Kan toch wel in de wasmachine, een knuffeltje.
Ik zou ff haast maken met die spaceboxenquote:Op woensdag 11 april 2007 20:30 schreef Memento-Mori het volgende:
ik [..] het huisdoosje
Leg het anders in de week in de gootsteen. Anders trekt het toetje er helemaal in, dat is ook weer zonde.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:33 schreef Memento-Mori het volgende:
jawel heb alleen alle was al aan de kanten ja ook zonde van het toetje
Handwasquote:Op woensdag 11 april 2007 20:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jawel heb alleen alle was al aan de kanten ja ook zonde van het toetje
mn wastafel is stukquote:Op woensdag 11 april 2007 20:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Leg het anders in de week in de gootsteen. Anders trekt het toetje er helemaal in, dat is ook weer zonde.
jezus, WAT spannendquote:Op woensdag 11 april 2007 20:37 schreef cygnusx het volgende:
3FM Kijkt fok! de dj die er nu is loopt een fok pagina te checken. screentjes volgen.
Ohja shitquote:
Blijkbaarquote:
Daar is het 3FM topic voor: [3FM #97] Vanaf nu hoor je Domien alleen nog maar op.....quote:Op woensdag 11 april 2007 20:37 schreef cygnusx het volgende:
3FM Kijkt fok! de dj die er nu is loopt een fok pagina te checken. screentjes volgen.
Er posten ook gasten van daar in het 3FM topic in [TV], dus het verbaast me niks eigenlijkquote:
Gingen jullie geen kleine CeilingKuukskes maken?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:40 schreef JDude het volgende:
GMTA.
Sex op je werkquote:Op woensdag 11 april 2007 20:41 schreef Kuukske het volgende:
Nee. Ik ben nog steeds op m'n werk.
Nee inderdaad, rot op verdwaalde kanslozequote:
Dan moet ik eerst daarheenquote:
Ja leuk, met al die collega's/rondzwervende studenten om je heen.quote:
Kliekjes. Bah.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
en aan kliekjesvorming doen we ook niet
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst daarheen. Dan liever andersom.
Toffe kikkerquote:Op woensdag 11 april 2007 20:45 schreef cygnusx het volgende:
[[url=http://img297.imageshack.us/img297/9760/fok1up6.th.png]afbeelding][/URL]
So we can both watch X-files!quote:
Imageshack is een verderfelijke gifgrafgloeiende teringhost, leer dat nou toch eensquote:Op woensdag 11 april 2007 20:45 schreef cygnusx het volgende:
[[url=http://img297.imageshack.us/img297/9760/fok1up6.th.png]afbeelding][/URL]
Puick.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:46 schreef JDude het volgende:
So we can both watch X-files!
Oh hell... Ik was vergeten dat ik het druk heb dit weekendquote:
Bijna. Nog 2 dagen van 7 uur.quote:
WFzquote:Op woensdag 11 april 2007 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Imageshack is een verderfelijke gifgrafgloeiende teringhost, leer dat nou toch eens
Kikkers zijn vies en engquote:
gebruik Firefox, dan werkt het welquote:Op woensdag 11 april 2007 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Imageshack is een verderfelijke gifgrafgloeiende teringhost, leer dat nou toch eens
Ja, laat ook maarquote:
Firefoxquote:
Communiepak of zo?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:47 schreef es70 het volgende:
Kyran ziet er overigens poepiesjiek uit in zijn pak![]()
Sorryquote:
Gelukkig telt het fietsenhok ook meequote:Op woensdag 11 april 2007 20:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat is vooren mij wel vlug geregeld
![]()
quote:
Nieke en ik hebben anders prima herinneringen aan het fietsenhok hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 20:51 schreef Kuukske het volgende:
Het fietsenhok, dat is hier een gammel rekje op het grindpad tussen de auto's. Ook geen goed plan.
Iddquote:Op woensdag 11 april 2007 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig telt het fietsenhok ook mee
Ja goed puntquote:Op woensdag 11 april 2007 20:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig naar de foto's
Iddquote:Op woensdag 11 april 2007 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nieke en ik hebben anders prima herinneringen aan het fietsenhok hoor
Dan heb je geen stomme kikker, maar gewoon het plaatjequote:
Je raakt er getrained in hoor, kijk naar mijquote:Op woensdag 11 april 2007 20:52 schreef JDude het volgende:
Tering. Ik probeer teveel SC's te volgen.
Zondagquote:Op woensdag 11 april 2007 20:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig naar de foto's
Boejje, het wordt weer zomerquote:Op woensdag 11 april 2007 20:52 schreef leonieke het volgende:
Maar met een loper gerakenen ik wel overal binnen
![]()
Whehe. Heb je het druk?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:52 schreef JDude het volgende:
Tering. Ik probeer teveel SC's te volgen.
Ik wou zeggen, jou kom ik nu al 3 keer tegen geloof ikquote:Op woensdag 11 april 2007 20:53 schreef Pheno het volgende:
Je raakt er getrained in hoor, kijk naar mij
nee ik heb ook dat hoerebeest in FF2quote:Op woensdag 11 april 2007 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb je geen stomme kikker, maar gewoon het plaatje
Dan doe ik het wel zonder het plaatjequote:Op woensdag 11 april 2007 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb je geen stomme kikker, maar gewoon het plaatje
Ah, je komt niet in R&P SCquote:Op woensdag 11 april 2007 20:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, jou kom ik nu al 3 keer tegen geloof ik![]()
Hij heeft er zo'n zin inquote:
ieksquote:
Nope.quote:
Of jij gaat langzaamquote:
Of jij bent te traagquote:
Ohja, die volgde ik ook wel eens. Vandaag maar even nietquote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:56 schreef es70 het volgende:
Hij heeft er zo'n zin in. Hij mag de kaars aansteken in de kerk
.
quote:
GMTAquote:
Neuk ze!quote:Op woensdag 11 april 2007 20:59 schreef Kuukske het volgende:
Huiswaarts.
Zou tijd worden kuttekopquote:Op woensdag 11 april 2007 20:59 schreef Kuukske het volgende:
Huiswaarts.
Nina mocht een 'solo' zingen, die stond letterlijk stokstijf van de zenuwenquote:Op woensdag 11 april 2007 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat deed een ander kindje ook ooit toen mijn neefje aan de beurt was
en die stond net iets te dicht bij de microfoon te schreeuwen: "Papa! Uitblazen!"![]()
quote:
Jullie papen weten die arme onschuldige kids wel op te naaien hequote:Op woensdag 11 april 2007 21:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Nina mocht een 'solo' zingen, die stond letterlijk stokstijf van de zenuwen. Storm mocht de miswijn naar het altaar brengen en deed dat zo voorzichtig dat het bijna in slow motion ging, vraag me af of Kyran meteen met een zucht van opluchting dat het gelukt is de kaars weer uitblaast
.
Het zou wel schattig zijnquote:Op woensdag 11 april 2007 21:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Nina mocht een 'solo' zingen, die stond letterlijk stokstijf van de zenuwen. Storm mocht de miswijn naar het altaar brengen en deed dat zo voorzichtig dat het bijna in slow motion ging, vraag me af of Kyran meteen met een zucht van opluchting dat het gelukt is de kaars weer uitblaast
.
Ik heb daar helemaal niets mee te maken. Ik betaal wat ik moet betalen, zorg dat er een pak is en help met huiswerk en that's it... Ik vind het al erg dat wij zelf ook bij het altaar moeten staanquote:Op woensdag 11 april 2007 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie papen weten die arme onschuldige kids wel op te naaien he
En meneer pastoor kent die ketter inmiddels? Neequote:Op woensdag 11 april 2007 21:07 schreef es70 het volgende:
En Pat ieder jaar maar weer seinen naar meneer pastoor dat hij géén hosti blieft.
Da's toch aardig gelukt dacht ikquote:Op woensdag 11 april 2007 21:05 schreef leonieke het volgende:
vormsel.
Jawel hoor, door onze kinderen allevier 'tegelijk' door het doopvont te laten trekken hebben we een onuitwisbare indruk gemaaktquote:Op woensdag 11 april 2007 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En meneer pastoor kent die ketter inmiddels? Nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |