ik herkende hem nietquote:Op woensdag 11 april 2007 18:52 schreef waxmask het volgende:
Maakt Martin nu een schone indruk, of ligt het aan mijn beeldscherm?
Meende dat Huub chocolademousse op het menu had staan.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:52 schreef 2live het volgende:
de tip van mark; eet de chocolade mousse niet helemaal op
ik dacht beidequote:Op woensdag 11 april 2007 18:54 schreef Clank het volgende:
[..]
Meende dat Huub chocolademousse op het menu had staan.
Wat deed Amanda dan in die cocktail glaasjes? Daar zat ook iets van chocolade in.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:54 schreef Clank het volgende:
[..]
Meende dat Huub chocolademousse op het menu had staan.
Ik dacht juist andersomquote:Op woensdag 11 april 2007 18:56 schreef petraa het volgende:
Ik las in de vorige COS dat Amanda de chocolademousse aan het maken was en huub een soort van Vlaflip ofzoiets.
idd.. ik zie nog niets op de borden liggenquote:Op woensdag 11 april 2007 18:56 schreef Kinga het volgende:
5 minuten nog, halen ze nooit..
Omgekeerd mopquote:Op woensdag 11 april 2007 18:56 schreef petraa het volgende:
Ik las in de vorige COS dat Amanda de chocolademousse aan het maken was en huub een soort van Vlaflip ofzoiets.
Nicolaas trekt zich daar niets van aan. Hoorde je hem een tijdje geleden niet tegen Japio zeggen dat Brian met name naar vrouwen heel oneerlijk en gemeen is........quote:Op woensdag 11 april 2007 18:55 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian heeft zo'n een verkeerde beeld van Sylvia, zum kotsen...Hij beschrijft zichzelf!
De jury weet niet welk gerecht van Huub of Amanda is.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:56 schreef beequeen het volgende:
Mark geeft toch een voorzetje dat Snollie nog niks kon, voor de kookwedstrijd, maar Huub wel.
De toon is gezet.
Wat heeft hij gezegd eroverquote:Op woensdag 11 april 2007 17:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Na de opmerking over dat hoedje door Nicolaas denk ik niet dat Brian het nog een keer op zal zetten
Kijk naar de opmaak, dan ziet een blinde het nog.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:57 schreef petraa het volgende:
[..]
De jury weet niet welk gerecht van Huub of Amanda is.
GMT is daar net iets anders.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:58 schreef Bridale het volgende:
Hoe kan het eigenlijk in DGK 19.10 zijn terwijl het hier gewoon 19.00 is?
Kok Martinquote:Op woensdag 11 april 2007 19:00 schreef petraa het volgende:
Is die ene man van de jury die ranzige kok ????
Ja, dat weten ze. Maar ze houden de tijd van die klok aan, het is gewoon een kwestie van onderling afspreken.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:59 schreef Kinga het volgende:
Klok loopt daar gewoon fout...
Ze zitten ook vaak redelijk naakt in de tuin (net nog ) ?dat ik hier met een trui aan met vette bewolking binnen zitquote:
Hij laat hem dus open staanquote:Op woensdag 11 april 2007 18:59 schreef petraa het volgende:
Jaap doet de deur open van het kantoor, een man van de jury zegt deur dicht want ze mogen ons niet zien. Serieus zegt Jaap en gaat zitten en zegt anders stik ik de moord.
Zitten ze wel in Eemnes?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zitten ook vaak redelijk naakt in de tuin (net nog ) ?dat ik hier met een trui aan met vette bewolking binnen zit![]()
Was dat dan ?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:45 schreef daWeasel het volgende:
Gooit AManda nu gewoon gesmolten chocola in een bakje en dat is de Mousse?
Veel beschutting eromheen.. en waarschijnlijk goed uit de wind in de tuin..quote:
Zo ver is dat niet van A'dam tochquote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heel eenvoudig "Brian, je ziet er belachelijk uit"
Ja, maar onvoldoende tijd in de koeling. Daarom is het een beetje slap.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:04 schreef Myriam1978 het volgende:
Dat ziet erg lekker uit wat Huub nu snijdt...Zalm met Monchou vulling neem ik aan?
Ik zit al dagen achter in mijn tuinje in bikini, heerlijk, mits er geen wind is idd.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:04 schreef getl0st het volgende:
[..]
Veel beschutting eromheen.. en waarschijnlijk goed uit de wind in de tuin..
En soms krijg je een mooie zonsondergang te zien, terwijl het hier nog licht isquote:Op woensdag 11 april 2007 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zitten ook vaak redelijk naakt in de tuin (net nog ) ?dat ik hier met een trui aan met vette bewolking binnen zit![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:07 schreef petraa het volgende:
Dat ene jurylid kijkt met zijn linker oog in zijn rechterbroekzak.
Ook Eemnes aan zee dusquote:Op woensdag 11 april 2007 19:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit al dagen achter in mijn tuinje in bikini, heerlijk, mits er geen wind is idd.
Marty Feldman?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:07 schreef petraa het volgende:
Dat ene jurylid kijkt met zijn linker oog in zijn rechterbroekzak.
Die proeft niet zo veel meerquote:
Hij weet dat alleen huub zo'n keuze kan maken.. aangezien mark de keuze doorgaf..quote:Op woensdag 11 april 2007 19:09 schreef avonne het volgende:
Jaap: "presentatie... drama"
quote:
preciesquote:Op woensdag 11 april 2007 19:11 schreef Flabberguest het volgende:
Jaap weet toch wat Amandel gaat maken? die heeft er nog geholpen met het gerecht uitzoeken nadat Mark het eerste had afgeraden aan de telefoon. Lijkt me niet helemaal eerlijk dan om jaap in de jury te zetten.
hij vroeg of het feit dat iemand het niet afmaakt het betekent dat het misschien nog niet gaar is.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:10 schreef Sug4r het volgende:
Jaap is ook een jurylid???? Hij zegt dat de zalm niet gaar is![]()
Nicole?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:13 schreef schizolientje het volgende:
Maar Huub en Amanda hebben hun huisgenoten verteld wat ze gingen maken, Jaap en Nicole weten wie wat gemaakt heeft
Als Huub verliest is het de schuld van Nicolequote:
Nicole?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:13 schreef schizolientje het volgende:
Maar Huub en Amanda hebben hun huisgenoten verteld wat ze gingen maken, Jaap en Nicole weten wie wat gemaakt heeft
In dit geval was het dat toch ook? Zalm plakken zijn gewoon uit pakje gehaald.... niks bijzondersquote:Op woensdag 11 april 2007 19:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio snapt 'product gebruik' niet. Volgens hem is het alleen maar een kwestie van uit een pakje halen en oprollen. Dat kan toch iedereen........
Nee, het is ook een gerecht van Amanda, maar in een zin kies je vaak voor een bepaald geslacht. "het" zal niet snel gebruikt worden..quote:Op woensdag 11 april 2007 19:17 schreef beequeen het volgende:
Waarom zegt die vent....hij heeft het gemaakt, ze weten toch niet van wie het is??????
wat zeggen ze?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:18 schreef Kinga het volgende:
Bij de miljonairs gaat het helemaal eerlijk zegdie weten toch ook van wie wat is.... dom dit..
Patrick zei 'hem' over het gerecht van Amanda ...... ik denk dat hij beide koks 'hem' noemtquote:Op woensdag 11 april 2007 19:17 schreef beequeen het volgende:
Waarom zegt die vent....hij heeft het gemaakt, ze weten toch niet van wie het is??????
Heb je toch niet goed opgelet, hij heeft het over het gerecht van Amandeltjequote:Op woensdag 11 april 2007 19:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hahhaah goed zo Jaap, kraak het gerecht van de kaboutaa maar lekker af!!
Ze vinden het van Amanda lekker.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:19 schreef avonne het volgende:
[..]
wat zeggen ze?
Ik ben bij leergierig Japie
Oh die anderen zijn ook juryleden, zie ik nu pasquote:Op woensdag 11 april 2007 19:18 schreef Kinga het volgende:
Bij de miljonairs gaat het helemaal eerlijk zegdie weten toch ook van wie wat is.... dom dit..
Gelukkig gaat het niet alleen om de stem van de dorpsgek.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:25 schreef rebellious_angel het volgende:
en ratjeB schrijft zich suf... dit gaat niet goed voor Huub...
wat schtijft jij dan????quote:Op woensdag 11 april 2007 19:25 schreef rebellious_angel het volgende:
en ratjeB schrijft zich suf... dit gaat niet goed voor Huub...
Dat kan toch ook gewoon hier?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:27 schreef Disana het volgende:
Wie heeft er tijd en zin om de kookwedstrijd verder te verslaan in [DGK] Streamverslagen ? Ik was eraan begonnen maar moet onverwacht de deur uit. Elke kleine aanvulling om een compleet verhaal neer te zetten is leuk.
Het kost punten, maar hij wil het wel perfect.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:29 schreef blomst het volgende:
Huub al 2 min te laat.
Toch wel op een groot bord?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:29 schreef Lieve het volgende:
Laten we vooral de eters laten kijken wie wat maakt voor de beoordeling.
En dan die Mark..... het jureren moet eerlijk gebeurenMet RatB?
![]()
Eerlijk¿¿
Ach, ik heb in ieder geval inmiddels wat gegeten. Gewoon haute snelle hap.
Snollie en spaghettiquote:Op woensdag 11 april 2007 19:31 schreef Kinga het volgende:
kolere, amanda kwakt die spaghetti gewoon op die borden
Wordt er ook naar presentatie gekeken?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:31 schreef Kinga het volgende:
kolere, amanda kwakt die spaghetti gewoon op die borden
hehe jaquote:Op woensdag 11 april 2007 19:32 schreef getl0st het volgende:
[..]
Wordt er ook naar presentatie gekeken?
Hij zit er nog steeds van te etenquote:Op woensdag 11 april 2007 19:34 schreef beequeen het volgende:
Billie vindt het vies, het is koud. Smikkelt ondertussen lekker door.
Nee is het gerecht van huubquote:Op woensdag 11 april 2007 19:36 schreef Marrije het volgende:
Nico: waar moet die saus voor doorgaan?
Jury: beetje room, peper en zout vergeten en wel wat droog kruid
Das duidelijk die van Amanda.
noppes, was die van Huubquote:Op woensdag 11 april 2007 19:36 schreef Marrije het volgende:
Ja en die gaarkeuken kok is ook niet bevordelijkquote:Op woensdag 11 april 2007 19:34 schreef Kinga het volgende:
Jaap vindt alles vies.... werkelijk... Jezus, je zou zeggen dat hij slechter gewend is, maja.
Niet te kanen en heeft niets met koken te maken zei vriend van Marc ook nog.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:36 schreef Marrije het volgende:
Was het tussengerecht van Huub toch??quote:Op woensdag 11 april 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
Volgens de kenner is de vis van Snollie volledig kapot gebakken.
en toen zei Mark; pas maar op met deze dan...quote:Op woensdag 11 april 2007 19:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Niet te kanen en heeft niets met koken te maken zei vriend van Marc ook nog.
er zijn natuurlijk wel algemene dingen, dingen die niet gaar zijn, of doorgekookt, te flauw etc etc.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:38 schreef Kinga het volgende:
Dit beoordelen is eigenlijk belachelijk, ieder mens heeft toch een andere smaak.
Volgens mij van Huub hoor.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:38 schreef getl0st het volgende:
En dat van amanda is wel warm.. HAAA ! ging er tegelijk op de borden en dit is nog wel warm..
Daarom eten er 8 mensen van. Nix mis meequote:Op woensdag 11 april 2007 19:38 schreef Kinga het volgende:
Dit beoordelen is eigenlijk belachelijk, ieder mens heeft toch een andere smaak.
Huub is A.. en nu hebben ze het over graat.. wat amanda erin heeft laten zitten..quote:
Dus B is Amanda en A is Huub ?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:39 schreef 2live het volgende:
[..]
en toen zei Mark; pas maar op met deze dan...
Inderdaad een frikandel gesneden in een roosvorm met een dressing van pure mayo .. Dat krijgt een 10quote:Op woensdag 11 april 2007 19:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waarom zitten jullie nou te janken? Denk je serieus dat die 2 'chef' koks hun mening laten beinvloeden door Jaap?
amandaquote:Op woensdag 11 april 2007 19:41 schreef schatje het volgende:
Van wie is het nou? Met de worteltjes?
vindt ie cool staanquote:Op woensdag 11 april 2007 19:41 schreef r3gi3boy het volgende:
even serieus: waarom heeft brian een sjaaltje om?
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Inderdaad een frikandel gesneden in een roosvorm met een dressing van pure mayo .. Dat krijgt een 10![]()
En was dat nu het slechte of het slechtste?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:41 schreef 2live het volgende:
amanda
Dan is het sneller over als hij het niet meer ziet zittenquote:Op woensdag 11 april 2007 19:41 schreef r3gi3boy het volgende:
het slechtste, maar wel warmerquote:Op woensdag 11 april 2007 19:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
En was dat nu het slechte of het slechtste?
Marc baalt als een stekker!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:42 schreef demins het volgende:
Marc zijn beroepseer speelt op!
Moet van achterquote:Op woensdag 11 april 2007 19:41 schreef r3gi3boy het volgende:
En dat is een slavenbandquote:
Thanks!quote:
Wat doe jij hier dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:43 schreef Gelderland het volgende:
Vinden jullie jezelf nou niet triest? zo de hele dag GoudenKooi via stream kijkentot soms diep in de nacht... OMG als er IETS nutteloos/deomme tv is
![]()
Obsessie?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:43 schreef r3gi3boy het volgende:
even serieus: waarom heeft brian een zilveren vrouwenarmband om?
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:43 schreef Gelderland het volgende:
Vinden jullie jezelf nou niet triest? zo de hele dag GoudenKooi via stream kijkentot soms diep in de nacht... OMG als er IETS nutteloos/deomme tv is
![]()
Nou ja, het is wel een open deur.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:44 schreef Kinga het volgende:
Jaap verlult zich, en vertelt dat het gerecht van Amanda was![]()
Oeps verkeerdquote:
anders ga je even weg? doeggquote:Op woensdag 11 april 2007 19:43 schreef Gelderland het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:44 schreef Kinga het volgende:
Jaap verlult zich, en vertelt dat het gerecht van Amanda was![]()
kijk eerst naar je eigen psychologie zou ik zeggenquote:Op woensdag 11 april 2007 19:44 schreef Black_king het volgende:
[..]
De psychologie van menselijk gedrag is nooit triest.
Precies, dat zeg ik nou ook altijd.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:44 schreef Black_king het volgende:
[..]
De psychologie van menselijk gedrag is nooit triest.
En terecht!quote:
op huub en amanda?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:45 schreef 2live het volgende:
mark is pisnijdig, straks krijgt niemand punten
De Heiland is gekomen! Drink zijn profetische woorden in...!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:45 schreef Gelderland het volgende:
[..]
deze vraag stellen, dat lees je toch... wat anders
Moet je eens mijn profiel checken.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:46 schreef Gelderland het volgende:
[..]
kijk eerst naar je eigen psychologie zou ik zeggen![]()
Als je dit al leuk/interessant vind
Volg een studie ofzo
dit is gewoon dom/pulp/triest als je 't zo serieus volgt
maar hée, das mijn mening
tijd voor black jackquote:Op woensdag 11 april 2007 19:46 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Volg een studie ofzo
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:46 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Volg een studie ofzo
Psies, en daar raak je me voor géén meter mee.....quote:Op woensdag 11 april 2007 19:46 schreef Gelderland het volgende:
[..]
blablabla
Ben nu ook wel nieuwsgierig waarom zat naar dat ander stel te loerenquote:
Je weet wie het zegt, toch....quote:
quote:
Nou ja, wat had hij verwacht dan? Dat twee ammateurs een 4 sterren menu op tafel zouden zetten? Inclusief vis fileren, tijdsdruk enz. Denk dat Marc ook iets te hoog heeft ingezet.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:46 schreef Black_king het volgende:
[..]
En terecht!
Maar ja, dit is de zwanenzang van Marc imho. Hierna richt hij zich weer op de écht belangrijke zaken des levens....![]()
quote:
Marc verdoet zijn tijd aan DGK..... Ik zie hem als parels voor de zwijnen.... Maar het was heerlijk zo'n topkok aan het werk te zien....quote:Op woensdag 11 april 2007 19:49 schreef 2live het volgende:
[..]
mark; je maakt me niet snel boos, maar als je eten verkloot wel
Leuk dat jullie er weer zijnquote:
Kamerolifant sylvia is 17 kilo aangekomenquote:Op woensdag 11 april 2007 19:51 schreef Prosac het volgende:
Ik zie net nog een flart van de vorige COS, waarin tongytongylickylicky het over 19 kilo erbij heeft van Sylvia..
Ik weet niet meer hoeveel het exact was, maar ik weet wel dat tongytongylickylicky het behoorlijk aan het aandikken is.
Inderdaad niet serieus nemenquote:Op woensdag 11 april 2007 19:51 schreef Prosac het volgende:
Ik zie net nog een flart van de vorige COS, waarin tongytongylickylicky het over 19 kilo erbij heeft van Sylvia..
Ik weet niet meer hoeveel het exact was, maar ik weet wel dat tongytongylickylicky het behoorlijk aan het aandikken is.
Ik zat een visgraatje uit m'n keel te pulken en dacht: hup, ik roep weer eens watquote:Op woensdag 11 april 2007 19:52 schreef RSie het volgende:
Hey Redactie!!!
we hebben jullie gemist hier!!
ondanks dat jullie stiekem met enige regelm aat meelurkten!
Top dat jullie er weer zijn !quote:
en staat in Artisquote:Op woensdag 11 april 2007 19:53 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Kamerolifant sylvia is 17 kilo aangekomen![]()
Both ways, volgens mij.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:53 schreef obezzi het volgende:
is syl vliefd op nico?????
Huh? Krijgt "De Bok" ook eten van Marc ?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:53 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik zat een visgraatje uit m'n keel te pulken en dacht: hup, ik roep weer eens wat
Nee, maar heb je al een antwoord?quote:
Smaakt het wel, en is het warm?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:53 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik zat een visgraatje uit m'n keel te pulken en dacht: hup, ik roep weer eens wat
verneukt, zei ie zelf...quote:Op woensdag 11 april 2007 19:49 schreef 2live het volgende:
[..]
mark; je maakt me niet snel boos, maar als je eten verkloot wel
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:53 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:55 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee, maar heb je al een antwoord?![]()
Heb net een B bordje voor m'n neusquote:
De graten zijn er toch met de ongewassen pincet van Eric uitgehaaldquote:Op woensdag 11 april 2007 19:56 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Heb net een B bordje voor m'n neus![]()
guldens...was al ff geledenquote:Op woensdag 11 april 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
Hebben ze het nou over een overhemd van ¤ 700,-.
Is dat ding van platina ofzo?
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:57 schreef fredfik het volgende:
amanda wint,let maar op!
zoals gewonelijk weer dat groepje van die rat
Je hebt toch wel gecheckt of Amanda niet de producent is...?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:56 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Heb net een B bordje voor m'n neus![]()
PLatina?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
De dames Nena en Amanda hadden het ook over een spijkerbroek van 600 euriesquote:Op woensdag 11 april 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Soms kun je heel veel zeggen met een enkele blik ......
[afbeelding]
tsja, Iceberg!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
De dames Nena en Amanda hadden het ook over een spijkerbroek van 600 euriesEcht waar...
Hij loopt er wel ERG moedeloos bijquote:Op woensdag 11 april 2007 20:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja Marc, ik voel met je mee
[afbeelding]
Tja, dat is inderdaad wel ff genoeg geweest ja...quote:Op woensdag 11 april 2007 19:58 schreef Judah het volgende:
DGK_REDACTIE,
Hoi. Welkom terug.
Wat is eigenlijk jullie telefoonbeleid? Mogen de bewoners elke instantie bellen zoals ze willen? Want zoals dat natuurlijk ging met de politie en de dierenbescherming is toch eigenlijk belachelijk. Jullie mogen natuurlijk niemand belemmeren in het willen doen van een evt. aangifte, maar ik neem aan dat jullie toch wel enigszins hier wat over te zeggen hebben i.v.m. een evt. een volgende keer?
17-19 kilo wat maakt het uit huilliee....quote:Op woensdag 11 april 2007 19:51 schreef Prosac het volgende:
Syl weegt echt niet meer dan 65 kilo, als je daar 17 of 19 afhaalt.... dat kan dus gewoon niet!quote:Op woensdag 11 april 2007 20:02 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
17-19 kilo wat maakt het uit huilliee....![]()
Once a negative mindset, it's hard to break it.....quote:Op woensdag 11 april 2007 20:04 schreef Kinga het volgende:
Alles wordt afgekraakt, alles.
Volg de streams eens, dit waren haar eigen letterlijke woorden.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Syl weegt echt niet meer dan 65 kilo, als je daar 17 of 19 afhaalt.... dat kan dus gewoon niet!
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:07 schreef Black_king het volgende:
Aardappels van Amanda zijn verbrand.....
dat was van amanda, hij was al aan het nieuwe bord begonnenquote:Op woensdag 11 april 2007 20:06 schreef daWeasel het volgende:
Mmm Jaap heeft die van Huub nog niet eens in zijn mond en hij schreeuwt al gadverdamme, how obvious can you be!!
Slecht gekookt misschien?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:07 schreef Kinga het volgende:
Waarom zijn me streams zo kut?
Trek je d'r bloesje uitquote:Op woensdag 11 april 2007 20:09 schreef Black_king het volgende:
Amanda: "Misschien kan ik het nog redden met mijn toetjes"
Terecht als Amanda verliest.. Ze had een dood op dur geweten kunnen hebben.. die vis die ze had gemaakt zat nog vol met graat.. stel dat je daar in stiktquote:Op woensdag 11 april 2007 20:09 schreef Dynabite het volgende:
Terecht dat Amanda wint.Flikker Huub heeft er weer met de pet naar gegooid
![]()
Het valt te proberen, haar taart was ook lekkerder dan die van Bartquote:Op woensdag 11 april 2007 20:09 schreef Black_king het volgende:
Amanda: "Misschien kan ik het nog redden met mijn toetjes"
Effe wat anders: Klopt het, wat Jaap zei over zijn 'bruiloft', dat die van de programmaleiding 40.000 Euro mag kosten?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:02 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Tja, dat is inderdaad wel ff genoeg geweest ja...![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:09 schreef Black_king het volgende:
Amanda: "Misschien kan ik het nog redden met mijn tietjes"
Hij eet alleen de groente.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:10 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Effe wat anders: Klopt het, wat Jaap zei over zijn 'bruiloft', dat die van de programmaleiding 40.000 Euro mag kosten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |