en toen zei Mark; pas maar op met deze dan...quote:Op woensdag 11 april 2007 19:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Niet te kanen en heeft niets met koken te maken zei vriend van Marc ook nog.
er zijn natuurlijk wel algemene dingen, dingen die niet gaar zijn, of doorgekookt, te flauw etc etc.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:38 schreef Kinga het volgende:
Dit beoordelen is eigenlijk belachelijk, ieder mens heeft toch een andere smaak.
Volgens mij van Huub hoor.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:38 schreef getl0st het volgende:
En dat van amanda is wel warm.. HAAA ! ging er tegelijk op de borden en dit is nog wel warm..
Daarom eten er 8 mensen van. Nix mis meequote:Op woensdag 11 april 2007 19:38 schreef Kinga het volgende:
Dit beoordelen is eigenlijk belachelijk, ieder mens heeft toch een andere smaak.
Huub is A.. en nu hebben ze het over graat.. wat amanda erin heeft laten zitten..quote:
Dus B is Amanda en A is Huub ?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:39 schreef 2live het volgende:
[..]
en toen zei Mark; pas maar op met deze dan...
Inderdaad een frikandel gesneden in een roosvorm met een dressing van pure mayo .. Dat krijgt een 10quote:Op woensdag 11 april 2007 19:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waarom zitten jullie nou te janken? Denk je serieus dat die 2 'chef' koks hun mening laten beinvloeden door Jaap?
amandaquote:Op woensdag 11 april 2007 19:41 schreef schatje het volgende:
Van wie is het nou? Met de worteltjes?
vindt ie cool staanquote:Op woensdag 11 april 2007 19:41 schreef r3gi3boy het volgende:
even serieus: waarom heeft brian een sjaaltje om?
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Inderdaad een frikandel gesneden in een roosvorm met een dressing van pure mayo .. Dat krijgt een 10![]()
En was dat nu het slechte of het slechtste?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:41 schreef 2live het volgende:
amanda
Dan is het sneller over als hij het niet meer ziet zittenquote:Op woensdag 11 april 2007 19:41 schreef r3gi3boy het volgende:
het slechtste, maar wel warmerquote:Op woensdag 11 april 2007 19:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
En was dat nu het slechte of het slechtste?
Marc baalt als een stekker!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:42 schreef demins het volgende:
Marc zijn beroepseer speelt op!
Moet van achterquote:Op woensdag 11 april 2007 19:41 schreef r3gi3boy het volgende:
En dat is een slavenbandquote:
Thanks!quote:
Wat doe jij hier dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:43 schreef Gelderland het volgende:
Vinden jullie jezelf nou niet triest? zo de hele dag GoudenKooi via stream kijkentot soms diep in de nacht... OMG als er IETS nutteloos/deomme tv is
![]()
Obsessie?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:43 schreef r3gi3boy het volgende:
even serieus: waarom heeft brian een zilveren vrouwenarmband om?
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:43 schreef Gelderland het volgende:
Vinden jullie jezelf nou niet triest? zo de hele dag GoudenKooi via stream kijkentot soms diep in de nacht... OMG als er IETS nutteloos/deomme tv is
![]()
Nou ja, het is wel een open deur.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:44 schreef Kinga het volgende:
Jaap verlult zich, en vertelt dat het gerecht van Amanda was![]()
Oeps verkeerdquote:
anders ga je even weg? doeggquote:Op woensdag 11 april 2007 19:43 schreef Gelderland het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:44 schreef Kinga het volgende:
Jaap verlult zich, en vertelt dat het gerecht van Amanda was![]()
kijk eerst naar je eigen psychologie zou ik zeggenquote:Op woensdag 11 april 2007 19:44 schreef Black_king het volgende:
[..]
De psychologie van menselijk gedrag is nooit triest.
Precies, dat zeg ik nou ook altijd.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:44 schreef Black_king het volgende:
[..]
De psychologie van menselijk gedrag is nooit triest.
En terecht!quote:
op huub en amanda?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:45 schreef 2live het volgende:
mark is pisnijdig, straks krijgt niemand punten
De Heiland is gekomen! Drink zijn profetische woorden in...!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:45 schreef Gelderland het volgende:
[..]
deze vraag stellen, dat lees je toch... wat anders
Moet je eens mijn profiel checken.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:46 schreef Gelderland het volgende:
[..]
kijk eerst naar je eigen psychologie zou ik zeggen![]()
Als je dit al leuk/interessant vind
Volg een studie ofzo
dit is gewoon dom/pulp/triest als je 't zo serieus volgt
maar hée, das mijn mening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |