wat zeggen ze?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:18 schreef Kinga het volgende:
Bij de miljonairs gaat het helemaal eerlijk zegdie weten toch ook van wie wat is.... dom dit..
Patrick zei 'hem' over het gerecht van Amanda ...... ik denk dat hij beide koks 'hem' noemtquote:Op woensdag 11 april 2007 19:17 schreef beequeen het volgende:
Waarom zegt die vent....hij heeft het gemaakt, ze weten toch niet van wie het is??????
Heb je toch niet goed opgelet, hij heeft het over het gerecht van Amandeltjequote:Op woensdag 11 april 2007 19:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hahhaah goed zo Jaap, kraak het gerecht van de kaboutaa maar lekker af!!
Ze vinden het van Amanda lekker.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:19 schreef avonne het volgende:
[..]
wat zeggen ze?
Ik ben bij leergierig Japie
Oh die anderen zijn ook juryleden, zie ik nu pasquote:Op woensdag 11 april 2007 19:18 schreef Kinga het volgende:
Bij de miljonairs gaat het helemaal eerlijk zegdie weten toch ook van wie wat is.... dom dit..
Gelukkig gaat het niet alleen om de stem van de dorpsgek.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:25 schreef rebellious_angel het volgende:
en ratjeB schrijft zich suf... dit gaat niet goed voor Huub...
wat schtijft jij dan????quote:Op woensdag 11 april 2007 19:25 schreef rebellious_angel het volgende:
en ratjeB schrijft zich suf... dit gaat niet goed voor Huub...
Dat kan toch ook gewoon hier?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:27 schreef Disana het volgende:
Wie heeft er tijd en zin om de kookwedstrijd verder te verslaan in [DGK] Streamverslagen ? Ik was eraan begonnen maar moet onverwacht de deur uit. Elke kleine aanvulling om een compleet verhaal neer te zetten is leuk.
Het kost punten, maar hij wil het wel perfect.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:29 schreef blomst het volgende:
Huub al 2 min te laat.
Toch wel op een groot bord?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:29 schreef Lieve het volgende:
Laten we vooral de eters laten kijken wie wat maakt voor de beoordeling.
En dan die Mark..... het jureren moet eerlijk gebeurenMet RatB?
![]()
Eerlijk¿¿
Ach, ik heb in ieder geval inmiddels wat gegeten. Gewoon haute snelle hap.
Snollie en spaghettiquote:Op woensdag 11 april 2007 19:31 schreef Kinga het volgende:
kolere, amanda kwakt die spaghetti gewoon op die borden
Wordt er ook naar presentatie gekeken?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:31 schreef Kinga het volgende:
kolere, amanda kwakt die spaghetti gewoon op die borden
hehe jaquote:Op woensdag 11 april 2007 19:32 schreef getl0st het volgende:
[..]
Wordt er ook naar presentatie gekeken?
Hij zit er nog steeds van te etenquote:Op woensdag 11 april 2007 19:34 schreef beequeen het volgende:
Billie vindt het vies, het is koud. Smikkelt ondertussen lekker door.
Nee is het gerecht van huubquote:Op woensdag 11 april 2007 19:36 schreef Marrije het volgende:
Nico: waar moet die saus voor doorgaan?
Jury: beetje room, peper en zout vergeten en wel wat droog kruid
Das duidelijk die van Amanda.
noppes, was die van Huubquote:Op woensdag 11 april 2007 19:36 schreef Marrije het volgende:
Ja en die gaarkeuken kok is ook niet bevordelijkquote:Op woensdag 11 april 2007 19:34 schreef Kinga het volgende:
Jaap vindt alles vies.... werkelijk... Jezus, je zou zeggen dat hij slechter gewend is, maja.
Niet te kanen en heeft niets met koken te maken zei vriend van Marc ook nog.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:36 schreef Marrije het volgende:
Was het tussengerecht van Huub toch??quote:Op woensdag 11 april 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
Volgens de kenner is de vis van Snollie volledig kapot gebakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |