Ja, maar onvoldoende tijd in de koeling. Daarom is het een beetje slap.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:04 schreef Myriam1978 het volgende:
Dat ziet erg lekker uit wat Huub nu snijdt...Zalm met Monchou vulling neem ik aan?
Ik zit al dagen achter in mijn tuinje in bikini, heerlijk, mits er geen wind is idd.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:04 schreef getl0st het volgende:
[..]
Veel beschutting eromheen.. en waarschijnlijk goed uit de wind in de tuin..
En soms krijg je een mooie zonsondergang te zien, terwijl het hier nog licht isquote:Op woensdag 11 april 2007 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zitten ook vaak redelijk naakt in de tuin (net nog ) ?dat ik hier met een trui aan met vette bewolking binnen zit![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:07 schreef petraa het volgende:
Dat ene jurylid kijkt met zijn linker oog in zijn rechterbroekzak.
Ook Eemnes aan zee dusquote:Op woensdag 11 april 2007 19:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit al dagen achter in mijn tuinje in bikini, heerlijk, mits er geen wind is idd.
Marty Feldman?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:07 schreef petraa het volgende:
Dat ene jurylid kijkt met zijn linker oog in zijn rechterbroekzak.
Die proeft niet zo veel meerquote:
Hij weet dat alleen huub zo'n keuze kan maken.. aangezien mark de keuze doorgaf..quote:Op woensdag 11 april 2007 19:09 schreef avonne het volgende:
Jaap: "presentatie... drama"
quote:
preciesquote:Op woensdag 11 april 2007 19:11 schreef Flabberguest het volgende:
Jaap weet toch wat Amandel gaat maken? die heeft er nog geholpen met het gerecht uitzoeken nadat Mark het eerste had afgeraden aan de telefoon. Lijkt me niet helemaal eerlijk dan om jaap in de jury te zetten.
hij vroeg of het feit dat iemand het niet afmaakt het betekent dat het misschien nog niet gaar is.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:10 schreef Sug4r het volgende:
Jaap is ook een jurylid???? Hij zegt dat de zalm niet gaar is![]()
Nicole?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:13 schreef schizolientje het volgende:
Maar Huub en Amanda hebben hun huisgenoten verteld wat ze gingen maken, Jaap en Nicole weten wie wat gemaakt heeft
Als Huub verliest is het de schuld van Nicolequote:
Nicole?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:13 schreef schizolientje het volgende:
Maar Huub en Amanda hebben hun huisgenoten verteld wat ze gingen maken, Jaap en Nicole weten wie wat gemaakt heeft
In dit geval was het dat toch ook? Zalm plakken zijn gewoon uit pakje gehaald.... niks bijzondersquote:Op woensdag 11 april 2007 19:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio snapt 'product gebruik' niet. Volgens hem is het alleen maar een kwestie van uit een pakje halen en oprollen. Dat kan toch iedereen........
Nee, het is ook een gerecht van Amanda, maar in een zin kies je vaak voor een bepaald geslacht. "het" zal niet snel gebruikt worden..quote:Op woensdag 11 april 2007 19:17 schreef beequeen het volgende:
Waarom zegt die vent....hij heeft het gemaakt, ze weten toch niet van wie het is??????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |