ik herkende hem nietquote:Op woensdag 11 april 2007 18:52 schreef waxmask het volgende:
Maakt Martin nu een schone indruk, of ligt het aan mijn beeldscherm?
Meende dat Huub chocolademousse op het menu had staan.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:52 schreef 2live het volgende:
de tip van mark; eet de chocolade mousse niet helemaal op
ik dacht beidequote:Op woensdag 11 april 2007 18:54 schreef Clank het volgende:
[..]
Meende dat Huub chocolademousse op het menu had staan.
Wat deed Amanda dan in die cocktail glaasjes? Daar zat ook iets van chocolade in.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:54 schreef Clank het volgende:
[..]
Meende dat Huub chocolademousse op het menu had staan.
Ik dacht juist andersomquote:Op woensdag 11 april 2007 18:56 schreef petraa het volgende:
Ik las in de vorige COS dat Amanda de chocolademousse aan het maken was en huub een soort van Vlaflip ofzoiets.
idd.. ik zie nog niets op de borden liggenquote:Op woensdag 11 april 2007 18:56 schreef Kinga het volgende:
5 minuten nog, halen ze nooit..
Omgekeerd mopquote:Op woensdag 11 april 2007 18:56 schreef petraa het volgende:
Ik las in de vorige COS dat Amanda de chocolademousse aan het maken was en huub een soort van Vlaflip ofzoiets.
Nicolaas trekt zich daar niets van aan. Hoorde je hem een tijdje geleden niet tegen Japio zeggen dat Brian met name naar vrouwen heel oneerlijk en gemeen is........quote:Op woensdag 11 april 2007 18:55 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian heeft zo'n een verkeerde beeld van Sylvia, zum kotsen...Hij beschrijft zichzelf!
De jury weet niet welk gerecht van Huub of Amanda is.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:56 schreef beequeen het volgende:
Mark geeft toch een voorzetje dat Snollie nog niks kon, voor de kookwedstrijd, maar Huub wel.
De toon is gezet.
Wat heeft hij gezegd eroverquote:Op woensdag 11 april 2007 17:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Na de opmerking over dat hoedje door Nicolaas denk ik niet dat Brian het nog een keer op zal zetten
Kijk naar de opmaak, dan ziet een blinde het nog.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:57 schreef petraa het volgende:
[..]
De jury weet niet welk gerecht van Huub of Amanda is.
GMT is daar net iets anders.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:58 schreef Bridale het volgende:
Hoe kan het eigenlijk in DGK 19.10 zijn terwijl het hier gewoon 19.00 is?
Kok Martinquote:Op woensdag 11 april 2007 19:00 schreef petraa het volgende:
Is die ene man van de jury die ranzige kok ????
Ja, dat weten ze. Maar ze houden de tijd van die klok aan, het is gewoon een kwestie van onderling afspreken.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:59 schreef Kinga het volgende:
Klok loopt daar gewoon fout...
Ze zitten ook vaak redelijk naakt in de tuin (net nog ) ?dat ik hier met een trui aan met vette bewolking binnen zitquote:
Hij laat hem dus open staanquote:Op woensdag 11 april 2007 18:59 schreef petraa het volgende:
Jaap doet de deur open van het kantoor, een man van de jury zegt deur dicht want ze mogen ons niet zien. Serieus zegt Jaap en gaat zitten en zegt anders stik ik de moord.
Zitten ze wel in Eemnes?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zitten ook vaak redelijk naakt in de tuin (net nog ) ?dat ik hier met een trui aan met vette bewolking binnen zit![]()
Was dat dan ?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:45 schreef daWeasel het volgende:
Gooit AManda nu gewoon gesmolten chocola in een bakje en dat is de Mousse?
Veel beschutting eromheen.. en waarschijnlijk goed uit de wind in de tuin..quote:
Zo ver is dat niet van A'dam tochquote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heel eenvoudig "Brian, je ziet er belachelijk uit"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |