Marc baalt als een stekker!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:42 schreef demins het volgende:
Marc zijn beroepseer speelt op!
Moet van achterquote:Op woensdag 11 april 2007 19:41 schreef r3gi3boy het volgende:
even serieus: waarom heeft brian een sjaaltje om?
En dat is een slavenbandquote:
Thanks!quote:
Wat doe jij hier dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:43 schreef Gelderland het volgende:
Vinden jullie jezelf nou niet triest? zo de hele dag GoudenKooi via stream kijkentot soms diep in de nacht... OMG als er IETS nutteloos/deomme tv is
![]()
Obsessie?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:43 schreef r3gi3boy het volgende:
even serieus: waarom heeft brian een zilveren vrouwenarmband om?
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:43 schreef Gelderland het volgende:
Vinden jullie jezelf nou niet triest? zo de hele dag GoudenKooi via stream kijkentot soms diep in de nacht... OMG als er IETS nutteloos/deomme tv is
![]()
Nou ja, het is wel een open deur.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:44 schreef Kinga het volgende:
Jaap verlult zich, en vertelt dat het gerecht van Amanda was![]()
Oeps verkeerdquote:
anders ga je even weg? doeggquote:Op woensdag 11 april 2007 19:43 schreef Gelderland het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:44 schreef Kinga het volgende:
Jaap verlult zich, en vertelt dat het gerecht van Amanda was![]()
kijk eerst naar je eigen psychologie zou ik zeggenquote:Op woensdag 11 april 2007 19:44 schreef Black_king het volgende:
[..]
De psychologie van menselijk gedrag is nooit triest.
Precies, dat zeg ik nou ook altijd.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:44 schreef Black_king het volgende:
[..]
De psychologie van menselijk gedrag is nooit triest.
En terecht!quote:
op huub en amanda?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:45 schreef 2live het volgende:
mark is pisnijdig, straks krijgt niemand punten
De Heiland is gekomen! Drink zijn profetische woorden in...!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:45 schreef Gelderland het volgende:
[..]
deze vraag stellen, dat lees je toch... wat anders
Moet je eens mijn profiel checken.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:46 schreef Gelderland het volgende:
[..]
kijk eerst naar je eigen psychologie zou ik zeggen![]()
Als je dit al leuk/interessant vind
Volg een studie ofzo
dit is gewoon dom/pulp/triest als je 't zo serieus volgt
maar hée, das mijn mening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |