Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Deze activiteit zal dan in Nijmegen plaats moeten vindenquote:Koffieworkshop
In samenwerking met Max Havelaar organiseren wij een koffieworkshop. U wordt ontvangen met koffie of thee en gebak en krijgt informatie over de stichting Max Havelaar en onze samenwerking, waarna een reis wordt gemaakt door de wereld van koffie. U zet zelf koffie met verschillende zetmethodes en neemt deel aan een koffieproeverij, waarbij u vier soorten koffie proeft. De workshop wordt afgesloten met een kennisquiz en een demonstratie koffiebranden. Tot slot ontvangt u 250 gram Peruaanse biologische koffie met het Max Havelaar keurmerk om thuis nog eens na te genieten.
Kosten: ¤ 13,00 p.p. (1½ uur)
Reserveren kan vanaf 10 personen (tot maximaal 25 personen)
Groepen groter dan 25 personen kunnen eventueel gesplitst worden.
Groepen kleiner dan 10 personen kunnen aangesloten worden bij een reeds geplande workshop.
Disclaimer: overmatige koffieconsumptie geschiedt uitsluitend op eigen risico!quote:
*** Aangezien nog niet iedereen de vragenlijst heeft ingevuld en ook weer heeft teruggestuurd, is het mogelijk dit alsnog te doen t/m maandag 30 april ***
Na deze datum zal de eindstand worden opgemaakt door onze Papierversnipperaar. De uitslag zal dan ook op deze plaats worden gepubliceerd!
iets klopt er nog niet met me en quote tagsquote:
whehehquote:Op woensdag 11 april 2007 16:08 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben blij dat ik me niet bezig hou met die wiki's.
quote:Op woensdag 11 april 2007 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
iets klopt er nog niet met me en quote tags
neeequote:
quote:
volgens mij heb ik hem nu enigszins redelijk gefixt.. ikblijf voorlopig ff weg van de wiki, er moet ook nog gewerkt worden door ome MPGquote:Op woensdag 11 april 2007 16:17 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
beetje langs elkaar heen werken...![]()
Shit.... schiet niet op![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 16:20 schreef crossover het volgende:
IK HEB EEN 7 VOOR M'N PSYCHOLOGIE TENTAMEN
En het tentamen van vandaag leek ook erg goed te gaan
Verder hoef ik morgen toch níet te werken dus cross is blij
Deze ome buffelt ook nog even verder!quote:Op woensdag 11 april 2007 16:19 schreef MPG het volgende:
[..]
volgens mij heb ik hem nu enigszins redelijk gefixt.. ikblijf voorlopig ff weg van de wiki, er moet ook nog gewerkt worden door ome MPG
goed bezig cross.. hoe is het met persoon X?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:20 schreef crossover het volgende:
Oeh congratzquote:Op woensdag 11 april 2007 16:20 schreef crossover het volgende:
Goed! Heb d'r niet heel veel gesproken, maar we hebben wel wat zitten lachenquote:Op woensdag 11 april 2007 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
goed bezig cross.. hoe is het met persoon X?
Ik trakteer op bier en wijn!!quote:Op woensdag 11 april 2007 16:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...SUPER GOED GEDAAN CROSS....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...FEESTJE...!!!!...
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog eh, 4,5 uur.quote:
Jah daar begint het mee.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:25 schreef crossover het volgende:
Goed! Heb d'r niet heel veel gesproken, maar we hebben wel wat zitten lachen
Goed bezigquote:Op woensdag 11 april 2007 16:25 schreef crossover het volgende:
Ik trakteer op bier en wijn!!
Thanksquote:
Jep.quote:
Ze begint pas rond 11 uur...quote:Op woensdag 11 april 2007 16:32 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
dat zijn wel belachelijk lange dagen dan..
gaat dat iedere dag zo? of alleen op de woensdag?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:34 schreef Kuukske het volgende:
Half 12!
Alleen op woensdag. Iedereen heeft een avonddienstje hier in verband met de aanloop van studenten die les hebben op een avond.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:36 schreef TIM-846 het volgende:
gaat dat iedere dag zo? of alleen op de woensdag?
zou je mij een bakje koffie mee willen nemen? Blijkbaar is jullie kantine wel openquote:Op woensdag 11 april 2007 16:39 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga zo eens mijn avondeten ophalen in de kantine.
Wij hebben op de personeelskamer hiernaast gewoon een koffieautomaatquote:Op woensdag 11 april 2007 16:40 schreef MPG het volgende:
zou je mij een bakje koffie mee willen nemen? Blijkbaar is jullie kantine wel open
Ideaal geregeld Kuukquote:Op woensdag 11 april 2007 16:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wij hebben op de personeelskamer hiernaast gewoon een koffieautomaat. Daarvoor hoef ik niet naar de kantine.
* tapt een bakje voor MPG
Daaagquote:Op woensdag 11 april 2007 16:57 schreef TIM-846 het volgende:
Ik ga er weer vandoor! Mijn dag zit erop.. tot morgen
Haiquote:Op woensdag 11 april 2007 16:57 schreef MPG het volgende:
zoeen stilte hier
En??quote:Op woensdag 11 april 2007 17:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
nou hee-hee...weet eindelijk wat ik ga eten vanaaf...![]()
Ow van Knorr Wereldgerechten. Wij hadden laatst Japanse Teriyaki. Erg smakelijk met biefstukreepjesquote:Op woensdag 11 april 2007 17:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Argentijse Beef Chimichurri....lijkt me erg lekker...EN fruitsalade als toetje...![]()
![]()
![]()
![]()
Die dingen zijn meestal wel goed te doen!quote:Op woensdag 11 april 2007 17:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow van Knorr Wereldgerechten. Wij hadden laatst Japanse Teriyaki. Erg smakelijk met biefstukreepjes
yep....quote:Op woensdag 11 april 2007 17:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow van Knorr Wereldgerechten. Wij hadden laatst Japanse Teriyaki. Erg smakelijk met biefstukreepjes
ff sjekken...quote:Op woensdag 11 april 2007 17:09 schreef OA het volgende:
Zeg JJ, kan je op die site van meteofrance ook vooruitzichten voor de langere termijn vinden?
valt wel mee.....quote:Op woensdag 11 april 2007 17:08 schreef OA het volgende:
[..]
Die dingen zijn meestal wel goed te doen!![]()
Maar vaak wel vrij zout...
De Italiaanse Risotto is ook te lekkerquote:Op woensdag 11 april 2007 17:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
yep.......Japanse Teriyaki heb ik al geproefd....erug lekkerrrr
![]()
...ben benieuwd of dit net zo lekker zal zijn....
![]()
Zout? Valt wel mee toch?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:08 schreef OA het volgende:
Die dingen zijn meestal wel goed te doen!![]()
Maar vaak wel vrij zout...
quote:Op woensdag 11 april 2007 17:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Argentijse Beef Chimichurri....lijkt me erg lekker...EN fruitsalade als toetje...![]()
![]()
![]()
![]()
Hier idem... minstens 5 keer per week (maar wel minimaal 2 van de 5 keer gebakkenquote:Op woensdag 11 april 2007 17:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat eten jullie allemaal wel niet?
Wij eten zooooo vaak aardappelen
Wij ook. We wisselen veel af met rijst en pastaquote:Op woensdag 11 april 2007 17:11 schreef Paaskonijn het volgende:
www.meteoconsult.fr/ter/france/sommaire_france.php?langue=nlquote:Op woensdag 11 april 2007 17:09 schreef OA het volgende:
Zeg JJ, kan je op die site van meteofrance ook vooruitzichten voor de langere termijn vinden?
cool om te weten, die wordt dus het volgende uitprobeersel.....quote:Op woensdag 11 april 2007 17:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De Italiaanse Risotto is ook te lekkermet heul veul champignons en courgette.
aardappels...quote:Op woensdag 11 april 2007 17:11 schreef Paaskonijn het volgende:
ik hou ervan om buitenlands te koken en dingen te proeven die ik niet ken....quote:Op woensdag 11 april 2007 17:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier idem... minstens 5 keer per week (maar wel minimaal 2 van de 5 keer gebakken)
Ik denk dat dat bij de meeste gezinnen best meevalt hoor.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
aardappels......jullie Nederlanders (algemeen gezien dan...
) eten te vaak aalleen maar aardapples+groenten+stukje vlees....zoooo saai....
![]()
ik denk dat mensen rond ons leeftijd idd anders eten...maar de wat oudere generatie....quote:Op woensdag 11 april 2007 17:16 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik denk dat dat bij de meeste gezinnen best meevalt hoor.
Saai? Niks d'rvan. Lekker champignonnetjes en tomaatjes meebakken met het vlees. Je groentes niet kapotkoken, de aardappels precies goed, met wat jus.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
aardappels......jullie Nederlanders (algemeen gezien dan...
) eten te vaak aalleen maar aardapples+groenten+stukje vlees....zoooo saai....
![]()
ja..das lekker..quote:Op woensdag 11 april 2007 17:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Saai? Niks d'rvan. Lekker champignonnetjes en tomaatjes meebakken met het vlees. Je groentes niet kapotkoken, de aardappels precies goed, met wat jus..
Dat hebben we dus hetzelfde.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wij ook. We wisselen veel af met rijst en pasta. Bij mijn ouders eten we eigenlijk sowieso aardappels, gekookt of gebakken.
Thanks!quote:Op woensdag 11 april 2007 17:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
www.meteoconsult.fr/ter/france/sommaire_france.php?langue=nl
deze is wat uitgebreider...![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 11 april 2007 17:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik denk dat mensen rond ons leeftijd idd anders eten...maar de wat oudere generatie....![]()
lekkerrrrrrr....quote:Op woensdag 11 april 2007 17:22 schreef crossover het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik heb net nog couscous op
Ziao!quote:
Nee, me moederquote:Op woensdag 11 april 2007 17:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lekkerrrrrrr......zelf gemaakt?
en wat zat er allemaal in...?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:27 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee, me moeder
Sjonge, ik ben voor het eerst druk bezig met modden
Konijn?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
heb dus laatst konijn gekocht.......dat ga ik van het weekend maken als de kids er zijn....
...met een mosterd-saus/champignos/wortels en verse pasta.......
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoals mijn ouders dus bijvoorbeeldquote:Op woensdag 11 april 2007 17:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik denk dat mensen rond ons leeftijd idd anders eten...maar de wat oudere generatie....![]()
Lastig volk hè, die Fok!kers.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:27 schreef crossover het volgende:
Sjonge, ik ben voor het eerst druk bezig met modden
couscous dus, gehakt met een sausje en broccoli. Best te etenquote:Op woensdag 11 april 2007 17:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en wat zat er allemaal in...?![]()
Verschrikkelijk!!quote:
Dat kan ik best, maar dan gaan mn ouders zeuren dat ze zo weinig aardappels krijgenquote:Op woensdag 11 april 2007 17:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oeh....erg......misschien een goede aanleiding om zelf te leren koken...?
![]()
![]()
![]()
Daag liefiequote:Op woensdag 11 april 2007 17:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
doedoei lieverd.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...tot vanaaf...
![]()
![]()
![]()
weleens "echte" couscous gegeten....?quote:couscous dus, gehakt met een sausje en broccoli. Best te eten
quote:Op woensdag 11 april 2007 17:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kan ik best, maar dan gaan mn ouders zeuren dat ze zo weinig aardappels krijgen
Lekker dat welquote:Op woensdag 11 april 2007 17:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
..ts wel erug lekkerrrrr...
![]()
en jij blijft gewoon K'nijn....![]()
![]()
yep...PaasK'nijn....quote:Op woensdag 11 april 2007 17:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Lekker dat wel![]()
Dan toch wel PaasK'nijn?
Ik reageer wel een beetje laat maar dat komt door PO Geschiedenis![]()
Nee, hoe zit dat dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
weleens "echte" couscous gegeten....?![]()
![]()
![]()
Echte couscous komt uit Noord Africa en wordt gemaat met gestoomd groenten zoals sperzibonen/wortels/kikker-erwten/courgette, lamsvlees en een saus maar weet zo niet uit mijn hoofd hoe die gemaakt word...., ik kan je wel het recept ff mailen als je wilt...quote:
Haha nee hoeft nietquote:Op woensdag 11 april 2007 17:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Echte couscous komt uit Noord Africa en wordt gemaat met gestoomd groenten zoals sperzibonen/wortels/kikker-erwten/courgette, lamsvlees en een saus maar weet zo niet uit mijn hoofd hoe die gemaakt word...., ik kan je wel het recept ff mailen als je wilt...![]()
![]()
![]()
over 5 minuten pasquote:Op woensdag 11 april 2007 17:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
volgens mij is iedreen aan het eten of zo....![]()
![]()
Nee PO Geschiedenisquote:Op woensdag 11 april 2007 17:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
volgens mij is iedreen aan het eten of zo....![]()
![]()
Da's wel érg laat.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
denk dat k pas rond 20:00 ga eten....![]()
tja....mijn bezoekje komt pas rond 18:00/18:30.....quote:Op woensdag 11 april 2007 17:50 schreef crossover het volgende:
Van Halen - Finish What Ya Started
lekker nummer![]()
[..]
Da's wel érg laat.
Wat een tijdquote:Op woensdag 11 april 2007 17:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tja....mijn bezoekje komt pas rond 18:00/18:30.......ff bijpraten...
..en dan samen koken...
![]()
![]()
Volgens mij ben jij een heel sociaal persoon en maak je heel snel nieuwe vrienden. Klopt dat?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tja....mijn bezoekje komt pas rond 18:00/18:30.......ff bijpraten...
..en dan samen koken...
![]()
![]()
heel sociaal ben ik zekers....quote:Op woensdag 11 april 2007 17:53 schreef crossover het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een heel sociaal persoon en maak je heel snel nieuwe vrienden. Klopt dat?
Ja dat bedoel ikquote:Op woensdag 11 april 2007 17:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heel sociaal ben ik zekers.......maar echte vrienden maak ik niet zo gauw....
..ben wat dat betreft een beetje kieskeurig....
..ik vind iedreen wel aardig tot het tegendeel is bewezen maar voordat je je een vriend van me mag noemen durt het wel ff....
...maar vanaaf komt er een speciaal iemand...
![]()
![]()
Och daar wordt er ook een wakkerquote:Op woensdag 11 april 2007 17:58 schreef Kuukske het volgende:
Ah, een speciaal iemand. Ahhuh. Mannelijk?
quote:Op woensdag 11 april 2007 17:58 schreef Kuukske het volgende:
Ah, een speciaal iemand. Ahhuh. Mannelijk?
Jawel hoor, ik ben alleen niet zo goed in het contact leggen.quote:
echt niet...? ik wel....praat met iedeeen..is wel zo gezellig...quote:Op woensdag 11 april 2007 17:59 schreef crossover het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik ben alleen niet zo goed in het contact leggen.
quote:
rolbosjesquote:Op woensdag 11 april 2007 18:33 schreef crossover het volgende:
Hoe heet dat bosje takjes wat je altijd voorbij ziet komen in films enzo als het ergens uitgestoven is?
ezelquote:Op woensdag 11 april 2007 18:32 schreef crossover het volgende:
Wie is de koning van Wezel?
Nee een engelse naam.quote:
Hoi, je mag mijn Gs PO wel makenquote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 18:35 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee een engelse naam.
Ik voorspel trouwens dat Lenny er zo weer is
Wil best helpen met vragen. Ben redelijk sterk in geschiedenis.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoi, je mag mijn Gs PO wel maken![]()
Hezel de Wezel?quote:Op woensdag 11 april 2007 18:32 schreef crossover het volgende:
Wie is de koning van Wezel?
Wie is datquote:
Ik weet niet, ik verzin maar wat.quote:
Mét Taksi en Noodles voor vanavondquote:Op woensdag 11 april 2007 19:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik verzin maar wat.
Tumtums. Hm
Je mag wel een tumtummetje van me hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 19:15 schreef Kuukske het volgende:
Jummie. Ik heb nog een peer en een flesje water voor vanavond
Tuurlijk.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:17 schreef crossover het volgende:
Je mag wel een tumtummetje van me hoor
Mag ik dan een stukje peer?
mits sappig![]()
Bier én whisky?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb bier, whisky en pizza voor vanavond.
Oeh! Bier en whiskyquote:
Ehm.. nee, maar wel lekker (mits niet gemengd uiteraard)quote:Op woensdag 11 april 2007 19:38 schreef Kuukske het volgende:
Is dat een gezonde combi?
Oh, ik wou zeggen. Als je toch iets niet bij elkaar gooit is het dat?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:39 schreef MPG het volgende:
Ehm.. nee, maar wel lekker (mits niet gemengd uiteraard)
Inderdaad ja...quote:Op woensdag 11 april 2007 19:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, ik wou zeggen. Als je toch iets niet bij elkaar gooit is het dat?
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:45 schreef MPG het volgende:
Inderdaad ja...
sowieso gooi je nix bij een GOEDE whisky
Een mindere whisky pleur je in je koffie of je cola
Met mij is het prima hoor... ben weer thuisquote:
Whehehquote:Op woensdag 11 april 2007 19:49 schreef Kuukske het volgende:
Nah niet zo heel druk meer. Ben verveeeeeld![]()
NIks mis mee toch?quote:
Niet door elkaar bedoelt. Heb vanmiddag even een glen moray 8 yr single malt gehaald. Hopelijk bevalt ie.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, ik wou zeggen. Als je toch iets niet bij elkaar gooit is het dat?
Whehehquote:Op woensdag 11 april 2007 20:07 schreef Kuukske het volgende:
Nuh. Maar m'n collega wel.
Tumbleweed!quote:Op woensdag 11 april 2007 18:33 schreef crossover het volgende:
Hoe heet dat bosje takjes wat je altijd voorbij ziet komen in films enzo als het ergens uitgestoven is?
hehehequote:
Michiel is er niet vandaag.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:32 schreef Kuukske het volgende:
Eeeven Michiels moeder vragen. 3FM is tof.
Laat je de thee maar smakenquote:Op woensdag 11 april 2007 20:41 schreef Kuukske het volgende:
Dus. Tijd voor de laatste kop thee.
Dankje. Hij is al op! Ik mag zo naar huisquote:
Nog 12 minuten.quote:
Hoi.quote:
Hehe. Tof.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:49 schreef Kuukske het volgende:
Hi eer. Hoeist meej et vrouwke?
Hi CrossHoeist meej jouw vrouke?
Daarbij wil ik nog toevoegen dat ik zin in donderdag hebquote:
Wat gaadde donderdag uitspoken m'n jongquote:Op woensdag 11 april 2007 20:51 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Daarbij wil ik nog toevoegen dat ik zin in donderdag heb
Zaterdag is beterder. Vooral in januari.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:54 schreef Kuukske het volgende:
Donderdag is populair onder de datende ppl.
Ik weet niet, maar ze komt in ieder geval hierheenquote:Op woensdag 11 april 2007 20:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat gaadde donderdag uitspoken m'n jong?
Eensch.quote:
Wel veilig heh!quote:Op woensdag 11 april 2007 20:55 schreef crossover het volgende:
Ik weet niet, maar ze komt in ieder geval hierheen![]()
En me ouders zijn op vakantie dan
Met een aprilse donderdag is anders ook niets misquote:Op woensdag 11 april 2007 20:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Zaterdag is beterder. Vooral in januari.
Puike nieuwe usericon btwquote:Op woensdag 11 april 2007 20:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Zaterdag is beterder. Vooral in januari.
Ik zal eens uit het raam kijken om haar te keuren als ze langs fietst.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:55 schreef crossover het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:55 schreef crossover het volgende:
[..]
quote:
Dit is een nieuwe ouwe, eigenlijk.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zal eens uit het raam kijken om haar te keuren als ze langs fietst.![]()
![]()
ben er nu vandoor trouwens, jooo
Uiteraardquote:
Goedzo.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:58 schreef Kuukske het volgende:
Huiswaarts.
Ik denk dat ik d'r zo maar reserveer.quote:
2 keer dineren? verklaar uzelf naderquote:Op woensdag 11 april 2007 20:49 schreef eer-ik het volgende:
even voor de tweede keer dineren, brb.
De biefstuk staat klaar
Owjah.. jij kon dat jahquote:Op woensdag 11 april 2007 21:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik denk dat ik d'r zo maar reserveer.
Ik veronderstel xs.to als overleden. Dus ja.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:10 schreef eer-ik het volgende:
Blijft deze?
Anders donderstraal ik deze eventjes in de OP.
Ik moest natuurlijk ook even met 't vrouwke dineren, tussen de bedrijven door, en toen ik net thuiskwam, had ik nog steeds honger.quote:
Pleur m er maar gewoon inquote:Op woensdag 11 april 2007 21:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Blijft deze?
Anders donderstraal ik deze eventjes in de OP.
Is prima, het wordt geregeld.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik veronderstel xs.to als overleden. Dus ja.
Doorgaans dineer ik ook niet voor 19:30.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:11 schreef JDude het volgende:
Het nadeel van te vroeg dineren!
Ahaquote:Op woensdag 11 april 2007 21:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moest natuurlijk ook even met 't vrouwke dineren, tussen de bedrijven door, en toen ik net thuiskwam, had ik nog steeds honger.
Dus dineerde k nog eenmaal, met biefstukken, gebakken aardappelen en salades
Als jij ff wiki't ga ik ff koffiënquote:Op woensdag 11 april 2007 21:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is prima, het wordt geregeld.
MPG, fix jij het even?
Ik zit effe in de wiki
Het gaat langzaam maar zeker de goeie kant op..quote:Op woensdag 11 april 2007 21:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Aha
Vertel maar eens wat meer over het vrouwkeHoe serieus begint het te worden?
Kijk.. dat zijn de vorderingenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het gaat langzaam maar zeker de goeie kant op..
Het heeft enkele maanden mogen duren, waar ik in de tussentijd ook al enkele keren zoiets had van: ja, hallo, het duurt me te lang.
Maar 't gaat nu dus de goeie kant op.
Ben vandaag zelfs op de verjaardag van d'r stiefmoeder geweest
Ja toch.quote:
Wheheh.. daar gaat je ochtendje uitslapen en slowchattenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja toch.
Moet morgen weer om 10:00 op de stoep staan daar
hmm, ja...quote:Op woensdag 11 april 2007 21:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh.. daar gaat je ochtendje uitslapen en slowchatten
Dat is je gerajen ook... Deze SC gaat voor een heleboel dingen, maar niet voor knappe lieve jongedames (tenzij die zich hier in de SC bevinden)quote:Op woensdag 11 april 2007 21:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hmm, ja...
Uitslapen doe ik al niet meer sinds kort
Maar slowchatten wel.
Nou die ene ochtend missen heb ik er wel voor over
Daar ben ik het volledig mee eensquote:Op woensdag 11 april 2007 21:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is je gerajen ook... Deze SC gaat voor een heleboel dingen, maar niet voor knappe lieve jongedames (tenzij die zich hier in de SC bevinden)
Wheheh... Drinkt ze graag koffie dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar ben ik het volledig mee eens
Maar ik vind het ook weer ver gaan om haar aan te sporen hier te komen slowchatten elke dag...
Of het moet net zo gaan als bij kuuk en JD
Ik heb ook echt wel wat privetijd hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 21:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh... Drinkt ze graag koffie dan?
Anders neem ook eens wat privé tijd, buiten de SC... een sociaal leven is heus niet eng hoor
Aaah.. zuiptechnische bezighedenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb ook echt wel wat privetijd hoor
Maar die is meestal 's avonds.
Morgenavond bijvoorbeeld moet er weer gezopen worden, evenals vrijdag en in elk geval zaterdag avond, en eventueel zondag nog.
Het hele weekend ben ik niet hier bijster veel te vinden..
Verder is iedereen wel gewoon aan het werk of naar school overdag, dus heb ik weinig te doen.
Vanavond heb ik met het vrouwke afgesproken dat we zodra het buitenbad opengaat hier, we élke ochtend even een half uurtje tot een uur gaan zwemmen rond de klok van 7
bij mijn weten drinkt ze geen koffie, enkel thee., maar dat mag niet baten
Nee, met elke dag bedoel ik uiteraard maandag t/m vrijdag..quote:Op woensdag 11 april 2007 21:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaah.. zuiptechnische bezigheden... Heel belangrijk
![]()
En elke ochtend rond de klok van 7? OOk op zondag??? Pjuu zeg, ik vind half 9 al vroeg
Hehehe.. ik dacht al.. verder: uitstekende bezigheid om uit te voeren met het vrouwkequote:Op woensdag 11 april 2007 21:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, met elke dag bedoel ik uiteraard maandag t/m vrijdag..
Zaterdag en zondag zijn geen dagen...
Op zaterdag moet ik ook werken, dus kan ik niet zomaar even gaan zwemmen, of het moet erg kort van duur zijn...
Maar dan vind ik het ook weer onzinnig
Ja tochquote:Op woensdag 11 april 2007 21:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Hehehe.. ik dacht al.. verder: uitstekende bezigheid om uit te voeren met het vrouwke![]()
![]()
Hehe.. is ook heel goed voor je..quote:Op woensdag 11 april 2007 22:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja toch
Ik vind het ook altijd wel prima.
En het schijnt nog goed voor je te zijn ook, dat zwemmen
als het er van komt iig
Ik vind zwemmen ook wel leukquote:Op woensdag 11 april 2007 22:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Hehe.. is ook heel goed voor je..
En dat komt er wel van.. al moet ik julllie snotverdorie hoogstpersoonlijk naar het zwembad schoppen
Hehehe.. dat geloof ik ook nietquote:Op woensdag 11 april 2007 22:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind zwemmen ook wel leuk
Enne, ik gelooof er niks van dat jij naar Ter Aar komt om ons het zwembad in te schoppen
Inderdaad zeg.. Waar is iedereen gebleven?quote:
haha, ik geef je groot gelijkquote:Op woensdag 11 april 2007 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Hehehe.. dat geloof ik ook niet.... En al zeker niet zo vroeg in de ochtend
![]()
geen flauw idee...quote:Op woensdag 11 april 2007 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Inderdaad zeg.. Waar is iedereen gebleven?
Nou, daar merk ik anders weinig vanquote:Op woensdag 11 april 2007 22:30 schreef crossover het volgende:
Ik ben druk bezig op msn momenteel..
Verder is hier sowieso niet veel te beleven.
Ik dacht...quote:
lenny was geloof ik zuipen, JJ had bezoek, Kuukske en Jdude hebben elkaar, etcquote:Op woensdag 11 april 2007 22:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou, daar merk ik anders weinig van
Maar je hebt gelijk, het is inderdaad knetterrustig hier...
Hoe zou dat komen, bijna weekend weer zeker
OAquote:
Ik ook.. dan kan ik nog steeds wel zo af en toe hier F5-en.. t gaat nou bij lange na niet zo rap als vanmorgen...quote:Op woensdag 11 april 2007 22:30 schreef crossover het volgende:
Ik ben druk bezig op msn momenteel..
Verder is hier sowieso niet veel te beleven.
Ik wil het best nog een keer vertellen hoor, en tuurlijk ben ik er nogquote:Op woensdag 11 april 2007 22:42 schreef OA het volgende:
[..]
Ik dacht...![]()
zie ik een paar posts terug geklaag over de serene rust en dan reageert er niemand...![]()
Maar gelukkig is überposter Eer-ik er toch nog!!!![]()
Alles nog prima hier hoor!![]()
Wil je nog vertellen hoe het is gegaan op school![]()
of zeg je: lees lekker een stukje terug...![]()
Vergeet papier niet...quote:Op woensdag 11 april 2007 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
lenny was geloof ik zuipen, JJ had bezoek, Kuukske en Jdude hebben elkaar, etc
Maar gelukkig komen er weer wat mensen
vertel dan....quote:Op woensdag 11 april 2007 22:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wil het best nog een keer vertellen hoor, en tuurlijk ben ik er nog
Papier is hier niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:44 schreef OA het volgende:
[..]
Vergeet papier niet...
die heeft een immens trage verbinding...wie weet probeert ie al heel de avond deze pagina te laden..
![]()
Tot zover geen vuiltje aan de lucht...quote:Op woensdag 11 april 2007 22:46 schreef eer-ik het volgende:
Oh, wacht, dan moet ik wel echt even vertellen ook wat ik allemaal gedaan heb op school....
ging dus wel prima, eerst nog even langsgewaaid op m'n hopelijk toekomstige schoonmoeder d'r verjaardag, daarna met 't vrouwke doorgeprutteld naar school, daar eventjes een PO gemaakt, die uitermate lekker ging, daarna even gedineerd bij oom Ronald, waarna ik vol goeie moed m'n economiecijfer op ging halen...
alsof ik dat niet weet...quote:
ohja, ik ben aan het proberen om spanning op te bouwenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:47 schreef OA het volgende:
[..]
Tot zover geen vuiltje aan de lucht...![]()
ik voel echter een maar aankomen...![]()
spanning alom!quote:Op woensdag 11 april 2007 22:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja, ik ben aan het proberen om spanning op te bouwen
Nee, maar die rukker had de tentamens nog niet nagekeken
Dus ik zei al tegen 'm: ja, hallo, ik kom speciaal voor dat tentamen, omdat dit de enige kans is om 'm in te kijken, naar school...
Zegt ie: ja, maar je kunt 'm maandag inzien in plaats van nu, dan heb ik 'm wel nagekeken.
Ja, pram, ik ben maandags altijd vrij, en ik moet ook gewoon werken dan...
nou ja, gewoon, dat weet die vent natuurlijk ook niet.
Die denkt dat ik altijd werk
Daarom noemde ik hem ook niet.. Hem noemen zou geen informatie toevoegen, dus een entropie van 0 opleverenquote:
alleen vage vermoedens...quote:
Uhuh.. afschuwelijk nare mensen.. die zelfs geen haarbreed wijken als je ze een keer met het examenregelement om de oren zwaaitquote:Op woensdag 11 april 2007 22:51 schreef OA het volgende:
[..]
spanning alom!![]()
Ik had altijd zoeen hekel aan zulke docenten....![]()
Wel vasthouden aan een uiterste inleverdatum, maar zelf opschieten... ho maar...![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom noemde ik hem ook niet.. Hem noemen zou geen informatie toevoegen, dus een entropie van 0 opleveren
Vertel...quote:
quote:
Ja, knetterirritant is dat.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Uhuh.. afschuwelijk nare mensen.. die zelfs geen haarbreed wijken als je ze een keer met het examenregelement om de oren zwaait
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Vertel...
Hij zou toch niet het bezoek zijn van JJ
Nou wil ik weten wat een PO is...quote:Op woensdag 11 april 2007 22:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, knetterirritant is dat.
Nou ben ik zelf al een maand of 2 te laat met het inleveren van mijn PO, maar dat gaat nog wel goedkomen.
CGMquote:Op woensdag 11 april 2007 22:55 schreef cablegunmaster het volgende:
ben er ook eens ff weer na 30 topics
Kom maar op met die verhalen OA, dit topic is toch al bijna volquote:Op woensdag 11 april 2007 22:54 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
dat moet breed uitgemeten worden dan hier, als dat zo is!!!!![]()
quote:
Wat hij zegt.quote:
Ik heb geen verhalen...quote:Op woensdag 11 april 2007 22:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kom maar op met die verhalen OA, dit topic is toch al bijna vol
PO = praktische opdracht = werkstuk met bijbehorend verslag dat elke middelbare scholier (havo/vwo) voor elk vak minimaal 1 keer moet maken, en wat meetelt voor het schoolexamenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:55 schreef OA het volgende:
[..]
Nou wil ik weten wat een PO is...![]()
Heel schoolgaand Fok! lult over PO's...![]()
Bij ons "op de zaak" is een PO een Proces Operator....![]()
Ja, dat vind ik ook wel...quote:Op woensdag 11 april 2007 22:57 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb geen verhalen...![]()
die zullen toch echt van het onderwerp zelf moeten komen... als er al verhalen te vertellen zijn natuurlijk...![]()
Dat dus.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:58 schreef MPG het volgende:
[..]
PO = praktische opdracht = werkstuk met bijbehorend verslag dat elke middelbare scholier (havo/vwo) voor elk vak minimaal 1 keer moet maken, en wat meetelt voor het schoolexamen
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
CGM, ik dacht vandaag nog aan je.
Ik dach: waar is die kerel toch gebleven?
Was de stekker van je internet eruit getrokken door je pa ofzo?
Laat ik dr niet achter komenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:57 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb geen verhalen...![]()
die zullen toch echt van het onderwerp zelf moeten komen... als er al verhalen te vertellen zijn natuurlijk...![]()
Whehe, je hebt wel het beste met je medekoffiers voor hequote:Op woensdag 11 april 2007 22:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat ik dr niet achter komen![]()
Achter mijn rug om... met andere koffieërs....
verklaard, nou boek inleveren met je huiswerk erin kan ook tellen als P.O Maatschappij leerquote:Op woensdag 11 april 2007 22:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat dus.
Wat uitgebreider dan CGM zei
Toen ik havo examen deed, bestonden er nog geen profielen...quote:Op woensdag 11 april 2007 22:58 schreef MPG het volgende:
[..]
PO = praktische opdracht = werkstuk met bijbehorend verslag dat elke middelbare scholier (havo/vwo) voor elk vak minimaal 1 keer moet maken, en wat meetelt voor het schoolexamen
Dat was onze wiskunde PO ongeveer: hoofdstuk over kansrekening zelfstandig doorwerken en inleverenquote:Op woensdag 11 april 2007 23:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
verklaard, nou boek inleveren met je huiswerk erin kan ook tellen als P.O Maatschappij leerhad er een 10 op.
Alle antwoorden werden in de les gegeven .Kwestie van verbeteren en opschrijven
Volgens mij staan er inmiddels 3 personen op #1 bij JJ...quote:Op woensdag 11 april 2007 22:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat ik dr niet achter komen![]()
Achter mijn rug om... met andere koffieërs....
Goeie ouwe tijdquote:Op woensdag 11 april 2007 23:00 schreef OA het volgende:
[..]
Toen ik havo examen deed, bestonden er nog geen profielen...en deden we niet aan zulk soort ongein...
![]()
Gewoon, 6 vakken, 6 examens, en klaar...Zo eenvoudig kan het zijn...
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:59 schreef eer-ik het volgende:
KRAMP!!! KRAMP!!!!! KRAAAAAAAAMMPPPPP!!!!!!
ik verdraaide m'n nek
Gordonquote:Op woensdag 11 april 2007 23:02 schreef OA het volgende:
[..]
Volgens mij staan er inmiddels 3 personen op #1 bij JJ...![]()
Dat zou best kunnen..quote:Op woensdag 11 april 2007 23:02 schreef OA het volgende:
[..]
Toen ik m'n havo examen had moeten doen, bestonden die dingen ook nog niet officieel dacht ik.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:00 schreef OA het volgende:
[..]
Toen ik havo examen deed, bestonden er nog geen profielen...en deden we niet aan zulk soort ongein...
![]()
Gewoon, 6 vakken, 6 examens, en klaar...Zo eenvoudig kan het zijn...
![]()
![]()
Er zijn er inmiddels wel een aantal iddquote:Op woensdag 11 april 2007 23:02 schreef OA het volgende:
[..]
Als jij van 84 bent had jij zeer waarschijnlijk 1e generatie 2e fase moeten zijn.... oftewel de "proefkonijnen"quote:Op woensdag 11 april 2007 23:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Toen ik m'n havo examen had moeten doen, bestonden die dingen ook nog niet officieel dacht ik.
Ik had in de 3e een proefjaar, wat enige tijd zou gaan duren.
wat er dus op neer kwam, dat ik in mijn examenjaar geen studiehuis shit had hoeven doen.
En nog verneuken he
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Toen ik m'n havo examen had moeten doen, bestonden die dingen ook nog niet officieel dacht ik.
Ik had in de 3e een proefjaar, wat enige tijd zou gaan duren.
wat er dus op neer kwam, dat ik in mijn examenjaar geen studiehuis shit had hoeven doen.
En nog verneuken he
Croost en Lenny zijn buren,quote:Op woensdag 11 april 2007 23:04 schreef OA het volgende:
zeg eer-ik, ben jij nou de buur van Tim Frits?![]()
En wonen Croos en Lenny ook bij elkander in de straat?
Ja, maar ik heb in de 3e een proefjaar gehad, en dat zou niet doorgezet worden naar 4 en daarna 5 havo.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Als jij van 84 bent had jij zeer waarschijnlijk 1e generatie 2e fase moeten zijn.... oftewel de "proefkonijnen"
Dat vraag ik me toch ook telkens af...quote:Op woensdag 11 april 2007 23:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Er zijn er inmiddels wel een aantal idd
Trouwens, OA, waarom krijgen wij steeds straf?
Ik heb in 2 dagen tijd al 1 keer bierontzegging gekregen, en 1 keer bijna
En dan durf je dat alsnog te verneuken?????quote:Op woensdag 11 april 2007 23:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb in de 3e een proefjaar gehad, en dat zou niet doorgezet worden naar 4 en daarna 5 havo.
Wel voor het jaar wat na mij in de 3e kwam.
omdat jij zo stom bent om het ook nog op te volgenquote:Op woensdag 11 april 2007 23:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Er zijn er inmiddels wel een aantal idd
Trouwens, OA, waarom krijgen wij steeds straf?
Ik heb in 2 dagen tijd al 1 keer bierontzegging gekregen, en 1 keer bijna
komt allemaal door jouquote:Op woensdag 11 april 2007 23:07 schreef eer-ik het volgende:OMG!
als het zo doorgaat komt deze nog vol ook... Tegen mijn verwachting in
Ok, problem solved!quote:Op woensdag 11 april 2007 23:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Croost en Lenny zijn buren,
Frits woonde hier hemelsbreed denk ik 2 minuten lopen vandaan, doordat er een kanaal tussenzit, moet ik een stukje omlopen, dus deed ik er 5 minuten over.
Maar nu woont ie 20 minuten rijden met de auto hiervandaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |