spanning alom!quote:Op woensdag 11 april 2007 22:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja, ik ben aan het proberen om spanning op te bouwen
Nee, maar die rukker had de tentamens nog niet nagekeken
Dus ik zei al tegen 'm: ja, hallo, ik kom speciaal voor dat tentamen, omdat dit de enige kans is om 'm in te kijken, naar school...
Zegt ie: ja, maar je kunt 'm maandag inzien in plaats van nu, dan heb ik 'm wel nagekeken.
Ja, pram, ik ben maandags altijd vrij, en ik moet ook gewoon werken dan...
nou ja, gewoon, dat weet die vent natuurlijk ook niet.
Die denkt dat ik altijd werk
Daarom noemde ik hem ook niet.. Hem noemen zou geen informatie toevoegen, dus een entropie van 0 opleverenquote:
alleen vage vermoedens...quote:
Uhuh.. afschuwelijk nare mensen.. die zelfs geen haarbreed wijken als je ze een keer met het examenregelement om de oren zwaaitquote:Op woensdag 11 april 2007 22:51 schreef OA het volgende:
[..]
spanning alom!![]()
Ik had altijd zoeen hekel aan zulke docenten....![]()
Wel vasthouden aan een uiterste inleverdatum, maar zelf opschieten... ho maar...![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom noemde ik hem ook niet.. Hem noemen zou geen informatie toevoegen, dus een entropie van 0 opleveren
Vertel...quote:
quote:
Ja, knetterirritant is dat.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Uhuh.. afschuwelijk nare mensen.. die zelfs geen haarbreed wijken als je ze een keer met het examenregelement om de oren zwaait
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Vertel...
Hij zou toch niet het bezoek zijn van JJ
Nou wil ik weten wat een PO is...quote:Op woensdag 11 april 2007 22:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, knetterirritant is dat.
Nou ben ik zelf al een maand of 2 te laat met het inleveren van mijn PO, maar dat gaat nog wel goedkomen.
CGMquote:Op woensdag 11 april 2007 22:55 schreef cablegunmaster het volgende:
ben er ook eens ff weer na 30 topics
Kom maar op met die verhalen OA, dit topic is toch al bijna volquote:Op woensdag 11 april 2007 22:54 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
dat moet breed uitgemeten worden dan hier, als dat zo is!!!!![]()
quote:
Wat hij zegt.quote:
Ik heb geen verhalen...quote:Op woensdag 11 april 2007 22:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kom maar op met die verhalen OA, dit topic is toch al bijna vol
PO = praktische opdracht = werkstuk met bijbehorend verslag dat elke middelbare scholier (havo/vwo) voor elk vak minimaal 1 keer moet maken, en wat meetelt voor het schoolexamenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:55 schreef OA het volgende:
[..]
Nou wil ik weten wat een PO is...![]()
Heel schoolgaand Fok! lult over PO's...![]()
Bij ons "op de zaak" is een PO een Proces Operator....![]()
Ja, dat vind ik ook wel...quote:Op woensdag 11 april 2007 22:57 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb geen verhalen...![]()
die zullen toch echt van het onderwerp zelf moeten komen... als er al verhalen te vertellen zijn natuurlijk...![]()
Dat dus.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:58 schreef MPG het volgende:
[..]
PO = praktische opdracht = werkstuk met bijbehorend verslag dat elke middelbare scholier (havo/vwo) voor elk vak minimaal 1 keer moet maken, en wat meetelt voor het schoolexamen
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
CGM, ik dacht vandaag nog aan je.
Ik dach: waar is die kerel toch gebleven?
Was de stekker van je internet eruit getrokken door je pa ofzo?
Laat ik dr niet achter komenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:57 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb geen verhalen...![]()
die zullen toch echt van het onderwerp zelf moeten komen... als er al verhalen te vertellen zijn natuurlijk...![]()
Whehe, je hebt wel het beste met je medekoffiers voor hequote:Op woensdag 11 april 2007 22:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat ik dr niet achter komen![]()
Achter mijn rug om... met andere koffieërs....
verklaard, nou boek inleveren met je huiswerk erin kan ook tellen als P.O Maatschappij leerquote:Op woensdag 11 april 2007 22:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat dus.
Wat uitgebreider dan CGM zei
Toen ik havo examen deed, bestonden er nog geen profielen...quote:Op woensdag 11 april 2007 22:58 schreef MPG het volgende:
[..]
PO = praktische opdracht = werkstuk met bijbehorend verslag dat elke middelbare scholier (havo/vwo) voor elk vak minimaal 1 keer moet maken, en wat meetelt voor het schoolexamen
Dat was onze wiskunde PO ongeveer: hoofdstuk over kansrekening zelfstandig doorwerken en inleverenquote:Op woensdag 11 april 2007 23:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
verklaard, nou boek inleveren met je huiswerk erin kan ook tellen als P.O Maatschappij leerhad er een 10 op.
Alle antwoorden werden in de les gegeven .Kwestie van verbeteren en opschrijven
Volgens mij staan er inmiddels 3 personen op #1 bij JJ...quote:Op woensdag 11 april 2007 22:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat ik dr niet achter komen![]()
Achter mijn rug om... met andere koffieërs....
Goeie ouwe tijdquote:Op woensdag 11 april 2007 23:00 schreef OA het volgende:
[..]
Toen ik havo examen deed, bestonden er nog geen profielen...en deden we niet aan zulk soort ongein...
![]()
Gewoon, 6 vakken, 6 examens, en klaar...Zo eenvoudig kan het zijn...
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:59 schreef eer-ik het volgende:
KRAMP!!! KRAMP!!!!! KRAAAAAAAAMMPPPPP!!!!!!
ik verdraaide m'n nek
Gordonquote:Op woensdag 11 april 2007 23:02 schreef OA het volgende:
[..]
Volgens mij staan er inmiddels 3 personen op #1 bij JJ...![]()
Dat zou best kunnen..quote:Op woensdag 11 april 2007 23:02 schreef OA het volgende:
[..]
Toen ik m'n havo examen had moeten doen, bestonden die dingen ook nog niet officieel dacht ik.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:00 schreef OA het volgende:
[..]
Toen ik havo examen deed, bestonden er nog geen profielen...en deden we niet aan zulk soort ongein...
![]()
Gewoon, 6 vakken, 6 examens, en klaar...Zo eenvoudig kan het zijn...
![]()
![]()
Er zijn er inmiddels wel een aantal iddquote:Op woensdag 11 april 2007 23:02 schreef OA het volgende:
[..]
Als jij van 84 bent had jij zeer waarschijnlijk 1e generatie 2e fase moeten zijn.... oftewel de "proefkonijnen"quote:Op woensdag 11 april 2007 23:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Toen ik m'n havo examen had moeten doen, bestonden die dingen ook nog niet officieel dacht ik.
Ik had in de 3e een proefjaar, wat enige tijd zou gaan duren.
wat er dus op neer kwam, dat ik in mijn examenjaar geen studiehuis shit had hoeven doen.
En nog verneuken he
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Toen ik m'n havo examen had moeten doen, bestonden die dingen ook nog niet officieel dacht ik.
Ik had in de 3e een proefjaar, wat enige tijd zou gaan duren.
wat er dus op neer kwam, dat ik in mijn examenjaar geen studiehuis shit had hoeven doen.
En nog verneuken he
Croost en Lenny zijn buren,quote:Op woensdag 11 april 2007 23:04 schreef OA het volgende:
zeg eer-ik, ben jij nou de buur van Tim Frits?![]()
En wonen Croos en Lenny ook bij elkander in de straat?
Ja, maar ik heb in de 3e een proefjaar gehad, en dat zou niet doorgezet worden naar 4 en daarna 5 havo.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Als jij van 84 bent had jij zeer waarschijnlijk 1e generatie 2e fase moeten zijn.... oftewel de "proefkonijnen"
Dat vraag ik me toch ook telkens af...quote:Op woensdag 11 april 2007 23:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Er zijn er inmiddels wel een aantal idd
Trouwens, OA, waarom krijgen wij steeds straf?
Ik heb in 2 dagen tijd al 1 keer bierontzegging gekregen, en 1 keer bijna
En dan durf je dat alsnog te verneuken?????quote:Op woensdag 11 april 2007 23:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb in de 3e een proefjaar gehad, en dat zou niet doorgezet worden naar 4 en daarna 5 havo.
Wel voor het jaar wat na mij in de 3e kwam.
omdat jij zo stom bent om het ook nog op te volgenquote:Op woensdag 11 april 2007 23:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Er zijn er inmiddels wel een aantal idd
Trouwens, OA, waarom krijgen wij steeds straf?
Ik heb in 2 dagen tijd al 1 keer bierontzegging gekregen, en 1 keer bijna
komt allemaal door jouquote:Op woensdag 11 april 2007 23:07 schreef eer-ik het volgende:OMG!
als het zo doorgaat komt deze nog vol ook... Tegen mijn verwachting in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |