Haiquote:Op woensdag 11 april 2007 16:57 schreef MPG het volgende:
zoeen stilte hier
En??quote:Op woensdag 11 april 2007 17:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
nou hee-hee...weet eindelijk wat ik ga eten vanaaf...![]()
Ow van Knorr Wereldgerechten. Wij hadden laatst Japanse Teriyaki. Erg smakelijk met biefstukreepjesquote:Op woensdag 11 april 2007 17:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Argentijse Beef Chimichurri....lijkt me erg lekker...EN fruitsalade als toetje...![]()
![]()
![]()
![]()
Die dingen zijn meestal wel goed te doen!quote:Op woensdag 11 april 2007 17:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow van Knorr Wereldgerechten. Wij hadden laatst Japanse Teriyaki. Erg smakelijk met biefstukreepjes
yep....quote:Op woensdag 11 april 2007 17:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow van Knorr Wereldgerechten. Wij hadden laatst Japanse Teriyaki. Erg smakelijk met biefstukreepjes
ff sjekken...quote:Op woensdag 11 april 2007 17:09 schreef OA het volgende:
Zeg JJ, kan je op die site van meteofrance ook vooruitzichten voor de langere termijn vinden?
valt wel mee.....quote:Op woensdag 11 april 2007 17:08 schreef OA het volgende:
[..]
Die dingen zijn meestal wel goed te doen!![]()
Maar vaak wel vrij zout...
De Italiaanse Risotto is ook te lekkerquote:Op woensdag 11 april 2007 17:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
yep.......Japanse Teriyaki heb ik al geproefd....erug lekkerrrr
![]()
...ben benieuwd of dit net zo lekker zal zijn....
![]()
Zout? Valt wel mee toch?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:08 schreef OA het volgende:
Die dingen zijn meestal wel goed te doen!![]()
Maar vaak wel vrij zout...
quote:Op woensdag 11 april 2007 17:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Argentijse Beef Chimichurri....lijkt me erg lekker...EN fruitsalade als toetje...![]()
![]()
![]()
![]()
Hier idem... minstens 5 keer per week (maar wel minimaal 2 van de 5 keer gebakkenquote:Op woensdag 11 april 2007 17:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat eten jullie allemaal wel niet?
Wij eten zooooo vaak aardappelen
Wij ook. We wisselen veel af met rijst en pastaquote:Op woensdag 11 april 2007 17:11 schreef Paaskonijn het volgende:
www.meteoconsult.fr/ter/france/sommaire_france.php?langue=nlquote:Op woensdag 11 april 2007 17:09 schreef OA het volgende:
Zeg JJ, kan je op die site van meteofrance ook vooruitzichten voor de langere termijn vinden?
cool om te weten, die wordt dus het volgende uitprobeersel.....quote:Op woensdag 11 april 2007 17:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De Italiaanse Risotto is ook te lekkermet heul veul champignons en courgette.
aardappels...quote:Op woensdag 11 april 2007 17:11 schreef Paaskonijn het volgende:
ik hou ervan om buitenlands te koken en dingen te proeven die ik niet ken....quote:Op woensdag 11 april 2007 17:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier idem... minstens 5 keer per week (maar wel minimaal 2 van de 5 keer gebakken)
Ik denk dat dat bij de meeste gezinnen best meevalt hoor.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
aardappels......jullie Nederlanders (algemeen gezien dan...
) eten te vaak aalleen maar aardapples+groenten+stukje vlees....zoooo saai....
![]()
ik denk dat mensen rond ons leeftijd idd anders eten...maar de wat oudere generatie....quote:Op woensdag 11 april 2007 17:16 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik denk dat dat bij de meeste gezinnen best meevalt hoor.
Saai? Niks d'rvan. Lekker champignonnetjes en tomaatjes meebakken met het vlees. Je groentes niet kapotkoken, de aardappels precies goed, met wat jus.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
aardappels......jullie Nederlanders (algemeen gezien dan...
) eten te vaak aalleen maar aardapples+groenten+stukje vlees....zoooo saai....
![]()
ja..das lekker..quote:Op woensdag 11 april 2007 17:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Saai? Niks d'rvan. Lekker champignonnetjes en tomaatjes meebakken met het vlees. Je groentes niet kapotkoken, de aardappels precies goed, met wat jus..
Dat hebben we dus hetzelfde.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wij ook. We wisselen veel af met rijst en pasta. Bij mijn ouders eten we eigenlijk sowieso aardappels, gekookt of gebakken.
Thanks!quote:Op woensdag 11 april 2007 17:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
www.meteoconsult.fr/ter/france/sommaire_france.php?langue=nl
deze is wat uitgebreider...![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 11 april 2007 17:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik denk dat mensen rond ons leeftijd idd anders eten...maar de wat oudere generatie....![]()
lekkerrrrrrr....quote:Op woensdag 11 april 2007 17:22 schreef crossover het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik heb net nog couscous op
Ziao!quote:
Nee, me moederquote:Op woensdag 11 april 2007 17:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lekkerrrrrrr......zelf gemaakt?
en wat zat er allemaal in...?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:27 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee, me moeder
Sjonge, ik ben voor het eerst druk bezig met modden
Konijn?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
heb dus laatst konijn gekocht.......dat ga ik van het weekend maken als de kids er zijn....
...met een mosterd-saus/champignos/wortels en verse pasta.......
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoals mijn ouders dus bijvoorbeeldquote:Op woensdag 11 april 2007 17:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik denk dat mensen rond ons leeftijd idd anders eten...maar de wat oudere generatie....![]()
Lastig volk hè, die Fok!kers.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:27 schreef crossover het volgende:
Sjonge, ik ben voor het eerst druk bezig met modden
couscous dus, gehakt met een sausje en broccoli. Best te etenquote:Op woensdag 11 april 2007 17:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en wat zat er allemaal in...?![]()
Verschrikkelijk!!quote:
Dat kan ik best, maar dan gaan mn ouders zeuren dat ze zo weinig aardappels krijgenquote:Op woensdag 11 april 2007 17:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oeh....erg......misschien een goede aanleiding om zelf te leren koken...?
![]()
![]()
![]()
Daag liefiequote:Op woensdag 11 april 2007 17:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
doedoei lieverd.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...tot vanaaf...
![]()
![]()
![]()
weleens "echte" couscous gegeten....?quote:couscous dus, gehakt met een sausje en broccoli. Best te eten
quote:Op woensdag 11 april 2007 17:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kan ik best, maar dan gaan mn ouders zeuren dat ze zo weinig aardappels krijgen
Lekker dat welquote:Op woensdag 11 april 2007 17:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
..ts wel erug lekkerrrrr...
![]()
en jij blijft gewoon K'nijn....![]()
![]()
yep...PaasK'nijn....quote:Op woensdag 11 april 2007 17:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Lekker dat wel![]()
Dan toch wel PaasK'nijn?
Ik reageer wel een beetje laat maar dat komt door PO Geschiedenis![]()
Nee, hoe zit dat dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
weleens "echte" couscous gegeten....?![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |