Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Deze activiteit zal dan in Nijmegen plaats moeten vindenquote:Koffieworkshop
In samenwerking met Max Havelaar organiseren wij een koffieworkshop. U wordt ontvangen met koffie of thee en gebak en krijgt informatie over de stichting Max Havelaar en onze samenwerking, waarna een reis wordt gemaakt door de wereld van koffie. U zet zelf koffie met verschillende zetmethodes en neemt deel aan een koffieproeverij, waarbij u vier soorten koffie proeft. De workshop wordt afgesloten met een kennisquiz en een demonstratie koffiebranden. Tot slot ontvangt u 250 gram Peruaanse biologische koffie met het Max Havelaar keurmerk om thuis nog eens na te genieten.
Kosten: ¤ 13,00 p.p. (1½ uur)
Reserveren kan vanaf 10 personen (tot maximaal 25 personen)
Groepen groter dan 25 personen kunnen eventueel gesplitst worden.
Groepen kleiner dan 10 personen kunnen aangesloten worden bij een reeds geplande workshop.
Disclaimer: overmatige koffieconsumptie geschiedt uitsluitend op eigen risico!quote:
*** Aangezien nog niet iedereen de vragenlijst heeft ingevuld en ook weer heeft teruggestuurd, is het mogelijk dit alsnog te doen t/m maandag 30 april ***
Na deze datum zal de eindstand worden opgemaakt door onze Papierversnipperaar. De uitslag zal dan ook op deze plaats worden gepubliceerd!
iets klopt er nog niet met me en quote tagsquote:
whehehquote:Op woensdag 11 april 2007 16:08 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben blij dat ik me niet bezig hou met die wiki's.
quote:Op woensdag 11 april 2007 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
iets klopt er nog niet met me en quote tags
neeequote:
quote:
volgens mij heb ik hem nu enigszins redelijk gefixt.. ikblijf voorlopig ff weg van de wiki, er moet ook nog gewerkt worden door ome MPGquote:Op woensdag 11 april 2007 16:17 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
beetje langs elkaar heen werken...![]()
Shit.... schiet niet op![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 16:20 schreef crossover het volgende:
IK HEB EEN 7 VOOR M'N PSYCHOLOGIE TENTAMEN
En het tentamen van vandaag leek ook erg goed te gaan
Verder hoef ik morgen toch níet te werken dus cross is blij
Deze ome buffelt ook nog even verder!quote:Op woensdag 11 april 2007 16:19 schreef MPG het volgende:
[..]
volgens mij heb ik hem nu enigszins redelijk gefixt.. ikblijf voorlopig ff weg van de wiki, er moet ook nog gewerkt worden door ome MPG
goed bezig cross.. hoe is het met persoon X?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:20 schreef crossover het volgende:
Oeh congratzquote:Op woensdag 11 april 2007 16:20 schreef crossover het volgende:
Goed! Heb d'r niet heel veel gesproken, maar we hebben wel wat zitten lachenquote:Op woensdag 11 april 2007 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
goed bezig cross.. hoe is het met persoon X?
Ik trakteer op bier en wijn!!quote:Op woensdag 11 april 2007 16:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...SUPER GOED GEDAAN CROSS....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...FEESTJE...!!!!...
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog eh, 4,5 uur.quote:
Jah daar begint het mee.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:25 schreef crossover het volgende:
Goed! Heb d'r niet heel veel gesproken, maar we hebben wel wat zitten lachen
Goed bezigquote:Op woensdag 11 april 2007 16:25 schreef crossover het volgende:
Ik trakteer op bier en wijn!!
Thanksquote:
Jep.quote:
Ze begint pas rond 11 uur...quote:Op woensdag 11 april 2007 16:32 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
dat zijn wel belachelijk lange dagen dan..
gaat dat iedere dag zo? of alleen op de woensdag?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:34 schreef Kuukske het volgende:
Half 12!
Alleen op woensdag. Iedereen heeft een avonddienstje hier in verband met de aanloop van studenten die les hebben op een avond.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:36 schreef TIM-846 het volgende:
gaat dat iedere dag zo? of alleen op de woensdag?
zou je mij een bakje koffie mee willen nemen? Blijkbaar is jullie kantine wel openquote:Op woensdag 11 april 2007 16:39 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga zo eens mijn avondeten ophalen in de kantine.
Wij hebben op de personeelskamer hiernaast gewoon een koffieautomaatquote:Op woensdag 11 april 2007 16:40 schreef MPG het volgende:
zou je mij een bakje koffie mee willen nemen? Blijkbaar is jullie kantine wel open
Ideaal geregeld Kuukquote:Op woensdag 11 april 2007 16:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wij hebben op de personeelskamer hiernaast gewoon een koffieautomaat. Daarvoor hoef ik niet naar de kantine.
* tapt een bakje voor MPG
Daaagquote:Op woensdag 11 april 2007 16:57 schreef TIM-846 het volgende:
Ik ga er weer vandoor! Mijn dag zit erop.. tot morgen
Haiquote:Op woensdag 11 april 2007 16:57 schreef MPG het volgende:
zoeen stilte hier
En??quote:Op woensdag 11 april 2007 17:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
nou hee-hee...weet eindelijk wat ik ga eten vanaaf...![]()
Ow van Knorr Wereldgerechten. Wij hadden laatst Japanse Teriyaki. Erg smakelijk met biefstukreepjesquote:Op woensdag 11 april 2007 17:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Argentijse Beef Chimichurri....lijkt me erg lekker...EN fruitsalade als toetje...![]()
![]()
![]()
![]()
Die dingen zijn meestal wel goed te doen!quote:Op woensdag 11 april 2007 17:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow van Knorr Wereldgerechten. Wij hadden laatst Japanse Teriyaki. Erg smakelijk met biefstukreepjes
yep....quote:Op woensdag 11 april 2007 17:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow van Knorr Wereldgerechten. Wij hadden laatst Japanse Teriyaki. Erg smakelijk met biefstukreepjes
ff sjekken...quote:Op woensdag 11 april 2007 17:09 schreef OA het volgende:
Zeg JJ, kan je op die site van meteofrance ook vooruitzichten voor de langere termijn vinden?
valt wel mee.....quote:Op woensdag 11 april 2007 17:08 schreef OA het volgende:
[..]
Die dingen zijn meestal wel goed te doen!![]()
Maar vaak wel vrij zout...
De Italiaanse Risotto is ook te lekkerquote:Op woensdag 11 april 2007 17:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
yep.......Japanse Teriyaki heb ik al geproefd....erug lekkerrrr
![]()
...ben benieuwd of dit net zo lekker zal zijn....
![]()
Zout? Valt wel mee toch?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:08 schreef OA het volgende:
Die dingen zijn meestal wel goed te doen!![]()
Maar vaak wel vrij zout...
quote:Op woensdag 11 april 2007 17:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Argentijse Beef Chimichurri....lijkt me erg lekker...EN fruitsalade als toetje...![]()
![]()
![]()
![]()
Hier idem... minstens 5 keer per week (maar wel minimaal 2 van de 5 keer gebakkenquote:Op woensdag 11 april 2007 17:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat eten jullie allemaal wel niet?
Wij eten zooooo vaak aardappelen
Wij ook. We wisselen veel af met rijst en pastaquote:Op woensdag 11 april 2007 17:11 schreef Paaskonijn het volgende:
www.meteoconsult.fr/ter/france/sommaire_france.php?langue=nlquote:Op woensdag 11 april 2007 17:09 schreef OA het volgende:
Zeg JJ, kan je op die site van meteofrance ook vooruitzichten voor de langere termijn vinden?
cool om te weten, die wordt dus het volgende uitprobeersel.....quote:Op woensdag 11 april 2007 17:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De Italiaanse Risotto is ook te lekkermet heul veul champignons en courgette.
aardappels...quote:Op woensdag 11 april 2007 17:11 schreef Paaskonijn het volgende:
ik hou ervan om buitenlands te koken en dingen te proeven die ik niet ken....quote:Op woensdag 11 april 2007 17:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier idem... minstens 5 keer per week (maar wel minimaal 2 van de 5 keer gebakken)
Ik denk dat dat bij de meeste gezinnen best meevalt hoor.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
aardappels......jullie Nederlanders (algemeen gezien dan...
) eten te vaak aalleen maar aardapples+groenten+stukje vlees....zoooo saai....
![]()
ik denk dat mensen rond ons leeftijd idd anders eten...maar de wat oudere generatie....quote:Op woensdag 11 april 2007 17:16 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik denk dat dat bij de meeste gezinnen best meevalt hoor.
Saai? Niks d'rvan. Lekker champignonnetjes en tomaatjes meebakken met het vlees. Je groentes niet kapotkoken, de aardappels precies goed, met wat jus.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
aardappels......jullie Nederlanders (algemeen gezien dan...
) eten te vaak aalleen maar aardapples+groenten+stukje vlees....zoooo saai....
![]()
ja..das lekker..quote:Op woensdag 11 april 2007 17:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Saai? Niks d'rvan. Lekker champignonnetjes en tomaatjes meebakken met het vlees. Je groentes niet kapotkoken, de aardappels precies goed, met wat jus..
Dat hebben we dus hetzelfde.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wij ook. We wisselen veel af met rijst en pasta. Bij mijn ouders eten we eigenlijk sowieso aardappels, gekookt of gebakken.
Thanks!quote:Op woensdag 11 april 2007 17:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
www.meteoconsult.fr/ter/france/sommaire_france.php?langue=nl
deze is wat uitgebreider...![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 11 april 2007 17:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik denk dat mensen rond ons leeftijd idd anders eten...maar de wat oudere generatie....![]()
lekkerrrrrrr....quote:Op woensdag 11 april 2007 17:22 schreef crossover het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik heb net nog couscous op
Ziao!quote:
Nee, me moederquote:Op woensdag 11 april 2007 17:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lekkerrrrrrr......zelf gemaakt?
en wat zat er allemaal in...?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:27 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee, me moeder
Sjonge, ik ben voor het eerst druk bezig met modden
Konijn?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
heb dus laatst konijn gekocht.......dat ga ik van het weekend maken als de kids er zijn....
...met een mosterd-saus/champignos/wortels en verse pasta.......
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoals mijn ouders dus bijvoorbeeldquote:Op woensdag 11 april 2007 17:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik denk dat mensen rond ons leeftijd idd anders eten...maar de wat oudere generatie....![]()
Lastig volk hè, die Fok!kers.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:27 schreef crossover het volgende:
Sjonge, ik ben voor het eerst druk bezig met modden
couscous dus, gehakt met een sausje en broccoli. Best te etenquote:Op woensdag 11 april 2007 17:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en wat zat er allemaal in...?![]()
Verschrikkelijk!!quote:
Dat kan ik best, maar dan gaan mn ouders zeuren dat ze zo weinig aardappels krijgenquote:Op woensdag 11 april 2007 17:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oeh....erg......misschien een goede aanleiding om zelf te leren koken...?
![]()
![]()
![]()
Daag liefiequote:Op woensdag 11 april 2007 17:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
doedoei lieverd.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...tot vanaaf...
![]()
![]()
![]()
weleens "echte" couscous gegeten....?quote:couscous dus, gehakt met een sausje en broccoli. Best te eten
quote:Op woensdag 11 april 2007 17:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kan ik best, maar dan gaan mn ouders zeuren dat ze zo weinig aardappels krijgen
Lekker dat welquote:Op woensdag 11 april 2007 17:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
..ts wel erug lekkerrrrr...
![]()
en jij blijft gewoon K'nijn....![]()
![]()
yep...PaasK'nijn....quote:Op woensdag 11 april 2007 17:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Lekker dat wel![]()
Dan toch wel PaasK'nijn?
Ik reageer wel een beetje laat maar dat komt door PO Geschiedenis![]()
Nee, hoe zit dat dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
weleens "echte" couscous gegeten....?![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |