Dat dan weer niet. Al geef ik ze nu wel veel kansquote:Op woensdag 11 april 2007 15:31 schreef BonJovi het volgende:
Chelsea moet winnen!
Ik vind het een leuke en goede ploegquote:Op woensdag 11 april 2007 15:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat dan weer niet. Al geef ik ze nu wel veel kans
zien we 2 schwalbe koningen aan het werkquote:Op woensdag 11 april 2007 15:45 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke en goede ploegik geef ze ook veel kans... zou wel mooie finale zijn Chelsea- Man united
Whahah ja dat ookquote:Op woensdag 11 april 2007 15:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
zien we 2 schwalbe koningen aan het werk
Het zou sowieso dom zijn om hem te ontslaan. Ik zou me geen geschiktere coach voor Chelsea kunnen bedenken.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:49 schreef DutchGooner het volgende:
Ontslag van Mourinho dus uitgesteld.
Hij presteert wel idd. Wat te denken als Boulahrouz, Ballack en Shevchenko elke week lieten zien wat ze bij hun vorige club presteerde. Met het tot nu toe min of meer mislukken van deze spelers, blessures, de relatief zwak bezette rechtsback- en vleugelposities doet Mourinho het eigenlijk geweldig.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:02 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Het zou sowieso dom zijn om hem te ontslaan. Ik zou me geen geschiktere coach voor Chelsea kunnen bedenken.
Essien "I think we deserved the 3 points"quote:Op woensdag 11 april 2007 17:57 schreef don-diablo het volgende:
Dat interview is echt stoer, die Mourinho wordt helemaal gek![]()
idd, mediatrainingquote:Op woensdag 11 april 2007 18:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Essien "I think we deserved the 3 points"
Het is voor mij duidelijk dat als Mourinho voor het 3e jaar op rij faalt om de CL te winnen hij op het eind van het seizoen elders mag gaan werken.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:02 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Het zou sowieso dom zijn om hem te ontslaan. Ik zou me geen geschiktere coach voor Chelsea kunnen bedenken.
liever nietquote:Op woensdag 11 april 2007 20:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het is voor mij duidelijk dat als Mourinho voor het 3e jaar op rij faalt om de CL te winnen hij op het eind van het seizoen elders mag gaan werken.
Maar hij zit niet in de positie om iets te willen als ie hem niet wint.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:43 schreef don-diablo het volgende:
[..]
liever niethij zei dat ie sowieso zn contract wil uitdienen en dat ie gelukkig is in londen
Ze halen de finale niet eens.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:29 schreef mcyodogg het volgende:
Chelsea wint de CL dan ook gewoon.
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:29 schreef mcyodogg het volgende:
daar ga ik ook van uit, alleen heb ik enigzins toch liever dat chelsea tegen milan speeltquote:Op donderdag 12 april 2007 12:31 schreef BonJovi het volgende:
Nee hoor finale word Man United- Chelsea
Het zou ene kant wel beter zijn ja , maar ik ga er niet van uitquote:Op donderdag 12 april 2007 15:08 schreef don-diablo het volgende:
[..]
daar ga ik ook van uit, alleen heb ik enigzins toch liever dat chelsea tegen milan speelt
Ik ga meer voor Pool v AC Milan, 2005 revisitedquote:Op donderdag 12 april 2007 12:31 schreef BonJovi het volgende:
Nee hoor finale word Man United- Chelsea
Ik snap dat je dat hoopt. Dalijk is United-Spurs de Europese Super Cup wedstrijd in augustusquote:Op donderdag 12 april 2007 15:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ga meer voor Pool v AC Milan, 2005 revisited
Ik hoop het niet alleen ik denk het ookquote:
Dat er maar een bom mag vallen dan in Monaco.quote:Dalijk is United-Spurs de Europese Super Cup wedstrijd in augustus![]()
Dan denk je echt foutquote:Op donderdag 12 april 2007 16:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik hoop het niet alleen ik denk het ook
[..]
Dat er maar een bom mag vallen dan in Monaco.
quote:Terry: "Ik blijf de rest van mijn leven bij Chelsea"
John Terry speelt naar eigen zeggen ook de komende seizoenen in het shirt van Chelsea. De aanvoerder van de Londense ploeg is al sinds het begin van deze voetbaljaargang in onderhandeling over een nieuw contract.
Maandag besloten de speler en de club de gesprekken te stoppen. Toch gaat Terry er van uit dat er op korte termijn alsnog een nieuwe verbintenis tot stand komt. "Ik heb de club gezegd dat ik hier de rest van mijn leven wil blijven", zo zegt hij op de website van Chelsea. "Zo simpel is het."
De 26-jarige verdediger speelt al tien jaar in het shirt van The Blues en denkt dat de gesprekken binnenkort weer zullen worden hervat. "De onderhandelingen zijn nog helemaal open en wie weet wordt er snel weer gesproken. De gesprekken liggen nu stil, maar dat is niet vreemd bij dergelijke contractbesprekingen."
De afgelopen maanden werd de Engelse international diverse malen in verband gebracht met een transfer naar het Italiaanse Internazionale.
Nou je ff aan je woord houden (plus John en Frank verlengen) en d'r ligt een mooie toekomst, Peter!quote:Chelsea chief executive Peter Kenyon has today (Friday) spoken about José Mourinho's future and on-going player contract negotiations.
In an interview on Chelsea TV, which can be seen from 6.30pm, Kenyon gave the following answers to important questions:
Q: Peter, there has been a lot of speculation surrounding Chelsea recently?
A: There has, and I would like to be clear on one thing. We support José as manager and given the level of speculation, where we are now is an even bigger achievement.
Whatever you have read or heard, no lists of candidates have been drawn up, no one has been offered the job. So let's put that to bed straightaway.
José has a contract to 2010 and he wants to stay. We are not going to sack him, he has the club's support. That's the situation and we are agreed on it.
Q: Will this stop the speculation?
A: Hopefully it will and I think it should. As far as we are all concerned what is most important is that it is business as usual at Chelsea and putting all our energy into winning the three remaining trophies.
Q: And what about the situation re player contracts?
A: Every contract is unique, no two contracts are the same. Michael Essien, Wayne Bridge and Didier Drogba have all signed new deals. That's fantastic news for the future of Chelsea.
John Terry and Frank Lampard are not yet completed. That's football. What's important to remember about contract speculation is that there are only two definitive stages, when the discussions start and when they end, either with an agreement or with no agreement.
And at the moment we are in between those situations.
Again, I don't want anything to deflect us from our main goal, winning matches and trophies. And I think the players we have been talking to agree, both John and Frank have said similar.
dat zekerquote:
@home die er uitvliegt....quote:Op zondag 22 april 2007 16:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Computer kapot, PSV gelijk, Chelsea gelijkKutdag
Feyenoord is al een tijdje bagger, dus het is toch te voorspellen?quote:Op zondag 22 april 2007 19:28 schreef don-diablo het volgende:
chelsea gelijk...
feijenoord gelijk...
en vandaag verloren van rotterdam met lacrosse...
geweldige dag alweer..![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 16:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Computer kapot, PSV gelijk, Chelsea gelijkKutdag
klopt.. ging er ook vanuit dat ze gingen verliezen, maar stiekem hoopte ik op een overwinningquote:Op zondag 22 april 2007 20:54 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Feyenoord is al een tijdje bagger, dus het is toch te voorspellen?
thats the spirit, hoop is goedquote:Op maandag 23 april 2007 11:28 schreef don-diablo het volgende:
[..]
klopt.. ging er ook vanuit dat ze gingen verliezen, maar stiekem hoopte ik op een overwinning
Het zal tijd worden dat die regels aangepast worden, waanzin dat die Engelse ploegen contracten mogen aanbieden aan kinderen en dat de opleidende club machteloos is en maar moet hopen op het gezonde verstand van die jeugdige spelers...quote:Op donderdag 26 april 2007 23:58 schreef Smeich het volgende:
Chelsea zit trouwens achter Gai Assulin (net 16 geworden) van Barcelona aan, another diamond in the rough van Barca's jeugdsysteem na Messi, Dos Santos en Krkic. Hij loop aan het eind van het seizoen wellicht zo de poort van La Masia uit.
bron (in t spaans btw)
http://www.elmundodeportivo.es/20070426/NOTICIA280365816.html
Op die leeftijd zegt 99% ja tegen 5ton pj. Moet snel wat tegen worden gedaanquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Het zal tijd worden dat die regels aangepast worden, waanzin dat die Engelse ploegen contracten mogen aanbieden aan kinderen en dat de opleidende club machteloos is en maar moet hopen op het gezonde verstand van die jeugdige spelers...
juistquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Het zal tijd worden dat die regels aangepast worden, waanzin dat die Engelse ploegen contracten mogen aanbieden aan kinderen en dat de opleidende club machteloos is en maar moet hopen op het gezonde verstand van die jeugdige spelers...
Dat zal wel meevallen, Chelsea supporters zijn een stel verwende nesten geworden de laatste 2 seizoenen dus als er niets gewonnen wordt dit seizoen, wat nog altijd mogelijk is wil ik het nog weleens zien.quote:Op zondag 29 april 2007 23:35 schreef mcyodogg het volgende:
Hij maakt zich niet geliefd bij de supporters om hem er nou nog uit te gooien.
Bron: DVHNquote:FC Groningen praat met Chelsea over samenwerking
GRONINGEN - FC Groningen werkt aan een samenwerkingsverband met Chelsea. Algemeen directeur Hans Nijland en manager technische zaken Henk Veldmate voerden daarover afgelopen weekeinde in Londen een oriënterend gesprek met directeur Peter Kenyon van de kampioen van Engeland.
De contacten tussen FC Groningen en Chelsea zijn gelegd door Hans Robben, de vader van Arjen.
”Wij hebben”, laat Veldmate weten, ”geproefd aan de mogelijkheden die er zijn om wat voor elkaar te kunnen betekenen. Chelsea heeft een eerste selectie van 24, 25 man en verder ook heel veel geld geïnvesteerd in spelers van 18 tot 20 jaar. Dat zijn jongens die nog niet klaar zijn voor het niveau van het eerste elftal van Chelsea, maar op elk ander niveau heel goed mee kunnen.”
”Of wij streven naar een vorm van partnership?”, herhaalt Nijland de vraag. ”Als we het zo zouden benoemen lopen we nog wat te hard van stapel. Maar we gaan het wel een vervolg geven. Volgende maand komt een afvaardiging van Chelsea naar Groningen en praten we verder.”
Eerst maar even afwachten wat voor samenwerkingsverband het gaat worden mocht het doorgaan.quote:Op maandag 30 april 2007 11:10 schreef knnth het volgende:
Mooi toch?
Ja die Fransman die is vanwege het mooie shirt naar Barca gegaanquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Assulin is geen Fransman.quote:Op maandag 30 april 2007 13:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja die Fransman die is vanwege het mooie shirt naar Barca gegaan
Klopt inderdaad hij komt uit Israel. Het punt blijft het zelfdequote:
Natuurlijk voetbalt de jongen niet voor niks bij Barcelona nu, maar het gaat mij erom dat het niet fair is dat Spaanse clubs jongens jonger dan 17 geen profcontract mogen aanbieden en clubs uit Engeland wel.quote:Op maandag 30 april 2007 18:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Klopt inderdaad hij komt uit Israel. Het punt blijft het zelfde
Hij heeft ook nog in Nederland gewoond
Die geven zijn pa gewoon een dik contract. Probleem opgelostquote:Op maandag 30 april 2007 18:48 schreef Radegast het volgende:
[..]
Natuurlijk voetbalt de jongen niet voor niks bij Barcelona nu, maar het gaat mij erom dat het niet fair is dat Spaanse clubs jongens jonger dan 17 geen profcontract mogen aanbieden en clubs uit Engeland wel.
Heeft iemand hier nog iets over gehoord?quote:Op zondag 29 april 2007 22:40 schreef Juweel het volgende:
Sorry als hier al over gesproken is, maar is het al zeker dat Alex terug gaat naar Chelsea?
Het werd gezegd tijdens de Wedstrijden vanavond, maar ik zie het nog nergens bevestigd, en ik dacht ook dat Mourinho Alex niet in zijn verdediging vond passen.
Niets staat dat nu meer in de wegquote:Op woensdag 11 april 2007 15:49 schreef DutchGooner het volgende:
Ontslag van Mourinho dus uitgesteld.
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:29 schreef mcyodogg het volgende:
Ik begin nu stiekem ook te hopen dat ze naast de FAC misgrijpenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:25 schreef fanneke het volgende:
en zondag einde kampioenschap.
Nee dan Chelseaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:29 schreef knnth het volgende:
Gatver, en net uitgerekend van een van de grootste kutclubs van Europa, met die geweldige supporters... kuteinde van 't seizoen man
Dan hebben ze nog steeds een prijs meer dan Arsequote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik begin nu stiekem ook te hopen dat ze naast de FAC misgrijpen![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:29 schreef knnth het volgende:
Gatver, en net uitgerekend van een van de grootste kutclubs van Europa, met die geweldige supporters... kuteinde van 't seizoen man
Mourinho vind wel meer, en fijn blaten voor de wedstrijd van 60 puntjes meer de laatste jaren...fijn moet Benietus denken, mijn 2e CL finale met Pool....en Mourinho met Chelsea met veel meer mogelijkheden?quote:
Idd, poenerige bendequote:
Dan doe je het als Liverpool zijnde gewoon goedquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mourinho vind wel meer, en fijn blaten voor de wedstrijd van 60 puntjes meer de laatste jaren...fijn moet Benietus denken, mijn 2e CL finale met Pool....en Mourinho met Chelsea met veel meer mogelijkheden?
idd en kan je gelijk zien waar de sterkte van Benietus ligt, wel in Europa, zeker niet in de PL.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:43 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dan doe je het als Liverpool zijnde gewoon goed
Ik kan begrijpen hoe je je voeltquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:06 schreef mcyodogg het volgende:
God, wt heb ik vannacht beroerd geslapen. Wat een teleurstelling.
Maar ja, ik kan verder ook niet boos worden, want de spelers hebben alles gegeven. Alleen mis je wat power aan het einde van zo'n seizoen. Achteraf zeg je, had nou op SB met 2, 3-0 gewonnen, want toen lagen de mogelijkheden er. Niet zozeer gister. Maar penalties, tja penalties. Een hekel heb ik er aan, en niet sinds gister. Dichterbij de finale is Chelsea nooit geweest.
3 halve finales, 3x net niet. Het moet toch ooit een keer de goede kant opvallen?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd en kan je gelijk zien waar de sterkte van Benietus ligt, wel in Europa, zeker niet in de PL.
Dat is net Louis van Gaal.. ook zo'n drollenvanger die alles anders ziet dan de rest van de wereld.quote:
Kunnen ze met AZ misschien een net-niet wedstrijd spelenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik begin nu stiekem ook te hopen dat ze naast de FAC misgrijpen![]()
Nee, de andere clubs doen het allemaal met vrijwilligers, amateurs, en zelf opgeleide jeugdquote:Op maandag 7 mei 2007 03:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Helaas is voetbal niet te koop naamgenoot Abramovic!
Mooi stukje, mcyodogg...quote:Op maandag 7 mei 2007 02:59 schreef mcyodogg het volgende:
En niet te vergeten onze Special One. Zowat iedereen buiten Chelsea hoopt dat hij ontslagen wordt. En dat is vast niet, omdat ze zo begaan zijn met de club. Maar omdat ze dondersgoed weten, wat voor een topper hij is. Sommige zeggen dat hij een slecht verliezer is. Maar met de aankondiging dat Man.U woensdag hun 'guard of honour' krijgen, geeft wel aan dat hij weet hoe te verliezen.Chelsea heeft veel wereldsterren, maar Mourinho zorgde ervoor dat het nooit een stel 'galactico's' werden, maar dat het een ploeg werd met een enorme teamspirit. Zowel in vreugde (hoe hij John Terry en Michael Essien omarmde op nationale televisie, na de overwinning op Valencia), als in verdriet, zoals vandaag. Geillusteerd door deze mooie foto
Nee, absoluut niet maar dit is een team dat samengesteld is op basis van geld en dat is geen goed begin, zodra het team een vaste stabiele basis heeft gaat het goed lopen, rare aankopen als Shevchenko zijn voorbeelden van smijtten met geld om de klasse op te krikken!quote:Op maandag 7 mei 2007 08:32 schreef knnth het volgende:
[..]
Nee, de andere clubs doen het allemaal met vrijwilligers, amateurs, en zelf opgeleide jeugd![]()
![]()
Volgens mij is het team samengesteld op basis van kwaliteit. Sheva en Ballack zijn toen gehaald, om dat extra beetje klasse te brengen in Europa, wat niet helemaal gelukt is.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet maar dit is een team dat samengesteld is op basis van geld en dat is geen goed begin, zodra het team een vaste stabiele basis heeft gaat het goed lopen, rare aankopen als Shevchenko zijn voorbeelden van smijtten met geld om de klasse op te krikken!
En toch voetbalt het niet lekker, begrijp me niet verkeerd ik ben eerder een chelsea supporter dan een andere engelse ploeg, maar met basis bedoel ik een groep die de bal blind weet te spelen en waarin iedereen kan inzakken en invallen op posities die nodig zijn en een constante prestatie kunnen neerzetten, natuurlijk wegens veel blessureleed is het niet mogelijk om een basis op te stellen maar er had meer uit chelsea kunnen worden gehaald als er aan het begin van het seizoen andere beslissingen werden gemaakt...quote:Op maandag 7 mei 2007 13:43 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Volgens mij is het team samengesteld op basis van kwaliteit. Sheva en Ballack zijn toen gehaald, om dat extra beetje klasse te brengen in Europa, wat niet helemaal gelukt is.
En hoezo heeft Chelsea geen vaste stabiele basis? Cech, Carvalho, Terry, Lampard, Makelele, Cole en Drogba voetballen al jaren met elkaar.
Terry, Carvalho en Alex volgend jaar als centrale verdedigersquote:Carvalho commits for five more years
Fri, 18th May 2007
Ricardo Carvalho has celebrated both his 29th birthday today and his outstanding season by signing a new contract.
The good news on the eve of the FA Cup Final came when the Portuguese international central defender finalised a five-year deal at Stamford Bridge on Friday evening.
The contract commits Carvalho to Chelsea until the end of the 2011/12 season.
By then he will have spent eight years at Chelsea. He was signed by José Mourinho in the summer of 2004 from FC Porto and has been an integral part of the team's trophy success in the last three seasons.
Chelsea chief executive Peter Kenyon said: 'We are delighted that Riccy has committed himself to us for the next five years.
'He has been a key player for us since he joined and has been in fantastic form this season. Without doubt he is one of the best central defenders in the world.
'The only shame is that he will miss tomorrow's game through injury and we are all sorry for that.'
Despite damaging his knee against Bolton three weeks ago and having not played since, Carvalho is Chelsea most used defender this season with 51 starts. He was one of the three nominated for the club's Player of the Year.
In total he has made 120 starts for Chelsea and five sub appearances, scoring eight times.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:05 schreef RayMania het volgende:
En vandaag definitief alleen de League-Cup in handen.
Iddquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:34 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Terry, Carvalho en Alex volgend jaar als centrale verdedigers![]()
Juist, een middenvelder is wat we nodig hebben...quote:Sidwell agrees switch to Chelsea
Sidwell has been a key player for Reading this season
Reading midfielder Steve Sidwell has agreed to join Chelsea on a free transfer after his Royals contract expires on 1 July.
As well as Chelsea, the 24-year-old Sidwell had also been linked with moves to Manchester United or Newcastle.
Sidwell will be Chelsea manager Jose Mourinho's first signing of the summer.
Sidwell, who reportedly rejected an offer of a new £25,000-per-week, four-year deal from Reading, has been a key player for the Royals this season.
Sidwell, a former Arsenal trainee, rejected a the offer of a new Reading in July 2006.
Reading manager Steve Coppell first signed Sidwell on loan when he was in charge of Brentford in 2001 and signed him on a permanent basis at Reading two years later.
Last season Sidwell scored four times in 35 Premiership matches.
Chelsea said Sidwell had passed a medical but gave no details about the length of his contract.
Maar toen stond Arsenal buiten de top 4 (CL-plaatsen), misschien maakt dat nog uit?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:12 schreef mcyodogg het volgende:
Nou ja, vorig jaar kon Arsenal de CL winnen, en als ik het me goed kan herinneren stond alleen de vCL van de Spurs op de tocht destijds. Niet het directe ticket van Manchester. Maar misschien dat het weer veranderd is.
Dat hebben ze dus met die "4 clubs per land" regel mee veranderd in 2006quote:The UEFA Champions League title-holder is guaranteed a place in the group stage even if it does not qualify for the competition through it's domestic championship.
Maak Crespo ongelukkig en haal hem terug.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:44 schreef Juweel het volgende:
Zou het niet handig zijn om een (goedkope) extra aanvaller te halen? Dit ook ivm de African Cup waarbij iig 2 spitsen iets meer dan een maand afwezig zullen zijn.
Die wil heel graag níet terug iddquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:22 schreef Radegast het volgende:
[..]
Maak Crespo ongelukkig en haal hem terug.
Leuke speler voor een subtop club, niet voor Chelsea, een typisch gevalletje Scott Parker.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:01 schreef don-diablo het volgende:
Goeie aankoop die Sidwell. Is een nuttige speler en die kun je er altijd bij gebruiken. Nu Alex nog en meer is er niet nodig als er niemand weggaat.
Sidwell en Pizarro zijn nou niet echt de wereldsterren, maar de breedte moet versterkt worden. Dat is nu gedeeltelijk gebeurd. Nu nog een verdediger, en als dat Alex wordt is er 0 pond aan transfergeld uitgegeven deze zomer.quote:Pizarro is second summer signing
Fri, 1st Jun 2007
Chelsea Football Club can confirm we have completed the signing of Claudio Pizarro.
The Peruvian international, formerly at Bayern Munich, completed his medical and agreed personal terms today.
Following the agreement, the striker spoke to Chelsea TV and said:
'I think it's very important for me to win some titles and I have the chance here to win them. The most important thing is the Champions League which I was looking to win with Bayern, but we didn't have the chance.
'I think now we have a good team, a good trainer and the chance to win it.
'I had some interesting offers, but the most important thing was that I talked to the coach, I talked to the people here, and they were very interested. We have many chances to win titles here and that's what I want.
'I get used very fast to play with different kinds of players, I did it at Bayern and I don't think it will be a problem now.'
Asked about his appetite for leading the forward line alone, he said:
'Yes also, to be a football player you have to be ready for all of that and I am. I'm a metre 86, in Germany it's a very tough League, and in England as well.'
Maar Pizarro gaat wel iets van 3,4 mio pond verdienen, voor een salaris van 1 mio had ie het ook gedaan.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:58 schreef mcyodogg het volgende:
en als dat Alex wordt is er 0 pond aan transfergeld uitgegeven deze zomer.
Weleens aan Chelsea zelf gedacht? Zal je normaal gesproken member voor moeten zijn om uberhaupt een kansje te maken op een ticket.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:45 schreef Juweel het volgende:
Hoe kom ik trouwens het makkelijkst aan kaartjes voor Feyenoord-Chelsea in het Chelsea vak?
Boulahrouz werd vaak te kijk gezet door zijn tegenstanders als hij back stond, hij kiest eieren voor z'n geld. Wel logisch, het houdt wel in dat een toekomst bij Chelsea er niet in zit.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:53 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, hij komt, net als Stam, centraal beter uit de voeten. Maar hij is itt Boulahrouz niet te beroerd om rechtsback te spelen. En als je niet met een te grote selectie wilt werken (wat handig is in Engeland waar slechts 16 spelers deel uitmaken van de wedstrijdselectie), heb je ook spelers nodig die multi-inzetbaar zijn.
Das al de derde transfervrije speler. Het begint bijna eng te wordenquote:BEN HAIM BECOMES A BLUE
Thu, 14th Jun 2007
Chelsea Football Club can confirm we have completed the signing of Tal Ben Haim.
The Israel international, formerly at Bolton Wanderers where he was out of contract, completed his medical and agreed personal terms today on a four-year deal.
He becomes the third new addition to the first team squad following Claudio Pizarro's signing earlier this month and the agreement that Steven Sidwell will join on July 1.
Ben Haim spent three years at Bolton where his versatility in defence and aerial ability gained him 110 appearances. He was a regular in the Trotters' UEFA Cup campaign two seasons ago during which he was captain against Besiktas.
Previously he played for Maccabi Tel Aviv in his homeland and he has made 22 appearances for the Israeli national team.
Born on March 31 1982 in Rishon Lezion, he is 25-years-old and stands 5ft 11in (180cm) tall.
He will join up with Chelsea for the pre-season visit to the United States.
Pizarro is net gekomen, spitsen genoeg.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er mag wel een spits bij
Dat stond in The Sun, dat zegt toch genoeg?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:22 schreef mcyodogg het volgende:
(een Drogba die weggaat bijvoorbeeld).
daar zeg je het al mee idd... Het enige dat ik las in the Sun was pagina 3quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:17 schreef Juweel het volgende:
[..]
Dat stond in The Sun, dat zegt toch genoeg?
Dit is het oefenprogramma deze zomer. Vervolgens speelt Chelsea op 5 augustus voor de Community Shield tegen Man.U en de eerste competitiewedstrijd is thuis tegen Birmingham, waar hopelijk geschiedenis geschreven gaat worden.quote:Sat 14th July
Club America, Disney Friendship Cup, Stanford Stadium, Stanford University, California, 6pm Pacific time, 2am UK time
Tue 17th July
Suwon Bluewings, Friendly, Home Depot Centre, Carson City, California, 8pm Pacific time, 4am UK time
Sat 21st July
LA Galaxy, Friendly, Home Depot Centre, Carson City, California, 6pm Pacific time, 2am UK time
Wed 25th July
Feyenoord, Friendly, A, 7pm local time, 6pm UK time
Sat 28th July
Rangers, Friendly, A, 3pm
Tue 31st July
Brondby, Friendly, A, 8.05pm local time, 7.05pm UK time
3 spitsen voor 2 posities.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:12 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Pizarro is net gekomen, spitsen genoeg.
Kalou speelt ook voorin met 4-4-2. Maar begin 2008 zijn hij en Drogba een maand weg, dus nog 1 spits is niet overbodig.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
3 spitsen voor 2 posities.
Ik vind juist het tegenovergestelde. Chelsea is juist de topclub die geen gevestigde wereldsterren haalt. Op Shevchenko en Ballack na dan, dat waren vorig jaar uitzonderingen, misschien Crespo ook. Maar je ziet, dat zijn niet de namen die de kar trekken.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Chelsea is te 'gemaakt' probeer ik aan te geven. Wat ik bedoel is: Chelsea haalt spelers die al groot zijn (Shevchenko, Ballack). Arsenal maakt spelers groot en bekend: (Van Persie, Cesc, Hleb, voor het echt grote publiek toch ook een Henry zodat het nog een beetje ontopic is).
Nee, officieel is er volgens mij nog niets, en ik weet ook niet of dat gaat komen voor het einde van de Copa. Maar dit is wat Mourinho recentelijk over Alex zei:quote:Op zondag 24 juni 2007 01:07 schreef PyTh het volgende:
Heeft Alex nu definitief OK gekregen om volgend seizoen voor Chelsea te mogen en kunnen spelen van de desbetreffende commissie die daar over gaat?
Dus hij gaat er ook vanuit dat Alex volgend jaar bij Chelsea zit, maar ik zal eens proberen erachter te komen wanneer er duidelijkheid is.quote:Also maybe we have a couple of new South American players and because the South American Cup is played in June and we have a Brazilian like probably we will have in Alex, he cannot start this pre-season.
quote:Op zondag 24 juni 2007 00:29 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik vind juist het tegenovergestelde. Chelsea is juist de topclub die geen gevestigde wereldsterren haalt. Op Shevchenko en Ballack na dan, dat waren vorig jaar uitzonderingen, misschien Crespo ook.
quote:Maar je ziet, dat zijn niet de namen die de kar trekken.
Drogba vind ik zoals gezegd wel meevallen, zelfde geld voor Essien. Lampard en Terry zijn mooie voorbeelden, net zoals Cech. Maar als je kijkt naar Arsenal zijn daar Vieira, Pires, Wiltord, Ljungberg, Gilberto Silva. Zij werden soms gezien als talenten, soms niet, maar braken pas echt door bij Arsenal.quote:Het zijn juist de relatief onbekende spelers bij aanstelling (Lampard, Essien, Cech, Drogba, en Terry zelf opgeleid) die de dienst uitmaken. Want hoeveel van die spelers stonden in wereldelftallen van het jaar, voordat ze bij Chelsea kwamen? Dat ze wat konden, zag je al wel, maar wereldsterren waren het nog lang niet.
Madrid is helemaal erg, en van die Chelsea spelers die je noemt, is ook alleen maar een goede ontwikkeling. Met name Cole kan een grote worden.quote:Als je dan ook nog kijkt naar Cole, Robben, Bridge. Die waren begin-20 toen ze bij Chelsea kwamen. Vergelijk dat eens met Madrid waar Beckham, Figo, Ronaldo, Zidane en Cannavaro kwamen.
Maar als je kijkt in wat voor een vorm ze daar zijn weggehaald. Van Persie werd bij Feyenoord niet goed genoeg gevonden, ze waren blij van hem af te zijn. Fabregas komt dan wel uit Barca's cantera, maar daar is hij ook door Arsenal opgepikt. Henry komt van Juventus, maar draaide daar een dramatisch seizoen.quote:Maar Van Persie, Fabregas en Henry zijn nou ook niet van de kleinste clubs weggehaald, dus zo apart is Arsenal daar niet in.
Oke, die kunnen ook in dat rijtje. Roman wilde wel snel resultaat zijn dus hij haalden namen. Drogba deed het aardig in Frankrijk, maar stond nog altijd in de schaduw van bv Cisse. Allemaal spelers die Chelsea een stap verder konden helpen, maar niet meteen naar de top. Toen het echt begon te draaien konden Veron, Crespo en Mutu uitkijken naar een andere club (Al was Mutu gedeeltelijk ook een ander verhaal).quote:Op zondag 24 juni 2007 12:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Veron, Mutu, Makelele kende ik toch ook al goed voordat ze naar Chelsea vertrokken. Drogba werd aangetrokken omdat hij het zo goed deed bij Marseille.
Makelele is inderdaad een enorme hulp geweest. Maar Real Madrid gaf hem praktisch weg. Hij was te slecht geworden voor ze, en kijk hoe hij weer opbloeide.quote:Makelele speelde vaak en werd toch wel gezien als een van de dragen spelers.
Drogba viel ook wel mee, maar hij werd nog tot vorig jaar door iedereen (buiten Chelsea) slechts als een duikelaar gezien. Nu is hij een van de beste spitsen ter wereld. Essien was wel bekend van Lyon, maar hij was daar niet echt de ster. En kijk, nu zijn dat de twee besten van Chelsea van afgelopen jaar.quote:Drogba vind ik zoals gezegd wel meevallen, zelfde geld voor Essien. Lampard en Terry zijn mooie voorbeelden, net zoals Cech. Maar als je kijkt naar Arsenal zijn daar Vieira, Pires, Wiltord, Ljungberg, Gilberto Silva. Zij werden soms gezien als talenten, soms niet, maar braken pas echt door bij Arsenal.
Een ontwikkeling, dat is ook precies wat het is. En Arsenal is daar ook verder in dan Chelsea. Die kunnen talent eerder spotten, en hebben de mensen om daar toppers van te maken. Daar wil ik verder niets aan af doen. Chelsea is daar pas mee bezig. Je ziet nu zelfs jeugdspelers lichtelijk doorbreken (Sinclair, Sahar, Woods). Het staat nog in de kinderschoenen.quote:Madrid is helemaal erg, en van die Chelsea spelers die je noemt, is ook alleen maar een goede ontwikkeling. Met name Cole kan een grote worden.
Dat is ook de credit die ik Arsenal wil geven. Spelers beter maken, kunnen ze als een van de besten, met name Wenger. Maar ze speelden niet voor niets bij dergelijke clubs. Dat ze talent hadden, was bij meerdere clubs bekend. Arsenal heeft dan de kwaliteit om er iest aan te doen.quote:Maar als je kijkt in wat voor een vorm ze daar zijn weggehaald. Van Persie werd bij Feyenoord niet goed genoeg gevonden, ze waren blij van hem af te zijn. Fabregas komt dan wel uit Barca's cantera, maar daar is hij ook door Arsenal opgepikt. Henry komt van Juventus, maar draaide daar een dramatisch seizoen.
Dat is alleen maar goed, het zou mooi zijn als Chelsea ook veel gaat investeren in de jeugd, maar daar zijn ze op dit moment ook wel mee bezig dacht ik. Al weet ik daar niet helemaal het fijne van.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:16 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik wil niet zeggen dat het allemaal onbekende namen waren die gehaald werden, maar kijk waar ze toen stonden en nu. Ik wil alleen aangeven dat Chelsea, net als Arsenal, spelers naar een hoger niveau kan tillen, en dus niet meteen namen uit de hoogste categorie aantrekt.
Arsenal zal de komende jaren nog wel de 'naam' hebben, maar zal beter moeten gaan presteren om die te houden. Zo niet, dan zullen spelers misschien eerder naar Chelsea gaan.quote:Een ontwikkeling, dat is ook precies wat het is. En Arsenal is daar ook verder in dan Chelsea. Die kunnen talent eerder spotten, en hebben de mensen om daar toppers van te maken. Daar wil ik verder niets aan af doen. Chelsea is daar pas mee bezig. Je ziet nu zelfs jeugdspelers lichtelijk doorbreken (Sinclair, Sahar, Woods). Het staat nog in de kinderschoenen.
De wat jongere spelers moeten nu zien door te breken. Ik hoop dat Mourinho ze daar de kans voor geeft, wat hij tot nu toe wel aardig doet.quote:En ook deze zomer zijn er geen sterren gehaald (Pizarro, Ben Haim, Sidwell). Die zijn zelfs gehaald zonder een stuiver uit te geven. Dat is de ontwikkeling die ik zie bij Chelsea. Het merendeel ziet het nu nog als een op geld beluste club, en ik zie ook waar dat vandaan komt. Maar ik zie ook de ontwikkeling die ze hebben doorgemaakt de laatse jaren en over een tijd is het een club die gewoon op eigen benen staat.
Dat is ook de reden dat Wenger moet blijven.quote:Dat is ook de credit die ik Arsenal wil geven. Spelers beter maken, kunnen ze als een van de besten, met name Wenger. Maar ze speelden niet voor niets bij dergelijke clubs. Dat ze talent hadden, was bij meerdere clubs bekend. Arsenal heeft dan de kwaliteit om er iest aan te doen.
Waar heb je dat gelezen dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:13 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, het lijkt nu slechts nog een kwestie van tijd. Ik las dat op 1 juli, de werkvergunning komt.
Ik had het gevraagd op een Chelsea-forum, waarop gereageerd werd dat telesport.nl, 1 juli meldde.quote:
W3= parterre= kutquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:59 schreef Juweel het volgende:
Waar zit je nu? Ik heb voor W3 gekozen, zijn volgens mij wel mooie plaatsen.
Zal Mourinho blij mee zijn..
Slecht zicht vind ik persoonlijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:03 schreef Juweel het volgende:
Waarom is dat kut? Hoe dan ook, ik ben er bij, dus ik ben blij
W4.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:59 schreef Juweel het volgende:
Waar zit je nu? Ik heb voor W3 gekozen, zijn volgens mij wel mooie plaatsen.
Zal Mourinho blij mee zijn..
Vorig jaar zat ik op Y. Zijn dat vergelijkbare plaatsen (behalve de hoek dan). Want het overzicht is niet best, maar Lampard scoorde wel een paar meter voor mn neusquote:
Dat maakte natuurlijk een hoop goedquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:06 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
W4.
Nee, dat zal denk ik niet lekker vallen bij hem. En dan te bedenken dat ie bijna weg was in de winter omdat RA zich te veel bemoeide met de aankopen.
[..]
Vorig jaar zat ik op Y. Zijn dat vergelijkbare plaatsen (behalve de hoek dan). Want het overzicht is niet best, maar Lampard scoorde wel een paar meter voor mn neus
En dan hopen op een stortbuiquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:23 schreef Erasmusch het volgende:
W4
Gewoon goed zicht hoor, lekker dicht er bovenop, alleen de corners zie je wat minder wegens dugouts
Van mij mag Juve deze oorlog wel winnen eigenlijk. Hoewel Lampard natuurlijk geen verkeerde speler is.quote:Barca and Juve in Lamps war
BARCELONA and Juventus are going to war over Frank Lampard.
The Spanish giants will fire the opening shots with a £12million offer for Chelsea’s midfield ace.
But Italian giants Juventus are ready to raise the stakes to get their man. Lampard admitted: “It feels strange that things are up in the air.
“In an ideal world I would want this resolved before the season starts.”
The England midfielder has yet to agree an extension on his Blues contract despite months of negotiations.
Lampard, 28, has just two years left on his £118,000-a-week deal and Barca are hopeful the uncertainty will help their chances of luring him to Spain.
New Juve boss Claudio Ranieri — who signed Lamps for Chelsea in 2001 — is also monitoring the situation.
He has been assured there is cash to match any bid by Barca.
Barca hope to fund their bid by selling Deco to Inter Milan though the possibility of a swap deal has not been ruled out.
Portuguese midfielder Deco played for Blues boss Jose Mourinho at Porto.
Barca vice president Ferran Soriano has been charged with recruiting Lampard after successfully delivering Thierry Henry to the Nou Camp.
The deposed La Liga champs landed the Arsenal hitman for £16m this week.
They expect their opening bid of £12m for Lampard to be rejected but believe they can secure him for around £16m.
ja maar heeft toch al meerdere keren aangegeven dat hij bij Chelsea wil blijven?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:22 schreef mcyodogg het volgende:
Lampard is gewoon voor elke club ter wereld een versterking. D'r is geen middenvelder met een dergelijk scorend vermogen, en geen enkele speler die zoveel wedstrijden kan spelen. Maar hij hoort thuis bij Chelsea, dus geef hem gewoon die 130.000 per week. Veel? Ja, maar om het nou te laten barsten op 10.000....
Precies, het duurt me allemaal veel te lang. Dit had meteen na de finale geregeld moeten worden. Net als Terry trouwens.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:55 schreef don-diablo het volgende:
[..]
ja maar heeft toch al meerdere keren aangegeven dat hij bij Chelsea wil blijven?Geef em dan die salarisverhoging en klaar
quote:Lampard rejects new Chelsea deal
Chelsea midfielder Frank Lampard has turned down the offer of a new contract, BBC Sport understands.
It follows News of the World claims the Blues were willing to make him the top earner at Stamford Bridge.
The newspaper says the deal would have eclipsed the £121,000 a week given to Andriy Shevchenko and Michael Ballack.
England midfielder Lampard, 29, has two years left on his current contract and said last week he was content to see out that period of time at the club.
"They don't have to offer me anything so I'll just carry on," he stated.
However, Lampard added last month that he would have liked the club to have offered any such new deal in early June.
"In an ideal world, it would have happened three weeks ago but it is not an ideal world," said the Blues star.
"It feels strange. It is something I am trying to keep my mind off. You get on with it. I am not surprised by it because nothing surprises you in football."
Under Fifa rules, Lampard can buy out the remainder of his contract but it was reported in February that he was unlikely to take that course of action.
The £15m-rated player has been linked to Barcelona and Juventus, who are now managed by former Chelsea boss Claudio Ranieri.
Lampard enjoyed his most prolific season in front of goal for the Blues in the 2006-2007 campaign, scoring 21 times.
quote:Lampard waiting on contract talks
Chelsea midfielder Frank Lampard has not rejected a contract offer - because no talks have taken place about a new deal, according to his agent.
Lampard was reported to have rejected the Blues, but Steve Kutner says he, Lampard and chief executive Peter Kenyon have not sat down to discuss it.
"The three of us haven't had chance to talk," said Kutner. "But nothing has changed - Frank wants to stay."
Lampard, 29, has two years left on his current deal at Stamford Bridge.
Kutner says a deal will be thrashed out when Lampard returns from holiday for pre-season.
"There has never been a time when the three of us have been free as Frank has been on holiday and Peter has been away," added Kutner.
"But Frank will join up with Chelsea's tour next week and will be as committed as ever.
"Nothing can get sorted out until he gets back, but there is no rush."
Sunday's News of the World claimed the Blues were willing to make Lampard the top earner at Stamford Bridge.
The newspaper says the deal would have eclipsed the £121,000 a week given to Andriy Shevchenko and Michael Ballack.
England midfielder Lampard, 29, has two years left on his current contract and said last week he was content to see out that period of time at the club.
"They don't have to offer me anything so I'll just carry on," he stated.
However, Lampard added last month that he would have liked the club to have offered any such new deal in early June.
"In an ideal world, it would have happened three weeks ago but it is not an ideal world," said the Blues star.
Under Fifa rules, Lampard can buy out the remainder of his contract but it was reported in February that he was unlikely to take that course of action.
The £15m-rated player has been linked to Barcelona and Juventus, who are now managed by former Chelsea boss Claudio Ranieri.
Lampard enjoyed his most prolific season in front of goal for the Blues in the 2006-2007 campaign, scoring 21 times.
Ben benieuwd of dit weer zo'n nietszeggende functie is, of dat er daadwerkelijks iets gaat veranderen.quote:Grant appointed by Chelsea
Avram Grant has been appointed director of football at Chelsea and will also sit on the board at Stamford Bridge.
As a widely reported friend of owner Roman Abramovich, Grant's arrival had been expected but there was little suggestion of a role at board level.
The former Israel boss will be working closely with boss Jose Mourinho, the club confirmed, as well as chief executive Peter Kenyon and Frank Arnesen, who oversees youth development.
"Grant will be responsible for liaison on, and co-ordination of, football matters across the various areas of Chelsea," read a statement from Chelsea.
"He will also sit on the football club board and report to chief executive Peter Kenyon."
Grant, who was previously technical director at Portsmouth, will travel with the squad this week for the pre-season tour to Los Angeles as Chelsea start their plans to win back the Premier League title from Manchester United.
Earlier in the week, Kenyon called for a unity this season after the last campaign was dogged by suggestions of in-fighting.
"There were various issues as there are at every club," said Kenyon. "That has been addressed and I'm confident about next season and that aspect of Chelsea. I don't think anyone wants a repeat of last year."
Grant's arrival is one of the final parts of Chelsea's summer recruitment, with Alex and Florent Malouda expected to bolster Mourinho's squad.
There are also hopes of Frank Lampard and John Terry committing their long-term futures to the club.
He, Jose is katholiek en we hebben genoeg Afrikanen die waarschijnlijk ook niet joods zijnquote:Op zondag 8 juli 2007 21:24 schreef AminBen het volgende:
http://www.chelseafc.com/(...)page/article_1069222
das geen jood![]()
Heb ik ook jaren op gehoopt en dat beviel me uiteindelijk prima toen dat zover wasquote:Op zondag 8 juli 2007 21:28 schreef mcyodogg het volgende:
. Volgend jaar hopelijk een Chelsea-Madrid ontmoeting in de CL, daar hoop ik echt al jaren op.
tofquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:57 schreef borisz het volgende:
Afgelopen week een rondleiding op stamford Bridge gehad. Inclusief persruimte, kleedkamers (uit en thuis). Ook het museum erbij etc.
Stamford Bridge![]()
maar een kaartje voor een wedstrijd kost gewoon 42 pond.![]()
trouwens het uitshirt![]()
Het veld op was niet echt slim. Het veld had net een behandeling gehad met chemicaliën die nu flink wat allergische reacties veroorzaakte. Heb nog wel op de stoel gezeten van Mourinho van de persconferenties.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:13 schreef don-diablo het volgende:
[..]
tof![]()
ik ben zelf niet in de kleedkamers geweest, maar ik had ook geen echte rondleiding ik mocht vrij rondkijken van mn werk. En we zijn nog langs de millenium suites geweest. (Heb ook nog stiekem snel op het veld gestaan)
Echte nuchtere Groninger he.. Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Robben komt trouwens gewoon op de fiets naar de trainingWaar de andere spelers met leuke auto's komen komt Robben op de fiets. Hij woont op 20 mijl van het trainingscomplex af. Dus dat is een eindje trappen.
Bronquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:42 schreef borisz het volgende:
Robben komt trouwens gewoon op de fiets naar de trainingWaar de andere spelers met leuke auto's komen komt Robben op de fiets. Hij woont op 20 mijl van het trainingscomplex af. Dus dat is een eindje trappen.
de heldquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:42 schreef borisz het volgende:
Waar lezen jullie dat ?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:02 schreef Juweel het volgende:
En grappig, Robben op de fiets naar z'n werk
quote:Arjen Robben staat op het punt om zijn carrière voort te zetten in het maagdelijk wit van Real Madrid. Het verschil tussen de vraagprijs van Chelsea en het geboden bedrag van de Madrilenen zou volgens Marca een overbrugbare vijf miljoen euro zijn.
Hoewel trainer José Mourinho vorige week nog liet weten Robben niet te willen laten gaan, is de Londense club bereid om voor 23 miljoen euro de speler alsnog van de hand te willen doen. Reals laatste bod was rond de 18 miljoen euro en de verwachting is dat er aan het einde van deze week een akkoord wordt bereikt over een transferbedrag tussen de 20 en 21 miljoen euro.
Met de komst van Florent Malouda bij Chelsea zag Arjen Robben zijn kansen op speelminuten fors slinken. Een avontuur bij Real Madrid ziet hij dan ook wel zitten. "Wie wil er niet spelen voor Real Madrid? Mijn zoon wil spelen voor een club die kans heeft op het winnen van de Champions League en Real is één van hen", aldus zaakwaarnemer en vader Hans Robben.
dat is 06-07quote:Op maandag 16 juli 2007 16:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
2 uitshirts?
http://www.kitbag.com/stores/kitbag_4_5/products/product_details.aspx?pid=29994&portal=affwin&portal=B6H7JP6B
Duurde even, maarquote:JT SIGNS ON
Fri, 27th Jul 2007
Chelsea Football Club is delighted to announce that John Terry has signed a new five-year contract.
The Chelsea and England captain put pen to paper at the Cobham training ground earlier today (Friday, July 27).
Terry said: "I'm really happy this has now been concluded. There has been a lot of speculation but these things take time and I never had doubts that I wanted to stay at Chelsea and that the club wanted me to stay.
"I hope the fans can see that we are all trying to build something special here, both for now and for the future, and I want to be a part of that. I have been at Chelsea all my career and have the privilege of being captain.
"Now it's time to look forward to the new season which we are all very confident about."
Terry had just over two years to go on his previous deal, which is now superseded by the new one.
Kenyon said: "This is an important day for Chelsea. This was the right deal for us and for John. As a club we are committed to try and keep our players together on long term deals and this was a natural progression from last season when other players also committed themselves for the long term.
"As captain, John is clearly a key player for Chelsea and also a great symbol of the club so naturally we are pleased this has been agreed."
192.000 euro volgens de belgquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:41 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wat gaat hij verdienen? 3 Ton per week?
Wat een geld...quote:Terry best betaalde speler ooit
Met een nieuw vierjarig contract zag John Terry gisteren zijn wens om langer bij Chelsea te blijven in vervulling gaan. Ook op financieel gebied hoeft de Engelse international allerminst te klagen.
Met een weekloon van 198.000 euro is Terry plotsklaps de beste betaalde speler ooit in het Premiership. De verdediger verdiende eerst nog geen ton per week en bleef daarmee ruim achter zijn ploeggenoten Michael Ballack en Andrei Shevchenko steken, die naar verluidt wekelijks 177.000 euro opstrijken.
quote::
With her class, she fits perfectly to Real Madrid," Schuster said to German public television station ARD, which released excerpts Friday of an interview to be aired the next day.
Schuster said the transfer fee wanted by Chelsea for the tea lady isn't a problem, nor her weekly salary reported at 130,000 pounds (US$260,000; euro194,000) plus her pick of the best biscuits after press conferences.
The English club has the tea lady under contract until 2010.
"I can very well imagine her making tea for my team," Schuster said.
Iets minder he. Ze moeten ook nog trainen doordeweeks ...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:30 schreef Smeich het volgende:
fucking overbetaalde kutvoetballers ook overal... een paar ballen wegkoppen voor ¤2000 per minuut
Ze zijn dus nog steeds bezig om Alex aan werk te helpen in Londen. Ik ben benieuwd hoe dat verder gaat!quote:Alex was due to arrive into England yesterday to discuss personal terms.
Chelsea Football Club are in the process of applying for a work permit for the player in line with normal football and employment procedure.
At airport immigration there was a request to clarify Alex's current status. All of the paperwork for his entry was in order.
After an initial delay, he was cleared to enter the country. He chose voluntarily to fly back but will return when necessary.
Zin in morgenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:53 schreef BonJovi het volgende:
Alex erbij , hij zal wel veel spelminuten krijgenhopelijk word Chelsea kampioen
die dus wat ik zo weet..quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zin in morgen
-----------------Cech
Carvalho - Alex - Terry - A Cole
Essien - Lampard - Wright-Phillips
Shevchenko - Drogba - Robben
Of wie zijn er geblesseerd?
lijkt me idd wel watquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:05 schreef mcyodogg het volgende:
Terry is een maand geblesseerd, dus ik voel wel wat voor een Alex-Carvalho koppel. Kunnen elkaar ook prima verstaan.
Verder zijn Ashley Cole, Shevchenko en Droga waarschijnlijk wel klaar voor morgen, alleen de bekende gevallen Bridge en Ballack nog niet.
Voordat hij er was maakten jullie 100 miljoen per jaar verlies ofzo + dat jullie nooit genoeg geld hebben nu om zelf elk jaar 100 miljoen uit te gevenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:07 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Want Chelsea heeft totaal geen inkomen naast Roman
Maar Chelsea heeft dit jaar 'slechts' 20 miljoen uitgegeven. Tuurlijk het is geen geheim dat het aan Roman te danken is dat Chelsea zo'n selectie op de been kan brengen, en hij is nog steeds geldschieter, want Chelsea maakt nog geen winst. Maar er zijn inmiddels ook andere geldbronnen. Niet in de minste plaats de nieuwe tv-gelden in Engeland, die tientallen miljoenen per jaar opbrengen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Voordat hij er was maakten jullie 100 miljoen per jaar verlies ofzo + dat jullie nooit genoeg geld hebben nu om zelf elk jaar 100 miljoen uit te geven
Dan heeft Real dus meer geld voor Robbenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:32 schreef Cyberia18 het volgende:
De transfer van Alves schijnt rond te zijn? Tenminste tot dusver lees ik dat alleen op voetbalzone![]()
![]()
Op soccerway staat het ook. Maar de officiele site meld het doorgaans redelijk snel als iets echt rond is.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:32 schreef Cyberia18 het volgende:
De transfer van Alves schijnt rond te zijn? Tenminste tot dusver lees ik dat alleen op voetbalzone![]()
![]()
Die hebben het nieuws weer van Marca geplukt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:32 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
Ik weet genoegquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die hebben het nieuws weer van Marca geplukt.
Dicht, maar wat Cyberia doet is natuurlijk niet de bedoelingquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:33 schreef mcyodogg het volgende:
Ik heb een nieuwe klaar staan dus deze moet even vol![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |