Ja die Fransman die is vanwege het mooie shirt naar Barca gegaanquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Het zal tijd worden dat die regels aangepast worden, waanzin dat die Engelse ploegen contracten mogen aanbieden aan kinderen en dat de opleidende club machteloos is en maar moet hopen op het gezonde verstand van die jeugdige spelers...
Assulin is geen Fransman.quote:Op maandag 30 april 2007 13:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja die Fransman die is vanwege het mooie shirt naar Barca gegaan
Klopt inderdaad hij komt uit Israel. Het punt blijft het zelfdequote:
Natuurlijk voetbalt de jongen niet voor niks bij Barcelona nu, maar het gaat mij erom dat het niet fair is dat Spaanse clubs jongens jonger dan 17 geen profcontract mogen aanbieden en clubs uit Engeland wel.quote:Op maandag 30 april 2007 18:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Klopt inderdaad hij komt uit Israel. Het punt blijft het zelfde
Hij heeft ook nog in Nederland gewoond
Die geven zijn pa gewoon een dik contract. Probleem opgelostquote:Op maandag 30 april 2007 18:48 schreef Radegast het volgende:
[..]
Natuurlijk voetbalt de jongen niet voor niks bij Barcelona nu, maar het gaat mij erom dat het niet fair is dat Spaanse clubs jongens jonger dan 17 geen profcontract mogen aanbieden en clubs uit Engeland wel.
Heeft iemand hier nog iets over gehoord?quote:Op zondag 29 april 2007 22:40 schreef Juweel het volgende:
Sorry als hier al over gesproken is, maar is het al zeker dat Alex terug gaat naar Chelsea?
Het werd gezegd tijdens de Wedstrijden vanavond, maar ik zie het nog nergens bevestigd, en ik dacht ook dat Mourinho Alex niet in zijn verdediging vond passen.
Niets staat dat nu meer in de wegquote:Op woensdag 11 april 2007 15:49 schreef DutchGooner het volgende:
Ontslag van Mourinho dus uitgesteld.
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:29 schreef mcyodogg het volgende:
Chelsea wint de CL dan ook gewoon.
Ik begin nu stiekem ook te hopen dat ze naast de FAC misgrijpenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:25 schreef fanneke het volgende:
en zondag einde kampioenschap.
Nee dan Chelseaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:29 schreef knnth het volgende:
Gatver, en net uitgerekend van een van de grootste kutclubs van Europa, met die geweldige supporters... kuteinde van 't seizoen man
Dan hebben ze nog steeds een prijs meer dan Arsequote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik begin nu stiekem ook te hopen dat ze naast de FAC misgrijpen![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:29 schreef knnth het volgende:
Gatver, en net uitgerekend van een van de grootste kutclubs van Europa, met die geweldige supporters... kuteinde van 't seizoen man
Mourinho vind wel meer, en fijn blaten voor de wedstrijd van 60 puntjes meer de laatste jaren...fijn moet Benietus denken, mijn 2e CL finale met Pool....en Mourinho met Chelsea met veel meer mogelijkheden?quote:
Idd, poenerige bendequote:
Dan doe je het als Liverpool zijnde gewoon goedquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mourinho vind wel meer, en fijn blaten voor de wedstrijd van 60 puntjes meer de laatste jaren...fijn moet Benietus denken, mijn 2e CL finale met Pool....en Mourinho met Chelsea met veel meer mogelijkheden?
idd en kan je gelijk zien waar de sterkte van Benietus ligt, wel in Europa, zeker niet in de PL.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:43 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dan doe je het als Liverpool zijnde gewoon goed
Ik kan begrijpen hoe je je voeltquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:06 schreef mcyodogg het volgende:
God, wt heb ik vannacht beroerd geslapen. Wat een teleurstelling.
Maar ja, ik kan verder ook niet boos worden, want de spelers hebben alles gegeven. Alleen mis je wat power aan het einde van zo'n seizoen. Achteraf zeg je, had nou op SB met 2, 3-0 gewonnen, want toen lagen de mogelijkheden er. Niet zozeer gister. Maar penalties, tja penalties. Een hekel heb ik er aan, en niet sinds gister. Dichterbij de finale is Chelsea nooit geweest.
3 halve finales, 3x net niet. Het moet toch ooit een keer de goede kant opvallen?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd en kan je gelijk zien waar de sterkte van Benietus ligt, wel in Europa, zeker niet in de PL.
Dat is net Louis van Gaal.. ook zo'n drollenvanger die alles anders ziet dan de rest van de wereld.quote:
Kunnen ze met AZ misschien een net-niet wedstrijd spelenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik begin nu stiekem ook te hopen dat ze naast de FAC misgrijpen![]()
Nee, de andere clubs doen het allemaal met vrijwilligers, amateurs, en zelf opgeleide jeugdquote:Op maandag 7 mei 2007 03:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Helaas is voetbal niet te koop naamgenoot Abramovic!
Mooi stukje, mcyodogg...quote:Op maandag 7 mei 2007 02:59 schreef mcyodogg het volgende:
En niet te vergeten onze Special One. Zowat iedereen buiten Chelsea hoopt dat hij ontslagen wordt. En dat is vast niet, omdat ze zo begaan zijn met de club. Maar omdat ze dondersgoed weten, wat voor een topper hij is. Sommige zeggen dat hij een slecht verliezer is. Maar met de aankondiging dat Man.U woensdag hun 'guard of honour' krijgen, geeft wel aan dat hij weet hoe te verliezen.Chelsea heeft veel wereldsterren, maar Mourinho zorgde ervoor dat het nooit een stel 'galactico's' werden, maar dat het een ploeg werd met een enorme teamspirit. Zowel in vreugde (hoe hij John Terry en Michael Essien omarmde op nationale televisie, na de overwinning op Valencia), als in verdriet, zoals vandaag. Geillusteerd door deze mooie foto
Nee, absoluut niet maar dit is een team dat samengesteld is op basis van geld en dat is geen goed begin, zodra het team een vaste stabiele basis heeft gaat het goed lopen, rare aankopen als Shevchenko zijn voorbeelden van smijtten met geld om de klasse op te krikken!quote:Op maandag 7 mei 2007 08:32 schreef knnth het volgende:
[..]
Nee, de andere clubs doen het allemaal met vrijwilligers, amateurs, en zelf opgeleide jeugd![]()
![]()
Volgens mij is het team samengesteld op basis van kwaliteit. Sheva en Ballack zijn toen gehaald, om dat extra beetje klasse te brengen in Europa, wat niet helemaal gelukt is.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet maar dit is een team dat samengesteld is op basis van geld en dat is geen goed begin, zodra het team een vaste stabiele basis heeft gaat het goed lopen, rare aankopen als Shevchenko zijn voorbeelden van smijtten met geld om de klasse op te krikken!
En toch voetbalt het niet lekker, begrijp me niet verkeerd ik ben eerder een chelsea supporter dan een andere engelse ploeg, maar met basis bedoel ik een groep die de bal blind weet te spelen en waarin iedereen kan inzakken en invallen op posities die nodig zijn en een constante prestatie kunnen neerzetten, natuurlijk wegens veel blessureleed is het niet mogelijk om een basis op te stellen maar er had meer uit chelsea kunnen worden gehaald als er aan het begin van het seizoen andere beslissingen werden gemaakt...quote:Op maandag 7 mei 2007 13:43 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Volgens mij is het team samengesteld op basis van kwaliteit. Sheva en Ballack zijn toen gehaald, om dat extra beetje klasse te brengen in Europa, wat niet helemaal gelukt is.
En hoezo heeft Chelsea geen vaste stabiele basis? Cech, Carvalho, Terry, Lampard, Makelele, Cole en Drogba voetballen al jaren met elkaar.
Terry, Carvalho en Alex volgend jaar als centrale verdedigersquote:Carvalho commits for five more years
Fri, 18th May 2007
Ricardo Carvalho has celebrated both his 29th birthday today and his outstanding season by signing a new contract.
The good news on the eve of the FA Cup Final came when the Portuguese international central defender finalised a five-year deal at Stamford Bridge on Friday evening.
The contract commits Carvalho to Chelsea until the end of the 2011/12 season.
By then he will have spent eight years at Chelsea. He was signed by José Mourinho in the summer of 2004 from FC Porto and has been an integral part of the team's trophy success in the last three seasons.
Chelsea chief executive Peter Kenyon said: 'We are delighted that Riccy has committed himself to us for the next five years.
'He has been a key player for us since he joined and has been in fantastic form this season. Without doubt he is one of the best central defenders in the world.
'The only shame is that he will miss tomorrow's game through injury and we are all sorry for that.'
Despite damaging his knee against Bolton three weeks ago and having not played since, Carvalho is Chelsea most used defender this season with 51 starts. He was one of the three nominated for the club's Player of the Year.
In total he has made 120 starts for Chelsea and five sub appearances, scoring eight times.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:05 schreef RayMania het volgende:
En vandaag definitief alleen de League-Cup in handen.
Iddquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:34 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Terry, Carvalho en Alex volgend jaar als centrale verdedigers![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |