abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 april 2007 @ 13:39:31 #101
121310 venomsnake
El Saltador
pi_48862936
Zou niet verkeerd zijn idd, probleem is alleen dat die spelers eigendom van Chelsea zijn en je ze dus niet kunt verkopen.
Aan de andere kant ga je er kwalitatief enom op vooruit en wordt het voor andere (goede) spelers wel weer interessanter om voor de FC te spelen, spelers die je wel weer kunt verkopen.
Groningen doet het de laatste jaren prima op scoutingsgebied, en lopen nu een aantal speler rond bij Groningen die vast wel wat centen gaan opleveren (Sankoh, Suarez, Lindgren, Kruiswijk, Lovre en volgend seizoen ook Stenman).
Dat moet wel voortgezet worden.

Maar het kan wel wat worden, mits goede afspraken.

Maar dat is dagdromen, Eerst maar eens afwachten......

[ Bericht 0% gewijzigd door venomsnake op 30-04-2007 15:29:06 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_48863084
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 17:26 schreef Radegast het volgende:

[..]

Het zal tijd worden dat die regels aangepast worden, waanzin dat die Engelse ploegen contracten mogen aanbieden aan kinderen en dat de opleidende club machteloos is en maar moet hopen op het gezonde verstand van die jeugdige spelers...
Ja die Fransman die is vanwege het mooie shirt naar Barca gegaan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_48867553
quote:
Op maandag 30 april 2007 13:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ja die Fransman die is vanwege het mooie shirt naar Barca gegaan
Assulin is geen Fransman.
pi_48867631
quote:
Op maandag 30 april 2007 18:38 schreef Radegast het volgende:

[..]

Assulin is geen Fransman.
Klopt inderdaad hij komt uit Israel. Het punt blijft het zelfde

Hij heeft ook nog in Nederland gewoond
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_48867708
quote:
Op maandag 30 april 2007 18:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Klopt inderdaad hij komt uit Israel. Het punt blijft het zelfde

Hij heeft ook nog in Nederland gewoond
Natuurlijk voetbalt de jongen niet voor niks bij Barcelona nu, maar het gaat mij erom dat het niet fair is dat Spaanse clubs jongens jonger dan 17 geen profcontract mogen aanbieden en clubs uit Engeland wel.
pi_48867740
quote:
Op maandag 30 april 2007 18:48 schreef Radegast het volgende:

[..]

Natuurlijk voetbalt de jongen niet voor niks bij Barcelona nu, maar het gaat mij erom dat het niet fair is dat Spaanse clubs jongens jonger dan 17 geen profcontract mogen aanbieden en clubs uit Engeland wel.
Die geven zijn pa gewoon een dik contract. Probleem opgelost
pi_48867847
quote:
Op maandag 30 april 2007 18:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Probleem opgelost
Blijkbaar niet.
pi_48868584
quote:
Op zondag 29 april 2007 22:40 schreef Juweel het volgende:
Sorry als hier al over gesproken is, maar is het al zeker dat Alex terug gaat naar Chelsea?
Het werd gezegd tijdens de Wedstrijden vanavond, maar ik zie het nog nergens bevestigd, en ik dacht ook dat Mourinho Alex niet in zijn verdediging vond passen.
Heeft iemand hier nog iets over gehoord?
pi_48878183
Shevchenko doet niet mee, maar Robben terug

Hoppelijk gaat hij schiteren als hij meedoet
pi_48891076
Ontzettend vervelend dat Carvalho eruit ligt, en wat een gedoe rond de operatie van Ballack. Alsof hij een EK kwalificatie duel tegen San Marino belangrijker zou vinden dan de Champions League, competitie en FA Cup finale.
Ik hoop dat Robben meteen inzetbaar is en dat ie gaat knallen!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:23:05 #111
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_48910127
quote:
Op woensdag 11 april 2007 15:49 schreef DutchGooner het volgende:
Ontslag van Mourinho dus uitgesteld.
Niets staat dat nu meer in de weg
quote:
Op woensdag 11 april 2007 22:29 schreef mcyodogg het volgende:
Chelsea wint de CL dan ook gewoon.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_48910158
Kut
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:25:02 #113
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_48910258
en zondag einde kampioenschap.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:26:04 #114
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_48910316
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kut
Love will tear us apart (Joy Division)
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:26:30 #115
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_48910344
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:25 schreef fanneke het volgende:
en zondag einde kampioenschap.
Ik begin nu stiekem ook te hopen dat ze naast de FAC misgrijpen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_48910477
Gatver, en net uitgerekend van een van de grootste kutclubs van Europa, met die geweldige supporters ... kuteinde van 't seizoen man
pi_48910487
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kuyt
pi_48910525
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:29 schreef knnth het volgende:
Gatver, en net uitgerekend van een van de grootste kutclubs van Europa, met die geweldige supporters ... kuteinde van 't seizoen man
Nee dan Chelsea
pi_48912228
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:26 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Dan hebben ze nog steeds een prijs meer dan Arse
pi_48912428
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:29 schreef knnth het volgende:
pi_48920720
Mourinho vond Chelsea beter gisteren
  woensdag 2 mei 2007 @ 11:34:03 #122
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_48920829
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 11:31 schreef Smeich het volgende:
Mourinho vind wel meer, en fijn blaten voor de wedstrijd van 60 puntjes meer de laatste jaren...fijn moet Benietus denken, mijn 2e CL finale met Pool....en Mourinho met Chelsea met veel meer mogelijkheden?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_48921174
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:30 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Nee dan Chelsea
Idd, poenerige bende
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 11:34 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Mourinho vind wel meer, en fijn blaten voor de wedstrijd van 60 puntjes meer de laatste jaren...fijn moet Benietus denken, mijn 2e CL finale met Pool....en Mourinho met Chelsea met veel meer mogelijkheden?
Dan doe je het als Liverpool zijnde gewoon goed
  woensdag 2 mei 2007 @ 11:48:39 #124
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_48921346
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 11:43 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Dan doe je het als Liverpool zijnde gewoon goed
idd en kan je gelijk zien waar de sterkte van Benietus ligt, wel in Europa, zeker niet in de PL.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_48921982
God, wt heb ik vannacht beroerd geslapen. Wat een teleurstelling.

Maar ja, ik kan verder ook niet boos worden, want de spelers hebben alles gegeven. Alleen mis je wat power aan het einde van zo'n seizoen. Achteraf zeg je, had nou op SB met 2, 3-0 gewonnen, want toen lagen de mogelijkheden er. Niet zozeer gister. Maar penalties, tja penalties. Een hekel heb ik er aan, en niet sinds gister. Dichterbij de finale is Chelsea nooit geweest.

3 halve finales, 3x net niet. Het moet toch ooit een keer de goede kant opvallen?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  woensdag 2 mei 2007 @ 12:10:16 #126
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_48922130
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 12:06 schreef mcyodogg het volgende:
God, wt heb ik vannacht beroerd geslapen. Wat een teleurstelling.

Maar ja, ik kan verder ook niet boos worden, want de spelers hebben alles gegeven. Alleen mis je wat power aan het einde van zo'n seizoen. Achteraf zeg je, had nou op SB met 2, 3-0 gewonnen, want toen lagen de mogelijkheden er. Niet zozeer gister. Maar penalties, tja penalties. Een hekel heb ik er aan, en niet sinds gister. Dichterbij de finale is Chelsea nooit geweest.

3 halve finales, 3x net niet. Het moet toch ooit een keer de goede kant opvallen?
Ik kan begrijpen hoe je je voelt

Ik heb prima geslapen maar dat kwam door koninginnedag en mn brakheid etc maaaaaarre ik baal dr ook zwaar van. Ik denk dat 'achteraf' gezien Ballack toch goed gemist werd. En ik vond Mikel nou niet zo geweldig..
  woensdag 2 mei 2007 @ 12:42:36 #127
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_48923087
Ook zo'n heerlijk avondje gehad als mij?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_48923261
als ik, limbo
  woensdag 2 mei 2007 @ 13:58:56 #129
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_48925489
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 11:48 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

idd en kan je gelijk zien waar de sterkte van Benietus ligt, wel in Europa, zeker niet in de PL.
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  woensdag 2 mei 2007 @ 14:01:02 #130
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_48925555
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_48925557
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 11:31 schreef Smeich het volgende:
Dat is net Louis van Gaal.. ook zo'n drollenvanger die alles anders ziet dan de rest van de wereld.
  woensdag 2 mei 2007 @ 14:01:48 #132
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_48925582
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 23:26 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Kunnen ze met AZ misschien een net-niet wedstrijd spelen
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_49088646
Dit weekend dus de titel verloren. Pijnlijk moment, maar Manchester United is een waardig kampioen. Tijd om eens dit jaar te beschouwen.

Ondanks dat dit jaar mogerlijkerwijs met alleen een League Cup wordt afgesloten, moet ik eerlijk zeggen dat ik niet eerder zo trots was op Chelsea, in de 8 jaar dat ik fan ben. Natuurlijk was het prachtig om te zien hoe ze 2 jaar lang de Premier League domineerden en met een straatlengte kampioen werden. Maar je leert pas echt de karakters van een team kennen, wanneer het niet mee zit.

En ze lieten karakter zien, en hoe. Hoevaak zat ik wel niet al rekening te houden met een teleurstelling, maar dat ze het toch nog wisten om te draaien. Barcelona, Arsenal-thuis, Everton, Wigan, Watford, Tottenham, Porto, Valencia en natuurlijk vandaag, schieten dan door mijn hoofd.

Ook vind ik het bewonderenswaardig hoe ze vol voor de vier prijzen zijn gegaan. Je loopt de kans dat je in de zicht van de haven alles misloopt, maar dat neem ik dan maar voor lief. Ik vind als je pretendeert een topclub te zijn, je ook de verantwoording moet nemen om alles te willen winnen. Liverpool gaf de League Cup op, en later de PL. United gaf de League Cup op, Arsenal probeerde dat ook, maar die cup bleef maar aan ze plakken. En in de FA Cup tegen Blackburn gooiden ze ook een B-team het veld op. Chelsea nam elke prijs even serieus en stelde in elke competitie een sterk team op. De reden dat de quadruple zo lang in leven werd gehouden. Ik zei al in het Manchester-topic, het is natuurlijk jammer als je uiteindelijk niets wint, maar ik kan net zo goed genieten van de weg er naar toe.

Toonbeeld hiervan vind ik toch wel Frank Lampard. Hij maakt wellicht niet z'n allerbeste seizoen door, maar hij speelde zondag zijn 60ste wedstrijd van dit seizoen, een clubrecord. Een gemiddelde eredivisiespeler doet daar 2 jaar over. Hij speelde alles in elke competitie en miste slechts Bremen-uit door een schorsing. Een unieke speler, helemaal in dit rotatie-tijdperk.

En niet te vergeten onze Special One. Zowat iedereen buiten Chelsea hoopt dat hij ontslagen wordt. En dat is vast niet, omdat ze zo begaan zijn met de club. Maar omdat ze dondersgoed weten, wat voor een topper hij is. Sommige zeggen dat hij een slecht verliezer is. Maar met de aankondiging dat Man.U woensdag hun 'guard of honour' krijgen, geeft wel aan dat hij weet hoe te verliezen.Chelsea heeft veel wereldsterren, maar Mourinho zorgde ervoor dat het nooit een stel 'galactico's' werden, maar dat het een ploeg werd met een enorme teamspirit. Zowel in vreugde (hoe hij John Terry en Michael Essien omarmde op nationale televisie, na de overwinning op Valencia), als in verdriet, zoals vandaag. Geillusteerd door deze mooie foto

Sommige supporters van andere clubs zullen misschien zeggen dat ik veel kritischer zou moeten zijn, in een jaar waarin je niet kampioen wordt, naast de CL-finale grijpt en wellicht ook de FA Cup. Natuurlijk ben ik teleurgesteld, zoals elke supporter. Maar ik had niets meer van de spelers en staf kunnen vragen. In een jaar met een onwerkelijk aantal en zware blessures, zo lang mee doen om de prijzen. Daar kan ik slechts veel waardering voor tonen en trots op zijn.

Hopelijk krijgt dat een bekroning op 19 mei in het nieuwe Wembley. Maar ja, je 'krijgt' niets in het voetbal.
  maandag 7 mei 2007 @ 03:06:38 #134
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_49088697
Ik word helemaal emotioneel van die foto, mcyodogg

Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  Moderator maandag 7 mei 2007 @ 03:07:47 #135
138438 crew  Pizzakoppo
pi_49088710
Helaas is voetbal niet te koop naamgenoot Abramovic!
pi_49089991
quote:
Op maandag 7 mei 2007 03:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Helaas is voetbal niet te koop naamgenoot Abramovic!
Nee, de andere clubs doen het allemaal met vrijwilligers, amateurs, en zelf opgeleide jeugd
pi_49092312
quote:
Op maandag 7 mei 2007 02:59 schreef mcyodogg het volgende:
En niet te vergeten onze Special One. Zowat iedereen buiten Chelsea hoopt dat hij ontslagen wordt. En dat is vast niet, omdat ze zo begaan zijn met de club. Maar omdat ze dondersgoed weten, wat voor een topper hij is. Sommige zeggen dat hij een slecht verliezer is. Maar met de aankondiging dat Man.U woensdag hun 'guard of honour' krijgen, geeft wel aan dat hij weet hoe te verliezen.Chelsea heeft veel wereldsterren, maar Mourinho zorgde ervoor dat het nooit een stel 'galactico's' werden, maar dat het een ploeg werd met een enorme teamspirit. Zowel in vreugde (hoe hij John Terry en Michael Essien omarmde op nationale televisie, na de overwinning op Valencia), als in verdriet, zoals vandaag. Geillusteerd door deze mooie foto
Mooi stukje, mcyodogg...
En inderdaad, ondanks 'het zo verguisde geld van Abramovich' is dit écht een team met enorme veerkracht en spirit!
  maandag 7 mei 2007 @ 10:37:55 #138
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49092385
mcyodogg mooie woorden

das enigzins ook hoe ik er over dacht enne Lamps al 60(!) wedstrijden dit seizoen!! En dan zeuren Ajax en AZ in Nederland dat ze zondag speelden en nu woensdag weer moeten ivm de play offs, stelletje mietjes stel je professioneler op zou ik zeggen en kijk naar andere landen.
  Moderator maandag 7 mei 2007 @ 13:39:14 #139
138438 crew  Pizzakoppo
pi_49098457
quote:
Op maandag 7 mei 2007 08:32 schreef knnth het volgende:

[..]

Nee, de andere clubs doen het allemaal met vrijwilligers, amateurs, en zelf opgeleide jeugd
Nee, absoluut niet maar dit is een team dat samengesteld is op basis van geld en dat is geen goed begin, zodra het team een vaste stabiele basis heeft gaat het goed lopen, rare aankopen als Shevchenko zijn voorbeelden van smijtten met geld om de klasse op te krikken!
pi_49098602
quote:
Op maandag 7 mei 2007 13:39 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Nee, absoluut niet maar dit is een team dat samengesteld is op basis van geld en dat is geen goed begin, zodra het team een vaste stabiele basis heeft gaat het goed lopen, rare aankopen als Shevchenko zijn voorbeelden van smijtten met geld om de klasse op te krikken!
Volgens mij is het team samengesteld op basis van kwaliteit. Sheva en Ballack zijn toen gehaald, om dat extra beetje klasse te brengen in Europa, wat niet helemaal gelukt is.

En hoezo heeft Chelsea geen vaste stabiele basis? Cech, Carvalho, Terry, Lampard, Makelele, Cole en Drogba voetballen al jaren met elkaar.
  Moderator maandag 7 mei 2007 @ 13:48:24 #141
138438 crew  Pizzakoppo
pi_49098811
quote:
Op maandag 7 mei 2007 13:43 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Volgens mij is het team samengesteld op basis van kwaliteit. Sheva en Ballack zijn toen gehaald, om dat extra beetje klasse te brengen in Europa, wat niet helemaal gelukt is.

En hoezo heeft Chelsea geen vaste stabiele basis? Cech, Carvalho, Terry, Lampard, Makelele, Cole en Drogba voetballen al jaren met elkaar.
En toch voetbalt het niet lekker, begrijp me niet verkeerd ik ben eerder een chelsea supporter dan een andere engelse ploeg, maar met basis bedoel ik een groep die de bal blind weet te spelen en waarin iedereen kan inzakken en invallen op posities die nodig zijn en een constante prestatie kunnen neerzetten, natuurlijk wegens veel blessureleed is het niet mogelijk om een basis op te stellen maar er had meer uit chelsea kunnen worden gehaald als er aan het begin van het seizoen andere beslissingen werden gemaakt...
  maandag 7 mei 2007 @ 15:59:08 #142
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_49104156
Het aantal tegengoals is altijd een goede indicatie en dat is al 3 seizoenen op rij prima in orde
pi_49528714
quote:
Carvalho commits for five more years

Fri, 18th May 2007

Ricardo Carvalho has celebrated both his 29th birthday today and his outstanding season by signing a new contract.

The good news on the eve of the FA Cup Final came when the Portuguese international central defender finalised a five-year deal at Stamford Bridge on Friday evening.

The contract commits Carvalho to Chelsea until the end of the 2011/12 season.

By then he will have spent eight years at Chelsea. He was signed by José Mourinho in the summer of 2004 from FC Porto and has been an integral part of the team's trophy success in the last three seasons.

Chelsea chief executive Peter Kenyon said: 'We are delighted that Riccy has committed himself to us for the next five years.

'He has been a key player for us since he joined and has been in fantastic form this season. Without doubt he is one of the best central defenders in the world.

'The only shame is that he will miss tomorrow's game through injury and we are all sorry for that.'

Despite damaging his knee against Bolton three weeks ago and having not played since, Carvalho is Chelsea most used defender this season with 51 starts. He was one of the three nominated for the club's Player of the Year.

In total he has made 120 starts for Chelsea and five sub appearances, scoring eight times.
Terry, Carvalho en Alex volgend jaar als centrale verdedigers
  zaterdag 19 mei 2007 @ 11:58:09 #144
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49536880
en helemaal terecht. Carvalho heeft een heel sterk seizoen gespeeld en liet zien dat er meer is dan Terry alleen. En nog steeds vind ik het grappig dat ik hem heb gezien en te geshockeerd was om te vragen of we op de foto konden
pi_49537064
En vandaag definitief alleen de League-Cup in handen .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 12:12:06 #146
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49537253
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 12:05 schreef RayMania het volgende:
En vandaag definitief alleen de League-Cup in handen .
pi_49540553
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 23:34 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Terry, Carvalho en Alex volgend jaar als centrale verdedigers
Idd En A. Cole ernaast
pi_49547054
1-0 !!!! DROGBAAAAAAAA
pi_49547254
FA CUP binnen
pi_49547873