Ja die Fransman die is vanwege het mooie shirt naar Barca gegaanquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Het zal tijd worden dat die regels aangepast worden, waanzin dat die Engelse ploegen contracten mogen aanbieden aan kinderen en dat de opleidende club machteloos is en maar moet hopen op het gezonde verstand van die jeugdige spelers...
Assulin is geen Fransman.quote:Op maandag 30 april 2007 13:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja die Fransman die is vanwege het mooie shirt naar Barca gegaan
Klopt inderdaad hij komt uit Israel. Het punt blijft het zelfdequote:
Natuurlijk voetbalt de jongen niet voor niks bij Barcelona nu, maar het gaat mij erom dat het niet fair is dat Spaanse clubs jongens jonger dan 17 geen profcontract mogen aanbieden en clubs uit Engeland wel.quote:Op maandag 30 april 2007 18:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Klopt inderdaad hij komt uit Israel. Het punt blijft het zelfde
Hij heeft ook nog in Nederland gewoond
Die geven zijn pa gewoon een dik contract. Probleem opgelostquote:Op maandag 30 april 2007 18:48 schreef Radegast het volgende:
[..]
Natuurlijk voetbalt de jongen niet voor niks bij Barcelona nu, maar het gaat mij erom dat het niet fair is dat Spaanse clubs jongens jonger dan 17 geen profcontract mogen aanbieden en clubs uit Engeland wel.
Heeft iemand hier nog iets over gehoord?quote:Op zondag 29 april 2007 22:40 schreef Juweel het volgende:
Sorry als hier al over gesproken is, maar is het al zeker dat Alex terug gaat naar Chelsea?
Het werd gezegd tijdens de Wedstrijden vanavond, maar ik zie het nog nergens bevestigd, en ik dacht ook dat Mourinho Alex niet in zijn verdediging vond passen.
Niets staat dat nu meer in de wegquote:Op woensdag 11 april 2007 15:49 schreef DutchGooner het volgende:
Ontslag van Mourinho dus uitgesteld.
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:29 schreef mcyodogg het volgende:
Chelsea wint de CL dan ook gewoon.
Ik begin nu stiekem ook te hopen dat ze naast de FAC misgrijpenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:25 schreef fanneke het volgende:
en zondag einde kampioenschap.
Nee dan Chelseaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:29 schreef knnth het volgende:
Gatver, en net uitgerekend van een van de grootste kutclubs van Europa, met die geweldige supporters... kuteinde van 't seizoen man
Dan hebben ze nog steeds een prijs meer dan Arsequote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik begin nu stiekem ook te hopen dat ze naast de FAC misgrijpen![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:29 schreef knnth het volgende:
Gatver, en net uitgerekend van een van de grootste kutclubs van Europa, met die geweldige supporters... kuteinde van 't seizoen man
Mourinho vind wel meer, en fijn blaten voor de wedstrijd van 60 puntjes meer de laatste jaren...fijn moet Benietus denken, mijn 2e CL finale met Pool....en Mourinho met Chelsea met veel meer mogelijkheden?quote:
Idd, poenerige bendequote:
Dan doe je het als Liverpool zijnde gewoon goedquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mourinho vind wel meer, en fijn blaten voor de wedstrijd van 60 puntjes meer de laatste jaren...fijn moet Benietus denken, mijn 2e CL finale met Pool....en Mourinho met Chelsea met veel meer mogelijkheden?
idd en kan je gelijk zien waar de sterkte van Benietus ligt, wel in Europa, zeker niet in de PL.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:43 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dan doe je het als Liverpool zijnde gewoon goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |