abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49548250
Come on!!

Dit seizoen verdiende gewoon nog een bekroning, die vandaag kwam. Alle Engelse prijzen gepakt in 3 jaar

Briljante combinatie tussen Drogba en Lampard trouwens bij die goal.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_49548335
  zaterdag 19 mei 2007 @ 19:24:29 #153
121310 venomsnake
El Saltador
pi_49548812
Gefeliciteerd..!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 19 mei 2007 @ 19:52:42 #154
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49549721

Zo RayMania zit er lekker naast gheheh, maar super dat ze gewonnen hebben ik ben zeer tevreden en dat terwijl ze een aantal belangrijke spelers misten.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_49554707
  zondag 20 mei 2007 @ 12:59:13 #156
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49566229
ff een paar foto's

pi_49667866
quote:
Sidwell agrees switch to Chelsea

Sidwell has been a key player for Reading this season

Reading midfielder Steve Sidwell has agreed to join Chelsea on a free transfer after his Royals contract expires on 1 July.

As well as Chelsea, the 24-year-old Sidwell had also been linked with moves to Manchester United or Newcastle.

Sidwell will be Chelsea manager Jose Mourinho's first signing of the summer.

Sidwell, who reportedly rejected an offer of a new £25,000-per-week, four-year deal from Reading, has been a key player for the Royals this season.

Sidwell, a former Arsenal trainee, rejected a the offer of a new Reading in July 2006.

Reading manager Steve Coppell first signed Sidwell on loan when he was in charge of Brentford in 2001 and signed him on a permanent basis at Reading two years later.

Last season Sidwell scored four times in 35 Premiership matches.

Chelsea said Sidwell had passed a medical but gave no details about the length of his contract.
Juist, een middenvelder is wat we nodig hebben...

Sidwell heeft een prima seizoen gedraaid. Helemaal wetende dat Reading uit the championship kwam, maar ik heb m'n twijfels of ie het Chelsea niveau heeft.

Wel een dure zomer zo. Alex voor 1 dollar(als dat doorgaat) en nu Sidwell gratis
pi_49667934
Raakt Chelsea eigenlijk rechtstreekse plaatsing kwijt als Liverpool de CL wint?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_49668065
Volgens mij niet. De winnaar van de CL heeft toch alleen recht op een voorronde ticket, niet meteen het hoofdtoernooi?
pi_49668146
Ik weet het niet, maar door dit bericht dat ik dat dat ook wel in Engeland zou gelden: Serie A #36: Dit weekend Inter kampioen...
pi_49668245
Nou ja, vorig jaar kon Arsenal de CL winnen, en als ik het me goed kan herinneren stond alleen de vCL van de Spurs op de tocht destijds. Niet het directe ticket van Manchester. Maar misschien dat het weer veranderd is.
pi_49668300
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 23:12 schreef mcyodogg het volgende:
Nou ja, vorig jaar kon Arsenal de CL winnen, en als ik het me goed kan herinneren stond alleen de vCL van de Spurs op de tocht destijds. Niet het directe ticket van Manchester. Maar misschien dat het weer veranderd is.
Maar toen stond Arsenal buiten de top 4 (CL-plaatsen), misschien maakt dat nog uit?
pi_49668646
Ik begin nu toch enigzins een " " gevoel te krijgen nadat ik dit uit de regelementen haal:
quote:
The UEFA Champions League title-holder is guaranteed a place in the group stage even if it does not qualify for the competition through it's domestic championship.
Dat hebben ze dus met die "4 clubs per land" regel mee veranderd in 2006
  dinsdag 22 mei 2007 @ 23:29:35 #164
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_49668914
Hup Pool!
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 23 mei 2007 @ 11:01:24 #165
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49677710
Goeie aankoop die Sidwell. Is een nuttige speler en die kun je er altijd bij gebruiken. Nu Alex nog en meer is er niet nodig als er niemand weggaat.
pi_49679345
Zou het niet handig zijn om een (goedkope ) extra aanvaller te halen? Dit ook ivm de African Cup waarbij iig 2 spitsen iets meer dan een maand afwezig zullen zijn.
  woensdag 23 mei 2007 @ 11:48:53 #167
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49679523
Daar zat ik al aan te denken, maar wie wil je halen dan?
pi_49679994
Er zijn geruchten dat ze bezig zijn met Tevez, dat lijkt me geen verkeerde aanschaf.
  woensdag 23 mei 2007 @ 12:11:16 #169
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49680475
Zeker niet, maar om er dan veel te veel voor te betalen, liever niet. Maar de spits die ze nu evt zullen halen wordt de derde spits achter drogba en sheva. Ik weet niet of dat zo verstandig voor iemand als Tevez aangezien die nu erg groeit.
pi_49680630
Ik vind het eerlijk gezegd moeilijk in te schatten hoe het volgend seizoen met Sheva zal lopen. Ook denk ik dat de vraagprijs voor Tevez niet weinig zal zijn. We zullen zien wat ze gaan doen!
  woensdag 23 mei 2007 @ 12:21:00 #171
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49680809
Idd wordt gewoon ff afwachten, maar ik heb er wel vertrouwen in. Deze selectie heeft een en al kwaliteit
pi_49683066
Even terugkomend op die CL-plek. Ik heb het eens gevraagd op een Chelsea-forum, maar daar zeggen ze dat het verder geen invloed zal hebben op Chelsea. Dat er bij winst van Liverpool, gewoon 3 Engelse ploegen direct geplaatst zijn.

Ik kan in de regelementen verder niets lezen over een dergelijk scenario, dus ik wacht maar af. Als Milan wint, maakt het toch niet veel meer uit.
pi_49683244
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 11:44 schreef Juweel het volgende:
Zou het niet handig zijn om een (goedkope ) extra aanvaller te halen? Dit ook ivm de African Cup waarbij iig 2 spitsen iets meer dan een maand afwezig zullen zijn.
Maak Crespo ongelukkig en haal hem terug.
pi_49683774
Crespo en Veron, 2 Argentijnen waar Chelsea maar niet vanaf kan komen

Volgens deze site, is er trouwens ook een extra plek gereserveerd voor de kampioen, nmaast alle anderen. Dus kan ik ook weer met een gerust hart kijken vanavond
pi_49684954
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 13:22 schreef Radegast het volgende:

[..]

Maak Crespo ongelukkig en haal hem terug.
Die wil heel graag níet terug idd
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:48:15 #176
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_49689120
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 11:01 schreef don-diablo het volgende:
Goeie aankoop die Sidwell. Is een nuttige speler en die kun je er altijd bij gebruiken. Nu Alex nog en meer is er niet nodig als er niemand weggaat.
Leuke speler voor een subtop club, niet voor Chelsea, een typisch gevalletje Scott Parker.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_50018710
quote:
Pizarro is second summer signing

Fri, 1st Jun 2007

Chelsea Football Club can confirm we have completed the signing of Claudio Pizarro.

The Peruvian international, formerly at Bayern Munich, completed his medical and agreed personal terms today.

Following the agreement, the striker spoke to Chelsea TV and said:

'I think it's very important for me to win some titles and I have the chance here to win them. The most important thing is the Champions League which I was looking to win with Bayern, but we didn't have the chance.

'I think now we have a good team, a good trainer and the chance to win it.

'I had some interesting offers, but the most important thing was that I talked to the coach, I talked to the people here, and they were very interested. We have many chances to win titles here and that's what I want.

'I get used very fast to play with different kinds of players, I did it at Bayern and I don't think it will be a problem now.'

Asked about his appetite for leading the forward line alone, he said:

'Yes also, to be a football player you have to be ready for all of that and I am. I'm a metre 86, in Germany it's a very tough League, and in England as well.'
Sidwell en Pizarro zijn nou niet echt de wereldsterren, maar de breedte moet versterkt worden. Dat is nu gedeeltelijk gebeurd. Nu nog een verdediger, en als dat Alex wordt is er 0 pond aan transfergeld uitgegeven deze zomer.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 23:07:13 #178
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_50019059
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 22:58 schreef mcyodogg het volgende:

en als dat Alex wordt is er 0 pond aan transfergeld uitgegeven deze zomer.
Maar Pizarro gaat wel iets van 3,4 mio pond verdienen, voor een salaris van 1 mio had ie het ook gedaan.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_50447383
Chelsea heeft Boltons Ben Haim bijna binnen. Nog een centrale verdediger erbij dus. Fikse concurrentie voor Alex. Ben Haim vind ik een uitstekende verdediger, die in met name Engeland zich goed manifesteert. Boulahrouz kan het wel vergeten nu, de vraag is waar hij naartoe gaat.
That's all folks!
pi_50448028
Het mooie van Ben Haim is dat hij op meerdere posities uit de voeten kan. Centraal zorgt hij er nu wel inderdaad voor dat Boulahrouz redelijk overbodig wordt. Maar Ben Haim kan ook goed mee op rechtsback. Een positie waar alleen Paolo Ferreira momenteel wil spelen.
pi_50448130
Okee, dat zal de insteek dan met name zijn. Het is dan toch wel een back die het in zou vullen als Stam bij Milan?
That's all folks!
pi_50448478
Ja, hij komt, net als Stam, centraal beter uit de voeten. Maar hij is itt Boulahrouz niet te beroerd om rechtsback te spelen. En als je niet met een te grote selectie wilt werken (wat handig is in Engeland waar slechts 16 spelers deel uitmaken van de wedstrijdselectie), heb je ook spelers nodig die multi-inzetbaar zijn.
pi_50450414
Chelsea FC Away Kit 2007/2008

Ik weet het nog niet helemaal.... De kleur is in ieder geval wél handig mocht het stadionlicht een keer uitvallen

Hoe kom ik trouwens het makkelijkst aan kaartjes voor Feyenoord-Chelsea in het Chelsea vak?
pi_50450547
Barça twee seizoenen terug...
  donderdag 14 juni 2007 @ 14:53:59 #186
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_50450674
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 14:45 schreef Juweel het volgende:

Hoe kom ik trouwens het makkelijkst aan kaartjes voor Feyenoord-Chelsea in het Chelsea vak?
Weleens aan Chelsea zelf gedacht? Zal je normaal gesproken member voor moeten zijn om uberhaupt een kansje te maken op een ticket.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_50450787
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 13:53 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, hij komt, net als Stam, centraal beter uit de voeten. Maar hij is itt Boulahrouz niet te beroerd om rechtsback te spelen. En als je niet met een te grote selectie wilt werken (wat handig is in Engeland waar slechts 16 spelers deel uitmaken van de wedstrijdselectie), heb je ook spelers nodig die multi-inzetbaar zijn.
Boulahrouz werd vaak te kijk gezet door zijn tegenstanders als hij back stond, hij kiest eieren voor z'n geld. Wel logisch, het houdt wel in dat een toekomst bij Chelsea er niet in zit.
That's all folks!
pi_50450859
Uiteraard heb ik aan Chelsea gedacht DutchGooner, maar volgens mij is de termijn voor nieuwe leden nét verstreken. En zelfs dan moet je inderdaad maar net mazzel hebben om een kaartje te verkrijgen.
  donderdag 14 juni 2007 @ 15:01:38 #189
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_50450990
Dan zal het niet gaan lukken vrees ik.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_50473424
Nu officieel
quote:
BEN HAIM BECOMES A BLUE

Thu, 14th Jun 2007

Chelsea Football Club can confirm we have completed the signing of Tal Ben Haim.

The Israel international, formerly at Bolton Wanderers where he was out of contract, completed his medical and agreed personal terms today on a four-year deal.

He becomes the third new addition to the first team squad following Claudio Pizarro's signing earlier this month and the agreement that Steven Sidwell will join on July 1.

Ben Haim spent three years at Bolton where his versatility in defence and aerial ability gained him 110 appearances. He was a regular in the Trotters' UEFA Cup campaign two seasons ago during which he was captain against Besiktas.

Previously he played for Maccabi Tel Aviv in his homeland and he has made 22 appearances for the Israeli national team.

Born on March 31 1982 in Rishon Lezion, he is 25-years-old and stands 5ft 11in (180cm) tall.

He will join up with Chelsea for the pre-season visit to the United States.
Das al de derde transfervrije speler. Het begint bijna eng te worden

Nee, maar prima toevoeging voor de selectie. Nu nog Alex en dan lijkt me de selectie compleet voor volgend jaar, tenzij er nog rare dingen gebeuren (een Drogba die weggaat bijvoorbeeld).
pi_50473675
Er mag wel een spits bij
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 15 juni 2007 @ 11:12:32 #192
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_50479934
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 01:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er mag wel een spits bij
Pizarro is net gekomen, spitsen genoeg.
pi_50480081
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 01:22 schreef mcyodogg het volgende:
(een Drogba die weggaat bijvoorbeeld).
Dat stond in The Sun, dat zegt toch genoeg?
  vrijdag 15 juni 2007 @ 11:28:58 #194
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_50480531
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:17 schreef Juweel het volgende:

[..]

Dat stond in The Sun, dat zegt toch genoeg?
daar zeg je het al mee idd... Het enige dat ik las in the Sun was pagina 3 Een collega nam die krant altijd mee
pi_50735607
quote:
Sat 14th July
Club America, Disney Friendship Cup, Stanford Stadium, Stanford University, California, 6pm Pacific time, 2am UK time

Tue 17th July
Suwon Bluewings, Friendly, Home Depot Centre, Carson City, California, 8pm Pacific time, 4am UK time

Sat 21st July
LA Galaxy, Friendly, Home Depot Centre, Carson City, California, 6pm Pacific time, 2am UK time

Wed 25th July
Feyenoord, Friendly, A, 7pm local time, 6pm UK time

Sat 28th July
Rangers, Friendly, A, 3pm

Tue 31st July
Brondby, Friendly, A, 8.05pm local time, 7.05pm UK time
Dit is het oefenprogramma deze zomer. Vervolgens speelt Chelsea op 5 augustus voor de Community Shield tegen Man.U en de eerste competitiewedstrijd is thuis tegen Birmingham, waar hopelijk geschiedenis geschreven gaat worden.

Verder is het nog steeds wachten op Alex en een eventuele spits. Mikel heeft wat problemen met de Nigeriaanse bond, dus wellicht dat hij toch niet naar de ANC hoeft, maar ik reken dan eigenlijk niet op hem.
pi_50737456
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:12 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Pizarro is net gekomen, spitsen genoeg.
3 spitsen voor 2 posities.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_50737747
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

3 spitsen voor 2 posities.
Kalou speelt ook voorin met 4-4-2. Maar begin 2008 zijn hij en Drogba een maand weg, dus nog 1 spits is niet overbodig.
pi_50776017
quote:
Op zondag 24 juni 2007 00:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Chelsea is te 'gemaakt' probeer ik aan te geven. Wat ik bedoel is: Chelsea haalt spelers die al groot zijn (Shevchenko, Ballack). Arsenal maakt spelers groot en bekend: (Van Persie, Cesc, Hleb, voor het echt grote publiek toch ook een Henry zodat het nog een beetje ontopic is).
Ik vind juist het tegenovergestelde. Chelsea is juist de topclub die geen gevestigde wereldsterren haalt. Op Shevchenko en Ballack na dan, dat waren vorig jaar uitzonderingen, misschien Crespo ook. Maar je ziet, dat zijn niet de namen die de kar trekken.
Het zijn juist de relatief onbekende spelers bij aanstelling (Lampard, Essien, Cech, Drogba, en Terry zelf opgeleid) die de dienst uitmaken. Want hoeveel van die spelers stonden in wereldelftallen van het jaar, voordat ze bij Chelsea kwamen? Dat ze wat konden, zag je al wel, maar wereldsterren waren het nog lang niet.
Als je dan ook nog kijkt naar Cole, Robben, Bridge. Die waren begin-20 toen ze bij Chelsea kwamen. Vergelijk dat eens met Madrid waar Beckham, Figo, Ronaldo, Zidane en Cannavaro kwamen.

Maar Van Persie, Fabregas en Henry zijn nou ook niet van de kleinste clubs weggehaald, dus zo apart is Arsenal daar niet in.
  zondag 24 juni 2007 @ 01:07:05 #199
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50776845
Heeft Alex nu definitief OK gekregen om volgend seizoen voor Chelsea te mogen en kunnen spelen van de desbetreffende commissie die daar over gaat?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_50777160
quote:
Op zondag 24 juni 2007 01:07 schreef PyTh het volgende:
Heeft Alex nu definitief OK gekregen om volgend seizoen voor Chelsea te mogen en kunnen spelen van de desbetreffende commissie die daar over gaat?
Nee, officieel is er volgens mij nog niets, en ik weet ook niet of dat gaat komen voor het einde van de Copa. Maar dit is wat Mourinho recentelijk over Alex zei:
quote:
Also maybe we have a couple of new South American players and because the South American Cup is played in June and we have a Brazilian like probably we will have in Alex, he cannot start this pre-season.
Dus hij gaat er ook vanuit dat Alex volgend jaar bij Chelsea zit, maar ik zal eens proberen erachter te komen wanneer er duidelijkheid is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')