quote:Arjen Robben staat op het punt om zijn carrière voort te zetten in het maagdelijk wit van Real Madrid. Het verschil tussen de vraagprijs van Chelsea en het geboden bedrag van de Madrilenen zou volgens Marca een overbrugbare vijf miljoen euro zijn.
Hoewel trainer José Mourinho vorige week nog liet weten Robben niet te willen laten gaan, is de Londense club bereid om voor 23 miljoen euro de speler alsnog van de hand te willen doen. Reals laatste bod was rond de 18 miljoen euro en de verwachting is dat er aan het einde van deze week een akkoord wordt bereikt over een transferbedrag tussen de 20 en 21 miljoen euro.
Met de komst van Florent Malouda bij Chelsea zag Arjen Robben zijn kansen op speelminuten fors slinken. Een avontuur bij Real Madrid ziet hij dan ook wel zitten. "Wie wil er niet spelen voor Real Madrid? Mijn zoon wil spelen voor een club die kans heeft op het winnen van de Champions League en Real is één van hen", aldus zaakwaarnemer en vader Hans Robben.
dat is 06-07quote:Op maandag 16 juli 2007 16:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
2 uitshirts?
http://www.kitbag.com/stores/kitbag_4_5/products/product_details.aspx?pid=29994&portal=affwin&portal=B6H7JP6B
Duurde even, maarquote:JT SIGNS ON
Fri, 27th Jul 2007
Chelsea Football Club is delighted to announce that John Terry has signed a new five-year contract.
The Chelsea and England captain put pen to paper at the Cobham training ground earlier today (Friday, July 27).
Terry said: "I'm really happy this has now been concluded. There has been a lot of speculation but these things take time and I never had doubts that I wanted to stay at Chelsea and that the club wanted me to stay.
"I hope the fans can see that we are all trying to build something special here, both for now and for the future, and I want to be a part of that. I have been at Chelsea all my career and have the privilege of being captain.
"Now it's time to look forward to the new season which we are all very confident about."
Terry had just over two years to go on his previous deal, which is now superseded by the new one.
Kenyon said: "This is an important day for Chelsea. This was the right deal for us and for John. As a club we are committed to try and keep our players together on long term deals and this was a natural progression from last season when other players also committed themselves for the long term.
"As captain, John is clearly a key player for Chelsea and also a great symbol of the club so naturally we are pleased this has been agreed."
192.000 euro volgens de belgquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:41 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wat gaat hij verdienen? 3 Ton per week?
Wat een geld...quote:Terry best betaalde speler ooit
Met een nieuw vierjarig contract zag John Terry gisteren zijn wens om langer bij Chelsea te blijven in vervulling gaan. Ook op financieel gebied hoeft de Engelse international allerminst te klagen.
Met een weekloon van 198.000 euro is Terry plotsklaps de beste betaalde speler ooit in het Premiership. De verdediger verdiende eerst nog geen ton per week en bleef daarmee ruim achter zijn ploeggenoten Michael Ballack en Andrei Shevchenko steken, die naar verluidt wekelijks 177.000 euro opstrijken.
quote::
With her class, she fits perfectly to Real Madrid," Schuster said to German public television station ARD, which released excerpts Friday of an interview to be aired the next day.
Schuster said the transfer fee wanted by Chelsea for the tea lady isn't a problem, nor her weekly salary reported at 130,000 pounds (US$260,000; euro194,000) plus her pick of the best biscuits after press conferences.
The English club has the tea lady under contract until 2010.
"I can very well imagine her making tea for my team," Schuster said.
Iets minder he. Ze moeten ook nog trainen doordeweeks ...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:30 schreef Smeich het volgende:
fucking overbetaalde kutvoetballers ook overal... een paar ballen wegkoppen voor ¤2000 per minuut
Ze zijn dus nog steeds bezig om Alex aan werk te helpen in Londen. Ik ben benieuwd hoe dat verder gaat!quote:Alex was due to arrive into England yesterday to discuss personal terms.
Chelsea Football Club are in the process of applying for a work permit for the player in line with normal football and employment procedure.
At airport immigration there was a request to clarify Alex's current status. All of the paperwork for his entry was in order.
After an initial delay, he was cleared to enter the country. He chose voluntarily to fly back but will return when necessary.
Zin in morgenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:53 schreef BonJovi het volgende:
Alex erbij , hij zal wel veel spelminuten krijgenhopelijk word Chelsea kampioen
die dus wat ik zo weet..quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zin in morgen
-----------------Cech
Carvalho - Alex - Terry - A Cole
Essien - Lampard - Wright-Phillips
Shevchenko - Drogba - Robben
Of wie zijn er geblesseerd?
lijkt me idd wel watquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:05 schreef mcyodogg het volgende:
Terry is een maand geblesseerd, dus ik voel wel wat voor een Alex-Carvalho koppel. Kunnen elkaar ook prima verstaan.
Verder zijn Ashley Cole, Shevchenko en Droga waarschijnlijk wel klaar voor morgen, alleen de bekende gevallen Bridge en Ballack nog niet.
Voordat hij er was maakten jullie 100 miljoen per jaar verlies ofzo + dat jullie nooit genoeg geld hebben nu om zelf elk jaar 100 miljoen uit te gevenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:07 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Want Chelsea heeft totaal geen inkomen naast Roman
Maar Chelsea heeft dit jaar 'slechts' 20 miljoen uitgegeven. Tuurlijk het is geen geheim dat het aan Roman te danken is dat Chelsea zo'n selectie op de been kan brengen, en hij is nog steeds geldschieter, want Chelsea maakt nog geen winst. Maar er zijn inmiddels ook andere geldbronnen. Niet in de minste plaats de nieuwe tv-gelden in Engeland, die tientallen miljoenen per jaar opbrengen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Voordat hij er was maakten jullie 100 miljoen per jaar verlies ofzo + dat jullie nooit genoeg geld hebben nu om zelf elk jaar 100 miljoen uit te geven
Dan heeft Real dus meer geld voor Robbenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:32 schreef Cyberia18 het volgende:
De transfer van Alves schijnt rond te zijn? Tenminste tot dusver lees ik dat alleen op voetbalzone![]()
![]()
Op soccerway staat het ook. Maar de officiele site meld het doorgaans redelijk snel als iets echt rond is.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:32 schreef Cyberia18 het volgende:
De transfer van Alves schijnt rond te zijn? Tenminste tot dusver lees ik dat alleen op voetbalzone![]()
![]()
Die hebben het nieuws weer van Marca geplukt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:32 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
Ik weet genoegquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die hebben het nieuws weer van Marca geplukt.
Dicht, maar wat Cyberia doet is natuurlijk niet de bedoelingquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:33 schreef mcyodogg het volgende:
Ik heb een nieuwe klaar staan dus deze moet even vol![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |