abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50782881
quote:
Op zondag 24 juni 2007 00:29 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Ik vind juist het tegenovergestelde. Chelsea is juist de topclub die geen gevestigde wereldsterren haalt. Op Shevchenko en Ballack na dan, dat waren vorig jaar uitzonderingen, misschien Crespo ook.

Veron, Mutu, Makelele kende ik toch ook al goed voordat ze naar Chelsea vertrokken. Drogba werd aangetrokken omdat hij het zo goed deed bij Marseille.
quote:
Maar je ziet, dat zijn niet de namen die de kar trekken.

Makelele speelde vaak en werd toch wel gezien als een van de dragen spelers.
quote:
Het zijn juist de relatief onbekende spelers bij aanstelling (Lampard, Essien, Cech, Drogba, en Terry zelf opgeleid) die de dienst uitmaken. Want hoeveel van die spelers stonden in wereldelftallen van het jaar, voordat ze bij Chelsea kwamen? Dat ze wat konden, zag je al wel, maar wereldsterren waren het nog lang niet.
Drogba vind ik zoals gezegd wel meevallen, zelfde geld voor Essien. Lampard en Terry zijn mooie voorbeelden, net zoals Cech. Maar als je kijkt naar Arsenal zijn daar Vieira, Pires, Wiltord, Ljungberg, Gilberto Silva. Zij werden soms gezien als talenten, soms niet, maar braken pas echt door bij Arsenal.
quote:
Als je dan ook nog kijkt naar Cole, Robben, Bridge. Die waren begin-20 toen ze bij Chelsea kwamen. Vergelijk dat eens met Madrid waar Beckham, Figo, Ronaldo, Zidane en Cannavaro kwamen.
Madrid is helemaal erg, en van die Chelsea spelers die je noemt, is ook alleen maar een goede ontwikkeling. Met name Cole kan een grote worden.
quote:
Maar Van Persie, Fabregas en Henry zijn nou ook niet van de kleinste clubs weggehaald, dus zo apart is Arsenal daar niet in.
Maar als je kijkt in wat voor een vorm ze daar zijn weggehaald. Van Persie werd bij Feyenoord niet goed genoeg gevonden, ze waren blij van hem af te zijn. Fabregas komt dan wel uit Barca's cantera, maar daar is hij ook door Arsenal opgepikt. Henry komt van Juventus, maar draaide daar een dramatisch seizoen.
[/quote]
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_50788133
quote:
Op zondag 24 juni 2007 12:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:

Veron, Mutu, Makelele kende ik toch ook al goed voordat ze naar Chelsea vertrokken. Drogba werd aangetrokken omdat hij het zo goed deed bij Marseille.
Oke, die kunnen ook in dat rijtje. Roman wilde wel snel resultaat zijn dus hij haalden namen. Drogba deed het aardig in Frankrijk, maar stond nog altijd in de schaduw van bv Cisse. Allemaal spelers die Chelsea een stap verder konden helpen, maar niet meteen naar de top. Toen het echt begon te draaien konden Veron, Crespo en Mutu uitkijken naar een andere club (Al was Mutu gedeeltelijk ook een ander verhaal).
quote:
Makelele speelde vaak en werd toch wel gezien als een van de dragen spelers.
Makelele is inderdaad een enorme hulp geweest. Maar Real Madrid gaf hem praktisch weg. Hij was te slecht geworden voor ze, en kijk hoe hij weer opbloeide.
quote:
Drogba vind ik zoals gezegd wel meevallen, zelfde geld voor Essien. Lampard en Terry zijn mooie voorbeelden, net zoals Cech. Maar als je kijkt naar Arsenal zijn daar Vieira, Pires, Wiltord, Ljungberg, Gilberto Silva. Zij werden soms gezien als talenten, soms niet, maar braken pas echt door bij Arsenal.
Drogba viel ook wel mee, maar hij werd nog tot vorig jaar door iedereen (buiten Chelsea) slechts als een duikelaar gezien. Nu is hij een van de beste spitsen ter wereld. Essien was wel bekend van Lyon, maar hij was daar niet echt de ster. En kijk, nu zijn dat de twee besten van Chelsea van afgelopen jaar.

Dat van Arsenal klopt, maar die kochten ook wel redelijk bekende namen in (Bergkamp, Suker, Ovemars, Kanu). Verder opgebloeid bij Arsenal, absoluut.

Ik wil niet zeggen dat het allemaal onbekende namen waren die gehaald werden, maar kijk waar ze toen stonden en nu. Ik wil alleen aangeven dat Chelsea, net als Arsenal, spelers naar een hoger niveau kan tillen, en dus niet meteen namen uit de hoogste categorie aantrekt.
quote:
Madrid is helemaal erg, en van die Chelsea spelers die je noemt, is ook alleen maar een goede ontwikkeling. Met name Cole kan een grote worden.
Een ontwikkeling, dat is ook precies wat het is. En Arsenal is daar ook verder in dan Chelsea. Die kunnen talent eerder spotten, en hebben de mensen om daar toppers van te maken. Daar wil ik verder niets aan af doen. Chelsea is daar pas mee bezig. Je ziet nu zelfs jeugdspelers lichtelijk doorbreken (Sinclair, Sahar, Woods). Het staat nog in de kinderschoenen.

En ook deze zomer zijn er geen sterren gehaald (Pizarro, Ben Haim, Sidwell). Die zijn zelfs gehaald zonder een stuiver uit te geven. Dat is de ontwikkeling die ik zie bij Chelsea. Het merendeel ziet het nu nog als een op geld beluste club, en ik zie ook waar dat vandaan komt. Maar ik zie ook de ontwikkeling die ze hebben doorgemaakt de laatse jaren en over een tijd is het een club die gewoon op eigen benen staat.
quote:
Maar als je kijkt in wat voor een vorm ze daar zijn weggehaald. Van Persie werd bij Feyenoord niet goed genoeg gevonden, ze waren blij van hem af te zijn. Fabregas komt dan wel uit Barca's cantera, maar daar is hij ook door Arsenal opgepikt. Henry komt van Juventus, maar draaide daar een dramatisch seizoen.
Dat is ook de credit die ik Arsenal wil geven. Spelers beter maken, kunnen ze als een van de besten, met name Wenger. Maar ze speelden niet voor niets bij dergelijke clubs. Dat ze talent hadden, was bij meerdere clubs bekend. Arsenal heeft dan de kwaliteit om er iest aan te doen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_50789327
quote:
Op zondag 24 juni 2007 15:16 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik wil niet zeggen dat het allemaal onbekende namen waren die gehaald werden, maar kijk waar ze toen stonden en nu. Ik wil alleen aangeven dat Chelsea, net als Arsenal, spelers naar een hoger niveau kan tillen, en dus niet meteen namen uit de hoogste categorie aantrekt.
Dat is alleen maar goed, het zou mooi zijn als Chelsea ook veel gaat investeren in de jeugd, maar daar zijn ze op dit moment ook wel mee bezig dacht ik. Al weet ik daar niet helemaal het fijne van.
[..]
quote:
Een ontwikkeling, dat is ook precies wat het is. En Arsenal is daar ook verder in dan Chelsea. Die kunnen talent eerder spotten, en hebben de mensen om daar toppers van te maken. Daar wil ik verder niets aan af doen. Chelsea is daar pas mee bezig. Je ziet nu zelfs jeugdspelers lichtelijk doorbreken (Sinclair, Sahar, Woods). Het staat nog in de kinderschoenen.
Arsenal zal de komende jaren nog wel de 'naam' hebben, maar zal beter moeten gaan presteren om die te houden. Zo niet, dan zullen spelers misschien eerder naar Chelsea gaan.
quote:
En ook deze zomer zijn er geen sterren gehaald (Pizarro, Ben Haim, Sidwell). Die zijn zelfs gehaald zonder een stuiver uit te geven. Dat is de ontwikkeling die ik zie bij Chelsea. Het merendeel ziet het nu nog als een op geld beluste club, en ik zie ook waar dat vandaan komt. Maar ik zie ook de ontwikkeling die ze hebben doorgemaakt de laatse jaren en over een tijd is het een club die gewoon op eigen benen staat.
De wat jongere spelers moeten nu zien door te breken. Ik hoop dat Mourinho ze daar de kans voor geeft, wat hij tot nu toe wel aardig doet.
[..]
quote:
Dat is ook de credit die ik Arsenal wil geven. Spelers beter maken, kunnen ze als een van de besten, met name Wenger. Maar ze speelden niet voor niets bij dergelijke clubs. Dat ze talent hadden, was bij meerdere clubs bekend. Arsenal heeft dan de kwaliteit om er iest aan te doen.
Dat is ook de reden dat Wenger moet blijven.

Al met al, Chelsea is een andere richting ingeslagen lijkt het wel, zelf meer de spelers opleiden en laten doorbreken. Dit is alleen maar goed voor het Engelse voetbal
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  zondag 24 juni 2007 @ 17:04:35 #204
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_50791211
Goede punten Gordon, vooral het allerlaatste dat je zegt
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_50859389
Hier een stukje uit een interview met Mourinho waarin hij het (voor het eerst?) over Alex heeft:

"Also maybe we have a couple of new South American players and because the South American Cup is played in June and we have a Brazilian like probably we will have in Alex, he cannot start this pre-season.

"He would have been playing for the national team, but at least we have a proper pre-season, one month, six matches to play, almost everybody at the start training properly, more or less in the same way as all the other contenders for trophies."

(Sportinglife.com)
pi_50859916
Ja, het lijkt nu slechts nog een kwestie van tijd. Ik las dat op 1 juli, de werkvergunning komt.

Oja, ik vond nog een mooi overzicht van het afgelopen jaar van Chelsea (http://cfc.blimmer.org)

Deel 1, Pre-Season
Deel 2, Season Commences
Deel 3, Full Swing
Deel 4, Season Climax

Duurt bij elkaar een uurtje of 6, dus je bent er wel ff zoet mee. Maar je ziet wel alles terugkomen van het afgelopen seizoen. Prachtig weer, al die overwinningen in de laatste minuten

Valt wel op hoeveel doelpunten we tegenkrijgen uit standaardsituaties he
  dinsdag 26 juni 2007 @ 15:19:44 #207
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50860097
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 15:13 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, het lijkt nu slechts nog een kwestie van tijd. Ik las dat op 1 juli, de werkvergunning komt.
Waar heb je dat gelezen dan?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_50860520
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 15:19 schreef PyTh het volgende:

[..]

Waar heb je dat gelezen dan?
Ik had het gevraagd op een Chelsea-forum, waarop gereageerd werd dat telesport.nl, 1 juli meldde.

Het betreffende Telegraaf-artikel heb ik niet gevonden, maar dit is een melding van vi.nl d'r over: http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=93350/sc=41e0e7

[ Bericht 24% gewijzigd door mcyodogg op 26-06-2007 15:50:29 ]
pi_50892211
Zo, kaartje voor Feyenoord-Chelsea is binnen. We zitten niet tussen de Engelsen, maar wel direct aan het veld op de lange zijde, dus mooi zicht.
Ik heb er zin in!
pi_50894577
Ja, ik heb ook mn kaartje gehaald, maar gek genoeg verkochten ze niet de vakken, waar ik vorig jaar zat
Maar goed, ik kijk er weer naar uit.

Verder schijnt Avram Grant van Portsmouth, de nieuwe 'sporting director' te worden. De 7 jaar trainersschap van Mourinho geven inderdaad alle reden toe om z'n vrijheid te beperken

Hier het stuk uit The Independent
pi_50895496
Waar zit je nu? Ik heb voor W3 gekozen, zijn volgens mij wel mooie plaatsen.

Zal Mourinho blij mee zijn..
  woensdag 27 juni 2007 @ 13:00:44 #212
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_50895540
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 12:59 schreef Juweel het volgende:

W3= parterre= kut
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_50895628
Waarom is dat kut? Hoe dan ook, ik ben er bij, dus ik ben blij
  woensdag 27 juni 2007 @ 13:04:42 #214
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_50895668
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 13:03 schreef Juweel het volgende:
Waarom is dat kut? Hoe dan ook, ik ben er bij, dus ik ben blij
Slecht zicht vind ik persoonlijk
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_50895721
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 12:59 schreef Juweel het volgende:

W4.

Nee, dat zal denk ik niet lekker vallen bij hem. En dan te bedenken dat ie bijna weg was in de winter omdat RA zich te veel bemoeide met de aankopen.
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 13:00 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

W3= parterre= kut
Vorig jaar zat ik op Y. Zijn dat vergelijkbare plaatsen (behalve de hoek dan). Want het overzicht is niet best, maar Lampard scoorde wel een paar meter voor mn neus
pi_50898439
W4
Gewoon goed zicht hoor, lekker dicht er bovenop, alleen de corners zie je wat minder wegens dugouts
pi_50905804
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 13:06 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

W4.

Nee, dat zal denk ik niet lekker vallen bij hem. En dan te bedenken dat ie bijna weg was in de winter omdat RA zich te veel bemoeide met de aankopen.
[..]

Vorig jaar zat ik op Y. Zijn dat vergelijkbare plaatsen (behalve de hoek dan). Want het overzicht is niet best, maar Lampard scoorde wel een paar meter voor mn neus
Dat maakte natuurlijk een hoop goed

Ik zie het wel, ik vind het persoonlijk leuk om dichtbij het veld te zitten, omdat je dan de sfeer óp het veld zo goed meekrijgt.
  donderdag 28 juni 2007 @ 00:30:41 #218
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_50923401
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 14:23 schreef Erasmusch het volgende:
W4
Gewoon goed zicht hoor, lekker dicht er bovenop, alleen de corners zie je wat minder wegens dugouts
En dan hopen op een stortbui
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 29 juni 2007 @ 15:09:43 #219
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50971580
quote:
Barca and Juve in Lamps war

BARCELONA and Juventus are going to war over Frank Lampard.

The Spanish giants will fire the opening shots with a Ł12million offer for Chelsea’s midfield ace.

But Italian giants Juventus are ready to raise the stakes to get their man. Lampard admitted: “It feels strange that things are up in the air.

“In an ideal world I would want this resolved before the season starts.”

The England midfielder has yet to agree an extension on his Blues contract despite months of negotiations.

Lampard, 28, has just two years left on his Ł118,000-a-week deal and Barca are hopeful the uncertainty will help their chances of luring him to Spain.

New Juve boss Claudio Ranieri — who signed Lamps for Chelsea in 2001 — is also monitoring the situation.

He has been assured there is cash to match any bid by Barca.

Barca hope to fund their bid by selling Deco to Inter Milan though the possibility of a swap deal has not been ruled out.

Portuguese midfielder Deco played for Blues boss Jose Mourinho at Porto.

Barca vice president Ferran Soriano has been charged with recruiting Lampard after successfully delivering Thierry Henry to the Nou Camp.

The deposed La Liga champs landed the Arsenal hitman for Ł16m this week.

They expect their opening bid of Ł12m for Lampard to be rejected but believe they can secure him for around Ł16m.
Van mij mag Juve deze oorlog wel winnen eigenlijk. Hoewel Lampard natuurlijk geen verkeerde speler is.
Maar hij zal wel gewoon bij Chelsea blijven
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_50972141
Lampard is gewoon voor elke club ter wereld een versterking. D'r is geen middenvelder met een dergelijk scorend vermogen, en geen enkele speler die zoveel wedstrijden kan spelen. Maar hij hoort thuis bij Chelsea, dus geef hem gewoon die 130.000 per week. Veel? Ja, maar om het nou te laten barsten op 10.000....
  vrijdag 29 juni 2007 @ 15:55:18 #221
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_50973246
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:22 schreef mcyodogg het volgende:
Lampard is gewoon voor elke club ter wereld een versterking. D'r is geen middenvelder met een dergelijk scorend vermogen, en geen enkele speler die zoveel wedstrijden kan spelen. Maar hij hoort thuis bij Chelsea, dus geef hem gewoon die 130.000 per week. Veel? Ja, maar om het nou te laten barsten op 10.000....
ja maar heeft toch al meerdere keren aangegeven dat hij bij Chelsea wil blijven? Geef em dan die salarisverhoging en klaar
pi_50973873
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:55 schreef don-diablo het volgende:

[..]

ja maar heeft toch al meerdere keren aangegeven dat hij bij Chelsea wil blijven? Geef em dan die salarisverhoging en klaar
Precies, het duurt me allemaal veel te lang. Dit had meteen na de finale geregeld moeten worden. Net als Terry trouwens.
  zondag 1 juli 2007 @ 21:32:51 #223
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51039218
staat inmiddels ook op de BBC website,
quote:
Lampard rejects new Chelsea deal

Chelsea midfielder Frank Lampard has turned down the offer of a new contract, BBC Sport understands.

It follows News of the World claims the Blues were willing to make him the top earner at Stamford Bridge.

The newspaper says the deal would have eclipsed the Ł121,000 a week given to Andriy Shevchenko and Michael Ballack.

England midfielder Lampard, 29, has two years left on his current contract and said last week he was content to see out that period of time at the club.

"They don't have to offer me anything so I'll just carry on," he stated.

However, Lampard added last month that he would have liked the club to have offered any such new deal in early June.

"In an ideal world, it would have happened three weeks ago but it is not an ideal world," said the Blues star.

"It feels strange. It is something I am trying to keep my mind off. You get on with it. I am not surprised by it because nothing surprises you in football."

Under Fifa rules, Lampard can buy out the remainder of his contract but it was reported in February that he was unlikely to take that course of action.

The Ł15m-rated player has been linked to Barcelona and Juventus, who are now managed by former Chelsea boss Claudio Ranieri.

Lampard enjoyed his most prolific season in front of goal for the Blues in the 2006-2007 campaign, scoring 21 times.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_51063927
Bovenstaande (b)lijkt onjuist te zijn. Ook van de BBC:
quote:
Lampard waiting on contract talks

Chelsea midfielder Frank Lampard has not rejected a contract offer - because no talks have taken place about a new deal, according to his agent.

Lampard was reported to have rejected the Blues, but Steve Kutner says he, Lampard and chief executive Peter Kenyon have not sat down to discuss it.

"The three of us haven't had chance to talk," said Kutner. "But nothing has changed - Frank wants to stay."

Lampard, 29, has two years left on his current deal at Stamford Bridge.

Kutner says a deal will be thrashed out when Lampard returns from holiday for pre-season.

"There has never been a time when the three of us have been free as Frank has been on holiday and Peter has been away," added Kutner.

"But Frank will join up with Chelsea's tour next week and will be as committed as ever.

"Nothing can get sorted out until he gets back, but there is no rush."

Sunday's News of the World claimed the Blues were willing to make Lampard the top earner at Stamford Bridge.

The newspaper says the deal would have eclipsed the Ł121,000 a week given to Andriy Shevchenko and Michael Ballack.

England midfielder Lampard, 29, has two years left on his current contract and said last week he was content to see out that period of time at the club.

"They don't have to offer me anything so I'll just carry on," he stated.

However, Lampard added last month that he would have liked the club to have offered any such new deal in early June.

"In an ideal world, it would have happened three weeks ago but it is not an ideal world," said the Blues star.

Under Fifa rules, Lampard can buy out the remainder of his contract but it was reported in February that he was unlikely to take that course of action.

The Ł15m-rated player has been linked to Barcelona and Juventus, who are now managed by former Chelsea boss Claudio Ranieri.

Lampard enjoyed his most prolific season in front of goal for the Blues in the 2006-2007 campaign, scoring 21 times.
  maandag 2 juli 2007 @ 18:38:50 #225
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_51066211
wat wordt er ook veel bullcrap geschreven... wordt er gewoon moe van. Al die clubs die achter Lamps zitten en terwijl die toch steeds aangeeft te willen blijven
pi_51069928
Is het dan zo dat er veel clubs achter hem aanzitten?

Gister op VI stond iets dat grote clubs hem niet echt compleet vinden.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_51087548
Verschillende Engelse kranten melden dat Geremi volgend seizoen bij Newcastle United speelt.

Ik denk trouwens dat het met Lampard (en Terry) wel losloopt, ze moeten toch wat te schrijven hebben in komkommertijd
pi_51166798
Tussen al het transfer/contract geweld even door: Chelsea heeft vandaag haar nieuwe trainingsaccommodatie geopend op Cobham. Het ziet er prachtig uit, en is voorzien van allerlei topfaciliteiten.

Hier een aantal foto's: http://chelsea2.chelseafc(...)slideshow_cobham.htm

Volgend jaar opent het Academy/Community gedeelte. Met de nieuwe Academy wil Chelsea meer en meer jeugdspelers door laten breken. Community is om wat terug te doen voor de omgeving. Zo geven ze al sporttrainingen aan jongeren die vatbaar zijn voor drugs, geweld, alcohol enz. Ook lopen er al een aantal gehandicapten-programma's.

[ Bericht 15% gewijzigd door mcyodogg op 05-07-2007 14:21:00 ]
pi_51267031
quote:
Grant appointed by Chelsea
Avram Grant has been appointed director of football at Chelsea and will also sit on the board at Stamford Bridge.

As a widely reported friend of owner Roman Abramovich, Grant's arrival had been expected but there was little suggestion of a role at board level.

The former Israel boss will be working closely with boss Jose Mourinho, the club confirmed, as well as chief executive Peter Kenyon and Frank Arnesen, who oversees youth development.

"Grant will be responsible for liaison on, and co-ordination of, football matters across the various areas of Chelsea," read a statement from Chelsea.

"He will also sit on the football club board and report to chief executive Peter Kenyon."

Grant, who was previously technical director at Portsmouth, will travel with the squad this week for the pre-season tour to Los Angeles as Chelsea start their plans to win back the Premier League title from Manchester United.

Earlier in the week, Kenyon called for a unity this season after the last campaign was dogged by suggestions of in-fighting.

"There were various issues as there are at every club," said Kenyon. "That has been addressed and I'm confident about next season and that aspect of Chelsea. I don't think anyone wants a repeat of last year."

Grant's arrival is one of the final parts of Chelsea's summer recruitment, with Alex and Florent Malouda expected to bolster Mourinho's squad.

There are also hopes of Frank Lampard and John Terry committing their long-term futures to the club.
Ben benieuwd of dit weer zo'n nietszeggende functie is, of dat er daadwerkelijks iets gaat veranderen.
  zondag 8 juli 2007 @ 20:28:57 #230
159022 AminBen
El Maestro
pi_51268905
Abramovich, Benhaim, Bensahar, Grant.. nu nog Assulin en Benayoun en je hebt Judea
  zondag 8 juli 2007 @ 21:24:24 #231
159022 AminBen
El Maestro
pi_51270941
quote:
He, Jose is katholiek en we hebben genoeg Afrikanen die waarschijnlijk ook niet joods zijn . Maar welk geloof ze aanhangen maakt mij allemaal niet zoveel uit.

Maar goed nieuws, AminBen. Beste aanwinst tot nu toe dit seizoen, totdat Alex officieel is natuurlijk. Volgend jaar hopelijk een Chelsea-Madrid ontmoeting in de CL, daar hoop ik echt al jaren op.
  zondag 8 juli 2007 @ 22:41:53 #233
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_51273693
quote:
Op zondag 8 juli 2007 21:28 schreef mcyodogg het volgende:

. Volgend jaar hopelijk een Chelsea-Madrid ontmoeting in de CL, daar hoop ik echt al jaren op.
Heb ik ook jaren op gehoopt en dat beviel me uiteindelijk prima toen dat zover was

Nu nog hopen dat Arsenal een Turkse tegenstander loot, dat wil al jaren maar niet lukken
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_51319914
Malouda dus nu officieel een 4-jarig contract getekend en vliegt vandaag naar LA, naar de rest.

Diarra is achtergebleven, vanwege wat persoonlijke omstandigheden en Boulahrouz omdat het erg onzeker is of hij volgnd jaar nog een Blue is. Grote kans dus dat die binnen een paar weken weg is.
pi_51324058
Ik geloof dat Sevilla bezig is met Khalid. Jammer dat het niet is gelukt bij Chelsea voor hem.
pi_51331842
Wat zal de beste 11 zijn van José ?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51332237
Ik gok zo:
Cech; Ferreira, Terry, Carvalho, Bridge; Essien, Ballack, Lampard, Malouda; Drogba, Shevchenko

en in 4-3-3
Cech; Ferreira, Terry, Carvalho, Bridge; Essien; Ballack, Lampard; J. Cole, Drogba, Robben

Maar dit is vooral gebaseerd op hoe Mourinho vorig jaar speelde. Misschien dat ie wat anders in z'n hoofd heeft inmiddels. En d'r komt misschien nog wel een nieuwe rechtsback, en of Robben blijft is ook maar de vraag.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 18:19:49 #238
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_51332403
Hij gebruikte Ferreira juist heel weinig afgelopen seizoen.. en ik denk dat Cole meer linksback gaat spelen als Bridge..
pi_51333088
Zou op zich best kunnen. Maar Ferreira speelde alles aan het einde van het seizeon, en ook eindelijk weer eens op z'n oude niveau. Voor de rest heb je eigenlijk alleen Glen Johnson en Ben Haim (die geen echte rechtsback is).

Ashley Cole-Wayne Bridge is inderdaad een wat groter dilemma, maar Bridge speelde ook veel de 2e seizoenshelft (al kwam dat omdat Cole geblesseerd was). Persoonlijk vond ik Bridge sterker dan Cole, maar je kan er over discussieren.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 13 juli 2007 @ 19:57:19 #240
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_51440609
Afgelopen week een rondleiding op stamford Bridge gehad. Inclusief persruimte, kleedkamers (uit en thuis). Ook het museum erbij etc.

Stamford Bridge
maar een kaartje voor een wedstrijd kost gewoon 42 pond.

trouwens het uitshirt
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 14 juli 2007 @ 11:13:20 #241
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_51456242
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 19:57 schreef borisz het volgende:
Afgelopen week een rondleiding op stamford Bridge gehad. Inclusief persruimte, kleedkamers (uit en thuis). Ook het museum erbij etc.

Stamford Bridge
maar een kaartje voor een wedstrijd kost gewoon 42 pond.

trouwens het uitshirt
tof

ik ben zelf niet in de kleedkamers geweest, maar ik had ook geen echte rondleiding ik mocht vrij rondkijken van mn werk. En we zijn nog langs de millenium suites geweest. (Heb ook nog stiekem snel op het veld gestaan )
pi_51458341
Zeker vet. Begint elk seizoen meer te kriebelen voor me, om er ook eens heen te gaan. Moet er dit jaar maar eens van komen. De tegenstander maakt me dan niet eens zo veel uit.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 14 juli 2007 @ 13:42:19 #243
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_51459490
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 11:13 schreef don-diablo het volgende:

[..]

tof

ik ben zelf niet in de kleedkamers geweest, maar ik had ook geen echte rondleiding ik mocht vrij rondkijken van mn werk. En we zijn nog langs de millenium suites geweest. (Heb ook nog stiekem snel op het veld gestaan )
Het veld op was niet echt slim. Het veld had net een behandeling gehad met chemicaliën die nu flink wat allergische reacties veroorzaakte. Heb nog wel op de stoel gezeten van Mourinho van de persconferenties.

Robben komt trouwens gewoon op de fiets naar de training Waar de andere spelers met leuke auto's komen komt Robben op de fiets. Hij woont op 20 mijl van het trainingscomplex af. Dus dat is een eindje trappen.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:43:31 #244
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51459515
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 13:42 schreef borisz het volgende:

[..]

Robben komt trouwens gewoon op de fiets naar de training Waar de andere spelers met leuke auto's komen komt Robben op de fiets. Hij woont op 20 mijl van het trainingscomplex af. Dus dat is een eindje trappen.
Echte nuchtere Groninger he.. Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 14 juli 2007 @ 13:45:38 #245
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_51459560
Ohja De gene die voor liverpool was bij de rondleidng die mocht zijn shirt uit doen en op het gras rollen Niet dat dat heel slim was geweest als hij dat gedaan had

De rondleider vroeg naar alle clubs. Zolang het een buitenlandse ploeg was, was het oké maar als het om een premier league club ging waren ze de lul met opmerkingen

Het geheim van de overwinningsreeks zit hem in de verbouwing van de uit kleedkamer.
pi_51499752
Gister de eerste oefenwedstrijd gehad 2-1 gewonnen van Club America. Heb een half uur ervan gezien, en opzich speelde Chelsea best aardig. Maar in de passing en afwerking miste ik nog wat precisie. Leuk voor Malouda om in z'n eerste wedstrijd voor een goal en een assist te zorgen. Johnson speelde overigens prima, dus het kan best zijn dat hij de kans gaat krijgen volgend seizoen.

Chelsea speelde de hele wedstrijd in 4-3-3, en Mourinho zei na afloop dat dat ook zijn plan was om in de competitie te hanteren. Dus geen ruit meer. Lijkt me de reden dat Robben niet weg mag.

Daarnaast gaf Mourinho aan een goed gesprek te hebben gehad met Roman, dus voorlopig kunnen die stookverhalen uit de pers weer de kast in.

Maar ik ben blij dat het weer begonnen is. Hopelijk weer een mooi jaar
pi_51503103
quote:
Bron ?
pi_51503181
quote:
de held

pi_51505064
Zijn de oefenpotjes nog ergens op internet te volgen?

En grappig, Robben op de fiets naar z'n werk
pi_51508955
quote:
Op zondag 15 juli 2007 23:02 schreef Juweel het volgende:
En grappig, Robben op de fiets naar z'n werk
Waar lezen jullie dat ?

Nog leuke filmpjes
http://nl.youtube.com/watch?v=hgwFnNGFU4Y
http://nl.youtube.com/watch?v=TA7T5n9fbxE
http://nl.youtube.com/watch?v=y5wBeS0uo8c
http://nl.youtube.com/watch?v=bxmOTH3_kEw (einde )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')