quote:Op zondag 24 juni 2007 00:29 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik vind juist het tegenovergestelde. Chelsea is juist de topclub die geen gevestigde wereldsterren haalt. Op Shevchenko en Ballack na dan, dat waren vorig jaar uitzonderingen, misschien Crespo ook.
quote:Maar je ziet, dat zijn niet de namen die de kar trekken.
Drogba vind ik zoals gezegd wel meevallen, zelfde geld voor Essien. Lampard en Terry zijn mooie voorbeelden, net zoals Cech. Maar als je kijkt naar Arsenal zijn daar Vieira, Pires, Wiltord, Ljungberg, Gilberto Silva. Zij werden soms gezien als talenten, soms niet, maar braken pas echt door bij Arsenal.quote:Het zijn juist de relatief onbekende spelers bij aanstelling (Lampard, Essien, Cech, Drogba, en Terry zelf opgeleid) die de dienst uitmaken. Want hoeveel van die spelers stonden in wereldelftallen van het jaar, voordat ze bij Chelsea kwamen? Dat ze wat konden, zag je al wel, maar wereldsterren waren het nog lang niet.
Madrid is helemaal erg, en van die Chelsea spelers die je noemt, is ook alleen maar een goede ontwikkeling. Met name Cole kan een grote worden.quote:Als je dan ook nog kijkt naar Cole, Robben, Bridge. Die waren begin-20 toen ze bij Chelsea kwamen. Vergelijk dat eens met Madrid waar Beckham, Figo, Ronaldo, Zidane en Cannavaro kwamen.
Maar als je kijkt in wat voor een vorm ze daar zijn weggehaald. Van Persie werd bij Feyenoord niet goed genoeg gevonden, ze waren blij van hem af te zijn. Fabregas komt dan wel uit Barca's cantera, maar daar is hij ook door Arsenal opgepikt. Henry komt van Juventus, maar draaide daar een dramatisch seizoen.quote:Maar Van Persie, Fabregas en Henry zijn nou ook niet van de kleinste clubs weggehaald, dus zo apart is Arsenal daar niet in.
Oke, die kunnen ook in dat rijtje. Roman wilde wel snel resultaat zijn dus hij haalden namen. Drogba deed het aardig in Frankrijk, maar stond nog altijd in de schaduw van bv Cisse. Allemaal spelers die Chelsea een stap verder konden helpen, maar niet meteen naar de top. Toen het echt begon te draaien konden Veron, Crespo en Mutu uitkijken naar een andere club (Al was Mutu gedeeltelijk ook een ander verhaal).quote:Op zondag 24 juni 2007 12:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Veron, Mutu, Makelele kende ik toch ook al goed voordat ze naar Chelsea vertrokken. Drogba werd aangetrokken omdat hij het zo goed deed bij Marseille.
Makelele is inderdaad een enorme hulp geweest. Maar Real Madrid gaf hem praktisch weg. Hij was te slecht geworden voor ze, en kijk hoe hij weer opbloeide.quote:Makelele speelde vaak en werd toch wel gezien als een van de dragen spelers.
Drogba viel ook wel mee, maar hij werd nog tot vorig jaar door iedereen (buiten Chelsea) slechts als een duikelaar gezien. Nu is hij een van de beste spitsen ter wereld. Essien was wel bekend van Lyon, maar hij was daar niet echt de ster. En kijk, nu zijn dat de twee besten van Chelsea van afgelopen jaar.quote:Drogba vind ik zoals gezegd wel meevallen, zelfde geld voor Essien. Lampard en Terry zijn mooie voorbeelden, net zoals Cech. Maar als je kijkt naar Arsenal zijn daar Vieira, Pires, Wiltord, Ljungberg, Gilberto Silva. Zij werden soms gezien als talenten, soms niet, maar braken pas echt door bij Arsenal.
Een ontwikkeling, dat is ook precies wat het is. En Arsenal is daar ook verder in dan Chelsea. Die kunnen talent eerder spotten, en hebben de mensen om daar toppers van te maken. Daar wil ik verder niets aan af doen. Chelsea is daar pas mee bezig. Je ziet nu zelfs jeugdspelers lichtelijk doorbreken (Sinclair, Sahar, Woods). Het staat nog in de kinderschoenen.quote:Madrid is helemaal erg, en van die Chelsea spelers die je noemt, is ook alleen maar een goede ontwikkeling. Met name Cole kan een grote worden.
Dat is ook de credit die ik Arsenal wil geven. Spelers beter maken, kunnen ze als een van de besten, met name Wenger. Maar ze speelden niet voor niets bij dergelijke clubs. Dat ze talent hadden, was bij meerdere clubs bekend. Arsenal heeft dan de kwaliteit om er iest aan te doen.quote:Maar als je kijkt in wat voor een vorm ze daar zijn weggehaald. Van Persie werd bij Feyenoord niet goed genoeg gevonden, ze waren blij van hem af te zijn. Fabregas komt dan wel uit Barca's cantera, maar daar is hij ook door Arsenal opgepikt. Henry komt van Juventus, maar draaide daar een dramatisch seizoen.
Dat is alleen maar goed, het zou mooi zijn als Chelsea ook veel gaat investeren in de jeugd, maar daar zijn ze op dit moment ook wel mee bezig dacht ik. Al weet ik daar niet helemaal het fijne van.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:16 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik wil niet zeggen dat het allemaal onbekende namen waren die gehaald werden, maar kijk waar ze toen stonden en nu. Ik wil alleen aangeven dat Chelsea, net als Arsenal, spelers naar een hoger niveau kan tillen, en dus niet meteen namen uit de hoogste categorie aantrekt.
Arsenal zal de komende jaren nog wel de 'naam' hebben, maar zal beter moeten gaan presteren om die te houden. Zo niet, dan zullen spelers misschien eerder naar Chelsea gaan.quote:Een ontwikkeling, dat is ook precies wat het is. En Arsenal is daar ook verder in dan Chelsea. Die kunnen talent eerder spotten, en hebben de mensen om daar toppers van te maken. Daar wil ik verder niets aan af doen. Chelsea is daar pas mee bezig. Je ziet nu zelfs jeugdspelers lichtelijk doorbreken (Sinclair, Sahar, Woods). Het staat nog in de kinderschoenen.
De wat jongere spelers moeten nu zien door te breken. Ik hoop dat Mourinho ze daar de kans voor geeft, wat hij tot nu toe wel aardig doet.quote:En ook deze zomer zijn er geen sterren gehaald (Pizarro, Ben Haim, Sidwell). Die zijn zelfs gehaald zonder een stuiver uit te geven. Dat is de ontwikkeling die ik zie bij Chelsea. Het merendeel ziet het nu nog als een op geld beluste club, en ik zie ook waar dat vandaan komt. Maar ik zie ook de ontwikkeling die ze hebben doorgemaakt de laatse jaren en over een tijd is het een club die gewoon op eigen benen staat.
Dat is ook de reden dat Wenger moet blijven.quote:Dat is ook de credit die ik Arsenal wil geven. Spelers beter maken, kunnen ze als een van de besten, met name Wenger. Maar ze speelden niet voor niets bij dergelijke clubs. Dat ze talent hadden, was bij meerdere clubs bekend. Arsenal heeft dan de kwaliteit om er iest aan te doen.
Waar heb je dat gelezen dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:13 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, het lijkt nu slechts nog een kwestie van tijd. Ik las dat op 1 juli, de werkvergunning komt.
Ik had het gevraagd op een Chelsea-forum, waarop gereageerd werd dat telesport.nl, 1 juli meldde.quote:
W3= parterre= kutquote:Op woensdag 27 juni 2007 12:59 schreef Juweel het volgende:
Waar zit je nu? Ik heb voor W3 gekozen, zijn volgens mij wel mooie plaatsen.
Zal Mourinho blij mee zijn..
Slecht zicht vind ik persoonlijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:03 schreef Juweel het volgende:
Waarom is dat kut? Hoe dan ook, ik ben er bij, dus ik ben blij
W4.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:59 schreef Juweel het volgende:
Waar zit je nu? Ik heb voor W3 gekozen, zijn volgens mij wel mooie plaatsen.
Zal Mourinho blij mee zijn..
Vorig jaar zat ik op Y. Zijn dat vergelijkbare plaatsen (behalve de hoek dan). Want het overzicht is niet best, maar Lampard scoorde wel een paar meter voor mn neusquote:
Dat maakte natuurlijk een hoop goedquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:06 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
W4.
Nee, dat zal denk ik niet lekker vallen bij hem. En dan te bedenken dat ie bijna weg was in de winter omdat RA zich te veel bemoeide met de aankopen.
[..]
Vorig jaar zat ik op Y. Zijn dat vergelijkbare plaatsen (behalve de hoek dan). Want het overzicht is niet best, maar Lampard scoorde wel een paar meter voor mn neus
En dan hopen op een stortbuiquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:23 schreef Erasmusch het volgende:
W4
Gewoon goed zicht hoor, lekker dicht er bovenop, alleen de corners zie je wat minder wegens dugouts
Van mij mag Juve deze oorlog wel winnen eigenlijk. Hoewel Lampard natuurlijk geen verkeerde speler is.quote:Barca and Juve in Lamps war
BARCELONA and Juventus are going to war over Frank Lampard.
The Spanish giants will fire the opening shots with a Ł12million offer for Chelsea’s midfield ace.
But Italian giants Juventus are ready to raise the stakes to get their man. Lampard admitted: “It feels strange that things are up in the air.
“In an ideal world I would want this resolved before the season starts.”
The England midfielder has yet to agree an extension on his Blues contract despite months of negotiations.
Lampard, 28, has just two years left on his Ł118,000-a-week deal and Barca are hopeful the uncertainty will help their chances of luring him to Spain.
New Juve boss Claudio Ranieri — who signed Lamps for Chelsea in 2001 — is also monitoring the situation.
He has been assured there is cash to match any bid by Barca.
Barca hope to fund their bid by selling Deco to Inter Milan though the possibility of a swap deal has not been ruled out.
Portuguese midfielder Deco played for Blues boss Jose Mourinho at Porto.
Barca vice president Ferran Soriano has been charged with recruiting Lampard after successfully delivering Thierry Henry to the Nou Camp.
The deposed La Liga champs landed the Arsenal hitman for Ł16m this week.
They expect their opening bid of Ł12m for Lampard to be rejected but believe they can secure him for around Ł16m.
ja maar heeft toch al meerdere keren aangegeven dat hij bij Chelsea wil blijven?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:22 schreef mcyodogg het volgende:
Lampard is gewoon voor elke club ter wereld een versterking. D'r is geen middenvelder met een dergelijk scorend vermogen, en geen enkele speler die zoveel wedstrijden kan spelen. Maar hij hoort thuis bij Chelsea, dus geef hem gewoon die 130.000 per week. Veel? Ja, maar om het nou te laten barsten op 10.000....
Precies, het duurt me allemaal veel te lang. Dit had meteen na de finale geregeld moeten worden. Net als Terry trouwens.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:55 schreef don-diablo het volgende:
[..]
ja maar heeft toch al meerdere keren aangegeven dat hij bij Chelsea wil blijven?Geef em dan die salarisverhoging en klaar
quote:Lampard rejects new Chelsea deal
Chelsea midfielder Frank Lampard has turned down the offer of a new contract, BBC Sport understands.
It follows News of the World claims the Blues were willing to make him the top earner at Stamford Bridge.
The newspaper says the deal would have eclipsed the Ł121,000 a week given to Andriy Shevchenko and Michael Ballack.
England midfielder Lampard, 29, has two years left on his current contract and said last week he was content to see out that period of time at the club.
"They don't have to offer me anything so I'll just carry on," he stated.
However, Lampard added last month that he would have liked the club to have offered any such new deal in early June.
"In an ideal world, it would have happened three weeks ago but it is not an ideal world," said the Blues star.
"It feels strange. It is something I am trying to keep my mind off. You get on with it. I am not surprised by it because nothing surprises you in football."
Under Fifa rules, Lampard can buy out the remainder of his contract but it was reported in February that he was unlikely to take that course of action.
The Ł15m-rated player has been linked to Barcelona and Juventus, who are now managed by former Chelsea boss Claudio Ranieri.
Lampard enjoyed his most prolific season in front of goal for the Blues in the 2006-2007 campaign, scoring 21 times.
quote:Lampard waiting on contract talks
Chelsea midfielder Frank Lampard has not rejected a contract offer - because no talks have taken place about a new deal, according to his agent.
Lampard was reported to have rejected the Blues, but Steve Kutner says he, Lampard and chief executive Peter Kenyon have not sat down to discuss it.
"The three of us haven't had chance to talk," said Kutner. "But nothing has changed - Frank wants to stay."
Lampard, 29, has two years left on his current deal at Stamford Bridge.
Kutner says a deal will be thrashed out when Lampard returns from holiday for pre-season.
"There has never been a time when the three of us have been free as Frank has been on holiday and Peter has been away," added Kutner.
"But Frank will join up with Chelsea's tour next week and will be as committed as ever.
"Nothing can get sorted out until he gets back, but there is no rush."
Sunday's News of the World claimed the Blues were willing to make Lampard the top earner at Stamford Bridge.
The newspaper says the deal would have eclipsed the Ł121,000 a week given to Andriy Shevchenko and Michael Ballack.
England midfielder Lampard, 29, has two years left on his current contract and said last week he was content to see out that period of time at the club.
"They don't have to offer me anything so I'll just carry on," he stated.
However, Lampard added last month that he would have liked the club to have offered any such new deal in early June.
"In an ideal world, it would have happened three weeks ago but it is not an ideal world," said the Blues star.
Under Fifa rules, Lampard can buy out the remainder of his contract but it was reported in February that he was unlikely to take that course of action.
The Ł15m-rated player has been linked to Barcelona and Juventus, who are now managed by former Chelsea boss Claudio Ranieri.
Lampard enjoyed his most prolific season in front of goal for the Blues in the 2006-2007 campaign, scoring 21 times.
Ben benieuwd of dit weer zo'n nietszeggende functie is, of dat er daadwerkelijks iets gaat veranderen.quote:Grant appointed by Chelsea
Avram Grant has been appointed director of football at Chelsea and will also sit on the board at Stamford Bridge.
As a widely reported friend of owner Roman Abramovich, Grant's arrival had been expected but there was little suggestion of a role at board level.
The former Israel boss will be working closely with boss Jose Mourinho, the club confirmed, as well as chief executive Peter Kenyon and Frank Arnesen, who oversees youth development.
"Grant will be responsible for liaison on, and co-ordination of, football matters across the various areas of Chelsea," read a statement from Chelsea.
"He will also sit on the football club board and report to chief executive Peter Kenyon."
Grant, who was previously technical director at Portsmouth, will travel with the squad this week for the pre-season tour to Los Angeles as Chelsea start their plans to win back the Premier League title from Manchester United.
Earlier in the week, Kenyon called for a unity this season after the last campaign was dogged by suggestions of in-fighting.
"There were various issues as there are at every club," said Kenyon. "That has been addressed and I'm confident about next season and that aspect of Chelsea. I don't think anyone wants a repeat of last year."
Grant's arrival is one of the final parts of Chelsea's summer recruitment, with Alex and Florent Malouda expected to bolster Mourinho's squad.
There are also hopes of Frank Lampard and John Terry committing their long-term futures to the club.
He, Jose is katholiek en we hebben genoeg Afrikanen die waarschijnlijk ook niet joods zijnquote:Op zondag 8 juli 2007 21:24 schreef AminBen het volgende:
http://www.chelseafc.com/(...)page/article_1069222
das geen jood![]()
Heb ik ook jaren op gehoopt en dat beviel me uiteindelijk prima toen dat zover wasquote:Op zondag 8 juli 2007 21:28 schreef mcyodogg het volgende:
. Volgend jaar hopelijk een Chelsea-Madrid ontmoeting in de CL, daar hoop ik echt al jaren op.
tofquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:57 schreef borisz het volgende:
Afgelopen week een rondleiding op stamford Bridge gehad. Inclusief persruimte, kleedkamers (uit en thuis). Ook het museum erbij etc.
Stamford Bridge![]()
maar een kaartje voor een wedstrijd kost gewoon 42 pond.![]()
trouwens het uitshirt![]()
Het veld op was niet echt slim. Het veld had net een behandeling gehad met chemicaliën die nu flink wat allergische reacties veroorzaakte. Heb nog wel op de stoel gezeten van Mourinho van de persconferenties.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:13 schreef don-diablo het volgende:
[..]
tof![]()
ik ben zelf niet in de kleedkamers geweest, maar ik had ook geen echte rondleiding ik mocht vrij rondkijken van mn werk. En we zijn nog langs de millenium suites geweest. (Heb ook nog stiekem snel op het veld gestaan)
Echte nuchtere Groninger he.. Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Robben komt trouwens gewoon op de fiets naar de trainingWaar de andere spelers met leuke auto's komen komt Robben op de fiets. Hij woont op 20 mijl van het trainingscomplex af. Dus dat is een eindje trappen.
Bronquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:42 schreef borisz het volgende:
Robben komt trouwens gewoon op de fiets naar de trainingWaar de andere spelers met leuke auto's komen komt Robben op de fiets. Hij woont op 20 mijl van het trainingscomplex af. Dus dat is een eindje trappen.
de heldquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:42 schreef borisz het volgende:
Waar lezen jullie dat ?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:02 schreef Juweel het volgende:
En grappig, Robben op de fiets naar z'n werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |