Ja, beetje jammer alleen dat de mod, waar feedback op gegeven wordt, midden in een discussie wegloopt.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Maar je mag van een topic als POL feedback tenminste verwachten dat het gaat over feedback.
De overspannen wijze waarop er gereageerd werd, icm de enorme hoeveelheid gezuig eromheen, maakt(e) een discussie op dat moment niet mogelijk.quote:Op donderdag 12 april 2007 06:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer alleen dat de mod, waar feedback op gegeven wordt, midden in een discussie wegloopt.
Valt wel mee, overigens is het nu juist kritiek op jullie arrogante overijverige gedrag.quote:Op donderdag 12 april 2007 07:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De overspannen wijze waarop er gereageerd werd
Bevalt het in het ivoren torentje? Komt een beetje wereldvreemd over voor iemand die tot voor kort alleen maar lekkere onzin uitkraamde.quote:, icm de enorme hoeveelheid gezuig eromheen, maakt(e) een discussie op dat moment niet mogelijk.
Dat is een waarde oordeel. En als ik of een van de andere moderators icm overleg een besluitneem dan hoort dat bij waar je voor gevraagd ben. Ook al bevalt jou of andere niet. Moet jij weten als directeur.quote:Op donderdag 12 april 2007 07:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Valt wel mee, overigens is het nu juist kritiek op jullie arrogante overijverige gedrag.
[..]
Iedereen draagt verschillende petten, ook jij moet dat weten.quote:Bevalt het in het ivoren torentje? Komt een beetje wereldvreemd over voor iemand die tot voor kort alleen maar lekkere onzin uitkraamde.![]()
Dude, fok is geen bedrijf, maar een particulier initiatiefje. Je neemt jezelf nu echt te serieus.quote:Op donderdag 12 april 2007 07:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat is een waarde oordeel. En als ik of een van de andere moderators icm overleg een besluitneem dan hoort dat bij waar je voor gevraagd ben. Ook al bevalt jou of andere niet. Moet jij weten als directeur.
Weer zo'n bedrijfsuitspraak, je lijkt wel zo'n foute manager die de schuld naar anderen probeert te schuiven met wat standaard blaat.quote:[..]
Iedereen draagt verschillende petten, ook jij moet dat weten.
quote:Op donderdag 12 april 2007 12:40 schreef Elseetje het volgende:
Ik vind deze PvdA: gaat Bos gehoor geven aan eigen achterban? en deze Hoe lang is Wouter Bos nog partijleider van de PvdA ? wel erg hetzelfde qua idee...
Ga iemand anders betuttelen zeg.quote:Op donderdag 12 april 2007 07:48 schreef sigme het volgende:
Zo. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Met betrekking tot de weinige feedback die tussen het geneuzel verstopt stond: één van de makkes van het wéghalen van posts is dat niemand kan zien *wie* de verdwenen post heeft weggehaald. Het zou jullie sieren om dan ook niet zomaar te veronderstellen dat dan tóch te weten, en wij zullen proberen zelden tot nooit posts te verwijderen. En als er toch een post weg is: vráág dan even - hier bijvoorbeeld- wie / waarom etc, als je dat wil weten.
Ik was vanochtend niet zo wakker.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:38 schreef Elseetje het volgende:
Guusje ter Horst wil rijksambtenaren ruim meer belonen
TT aanpassen?
Zoals ik al zei, je zit er voor jezelf he. Vergeet dat nooit.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik was vanochtend niet zo wakker.![]()
Ja, ach, misschien moet de P van POL weer terug naar HOC (voorheen G&C), waar die vandaan komt. Dagonet is wat relaxter. Goeie FB topictitel ook.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ga iemand anders betuttelen zeg.![]()
Aan FB, dat het topic dubbel is, het zij zo, ik check niet iedere NWS, aangezien ik dat een kutforum vind.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Palestijnse Hamas-premier Haniyah bezoekt Nederland Huilzak...
Mods moeten 24/7 online zijn?quote:Op zondag 15 april 2007 22:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Waardeloze boel hier, geen antwoord geven betekent gewoon incompetentie van de mods.
Ze waren al eerder online. Van mij mag een mod 0/0 online zijn, schaf die poppenkast eens af.quote:
En, hee, het nikszeggende lurkertje ook weer!quote:
De kwalificatie is uiteraard niet nodig, en ik betreur ook de wijze waarop hij jou geadresseerd heeft. Helaas gebeurt het wel vaker en is de drempel om het te doen kennelijk erg laag.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Aan FB, dat het topic dubbel is, het zij zo, ik check niet iedere NWS, aangezien ik dat een kutforum vind.
De kwalificatie van LV is nodig en wordt daar nog iets over gezegd?
Bedankt, een bevredigend antwoord.quote:Op maandag 16 april 2007 09:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De kwalificatie is uiteraard niet nodig, en ik betreur ook de wijze waarop hij jou geadresseerd heeft. Helaas gebeurt het wel vaker en is de drempel om het te doen kennelijk erg laag.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik nagelaten heb L_V erop aan te spreken, maar goed niemand is onfeilbaar.
Van scheldpartijen worden notities gemaakt, en als het (te) vaak voorkomt wordt hij/zij erop aangesproken.
Welke SC doel je op?quote:
Sirenes zijn gewoon beleid van het ministerie van Binnenlandse zaken, ik zie niet in waarom dit topic naar ONZ zou moeten. Ik irriteer me aan die dingen en daar kan best een debat over gevoerd worden. Weer schopje POL graag.quote:Op maandag 16 april 2007 19:15 schreef pberends het volgende:
Sirenetest afschaffen
Topic was serieus ja. Iedereen irriteert zich toch de tyfus aan die sirenes.
Als je een discussie wil voeren over de politieke aspecten van die sirene's dan geeft je OP daar geen aanleiding toe. Ben met je eens dat het nu ook weer geen ONZ hoeft te zijn; zal ik vragen 'm te verplaatsen naar GC?quote:Op maandag 16 april 2007 22:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Sirenes zijn gewoon beleid van het ministerie van Binnenlandse zaken, ik zie niet in waarom dit topic naar ONZ zou moeten. Ik irriteer me aan die dingen en daar kan best een debat over gevoerd worden. Weer schopje POL graag.
True.quote:Op maandag 16 april 2007 22:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Sirenes zijn gewoon beleid van het ministerie van Binnenlandse zaken,
Er zijn zovele topics die het op opsommen laat aankomen en die worden niet gesloten. Sterker nog die liet je gewoon open.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:39 schreef Chewie het volgende:
Alle Dertien Hypocriet :P
Discussie barst over het algemeen los als de OP daar aanleiding toe geeft, in dit geval is dat dus niet het geval.
Geen idee waarom je over dat ander topic begint maar dat boeit ook niet, of zit je mischien op een schouderklopje te wachten?
noem eens wat voorbeelden?quote:Op donderdag 19 april 2007 10:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Er zijn zovele topics die het op opsommen laat aankomen en die worden niet gesloten. Sterker nog die liet je gewoon open.
Als vaste pol user mag je inmiddels wel weten dat opsomtopics niet bij pol horen op enkele uitzonderingen na. Ook behoor je dan te weten dat POL zeker bij mooi weer niet echt druk is en eigenlijk alleen erg druk is rondom verkiezingen.quote:Je hebt echt alle schijn tegen, Chewie. Je bent gewoon dom bezig. Je wekt de schijn van partijdigheid in de hand. De OP staat je gewoon niet aan....Censuur, heet dat. Buitengewoon onprofessioneel en een mod onwaardig.![]()
Met het woordje weer suggereerde je wel degelijks iets. En nou niet doen of je neus bloedt. Wat was jou laatste topic eigenlijk? Wat voeg jij eigenlijk hier zelf toe aan discusiie? Afgezien dat je je hier amper laat zien. 0,0 dus. Maar wel kritiek spuien en een topic sluiten die je niet welgezind is.....![]()
Je gaat niet in op mijn constaterering dat dit forum aan het doodbloeden is. Ja als je zo te werk gaat, dan gebeurt het vanzelf wel.
Beetje dom?
Ik vind jou 0,0 respect tonen door dit topic dicht te knallen. Het slaat echt helemaal nergens op. Daar begint het verhaal........quote:Op donderdag 19 april 2007 11:02 schreef Chewie het volgende:
[..]
noem eens wat voorbeelden?
[..]
Als vaste pol user mag je inmiddels wel weten dat opsomtopics niet bij pol horen op enkele uitzonderingen na. Ook behoor je dan te weten dat POL zeker bij mooi weer niet echt druk is en eigenlijk alleen erg druk is rondom verkiezingen.
Overigens ben jij voor een user die onlangs nog aankondigde vanwege het gebrek aan respect op te stappen m.i. aardig respectloos bezig.
Ik toon dan ook totaal geen respect naar jou toe omdat je dat domweg niet verdient.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind jou 0,0 respect tonen door dit topic dicht te knallen. Het slaat echt helemaal nergens op. Daar begint het verhaal........
Tss een laf stukje godslastering was een grote ramp en moest weg gecensureerd worden maar al jouw trope moet blijvenquote:Op donderdag 19 april 2007 11:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind jou 0,0 respect tonen door dit topic dicht te knallen. Het slaat echt helemaal nergens op. Daar begint het verhaal........
En waarom zou ik dan respect naar jou moeten tonen? Omdat jij vind dat jij het wel verdient? Nou je verdient het niet hoor door je vreselijk kinderlijke gedrag rond het sluiten van dat topic. (spijkers, laagwater)quote:Op donderdag 19 april 2007 11:07 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik toon dan ook totaal geen respect naar jou toe omdat je dat domweg niet verdient.
Mag ik vragen waarom jij je dit zo persoonlijk aantrekt? Van elke willekeurige users was dat topic dichtgegooit.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En waarom zou ik dan respect naar jou moeten tonen? Omdat jij vind dat jij het wel verdient? Nou je verdient het niet hor door je vreselijk kinderlijke gedrag rond het sluiten van dat topic. (spijkers, laagwater)Daar zou je eens mee kunnen beginnen.
Ik zie geen enkele reden om dat topic dicht te gooien. Ik heb wel mindere topics gezien in dat jaar dat ik hier zit en die gewoon openen bleven...En nee, ik ga ze niet doorzoeken.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:17 schreef Chewie het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom jij je dit zo persoonlijk aantrekt? Van elke willekeurige users was dat topic dichtgegooit.
Ja, dat zou er ook nog eens moeten bijkomen...quote:Het is ook niet aan mij om te bepalen of ik respect van jou verdien, dat bepaal jij helemaal zelf.
Als een slotje terecht is zou ik de laatste zijn die daar een probleem mee heeft? Dit topic sluiten slaat gewoon echt nergens op, daarmee lokte je wel degelijks iets uit. Je was trouwens van meet af aan al van plan dat ding te sluiten, misschien dat er een ongewelvallig zinnetje in stond?quote:Op donderdag 19 april 2007 11:17 schreef Chewie het volgende:
jij vind een slotje al uitlokken? Je zou het ook kunnen accepteren als een verstandig persoon, dat speciefieke topic was POL onwaardig en jij hielp zelf ook niet mee om er nog iets van te maken.
Wat je zelf in had werkt door zo spijker op laag water te zoeken met dat topic. Je moet de oorzaak van je "zat worden" dus eerst maar eens bij jezelf zoeken. Nogmaals zo kinderachtig, om zo'n topic dicht te gooien. En dan mag ik er niets over zeggen?quote:Verder ben ik het bijhoorlijk zat te worden met die selectieve censuur die jij van ons verwacht, zoals du_ke al in zijn voorbeeld aangeeft.
Denk dat op het forumpje aan de overkant nog wel een plekje voor je isquote:Op donderdag 19 april 2007 11:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat je over Du_ke zegt makt mij harttochtelijk aan het lachen. Wie neemt die clown op dit forum nog serieus eigenlijk?
quote:Op donderdag 19 april 2007 11:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Denk dat op het forumpje aan de overkant nog wel een plekje voor je is.
Heb ik me snel weten aan te passen aan jou en vele anderen hier. Ik kan dit forum niet veranderen, mezelf wel gelukkig.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:39 schreef Chewie het volgende:
Wat een respect wordt er weer eens getoond door Echtgaaf.
Godverdomme zeg. Godskolere!quote:Op donderdag 19 april 2007 11:33 schreef du_ke het volgende:
Denk dat op het forumpje aan de overkant nog wel een plekje voor je is.
Gewetensvraag. Wie heeft er meer kans op een serieuze respons van mij? Ik vrees toch Doek...quote:Op donderdag 19 april 2007 11:32 schreef EchtGaaf het volgende:
Wie neemt die clown op dit forum nog serieus eigenlijk?
Misschien valt er daar nog wat te winnen voor die jongen.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Godverdomme zeg. Godskolere!
Mag ik passen? Laat hem maar lekker hier evangeliseren.
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:51 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Gewetensvraag. Wie heeft er meer kans op een serieuze respons van mij? Ik vrees toch Doek...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |