abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 april 2007 @ 06:35:49 #201
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_48243551
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Maar je mag van een topic als POL feedback tenminste verwachten dat het gaat over feedback.
Ja, beetje jammer alleen dat de mod, waar feedback op gegeven wordt, midden in een discussie wegloopt.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  donderdag 12 april 2007 @ 07:12:24 #202
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_48243643
quote:
Op donderdag 12 april 2007 06:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ja, beetje jammer alleen dat de mod, waar feedback op gegeven wordt, midden in een discussie wegloopt.
De overspannen wijze waarop er gereageerd werd, icm de enorme hoeveelheid gezuig eromheen, maakt(e) een discussie op dat moment niet mogelijk.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  † In Memoriam † donderdag 12 april 2007 @ 07:15:24 #203
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48243655
quote:
Op donderdag 12 april 2007 07:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

De overspannen wijze waarop er gereageerd werd
Valt wel mee, overigens is het nu juist kritiek op jullie arrogante overijverige gedrag.
quote:
, icm de enorme hoeveelheid gezuig eromheen, maakt(e) een discussie op dat moment niet mogelijk.
Bevalt het in het ivoren torentje? Komt een beetje wereldvreemd over voor iemand die tot voor kort alleen maar lekkere onzin uitkraamde.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  donderdag 12 april 2007 @ 07:22:31 #204
Stranger than fiction
pi_48243698
quote:
Op donderdag 12 april 2007 07:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Valt wel mee, overigens is het nu juist kritiek op jullie arrogante overijverige gedrag.
[..]
Dat is een waarde oordeel. En als ik of een van de andere moderators icm overleg een besluitneem dan hoort dat bij waar je voor gevraagd ben. Ook al bevalt jou of andere niet. Moet jij weten als directeur.
quote:
Bevalt het in het ivoren torentje? Komt een beetje wereldvreemd over voor iemand die tot voor kort alleen maar lekkere onzin uitkraamde.
Iedereen draagt verschillende petten, ook jij moet dat weten.
  † In Memoriam † donderdag 12 april 2007 @ 07:26:13 #205
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48243717
quote:
Op donderdag 12 april 2007 07:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Dat is een waarde oordeel. En als ik of een van de andere moderators icm overleg een besluitneem dan hoort dat bij waar je voor gevraagd ben. Ook al bevalt jou of andere niet. Moet jij weten als directeur.
Dude, fok is geen bedrijf, maar een particulier initiatiefje. Je neemt jezelf nu echt te serieus.
quote:
[..]

Iedereen draagt verschillende petten, ook jij moet dat weten.
Weer zo'n bedrijfsuitspraak, je lijkt wel zo'n foute manager die de schuld naar anderen probeert te schuiven met wat standaard blaat.

pi_48243843
Zo. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Met betrekking tot de weinige feedback die tussen het geneuzel verstopt stond: één van de makkes van het wéghalen van posts is dat niemand kan zien *wie* de verdwenen post heeft weggehaald. Het zou jullie sieren om dan ook niet zomaar te veronderstellen dat dan tóch te weten, en wij zullen proberen zelden tot nooit posts te verwijderen. En als er toch een post weg is: vráág dan even - hier bijvoorbeeld- wie / waarom etc, als je dat wil weten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 12 april 2007 @ 09:29:41 #207
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48245403
Post weghalen uit FB is een hele foute ontwikkeling, punt.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_48245552
quote:
Op woensdag 11 april 2007 22:45 schreef SCH het volgende:
een mod met over(GE)wicht
Hoi
pi_48252933
quote:
  donderdag 12 april 2007 @ 13:30:16 #211
Stranger than fiction
pi_48253932
Beide topics hebben dezelfde insteek. Ik zal ze laten mergen.
pi_48266560
quote:
Op donderdag 12 april 2007 09:35 schreef Chewie het volgende:

[..]

Hoi
Alles kits? Hoe gaan we je collegaatjes ontgroenen?
  † In Memoriam † donderdag 12 april 2007 @ 20:29:42 #213
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48267327
quote:
Op donderdag 12 april 2007 07:48 schreef sigme het volgende:
Zo. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Met betrekking tot de weinige feedback die tussen het geneuzel verstopt stond: één van de makkes van het wéghalen van posts is dat niemand kan zien *wie* de verdwenen post heeft weggehaald. Het zou jullie sieren om dan ook niet zomaar te veronderstellen dat dan tóch te weten, en wij zullen proberen zelden tot nooit posts te verwijderen. En als er toch een post weg is: vráág dan even - hier bijvoorbeeld- wie / waarom etc, als je dat wil weten.
Ga iemand anders betuttelen zeg.
pi_48267516
Met het risico dat het me zelf gebeurt: ik stem er voor om alle reacties die feitelijk niks met feedback te maken hebben gewoon uit de FB te verwijderen. Dat houdt het overzichtelijk

donderdag 12 april 2007 @ 20:41:23 #216
Stranger than fiction
pi_48267788
quote:
Ik was vanochtend niet zo wakker.
  donderdag 12 april 2007 @ 23:14:26 #217
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48274742
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Ik was vanochtend niet zo wakker.
Zoals ik al zei, je zit er voor jezelf he. Vergeet dat nooit.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_48283803
quote:
Op donderdag 12 april 2007 20:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ga iemand anders betuttelen zeg.
Ja, ach, misschien moet de P van POL weer terug naar HOC (voorheen G&C), waar die vandaan komt. Dagonet is wat relaxter. Goeie FB topictitel ook.
I´m back.
  † In Memoriam † zaterdag 14 april 2007 @ 20:57:55 #219
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48331906
quote:
Aan FB, dat het topic dubbel is, het zij zo, ik check niet iedere NWS, aangezien ik dat een kutforum vind.

De kwalificatie van LV is nodig en wordt daar nog iets over gezegd?
  † In Memoriam † zondag 15 april 2007 @ 22:21:12 #220
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48363112
Waardeloze boel hier, geen antwoord geven betekent gewoon incompetentie van de mods.
pi_48364864
quote:
Op zondag 15 april 2007 22:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Waardeloze boel hier, geen antwoord geven betekent gewoon incompetentie van de mods.
Mods moeten 24/7 online zijn?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  † In Memoriam † zondag 15 april 2007 @ 23:04:59 #222
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48365153
quote:
Op zondag 15 april 2007 22:59 schreef sizzler het volgende:

[..]

Mods moeten 24/7 online zijn?
Ze waren al eerder online. Van mij mag een mod 0/0 online zijn, schaf die poppenkast eens af.
  zondag 15 april 2007 @ 23:06:30 #223
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48365229
Rock heb ik vandaag online gezien.
pi_48366389
Ah de huilebakjes zijn er weer .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  † In Memoriam † maandag 16 april 2007 @ 07:40:04 #225
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48370769
quote:
Op zondag 15 april 2007 23:31 schreef du_ke het volgende:
Ah de huilebakjes zijn er weer .
En, hee, het nikszeggende lurkertje ook weer!
  maandag 16 april 2007 @ 09:56:18 #226
Stranger than fiction
pi_48372902
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 20:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Aan FB, dat het topic dubbel is, het zij zo, ik check niet iedere NWS, aangezien ik dat een kutforum vind.

De kwalificatie van LV is nodig en wordt daar nog iets over gezegd?
De kwalificatie is uiteraard niet nodig, en ik betreur ook de wijze waarop hij jou geadresseerd heeft. Helaas gebeurt het wel vaker en is de drempel om het te doen kennelijk erg laag.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik nagelaten heb L_V erop aan te spreken, maar goed niemand is onfeilbaar.
Van scheldpartijen worden notities gemaakt, en als het (te) vaak voorkomt wordt hij/zij erop aangesproken.
pi_48389737
Sirenetest afschaffen

Topic was serieus ja. Iedereen irriteert zich toch de tyfus aan die sirenes.
  † In Memoriam † maandag 16 april 2007 @ 19:27:03 #228
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48390178
quote:
Op maandag 16 april 2007 09:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

De kwalificatie is uiteraard niet nodig, en ik betreur ook de wijze waarop hij jou geadresseerd heeft. Helaas gebeurt het wel vaker en is de drempel om het te doen kennelijk erg laag.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik nagelaten heb L_V erop aan te spreken, maar goed niemand is onfeilbaar.
Van scheldpartijen worden notities gemaakt, en als het (te) vaak voorkomt wordt hij/zij erop aangesproken.
Bedankt, een bevredigend antwoord.
  maandag 16 april 2007 @ 20:24:38 #230
66825 Reya
Fier Wallon
pi_48392420
Ik heb nu een ONZ-topic in mijn AT staan
  maandag 16 april 2007 @ 20:33:09 #231
Stranger than fiction
pi_48392754
quote:
Op maandag 16 april 2007 20:24 schreef Reya het volgende:
Ik heb nu een ONZ-topic in mijn AT staan
Welke SC doel je op?
pi_48399358
quote:
Op maandag 16 april 2007 19:15 schreef pberends het volgende:
Sirenetest afschaffen

Topic was serieus ja. Iedereen irriteert zich toch de tyfus aan die sirenes.
Sirenes zijn gewoon beleid van het ministerie van Binnenlandse zaken, ik zie niet in waarom dit topic naar ONZ zou moeten. Ik irriteer me aan die dingen en daar kan best een debat over gevoerd worden. Weer schopje POL graag.
pi_48406085
quote:
Op maandag 16 april 2007 22:53 schreef pberends het volgende:

[..]

Sirenes zijn gewoon beleid van het ministerie van Binnenlandse zaken, ik zie niet in waarom dit topic naar ONZ zou moeten. Ik irriteer me aan die dingen en daar kan best een debat over gevoerd worden. Weer schopje POL graag.
Als je een discussie wil voeren over de politieke aspecten van die sirene's dan geeft je OP daar geen aanleiding toe. Ben met je eens dat het nu ook weer geen ONZ hoeft te zijn; zal ik vragen 'm te verplaatsen naar GC?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_48442565
quote:
Op maandag 16 april 2007 22:53 schreef pberends het volgende:

[..]

Sirenes zijn gewoon beleid van het ministerie van Binnenlandse zaken,
True.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_48494964
quote:
Op donderdag 19 april 2007 10:39 schreef Chewie het volgende:

Alle Dertien Hypocriet :P

Discussie barst over het algemeen los als de OP daar aanleiding toe geeft, in dit geval is dat dus niet het geval.

Geen idee waarom je over dat ander topic begint maar dat boeit ook niet, of zit je mischien op een schouderklopje te wachten?
Er zijn zovele topics die het op opsommen laat aankomen en die worden niet gesloten. Sterker nog die liet je gewoon open.

Je hebt echt alle schijn tegen, Chewie. Je bent gewoon dom bezig. Je wekt de schijn van partijdigheid in de hand. De OP staat je gewoon niet aan....Censuur, heet dat. Buitengewoon onprofessioneel en een mod onwaardig.

Met het woordje weer suggereerde je wel degelijks iets. En nou niet doen of je neus bloedt. Wat was jou laatste topic eigenlijk? Wat voeg jij eigenlijk hier zelf toe aan discusiie? Afgezien dat je je hier amper laat zien. 0,0 dus. Maar wel kritiek spuien en een topic sluiten die je niet welgezind is.....

Je gaat niet in op mijn constaterering dat dit forum aan het doodbloeden is. Ja als je zo te werk gaat, dan gebeurt het vanzelf wel.

Beetje dom?
pi_48495166
quote:
Op donderdag 19 april 2007 10:55 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Er zijn zovele topics die het op opsommen laat aankomen en die worden niet gesloten. Sterker nog die liet je gewoon open.
noem eens wat voorbeelden?
quote:
Je hebt echt alle schijn tegen, Chewie. Je bent gewoon dom bezig. Je wekt de schijn van partijdigheid in de hand. De OP staat je gewoon niet aan....Censuur, heet dat. Buitengewoon onprofessioneel en een mod onwaardig.

Met het woordje weer suggereerde je wel degelijks iets. En nou niet doen of je neus bloedt. Wat was jou laatste topic eigenlijk? Wat voeg jij eigenlijk hier zelf toe aan discusiie? Afgezien dat je je hier amper laat zien. 0,0 dus. Maar wel kritiek spuien en een topic sluiten die je niet welgezind is.....

Je gaat niet in op mijn constaterering dat dit forum aan het doodbloeden is. Ja als je zo te werk gaat, dan gebeurt het vanzelf wel.

Beetje dom?
Als vaste pol user mag je inmiddels wel weten dat opsomtopics niet bij pol horen op enkele uitzonderingen na. Ook behoor je dan te weten dat POL zeker bij mooi weer niet echt druk is en eigenlijk alleen erg druk is rondom verkiezingen.

Overigens ben jij voor een user die onlangs nog aankondigde vanwege het gebrek aan respect op te stappen m.i. aardig respectloos bezig.
pi_48495237
quote:
Op donderdag 19 april 2007 11:02 schreef Chewie het volgende:

[..]

noem eens wat voorbeelden?
[..]

Als vaste pol user mag je inmiddels wel weten dat opsomtopics niet bij pol horen op enkele uitzonderingen na. Ook behoor je dan te weten dat POL zeker bij mooi weer niet echt druk is en eigenlijk alleen erg druk is rondom verkiezingen.

Overigens ben jij voor een user die onlangs nog aankondigde vanwege het gebrek aan respect op te stappen m.i. aardig respectloos bezig.
Ik vind jou 0,0 respect tonen door dit topic dicht te knallen. Het slaat echt helemaal nergens op. Daar begint het verhaal........
pi_48495347
quote:
Op donderdag 19 april 2007 11:04 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik vind jou 0,0 respect tonen door dit topic dicht te knallen. Het slaat echt helemaal nergens op. Daar begint het verhaal........
Ik toon dan ook totaal geen respect naar jou toe omdat je dat domweg niet verdient.
pi_48495376
quote:
Op donderdag 19 april 2007 11:04 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Tss een laf stukje godslastering was een grote ramp en moest weg gecensureerd worden maar al jouw trope moet blijven ?
pi_48495601
quote:
Op donderdag 19 april 2007 11:07 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ik toon dan ook totaal geen respect naar jou toe omdat je dat domweg niet verdient.
En waarom zou ik dan respect naar jou moeten tonen? Omdat jij vind dat jij het wel verdient? Nou je verdient het niet hoor door je vreselijk kinderlijke gedrag rond het sluiten van dat topic. (spijkers, laagwater) Daar zou je eens mee kunnen beginnen.

Oorzaak ....gevolg. Het is ook zo lastig en veelvragend om dat uit elkaar te houden. Jij lokt iets uit, niet ik.

pi_48495666
quote:
Op donderdag 19 april 2007 11:15 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

En waarom zou ik dan respect naar jou moeten tonen? Omdat jij vind dat jij het wel verdient? Nou je verdient het niet hor door je vreselijk kinderlijke gedrag rond het sluiten van dat topic. (spijkers, laagwater) Daar zou je eens mee kunnen beginnen.

Mag ik vragen waarom jij je dit zo persoonlijk aantrekt? Van elke willekeurige users was dat topic dichtgegooit.

Het is ook niet aan mij om te bepalen of ik respect van jou verdien, dat bepaal jij helemaal zelf.

jij vind een slotje al uitlokken? Je zou het ook kunnen accepteren als een verstandig persoon, dat speciefieke topic was POL onwaardig en jij hielp zelf ook niet mee om er nog iets van te maken.

Verder ben ik het bijhoorlijk zat te worden met die selectieve censuur die jij van ons verwacht, zoals du_ke al in zijn voorbeeld aangeeft.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2007 11:20:06 ]
pi_48495806
quote:
Op donderdag 19 april 2007 11:17 schreef Chewie het volgende:

[..]

Mag ik vragen waarom jij je dit zo persoonlijk aantrekt? Van elke willekeurige users was dat topic dichtgegooit.
Ik zie geen enkele reden om dat topic dicht te gooien. Ik heb wel mindere topics gezien in dat jaar dat ik hier zit en die gewoon openen bleven...En nee, ik ga ze niet doorzoeken.

En bovendien, wat bijt het nou om het topic open te laten? Ik beledig immers niemand. Sinds wanneer maken jullie je nou druk over topics die niet of moeilijk starten? Die verzuipen toch gewoon vanzelf?
quote:
Het is ook niet aan mij om te bepalen of ik respect van jou verdien, dat bepaal jij helemaal zelf.
Ja, dat zou er ook nog eens moeten bijkomen...
pi_48496172
quote:
Op donderdag 19 april 2007 11:17 schreef Chewie het volgende:

jij vind een slotje al uitlokken? Je zou het ook kunnen accepteren als een verstandig persoon, dat speciefieke topic was POL onwaardig en jij hielp zelf ook niet mee om er nog iets van te maken.
Als een slotje terecht is zou ik de laatste zijn die daar een probleem mee heeft? Dit topic sluiten slaat gewoon echt nergens op, daarmee lokte je wel degelijks iets uit. Je was trouwens van meet af aan al van plan dat ding te sluiten, misschien dat er een ongewelvallig zinnetje in stond?
quote:
Verder ben ik het bijhoorlijk zat te worden met die selectieve censuur die jij van ons verwacht, zoals du_ke al in zijn voorbeeld aangeeft.
Wat je zelf in had werkt door zo spijker op laag water te zoeken met dat topic. Je moet de oorzaak van je "zat worden" dus eerst maar eens bij jezelf zoeken. Nogmaals zo kinderachtig, om zo'n topic dicht te gooien. En dan mag ik er niets over zeggen?

Wat je over Du_ke zegt makt mij harttochtelijk aan het lachen. Wie neemt die clown op dit forum nog serieus eigenlijk?

pi_48496219
quote:
Op donderdag 19 april 2007 11:32 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]
Wat je over Du_ke zegt makt mij harttochtelijk aan het lachen. Wie neemt die clown op dit forum nog serieus eigenlijk?

Denk dat op het forumpje aan de overkant nog wel een plekje voor je is .
pi_48496335
quote:
Op donderdag 19 april 2007 11:33 schreef du_ke het volgende:

[..]

pi_48496432
Wat een respect wordt er weer eens getoond door Echtgaaf.
pi_48496527
quote:
Op donderdag 19 april 2007 11:39 schreef Chewie het volgende:
Wat een respect wordt er weer eens getoond door Echtgaaf.
Heb ik me snel weten aan te passen aan jou en vele anderen hier. Ik kan dit forum niet veranderen, mezelf wel gelukkig.
  donderdag 19 april 2007 @ 15:47:27 #248
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48503217
quote:
Op donderdag 19 april 2007 11:33 schreef du_ke het volgende:
Godverdomme zeg. Godskolere!

Mag ik passen? Laat hem maar lekker hier evangeliseren.
  donderdag 19 april 2007 @ 15:51:04 #249
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48503369
quote:
Op donderdag 19 april 2007 11:32 schreef EchtGaaf het volgende:
Wie neemt die clown op dit forum nog serieus eigenlijk?
Gewetensvraag. Wie heeft er meer kans op een serieuze respons van mij? Ik vrees toch Doek...
pi_48504269
quote:
Op donderdag 19 april 2007 15:47 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Godverdomme zeg. Godskolere!

Mag ik passen? Laat hem maar lekker hier evangeliseren.
Misschien valt er daar nog wat te winnen voor die jongen.
quote:
Op donderdag 19 april 2007 15:51 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Gewetensvraag. Wie heeft er meer kans op een serieuze respons van mij? Ik vrees toch Doek...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')