Schaf dat achterlijke SC toch eens af, man. Daar is het juist mee uit de hand gelopen. Ja mensen, serieus zijn hoor, in de SC mag je over je worteltjes praten en je voorkeur voor spijkerbroekjes.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Heel blij, reuze blij, allerblijst. Hier: [POL SC 1200] Zwak zaad
Feedback op elkaar kan ook in FB; maar dat oeverloze geslowchat? Doe maar elders.
Dat is toch geen sc wat we hier doen, sigme, ken je klassiekers. Je hebt hier gelurkt een hele tijd toch?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Heel blij, reuze blij, allerblijst. Hier: [POL SC 1200] Zwak zaad
Feedback op elkaar kan ook in FB; maar dat oeverloze geslowchat? Doe maar elders.
Hoewel ik eigenlijk geen zin meer heb om je pedo te noemen.quote:
Tegen elke vorm van gezond verstand. Jenevergenoodschap? Franse boerderij? Mag allemaal niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Niks mis mee volgens welke wet dan ook
Staat in de Turkse grondwet.quote:Klets.
Noord -Irak laat ze niet toe, het gaat nu om Midden-Irak. Zou ze wat tegen Koerden hebben? Of kan ze niet zelfstandig nadenken en is ze een ambtelijke marionet?quote:Alweer onzin. Zelfs de ambtenaren op Vreemdelingenzaken hebben Verdonk afgeraden mensen uit Noord Irak terug te sturen. Albayrak volgt gewoon een ambtelijk advies op.
Een staatssecretaris die een genocide ontkent is onfris en dat weet jij ook.quote:Was de Grote Roerganger niet zo voor 'vrijheid van meningsuiting'. Beriep hij zich daar niet op toen hij aangaf geen moslims in het kabinet te willen en half Nederland over hem heen viel? Maar dat geldt alleen voor de Limburgse Führer of zo?
Ja, precies hetzelfde als in SEX subforum. Geen humor over sex kidds. O, nee.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Schaf dat achterlijke SC toch eens af, man. Daar is het juist mee uit de hand gelopen. Ja mensen, serieus zijn hoor, in de SC mag je over je worteltjes praten en je voorkeur voor spijkerbroekjes.Maar de rest dus nie he? Da mag nie!
![]()
![]()
U spreekt de waarheidquote:Op woensdag 11 april 2007 22:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Schaf dat achterlijke SC toch eens af, man. Daar is het juist mee uit de hand gelopen.
Kap d'r dan mee, dan kunnen we leuk zooien.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoewel ik eigenlijk geen zin meer heb om je pedo te noemen.![]()
![]()
Dat vind ik dus echt heel bizar. Om die reden wens ik ook niet in SEX te posten. Een geintje met sex moet kunnen, die mods daar zijn ueberfrusti. Een soort Goedele Liekens, lekker wijf, maar eigenlijk oersaai.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, precies hetzelfde als in SEX subforum. Geen humor over sex kidds. O, nee.
Wil ik best doen, dat riedeltje is nu wel genoeg afgedraaid!quote:Op woensdag 11 april 2007 22:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kap d'r dan mee, dan kunnen we leuk zooien..
Omdat Drugshond daar de potentaat uithangt.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:30 schreef sigme het volgende:
Nou, dat lijkt me niet perse vreselijk, en kijk eens naar NWSFB - die hebben dit gezeik niet.
Je gaat weer verder met je kruistochtquote:Op woensdag 11 april 2007 22:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Schaf dat achterlijke SC toch eens af, man. Daar is het juist mee uit de hand gelopen. Ja mensen, serieus zijn hoor, in de SC mag je over je worteltjes praten en je voorkeur voor spijkerbroekjes.Maar de rest dus nie he? Da mag nie!
![]()
![]()
Laten we de strijdbijl begraven dan. Vallen nog veel leuke dingen te doen op Fok! zonder dat.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wil ik best doen, dat riedeltje is nu wel genoeg afgedraaid!
Word up!
Van de neger mocht je dat niet zeggen.quote:
Bij deze dan. Spreken we dan wel af dat je sjun dan ook gewoon lekker met rust laat?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Laten we de strijdbijl begraven dan. Vallen nog veel leuke dingen te doen op Fok! zonder dat.
Ja, terwijl voor mij sex en humor gewoon als ééneiïge tweeling samengaan, maar daar mag dat weer niet al een hele tijd lang. Politiek idem.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt heel bizar. Om die reden wens ik ook niet in SEX te posten. Een geintje met sex moet kunnen, die mods daar zijn ueberfrusti. Een soort Goedele Liekens, lekker wijf, maar eigenlijk oersaai.
De kruistocht in spijkerbroekje.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je gaat weer verder met je kruistocht?
sjun gaat lekker verder op zijn eigen manier, zoals hij meermaals uitgedrukt heeft.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Bij deze dan. Spreken we dan wel af dat je sjun dan ook gewoon lekker met rust laat?![]()
Zit niet zo zeiknekken joh kutkleuter.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:01 schreef SCH het volgende:
Helpen jullie even met topics over andere ministers en staatssecretarissen openen?
Het is misschien wat flauw maar waarom zouden we discrimineren en alleen moslims met zo'n topic vereren. Dat is een beetje te veel eer.
Sjun vermaakt zich prima door met zichzelf te pratenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Bij deze dan. Spreken we dan wel af dat je sjun dan ook gewoon lekker met rust laat?Hij kan zich hier nl. niet verdedigen.
Enkel als die kort is en gevuld is met mooie vrouwenbillen.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De kruistocht in spijkerbroekje.![]()
slibtquote:Op woensdag 11 april 2007 22:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zit niet zo zeiknekken joh kutkleuter.
Alsof als jij een topic opent over 1 minister er opeens ook een topic over alle andere geopend moeten worden. Vreet nog wat meer vets dan slipt de boel tenminste nog eerder dicht.
Precies.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Sjun vermaakt zich prima door met zichzelf te praten.
Ja, omdat die hier niet kan posten. Waarom zeg je dat niet gewoon op fokdiscussie? Of durf je geen direct contact met hem te hebben?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Sjun vermaakt zich prima door met zichzelf te praten.
Loop maar weer weg van de puinhoop die je ervan gemaakt hebtquote:Op woensdag 11 april 2007 22:45 schreef sigme het volgende:
Boeren, burgers, buitenlui, ik wens u een gezegende nachtrust.
Je peert 'm gewoon.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:45 schreef sigme het volgende:
Volwassen; weglopen in een discussiequote:Op woensdag 11 april 2007 22:45 schreef sigme het volgende:
Ik heb er geen enkele behoefte aan om met dat figuur te babbelen, iets zegt me dat hij hier op fok ook wel postquote:Op woensdag 11 april 2007 22:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, omdat die hier niet kan posten. Waarom zeg je dat niet gewoon op fokdiscussie? Of durf je geen direct contact met hem te hebben?
Van mij mag hij hier posten hoor, maar dat hebben wij niet voor het zeggen.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, omdat die hier niet kan posten. Waarom zeg je dat niet gewoon op fokdiscussie? Of durf je geen direct contact met hem te hebben?
Nee, Danny is bang van hem.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Van mij mag hij hier posten hoor, maar dat hebben wij niet voor het zeggen.
Je bent dus laf. Je durft hem wel uit te maken voor vanalles, maar direct contact mijdt je. Laf weaseltje.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb er geen enkele behoefte aan om met dat figuur te babbelen, iets zegt me dat hij hier op fok ook wel post.
En dat autistenforumpje van jullie kan ik prima zonder.
Je lijkt wel zo'n topmanager joh, met zo'n missie: 'ontopic is het magische woord, doe uw best!' We zitten in onze vrije tijd, sigme.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:45 schreef sigme het volgende:
Slowchat graag in de slowchat, en verder: ONTOPIC is het magische woord. Doe uw best.
Dat is gelul. Ben je daar als SCH geregistreerd?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, ik ben toch ook geband op dat kutforumpje van jullie![]()
Waar maak ik hem voor uit? Juist voor iemand die vooral met zichzelf praat. Nou dat is gewoon zo. Kijk maar eens op dat autistenforumpje van je en ook op dat alternatieve SC forumpje dat Sigme had opgezet.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je bent dus laf. Je durft hem wel uit te maken voor vanalles, maar direct contact mijdt je. Laf weaseltje.![]()
Laf hoor. En onder welke naam zou sjun dat dan doen volgens jou?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:47 schreef du_ke het volgende:
Ik heb er geen enkele behoefte aan om met dat figuur te babbelen, iets zegt me dat hij hier op fok ook wel post.
Alsof dat me ene ruk kan schelenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Laf hoor. En onder welke naam zou sjun dat dan doen volgens jou?
Je zegt het zelf, wie is er nu een autist? Weasel. Als je een vent bent dan zeg je hem dat persoonlijk, niet via mij of FB van fok.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waar maak ik hem voor uit?
Kijk maar eens op dat autistenforumpje van je en ook op dat alternatieve SC forumpje dat Sigme had opgezet.
Maar goed je hebt zo'n plaat voor je kop dat je het wel niet zal willen zien.
Oh maar dat slaat op jullie hele clubjequote:Op woensdag 11 april 2007 22:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je zegt het zelf, wie is er nu een autist? Weasel. Als je een vent bent dan zeg je hem dat persoonlijk, niet via mij of FB van fok.![]()
Je roept dus maar wat. Maar goed, het is duidelijk dat je een laffe kleuter bent.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Alsof dat me ene ruk kan schelen. Hij laat duidelijk merken dat hij alles volgt dus dan zal hij ook wel posten.
Schaf die SC eens af, dan heb je dat geouwehoer ook niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:ga nou gewoon in de slowchat met elkaar ouwehoeren.
Ach meneertje de zogenaamde directeur is op z'n pikkie getraptquote:Op woensdag 11 april 2007 22:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je roept dus maar wat. Maar goed, het is duidelijk dat je een laffe kleuter bent.
Je maakt dus geen serieus punt maar bedrijft gewoon lasterpraat? Je bent echt een wezeltje.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:55 schreef du_ke het volgende:
Alsof dat me ene ruk kan schelen. Hij laat duidelijk merken dat hij alles volgt dus dan zal hij ook wel posten.
Hij is niet mijn voorbeeld, maar ben allergisch voor lafaards en weasels die niet de ballen hebben om iets tegen de persoon in kwestie direct te zeggen. Dan ben je gewoon lager dan een rat.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh maar dat slaat op jullie hele clubje. Zeker niet speciaal op Sjun.
En nogmaals dat figuur kan me geen ene ruk schelen, dat jij de hele tijd doorgaat over je grote voorbeeld moet je vooral zelf weten.
In de SC wordt er nu niet geouwehoerd. Dat gebeurt nu hier...quote:Op woensdag 11 april 2007 22:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Schaf die SC eens af, dan heb je dat geouwehoer ook niet.
Kijk, geen argumenten meer en dan zuigen. Jij bent zo'n weaseltje die naast zijn sterke neef gaat roepen tegen een hell's angel dat die een mietje is. Op het moment dat de hell's angel je om uitleg vraagt ren je weg en wordt je neef in mekaar geslagen. Z'n weasel dus.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach meneertje de zogenaamde directeur is op z'n pikkie getrapt.
Jij gelooft dus niet dat terughoudendheid in deze effectief was geweest? Er was geen enkele reden tot ingrijpen.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Als je als groep users een potje van wilt maken dan is dat niet zo moeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |