Kijk, van dik hout aagt men planken.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
In de feedback graag feedback. Slowchat doe je maar ergens anders.
Dat moet in het feli-topic... http://forum.fok.nl/topic/1008005quote:Op woensdag 11 april 2007 10:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Kijk, van dik hout aagt men planken.Kan je niet vroeg genoeg mee beginnen..
. Gefeliciteerd trouwens.
Oja.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:32 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat moet in het feli-topic... http://forum.fok.nl/topic/1008005
Ja in in dat topic moet hij z'n naam in de TT nog altijd verbeteren (TVP dusquote:Op woensdag 11 april 2007 11:32 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat moet in het feli-topic... http://forum.fok.nl/topic/1008005
Ook de dame & heren hierboven, en ook iedereen hieronder:quote:Op woensdag 11 april 2007 08:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Maar goed het topic an-sich kan toch best?quote:Op woensdag 11 april 2007 18:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Feedback in feedback aub.
Ik wil even overleggen over de openingpost en hoe te voorkomen dat het een groot bash-topic wordt.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maar goed het topic an-sich kan toch best?
Het werd alleen verpest door die 2 huilebalkjes. Waarom haal je die post niet weg dan kan het weer gewoon open.
2 mogelijkheden:quote:Op woensdag 11 april 2007 18:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik wil even overleggen over de openingpost en hoe te voorkomen dat het een groot bash-topic wordt.
Hij is weer open.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
2 mogelijkheden:
1 (de beste): Ban SCH en Gelly der Zuurling
2 (het alternatief): open hem zelf.
Dat is de oplossingquote:Op woensdag 11 april 2007 18:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
1 (de beste): Ban SCH en Gelly der Zuurling
Die kreet moet ik onthoudenquote:Op woensdag 11 april 2007 18:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Feedback in feedback aub.
Zat Opa voor de oorlog bij het ASC?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:53 schreef Ryan3 het volgende:
Zitten jullie nu die 2 nieuwe modjes te zooien, guys..
Wat een overspannen reactie.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:43 schreef sigme het volgende:
Ok, ik neem aan dat nu iedereen het gesnapt heeft.
Kappen met slowchat - vanaf hier wordt slowchat zonder nadere uitleg gewist, verplaatst, verminkt of genegeerd. Dudelik?
Onzinnig -> je bent niet verplicht te lezen / reagerenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:45 schreef SCH het volgende:
Mag ik weten waarom er een 'volg hier de staatssecretaris'-topic open mag blijven?
Lijkt me nogal onzinnig en ongewenst. Er zijn er een stuk of 20 van (ministers en ss-ers) dus dat wordt gezellig.
Ik ga ze over allemaal openen sigme. Of het op prijs gesteld wordt, zal me echt mijn reest roesten.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Onzinnig -> je bent niet verplicht te lezen / reageren
Ongewenst -> niet speciaal, politieke relevantie, doel en discussiewaarde staan in OP.
Er zijn meer ministers en staatssercretari -> ja. Mocht je behoefte voelen voor elk een volg-die te openen gaat dat niet op prijs gesteld worden. Je Verdonktopic is flauw zat, maar werd gered door de reacties.
Waarom niet? Elke staatssecretaris heeft gevoelige onderwerpen in zijn/haar portefeuille. Waarom zou er alleen op Albayrak gefocust mogen worden?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Mocht je behoefte voelen voor elk een volg-die te openen gaat dat niet op prijs gesteld worden.
OMG, posts verwijderen. Beginnersfout. Vraag maar aan sigme.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
No can do idd.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
OMG, posts verwijderen. Beginnersfout. Vraag maar aan sigme.
Een hellend vlak, als je dat in de FB doet. En ja, dit is ook feedback.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
OMG, posts verwijderen. Beginnersfout. Vraag maar aan sigme.
We zijn het eens, ouwe. Toch mooi, ja toch?quote:
Niet vaak eenSCH, maar deze keer wel. Het gaat niet aan de ene wel toe te staan en de ander niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:57 schreef SCH het volgende:
Wat is dat voor inconsequent gedrag sigme?
Hoezo lemming. Je doet Albayrak ook dicht of je laat ze allemaal open. Dat is de consequentie van je handelen.
Het is geen lemming. De OP is in orde en het zijn gevoelige portefeuilles.
Ik verslikte me ook een keer in het bier hier, maar idd dat moet gevierd worden.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
We zijn het eens, ouwe. Toch mooi, ja toch?![]()
Posts volledig verwijderen is minderwaardig en misbruik van macht. Als je wilt dat mensen blijven posten moet je ook laten zien wat ze schrijven. Een mod die meningen verandert of delete omdat ze hem/haar niet aanstaan is no can do, as said.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Een hellend vlak, als je dat in de FB doet. En ja, dit is ook feedback.
Crystal clear, buddy.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Niet vaak eenSCH, maar deze keer wel. Het gaat niet aan de ene wel toe te staan en de ander niet.
Zo was ik het niet eens met je inhoud, maar hoefde het van mij niet wegquote:Op woensdag 11 april 2007 21:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik verslikte me ook een keer in het bier hier, maar idd dat moet gevierd worden.
Je moet niets verwijderen als mod. Punt.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Posts volledig verwijderen is minderwaardig en misbruik van macht. Als je wilt dat mensen blijven posten moet je ook laten zien wat ze schrijven. Een mod die meningen verandert of delete omdat ze hem/haar niet aanstaan is no can do, as said.
Altijd leuk om na te lezen wat er ook staat.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zo was ik het niet eens met je inhoud, maar hoefde het van mij niet weg![]()
Jawel hoor. Spammetjes, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je moet niets verwijderen als mod. Punt.
Spammetjes is een no can do idd. Maar daarover is consensus, lijkt me. Daar spreken we niet eens over.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jawel hoor. Spammetjes, bijvoorbeeld.
Heeft Abou al zo'n topic?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:01 schreef SCH het volgende:
Helpen jullie even met topics over andere ministers en staatssecretarissen openen?
Het is misschien wat flauw maar waarom zouden we discrimineren en alleen moslims met zo'n topic vereren. Dat is een beetje te veel eer.
Lijkt me eerder dat Chewie de broek aan heeft getrokken en weer op zijn strepen is gestaan net als destijds met de negertquote:Op woensdag 11 april 2007 22:02 schreef PJORourke het volgende:
Ik heb de indruk dat de twee newbies zich willen bewijzen t.o.v de vorige situatie? Dat lijkt me een beetje overspannen en onvolwassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |