Ja, beetje jammer alleen dat de mod, waar feedback op gegeven wordt, midden in een discussie wegloopt.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Maar je mag van een topic als POL feedback tenminste verwachten dat het gaat over feedback.
De overspannen wijze waarop er gereageerd werd, icm de enorme hoeveelheid gezuig eromheen, maakt(e) een discussie op dat moment niet mogelijk.quote:Op donderdag 12 april 2007 06:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer alleen dat de mod, waar feedback op gegeven wordt, midden in een discussie wegloopt.
Valt wel mee, overigens is het nu juist kritiek op jullie arrogante overijverige gedrag.quote:Op donderdag 12 april 2007 07:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De overspannen wijze waarop er gereageerd werd
Bevalt het in het ivoren torentje? Komt een beetje wereldvreemd over voor iemand die tot voor kort alleen maar lekkere onzin uitkraamde.quote:, icm de enorme hoeveelheid gezuig eromheen, maakt(e) een discussie op dat moment niet mogelijk.
Dat is een waarde oordeel. En als ik of een van de andere moderators icm overleg een besluitneem dan hoort dat bij waar je voor gevraagd ben. Ook al bevalt jou of andere niet. Moet jij weten als directeur.quote:Op donderdag 12 april 2007 07:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Valt wel mee, overigens is het nu juist kritiek op jullie arrogante overijverige gedrag.
[..]
Iedereen draagt verschillende petten, ook jij moet dat weten.quote:Bevalt het in het ivoren torentje? Komt een beetje wereldvreemd over voor iemand die tot voor kort alleen maar lekkere onzin uitkraamde.![]()
Dude, fok is geen bedrijf, maar een particulier initiatiefje. Je neemt jezelf nu echt te serieus.quote:Op donderdag 12 april 2007 07:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat is een waarde oordeel. En als ik of een van de andere moderators icm overleg een besluitneem dan hoort dat bij waar je voor gevraagd ben. Ook al bevalt jou of andere niet. Moet jij weten als directeur.
Weer zo'n bedrijfsuitspraak, je lijkt wel zo'n foute manager die de schuld naar anderen probeert te schuiven met wat standaard blaat.quote:[..]
Iedereen draagt verschillende petten, ook jij moet dat weten.
quote:Op donderdag 12 april 2007 12:40 schreef Elseetje het volgende:
Ik vind deze PvdA: gaat Bos gehoor geven aan eigen achterban? en deze Hoe lang is Wouter Bos nog partijleider van de PvdA ? wel erg hetzelfde qua idee...
Ga iemand anders betuttelen zeg.quote:Op donderdag 12 april 2007 07:48 schreef sigme het volgende:
Zo. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Met betrekking tot de weinige feedback die tussen het geneuzel verstopt stond: één van de makkes van het wéghalen van posts is dat niemand kan zien *wie* de verdwenen post heeft weggehaald. Het zou jullie sieren om dan ook niet zomaar te veronderstellen dat dan tóch te weten, en wij zullen proberen zelden tot nooit posts te verwijderen. En als er toch een post weg is: vráág dan even - hier bijvoorbeeld- wie / waarom etc, als je dat wil weten.
Ik was vanochtend niet zo wakker.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:38 schreef Elseetje het volgende:
Guusje ter Horst wil rijksambtenaren ruim meer belonen
TT aanpassen?
Zoals ik al zei, je zit er voor jezelf he. Vergeet dat nooit.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik was vanochtend niet zo wakker.![]()
Ja, ach, misschien moet de P van POL weer terug naar HOC (voorheen G&C), waar die vandaan komt. Dagonet is wat relaxter. Goeie FB topictitel ook.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ga iemand anders betuttelen zeg.![]()
Aan FB, dat het topic dubbel is, het zij zo, ik check niet iedere NWS, aangezien ik dat een kutforum vind.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Palestijnse Hamas-premier Haniyah bezoekt Nederland Huilzak...
Mods moeten 24/7 online zijn?quote:Op zondag 15 april 2007 22:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Waardeloze boel hier, geen antwoord geven betekent gewoon incompetentie van de mods.
Ze waren al eerder online. Van mij mag een mod 0/0 online zijn, schaf die poppenkast eens af.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |