Eric moet evengoed blokken, mooi tochquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:10 schreef Lieve het volgende:
IJZERSTERK van Eric!
Goed jongen!
Gewoon bij je standpunt blijven!
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:11 schreef Soury het volgende:
Ik zit steeds te checken of ik per ongeluk meerdere streams aan heb. Maar tis er maar eentje![]()
Hier nu ook...quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:09 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Bij mij doet deze het ook kut![]()
Nee want Jaap moet wel voor de immuniteit stemmen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:12 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Eric moet evengoed blokken, mooi toch
...LOL ... ik deed precies hetzelfde, het was zo'n teringherrie !quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:11 schreef Soury het volgende:
Ik zit steeds te checken of ik per ongeluk meerdere streams aan heb. Maar tis er maar eentje![]()
Op zulke momenten moet je willekeurige dingen gaan roepen. Dat doe ik altijd...quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:11 schreef noekje het volgende:
Wat een bullshit allemaal, zo ontzettend kansloos. Zo'n discussie zou voor mij de reden zijn om over het hek te springen. Ik zou er niet eens naar kunnen luisteren.
Nee, alleen Erik.... omdat hij vind dat Billie op een goeie weegschaal de weddenschap moet doen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:13 schreef avonne het volgende:
Dus iedereen gunt Jaap 40 punten, behalve Eric en Huub, die willen dat hij daarvoor 10 kilo extra afvalt, en verder geen punten meer uit de pot krijgt?
Bufferen bij mijquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:13 schreef kissa het volgende:
Prima streams vindt u hier:
http://www.v-o-l.nl/dgk_streams-all.php?server=1&camera=all
![]()
Jaap mag de 40 punten als er een nieuwe weegschaal komtquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:14 schreef akveor het volgende:
Hij isoleert zichzelf van de groep en heeft niet de munitie om ook maar iets klaar te spelen in het huis.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:13 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik word echt gek, geen enkele fucking stream doet het bij mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
een stoot voor d'r vette harses in de hoop dat ze transformeert in een vrouw die wél lijkt op iets waar je mee kunt trouwenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:14 schreef Dogga het volgende:
Ik herhaal:
zou cora jaap ook aallleen een hand geven of toch wel een kus?
ik zeg een hand en een knuffel en geen kus!
Ze heeft last van haar hormonen. Dat vind ik echt heel goed van haar dat ze het zo zegtquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:15 schreef Sarah-Louise het volgende:
Heeft Natasia gedronken dat ze zo huppelt of heeft dat misschien met Nicolaas te maken?
Ik denk allebeiquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:15 schreef Sarah-Louise het volgende:
Heeft Natasia gedronken dat ze zo huppelt of heeft dat misschien met Nicolaas te maken?
Cora staat buiten te stampvoetenquote:
Alsjeblieft moppiequote:Op dinsdag 10 april 2007 22:13 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik word echt gek, geen enkele fucking stream doet het bij mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En anders die van mij (link hieronder) misschien dat die wel goed spelen..quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:16 schreef avonne het volgende:
[..]
niet doorvertellen, anders raakt ie ook overbelast
http://www.vkmag.com/media/indexgoudenkooi.html
ja en jaquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:15 schreef Sarah-Louise het volgende:
zandzakken voor de deur!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:17 schreef W-A het volgende:
Cora komt eraan
Je link werkt bij mij meestal zonder problemen !! ..quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:17 schreef Sonique het volgende:
[..]
En anders die van mij (link hieronder) misschien dat die wel goed spelen..
Deze doet het iets beter..thnxquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:16 schreef avonne het volgende:
[..]
niet doorvertellen, anders raakt ie ook overbelast
http://www.vkmag.com/media/indexgoudenkooi.html
bereid je vast voor op een klinkende tongzoen 5 minutenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:18 schreef jinca het volgende:
Mijn God...geen details van Jaap en Cora's samenzijn....bespaar me die ellende...ik knal ze na de stemming ook onmiddelijk uit...
Wat een farce...nondeju
misschien komt die gewoon wel niet meer terugquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nicolaas moet naar de buren. Vertrek ?
Cora komt vertellen dat het huwelijk een grote grap was...quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:19 schreef Sonique het volgende:
Nou ja...
Ik vind het echt geen kont aan vanavond.
Tot morgen...
drank x Nicolaas = oceaanvochtige Natasja!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:15 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ja, als jij dat zegt dan is dat zo. Jij zit er écht naast.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Cora komt vertellen dat het huwelijk een grote grap was...
en dat ze een ander heeft...
dus ik zou ff blijven![]()
Getverquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:20 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
drank x Nicolaas = oceaanvochtige Natasja!
Ik ook...quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:20 schreef noekje het volgende:
Ze vinden het alleen maar leuk dat Cora komt om Jaap af te zeiken.
nee.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:20 schreef F04 het volgende:
Stemronde al geweest?
Alleen Natas.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:21 schreef Kinga het volgende:
Zijn die bezopen ofwat?!
Klopt.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, als jij dat zegt dan is dat zo. Jij zit er écht naast.
Is het echt? Ik kan er geen reet van volgen, want mijn streams bufferen als de pestquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Cora komt vertellen dat het huwelijk een grote grap was...
en dat ze een ander heeft...
dus ik zou ff blijven![]()
Ben bang dat Cora er een dikke punt achter gaat zetten.quote:
Gohquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:21 schreef avonne het volgende:
[..]
nee.
Lijkt er op dat het een fakebrief van Nicolaas zelf was, dus...
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:23 schreef r3gi3boy het volgende:
Nicolaas moet naar de buren; hier krijgt hij een sinterklaaspak aangemeten. Cora bevindt zich inmiddels ook al achter de schermen en zal verkleed gaan als pietenHULP. Om 23:00uur is het zover en zal Nicolaas op de rug van Cora de villa gaan verlaten, alwaar Natanael als duiveltje verkleed de villa op een olifant zal betreden. Ook deze rol zal vervuld gaan worden door Cora, die vliegensvlug omgeschminkt wordt en vervolgens ook de nacht zal verblijven in DGK
Tis geen goed teken dat Nicolaas naar achter is geroepenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:23 schreef Suikeroom het volgende:
was dat gedoe over immuniteit een geintje?
Aan dat scenario zat ik ook al te denkenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:23 schreef r3gi3boy het volgende:
Nicolaas moet naar de buren; hier krijgt hij een sinterklaaspak aangemeten. Cora bevindt zich inmiddels ook al achter de schermen en zal verkleed gaan als pietenHULP. Om 23:00uur is het zover en zal Nicolaas op de rug van Cora de villa gaan verlaten, alwaar Natanael als duiveltje verkleed de villa op een olifant zal betreden. Ook deze rol zal vervuld gaan worden door Cora, die vliegensvlug omgeschminkt wordt en vervolgens ook de nacht zal verblijven in DGK
Echt bang of heb je een stille hoop?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben bang dat Cora er een dikke punt achter gaat zetten.
Gooi je PM open aubquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:19 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Deze doet het iets beter..thnx![]()
Hoogste tijd om deze even te bestuderenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:22 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Is het echt? Ik kan er geen reet van volgen, want mijn streams bufferen als de pest![]()
Nee hoor, ze waren hier verstorpt .......quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:23 schreef F1reB1rd het volgende:
Is Brian zijn contactpunten kwijt ????
Nee, die haalt ie nu uit een lamp.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:23 schreef F1reB1rd het volgende:
Is Brian zijn contactpunten kwijt ????
Gun dat niemandquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:25 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Echt bang of heb je een stille hoop?![]()
cleverquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee hoor, ze waren hier verstorpt .......
[afbeelding]
quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:28 schreef carpediem23 het volgende:
Die distels!!!ahahahha van VOL? Prachtig! ahhahahahaha
Tis slecht idd.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:29 schreef donpsp het volgende:
Die heeft me nog nooit in de steek gelaten, tot nu![]()
werkt bij mij ook bijna altijd perfectquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:30 schreef RSie het volgende:
download deze en dan heb je vrijwel buffervrije streams:
http://rapidshare.com/files/19288129/DGK2.htm.html
Iemand uit Hamelen komen fluiten?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:31 schreef Soury het volgende:
Waar zijn die hondjes? Drijven die nu ondersteboven in de vijver ?![]()
Je vergeet zijn witte keurslagerspetje....quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:30 schreef Lieve het volgende:
In zijn 'witte' sokken. Wat heeft die mafketel toch met witte sokken en witte onderbroeken.
Zeg dat nou niet te hard, straks loopt ie bij jou ook zoals hier...quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:32 schreef F1reB1rd het volgende:
[..]
werkt bij mij ook bijna altijd perfect
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:32 schreef Charmian het volgende:
Misschien zijn de streams zo slecht omdat we er vanaf gisteren voor hadden moeten betalen![]()
www.amanda1 en www.amanda2quote:
zijn gewone directe links zodat je niet afhankelijk bent van servers van anderen maar alleen afhankelijk bent van de server van 10/Talpaquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet te hard, straks loopt ie bij jou ook zoals hier...![]()
![]()
Zelfde verhaal als bij Japio's entree, alleen nu moet iedereen vóór stemmen dat Nicolaas het mag weg geven...quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:34 schreef Kinga het volgende:
Waar gaat dit eigenlijk over? Immuniteit voor wat?
Thanksquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zelfde verhaal als bij Japio's entree, alleen nu moet iedereen vóór stemmen dat Nicolaas het mag weg geven...
Heeft Amanda gekniptquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:35 schreef Mokum020 het volgende:
Als ik Brian zijn haar zie is het uitermate geschikt voor een vogeltje om een nest in te bouwen....
Huub.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:37 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Wie heeft er nu immuniteit gekregen?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
HAHHAHAHAHAHAHA HUUB IS IMUUM immuun HAHAHAHAHAHA
Precies.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:38 schreef Kinga het volgende:
Dat was dom.... er gaat dus weer niemand uit...
Sorry?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
HAHHAHAHAHAHAHA HUUB IS IMUUM HAHAHAHAHAHA
Ik moet zeggen, hierdoor wordt Nico ietsje minder leuk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:39 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nou .. duidelijk waar Nicolaas staat.
Nee, als jij straks weer even het zwembad in duikt en daarna lekker gaat douchen dan ben ik deze move vergeten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:39 schreef jinca het volgende:
Nicolaas..je bent een lekker ding.....maar foute keuze..maar knap nog niet af...
Niet dat we er ook maar iets mee zouden opschieten als Jaap eruit vliegt...quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:40 schreef RSie het volgende:
domme keus!
alleen eric heeft nu enig draagvlak maar ik denk niet dat die eruit gaat.
hij had Brainless immuniteit moeten verlenen. Jaap had als enige de kans om eruit gekickt te worden!
Ze kunnen toch ook een ontslagronde voor Jaap aanvragen??quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:41 schreef Shayndel het volgende:
Nou, er gaat dus niemand uit. Sylvia dekt Eric en andersom ook. Dus niemand gaat naar huis
Meerdere toch?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:41 schreef solara4 het volgende:
ff tussen door Maxima is heeft een dochter
Ze baalt zichtbaar, ze zag dit als de kans om Jaap te lozen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:40 schreef F1reB1rd het volgende:
[afbeelding]
Natas zit d'r hoofd te schudden alsof ze verloren hebben
Weer 'n meisje?? Mogen ze nog 'n keer. Leuk voor Alex.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:41 schreef solara4 het volgende:
Ik vond Nicolaas al helemaal niks ..... en zijn belofte aan Jaap was dat hij hem er drie maanden in zal houden, zodat Jaap zijn bruiloft van 40.000 euro krijgt. Te gekke keus dit ...notquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, hierdoor wordt Nico ietsje minder leuk.
Echt ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:42 schreef Taurus het volgende:
[..]
Weer 'n meisje?? Mogen ze nog 'n keer. Leuk voor Alex.
dat zeg ik......Amandanivootje....quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nicolaas je bent mijn held, laat SHE maar ff een poepie ruiken. De saaie en de homo eruit!!
Nicolaas kiest voor geen enkele groep, hij wil er gewoon iemand uit hebben.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, hierdoor wordt Nico ietsje minder leuk.
Jawel maar wat is de toegevoegde waarde dan om Huub immuniteit te geven? Niets, Brian is daar de mogelijke dwarsligger.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:42 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze kunnen toch ook een ontslagronde voor Jaap aanvragen??
Wat hem dus 10.000 euro koste.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:40 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik wel, Brian had hem namelijk als enige erin gehouden in het begin van het spel, dit is zijn beloning![]()
sylvia wel met eric?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:41 schreef Prosac het volgende:
Eric zal nu niet zo dom zijn om Sylvia eruit te gooien
Als er iemand door stemming uitgaat, komt er geen nieuwe in.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:43 schreef FdW het volgende:
Tien wil er niemand uit omdat er geen nieuwe kandidaten zijn !!
Ik ook niet want zo gaat er echt niemand uit of er moet nog een nieuwe bewoner komen deze week en die mag ook iemand immuniteit gevenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:41 schreef mootie het volgende:
Dit vind ik dus echt niet slim.
BRON?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:41 schreef solara4 het volgende:
Dat is ok, maar hij doet niet wat ik wil. Jaap moet eruitquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:43 schreef Day het volgende:
[..]
Nicolaas kiest voor geen enkele groep, hij wil er gewoon iemand uit hebben.
die gedachte kwam ook in mij op, misschien is zijn volgende missie wel om er voor te zorgen dat Jaap er toch wordt uitgestemd.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:43 schreef jacqjacq het volgende:
of.... nicolaas heeft zand in de ogen van iedereen gestrooid, en wil toch jaap er uit werken, maar wil nog niet dat jaap dat doorheeft
ehm....
De kut van Maxima sukkelquote:
Gelijk. De enigste die wat van Jaap moet is de rat. De rest intereseert zich niet zo in Jaap. Maar goed hij had geluk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:42 schreef jacqjacq het volgende:
gaat niet lukken, sil en eric zullen elkaar niet laten gaan,
domme zet van nicolaas, bij immuniteit van brian had er nog iets kunnen gebeuren, en nu dus niet.
nicolaas is niet slim, vindt zichzelf dus blijkbaar helemaal tha bomb
ff tussendoor, bij mijn tent is top is de winnaar geworden:,.......quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:41 schreef solara4 het volgende:
Ik heb hem iig zwaar overschat en ik denk dat hij toch niet zo slim is.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
die gedachte kwam ook in mij op, misschien is zijn volgende missie wel om er voor te zorgen dat Jaap er toch wordt uitgestemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |