Deze doet het iets beter..thnxquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:16 schreef avonne het volgende:
[..]
niet doorvertellen, anders raakt ie ook overbelast
http://www.vkmag.com/media/indexgoudenkooi.html
bereid je vast voor op een klinkende tongzoen 5 minutenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:18 schreef jinca het volgende:
Mijn God...geen details van Jaap en Cora's samenzijn....bespaar me die ellende...ik knal ze na de stemming ook onmiddelijk uit...
Wat een farce...nondeju
misschien komt die gewoon wel niet meer terugquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nicolaas moet naar de buren. Vertrek ?
Cora komt vertellen dat het huwelijk een grote grap was...quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:19 schreef Sonique het volgende:
Nou ja...
Ik vind het echt geen kont aan vanavond.
Tot morgen...
drank x Nicolaas = oceaanvochtige Natasja!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:15 schreef Sarah-Louise het volgende:
Heeft Natasia gedronken dat ze zo huppelt of heeft dat misschien met Nicolaas te maken?
Ja, als jij dat zegt dan is dat zo. Jij zit er écht naast.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Cora komt vertellen dat het huwelijk een grote grap was...
en dat ze een ander heeft...
dus ik zou ff blijven![]()
Getverquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:20 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
drank x Nicolaas = oceaanvochtige Natasja!
Ik ook...quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:20 schreef noekje het volgende:
Ze vinden het alleen maar leuk dat Cora komt om Jaap af te zeiken.
nee.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:20 schreef F04 het volgende:
Stemronde al geweest?
Alleen Natas.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:21 schreef Kinga het volgende:
Zijn die bezopen ofwat?!
Klopt.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, als jij dat zegt dan is dat zo. Jij zit er écht naast.
Is het echt? Ik kan er geen reet van volgen, want mijn streams bufferen als de pestquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Cora komt vertellen dat het huwelijk een grote grap was...
en dat ze een ander heeft...
dus ik zou ff blijven![]()
Ben bang dat Cora er een dikke punt achter gaat zetten.quote:
Gohquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:21 schreef avonne het volgende:
[..]
nee.
Lijkt er op dat het een fakebrief van Nicolaas zelf was, dus...
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:23 schreef r3gi3boy het volgende:
Nicolaas moet naar de buren; hier krijgt hij een sinterklaaspak aangemeten. Cora bevindt zich inmiddels ook al achter de schermen en zal verkleed gaan als pietenHULP. Om 23:00uur is het zover en zal Nicolaas op de rug van Cora de villa gaan verlaten, alwaar Natanael als duiveltje verkleed de villa op een olifant zal betreden. Ook deze rol zal vervuld gaan worden door Cora, die vliegensvlug omgeschminkt wordt en vervolgens ook de nacht zal verblijven in DGK
Tis geen goed teken dat Nicolaas naar achter is geroepenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:23 schreef Suikeroom het volgende:
was dat gedoe over immuniteit een geintje?
Aan dat scenario zat ik ook al te denkenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:23 schreef r3gi3boy het volgende:
Nicolaas moet naar de buren; hier krijgt hij een sinterklaaspak aangemeten. Cora bevindt zich inmiddels ook al achter de schermen en zal verkleed gaan als pietenHULP. Om 23:00uur is het zover en zal Nicolaas op de rug van Cora de villa gaan verlaten, alwaar Natanael als duiveltje verkleed de villa op een olifant zal betreden. Ook deze rol zal vervuld gaan worden door Cora, die vliegensvlug omgeschminkt wordt en vervolgens ook de nacht zal verblijven in DGK
Echt bang of heb je een stille hoop?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben bang dat Cora er een dikke punt achter gaat zetten.
Gooi je PM open aubquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:19 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Deze doet het iets beter..thnx![]()
Hoogste tijd om deze even te bestuderenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:22 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Is het echt? Ik kan er geen reet van volgen, want mijn streams bufferen als de pest![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |