Eric moet evengoed blokken, mooi tochquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:10 schreef Lieve het volgende:
IJZERSTERK van Eric!
Goed jongen!
Gewoon bij je standpunt blijven!
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:11 schreef Soury het volgende:
Ik zit steeds te checken of ik per ongeluk meerdere streams aan heb. Maar tis er maar eentje![]()
Hier nu ook...quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:09 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Bij mij doet deze het ook kut![]()
Nee want Jaap moet wel voor de immuniteit stemmen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:12 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Eric moet evengoed blokken, mooi toch
...LOL ... ik deed precies hetzelfde, het was zo'n teringherrie !quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:11 schreef Soury het volgende:
Ik zit steeds te checken of ik per ongeluk meerdere streams aan heb. Maar tis er maar eentje![]()
Op zulke momenten moet je willekeurige dingen gaan roepen. Dat doe ik altijd...quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:11 schreef noekje het volgende:
Wat een bullshit allemaal, zo ontzettend kansloos. Zo'n discussie zou voor mij de reden zijn om over het hek te springen. Ik zou er niet eens naar kunnen luisteren.
Nee, alleen Erik.... omdat hij vind dat Billie op een goeie weegschaal de weddenschap moet doen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:13 schreef avonne het volgende:
Dus iedereen gunt Jaap 40 punten, behalve Eric en Huub, die willen dat hij daarvoor 10 kilo extra afvalt, en verder geen punten meer uit de pot krijgt?
Bufferen bij mijquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:13 schreef kissa het volgende:
Prima streams vindt u hier:
http://www.v-o-l.nl/dgk_streams-all.php?server=1&camera=all
![]()
Jaap mag de 40 punten als er een nieuwe weegschaal komtquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:14 schreef akveor het volgende:
Hij isoleert zichzelf van de groep en heeft niet de munitie om ook maar iets klaar te spelen in het huis.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:13 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik word echt gek, geen enkele fucking stream doet het bij mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
een stoot voor d'r vette harses in de hoop dat ze transformeert in een vrouw die wél lijkt op iets waar je mee kunt trouwenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:14 schreef Dogga het volgende:
Ik herhaal:
zou cora jaap ook aallleen een hand geven of toch wel een kus?
ik zeg een hand en een knuffel en geen kus!
Ze heeft last van haar hormonen. Dat vind ik echt heel goed van haar dat ze het zo zegtquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:15 schreef Sarah-Louise het volgende:
Heeft Natasia gedronken dat ze zo huppelt of heeft dat misschien met Nicolaas te maken?
Ik denk allebeiquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:15 schreef Sarah-Louise het volgende:
Heeft Natasia gedronken dat ze zo huppelt of heeft dat misschien met Nicolaas te maken?
Cora staat buiten te stampvoetenquote:
Alsjeblieft moppiequote:Op dinsdag 10 april 2007 22:13 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik word echt gek, geen enkele fucking stream doet het bij mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En anders die van mij (link hieronder) misschien dat die wel goed spelen..quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:16 schreef avonne het volgende:
[..]
niet doorvertellen, anders raakt ie ook overbelast
http://www.vkmag.com/media/indexgoudenkooi.html
ja en jaquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:15 schreef Sarah-Louise het volgende:
zandzakken voor de deur!quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:17 schreef W-A het volgende:
Cora komt eraan
Je link werkt bij mij meestal zonder problemen !! ..quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:17 schreef Sonique het volgende:
[..]
En anders die van mij (link hieronder) misschien dat die wel goed spelen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |