zijn gewone directe links zodat je niet afhankelijk bent van servers van anderen maar alleen afhankelijk bent van de server van 10/Talpaquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet te hard, straks loopt ie bij jou ook zoals hier...![]()
![]()
Zelfde verhaal als bij Japio's entree, alleen nu moet iedereen vóór stemmen dat Nicolaas het mag weg geven...quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:34 schreef Kinga het volgende:
Waar gaat dit eigenlijk over? Immuniteit voor wat?
Thanksquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zelfde verhaal als bij Japio's entree, alleen nu moet iedereen vóór stemmen dat Nicolaas het mag weg geven...
Heeft Amanda gekniptquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:35 schreef Mokum020 het volgende:
Als ik Brian zijn haar zie is het uitermate geschikt voor een vogeltje om een nest in te bouwen....
Huub.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:37 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Wie heeft er nu immuniteit gekregen?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
HAHHAHAHAHAHAHA HUUB IS IMUUM immuun HAHAHAHAHAHA
Precies.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:38 schreef Kinga het volgende:
Dat was dom.... er gaat dus weer niemand uit...
Sorry?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
HAHHAHAHAHAHAHA HUUB IS IMUUM HAHAHAHAHAHA
Ik moet zeggen, hierdoor wordt Nico ietsje minder leuk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:39 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nou .. duidelijk waar Nicolaas staat.
Nee, als jij straks weer even het zwembad in duikt en daarna lekker gaat douchen dan ben ik deze move vergeten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:39 schreef jinca het volgende:
Nicolaas..je bent een lekker ding.....maar foute keuze..maar knap nog niet af...
Niet dat we er ook maar iets mee zouden opschieten als Jaap eruit vliegt...quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:40 schreef RSie het volgende:
domme keus!
alleen eric heeft nu enig draagvlak maar ik denk niet dat die eruit gaat.
hij had Brainless immuniteit moeten verlenen. Jaap had als enige de kans om eruit gekickt te worden!
Ze kunnen toch ook een ontslagronde voor Jaap aanvragen??quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:41 schreef Shayndel het volgende:
Nou, er gaat dus niemand uit. Sylvia dekt Eric en andersom ook. Dus niemand gaat naar huis
Meerdere toch?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:41 schreef solara4 het volgende:
ff tussen door Maxima is heeft een dochter
Ze baalt zichtbaar, ze zag dit als de kans om Jaap te lozen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:40 schreef F1reB1rd het volgende:
[afbeelding]
Natas zit d'r hoofd te schudden alsof ze verloren hebben
Weer 'n meisje?? Mogen ze nog 'n keer. Leuk voor Alex.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:41 schreef solara4 het volgende:
Ik vond Nicolaas al helemaal niks ..... en zijn belofte aan Jaap was dat hij hem er drie maanden in zal houden, zodat Jaap zijn bruiloft van 40.000 euro krijgt. Te gekke keus dit ...notquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, hierdoor wordt Nico ietsje minder leuk.
Echt ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:42 schreef Taurus het volgende:
[..]
Weer 'n meisje?? Mogen ze nog 'n keer. Leuk voor Alex.
dat zeg ik......Amandanivootje....quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nicolaas je bent mijn held, laat SHE maar ff een poepie ruiken. De saaie en de homo eruit!!
Nicolaas kiest voor geen enkele groep, hij wil er gewoon iemand uit hebben.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, hierdoor wordt Nico ietsje minder leuk.
Jawel maar wat is de toegevoegde waarde dan om Huub immuniteit te geven? Niets, Brian is daar de mogelijke dwarsligger.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:42 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze kunnen toch ook een ontslagronde voor Jaap aanvragen??
Wat hem dus 10.000 euro koste.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:40 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik wel, Brian had hem namelijk als enige erin gehouden in het begin van het spel, dit is zijn beloning![]()
sylvia wel met eric?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:41 schreef Prosac het volgende:
Eric zal nu niet zo dom zijn om Sylvia eruit te gooien
Als er iemand door stemming uitgaat, komt er geen nieuwe in.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:43 schreef FdW het volgende:
Tien wil er niemand uit omdat er geen nieuwe kandidaten zijn !!
Ik ook niet want zo gaat er echt niemand uit of er moet nog een nieuwe bewoner komen deze week en die mag ook iemand immuniteit gevenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:41 schreef mootie het volgende:
Dit vind ik dus echt niet slim.
BRON?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:41 schreef solara4 het volgende:
Dat is ok, maar hij doet niet wat ik wil. Jaap moet eruitquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:43 schreef Day het volgende:
[..]
Nicolaas kiest voor geen enkele groep, hij wil er gewoon iemand uit hebben.
die gedachte kwam ook in mij op, misschien is zijn volgende missie wel om er voor te zorgen dat Jaap er toch wordt uitgestemd.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:43 schreef jacqjacq het volgende:
of.... nicolaas heeft zand in de ogen van iedereen gestrooid, en wil toch jaap er uit werken, maar wil nog niet dat jaap dat doorheeft
ehm....
De kut van Maxima sukkelquote:
Gelijk. De enigste die wat van Jaap moet is de rat. De rest intereseert zich niet zo in Jaap. Maar goed hij had geluk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:42 schreef jacqjacq het volgende:
gaat niet lukken, sil en eric zullen elkaar niet laten gaan,
domme zet van nicolaas, bij immuniteit van brian had er nog iets kunnen gebeuren, en nu dus niet.
nicolaas is niet slim, vindt zichzelf dus blijkbaar helemaal tha bomb
ff tussendoor, bij mijn tent is top is de winnaar geworden:,.......quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:41 schreef solara4 het volgende:
Ik heb hem iig zwaar overschat en ik denk dat hij toch niet zo slim is.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
die gedachte kwam ook in mij op, misschien is zijn volgende missie wel om er voor te zorgen dat Jaap er toch wordt uitgestemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |