Ik moet zeggen, hierdoor wordt Nico ietsje minder leuk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:39 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nou .. duidelijk waar Nicolaas staat.
Nee, als jij straks weer even het zwembad in duikt en daarna lekker gaat douchen dan ben ik deze move vergeten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:39 schreef jinca het volgende:
Nicolaas..je bent een lekker ding.....maar foute keuze..maar knap nog niet af...
Niet dat we er ook maar iets mee zouden opschieten als Jaap eruit vliegt...quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:40 schreef RSie het volgende:
domme keus!
alleen eric heeft nu enig draagvlak maar ik denk niet dat die eruit gaat.
hij had Brainless immuniteit moeten verlenen. Jaap had als enige de kans om eruit gekickt te worden!
Ze kunnen toch ook een ontslagronde voor Jaap aanvragen??quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:41 schreef Shayndel het volgende:
Nou, er gaat dus niemand uit. Sylvia dekt Eric en andersom ook. Dus niemand gaat naar huis
Meerdere toch?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:41 schreef solara4 het volgende:
ff tussen door Maxima is heeft een dochter
Ze baalt zichtbaar, ze zag dit als de kans om Jaap te lozen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:40 schreef F1reB1rd het volgende:
[afbeelding]
Natas zit d'r hoofd te schudden alsof ze verloren hebben
Weer 'n meisje?? Mogen ze nog 'n keer. Leuk voor Alex.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:41 schreef solara4 het volgende:
ff tussen door Maxima is heeft een dochter
Ik vond Nicolaas al helemaal niks ..... en zijn belofte aan Jaap was dat hij hem er drie maanden in zal houden, zodat Jaap zijn bruiloft van 40.000 euro krijgt. Te gekke keus dit ...notquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, hierdoor wordt Nico ietsje minder leuk.
Echt ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:42 schreef Taurus het volgende:
[..]
Weer 'n meisje?? Mogen ze nog 'n keer. Leuk voor Alex.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |