iddquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:05 schreef Lienekien het volgende:
Van de couturejurken is het natuurlijk logisch dat er ook foto's zijn van modellen die de jurk showen op de catwalk.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:05 schreef Lienekien het volgende:
Van de couturejurken is het natuurlijk logisch dat er ook foto's zijn van modellen die de jurk showen op de catwalk.
Dat telt toch niet mee?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:05 schreef Lienekien het volgende:
Is dat zo?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:07 schreef Mikani het volgende:
Leuk idee. Is idd not done voor deze mensen als ze in dezelfde kleren verschijnen. Het lijkt me nog erger als die andere hetzelfde kledingstuk ook nog beter staat
.
Ik wou net zeggenquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:05 schreef Lienekien het volgende:
Nou ze vinden het echt niet oké. Ze kopen juist iets duurs omdat het dan uniek(er) is. De kans dat een ander er dan mee loopt wordt dan kleiner. En als je dan alsnog iemand tegenkomt in hetzelfde jurkje op hetzelfde feest is dat wel een bummer. Hadden ze net zo goed bij de H&M een jurkje kunnen kopen (bij wijze van spreken)quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:17 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Is dat zo?
Lijkt me sterk dat alle beroemdheden daar een probleem van maken. Volgens mij zijn het eerder modevolgers die er moeilijk over doen...
Iedereen weet toch wel dat jurken niet uniek zijn en zeker de minder beroemde mensen zullen het zich niet kunnen veroorloven om als enige ter wereld een bepaalde jurk te kunnen bezitten....
Jij spreekt al die mensen die eenzelfde jurk hebben?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:21 schreef Mikani het volgende:
Nou ze vinden het echt niet oké.
indeedquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:26 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Jij spreekt al die mensen die eenzelfde jurk hebben?
Als mensen op één feest dezelfde jurk hebben kan ik me voorstellen dat dat ergernis oplevert. Maar ik zie bij deze foto's toch dat het verschilllende feesten zijn. En in de moderne tijden met internet en fotograven die overal op duiken is het een koud kunstje om twee foto's van verschillende gelegenheden naast elkaar te leggen.
Dus het lijkt me wel degelijk dat zij zelf er geen probleem van maken, maar andere mensen. Als zelfs al foto's van een catwalk en een feestje naast elkaar worden gelegd....
Dat gebeurde Laura Bush tijdens een kerstbijeenkmst afgelopen jaar. Ze had een rode Oscar de la Renta aan. Er verschenen echter nog drie dames met dezelfde jurk...Ze is wel op de foto geweest met haar man, maar daara heeft ze zich verkleedquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:26 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Jij spreekt al die mensen die eenzelfde jurk hebben?
Als mensen op één feest dezelfde jurk hebben kan ik me voorstellen dat dat ergernis oplevert. Maar ik zie bij deze foto's toch dat het verschilllende feesten zijn. En in de moderne tijden met internet en fotograven die overal op duiken is het een koud kunstje om twee foto's van verschillende gelegenheden naast elkaar te leggen.
Dus het lijkt me wel degelijk dat zij zelf er geen probleem van maken, maar andere mensen. Als zelfs al foto's van een catwalk en een feestje naast elkaar worden gelegd....
Idd, die tellen niet, vind ik.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:05 schreef Lienekien het volgende:
Is toch leuk om te vergelijkenquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:05 schreef Lienekien het volgende:
Ow jawel. Maar doe dan niet alsof het een schande is dat ook anderen die jurk dragen in het openbaar... En daar is dit topic wel op gebasseerd.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Is toch leuk om te vergelijken
In het openbaar maakt niet uit, maar als het op hetzelfde feestje is wel. Heb er wel eens wat over gelezen, maar kan het niet hard maken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:47 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ow jawel. Maar doe dan niet alsof het een schande is dat ook anderen die jurk dragen in het openbaar... En daar is dit topic wel op gebasseerd.
Een Versace-creatie uit 2000:quote:Op woensdag 11 april 2007 01:46 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik heb geen plaatjes, maar ik weet er wel eentje met Jennifer Lopez en Geri Halliwell die dezelfde groene jurk dragen.
Die dus. Dankjewelquote:Op woensdag 11 april 2007 07:48 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Een Versace-creatie uit 2000:
Gedragen op de catwalk door Amber Veletta:
[afbeelding]
Lopez:
[afbeelding]
Halliwell en Donatella, de ontwerpster herself:
[afbeelding]
Vind de jurk eigenlijk alleen de mannequin goed staan. Hier moet je lang en dun voor zijn.
Vergeet Matt Stone (creator South Park) niet!quote:Op woensdag 11 april 2007 07:48 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Een Versace-creatie uit 2000:
Gedragen op de catwalk door Amber Veletta:
[afbeelding]
Lopez:
[afbeelding]
Halliwell en Donatella, de ontwerpster herself:
[afbeelding]
Vind de jurk eigenlijk alleen de mannequin goed staan. Hier moet je lang en dun voor zijn.
Hij draagt hem het mooiste van allemaalquote:Op woensdag 11 april 2007 17:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vergeet Matt Stone (creator South Park) niet!
[afbeelding]
Zijn partner in crime heeft natuurlijk de gwyneth jurk aan
Ik zit ook al te vergelijken jaquote:Op woensdag 11 april 2007 18:31 schreef LRN het volgende:
Meestal is het wel duidelijk wie de jurk het beste staat.![]()
foeilelijke jurk zegquote:Op maandag 16 april 2007 13:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Kate Hudson en Rachel Bilson afgelopen week in een Chanel mini.
Niet op hetzelfde feestje overigens.
[afbeelding]
Die is echt gemaakt voor Ricci, staat haar echt beeldigquote:Op maandag 16 april 2007 13:10 schreef cinnamongirl het volgende:
En America Ferrara en Christina Ricci in een Couture Couture:
[afbeelding]
Vind em juist beter staan bij de brunettequote:Op dinsdag 17 april 2007 21:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Kelly Ripa of Michelle Trachtenberg?
[afbeelding]
Daar heb je ook weer gelijk inquote:Op zondag 22 april 2007 15:57 schreef ScarletXx het volgende:
ja dat klopt idd wel.. maar het is ook belangrijk dat ze het niet precies over kopieren van de catwalk maar er hun eigen draai aangeven. en natuurlijk is het ook leuk om te zien of diegene die over de catwalk loopt het het beste staat of de sterren zelf!
Da's een heul andere jurk!quote:Op zondag 22 april 2007 19:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Amanda Peet hands over Brooke Shields!
[afbeelding]
Jaja, ok. Maar het is wel dezelfde stijlquote:
quote:Op zondag 22 april 2007 19:31 schreef Aventura het volgende:
[..]
Da's een heul andere jurk tafelkleed!
Ik weet niet wat erger is, de dame rechts is volkomen plat. Ook geen pan.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:28 schreef computergirl het volgende:
[afbeelding]
Ik snap dit niet hoor. Waarom draag je zo'n jurk als je hangtieten hebt (dame links)?
Inderdaad! Je ziet echt veel gevallen waarbij de jurk er bij de één uitziet als een hobbezak terwijl hij de ander fantastisch staat. Grappig is dat!quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:26 schreef Deetch het volgende:
Wel leuk om te zien dat sommige celebs bepaalde jurken "slecht" dragen terwijl die er op een ander lijf fantastisch uit zien. Bijv. Gwen Stefanien Sandra Bullock
![]()
Moeilijke keus! Met die straps lijkt de jurk wat klassieker, en dat past beter bij Shania Twain, vooral omdat Hayden ook een stuk jonger is. Ze in ieder geval allebei super uit! al vind ik het handtasje van Shania Twain leukerquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:01 schreef cinnamongirl het volgende:
Shania Twain vs. Hayden Pannetiere:
[afbeelding]
Op de showbizzlogs vind je veel! Bijvoorbeeld justjared.com, dlisted.com, tmz.com etc.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:40 schreef Sabinee het volgende:
MeeerIk vind dit zo'n leuk topic
Waar vinden jullie deze foto's nou, merken jullie het zelf op of is er een site voor?
Bij Jessica komen die heerlijke tieten tot zijn recht. Bij dat fotomodel helemaal niet, die heeft niet eens tieten.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:39 schreef Rianne84 het volgende:
Jessica Simpson en een Russisch model
[afbeelding]
De jurk staat beide dames goed, en bij Ellen Pompeo ziet er eindelijk uit alsof ze wat vlees op haar botten heeftquote:Op zondag 27 mei 2007 17:11 schreef Liejannuh het volgende:
[afbeelding]
Ellen Pompeo en Naomi Campbell
ik vind de witte versie van de jurk mooierquote:Op maandag 28 mei 2007 11:12 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
De jurk staat beide dames goed, en bij Ellen Pompeo ziet er eindelijk uit alsof ze wat vlees op haar botten heeft
Oeh, die onderste!quote:Op zondag 27 mei 2007 17:11 schreef Liejannuh het volgende:
[afbeelding]
Ellen Pompeo en Naomi Campbell
[afbeelding]
Minnie Driver en Ari Larter
Ze lijkt er ook heel klein door en dat is echt zonde. Ze heeft echt een mooi zandloper figuur en dan moet je echt meer van je taille maken...quote:Op zondag 17 juni 2007 19:03 schreef parselmouth het volgende:
Bij Catharina Zeta Jones flatteert ie niet echt, haar figuur lijkt er heel rechthoekig door
Wel leukquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:41 schreef ScarletXx het volgende:
Wat hebben ashlee en Shiloh gemeen??
[afbeelding]
De schoenen!!
Die heb ik ook één! Tom Ford brillen zijn geweldigquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:45 schreef ScarletXx het volgende:
Allemaal dezelfde soort bril.
Tom Ford brillen!
Denise staat hij prachtigquote:
Maar het is toch logisch dat designer jurkjes op de catwalk verschijnen? :Squote:
He??? Echt???? Wow! iekeliene was vroeger een emailvriendin van me, en ik wist dat ze toen model wilde worden... wat grappig om haar zo tegen te komen!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:17 schreef Rianne84 het volgende:
[afbeelding]
Katie Holmes en Nederlands Model Iekeliene Stange
Das inderdaad wel leuk om iemand dan zo terug te zien. Iets wat ze graag worden wou en dan op de catwalk!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:16 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
He??? Echt???? Wow! iekeliene was vroeger een emailvriendin van me, en ik wist dat ze toen model wilde worden... wat grappig om haar zo tegen te komen!!
Ik vind m leuk bij Britney.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:26 schreef cinnamongirl het volgende:
Vind 'm Catherine toch beter staan dan Britney:
[afbeelding]
Posh of Lilo?
[afbeelding]
Toevallig.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Dit is pas genant. Geri draagt dezelfde jurk als Brit Brit in 2003 al droeg.
[ afbeelding ]
Datzelfde geldt voor Baby Spice:
[ afbeelding ]
Jezus, Geri heeft toch echt een te oude kop voor deze mislukte imitatie van Bo Peep.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:09 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Geri Halliwel en iemand van ANTM.
Ah, jij hebt de rest van Ohnotheydidnt gepluktquote:Op maandag 10 november 2008 12:07 schreef Skaai het volgende:
Carmen Electra versus Becky Newton (Ugly Betty)
[ afbeelding ]
Jessica Simpson versus Paris Hilton
[ afbeelding ]
Christina Millian versus Kristen Bell (Heroes)
[ afbeelding ]
Aubrey O'Day versus Kourtney Kardashian
[ afbeelding ]
Jessica Alba versus Gewen Stefani
[ afbeelding ]
Audrina Patridge (MTV The Hills) versus Tori Spelling
[ afbeelding ]
Vanessa Minnillo(Distaster Movie) versus Vanessa Hudgens
[ afbeelding ]
Nina Garcia (Project Runway jurylid) versus Beyoncé
[ afbeelding ]
Carmen Electra versus Willa Holland (Gossip Girl)
[ afbeelding ]
Jenny McCarthy versus Jane Krakowski (Alfie volgens mij)
[ afbeelding ]
Keira Knightley versus Lily Collins (Dochter Phil Collins)
[ afbeelding ]
Kristin Davis versus Candase Bushnell (auteur SATC)
[ afbeelding ]
Mooie jurkquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:06 schreef Rianne84 het volgende:
American Idol 5 runner-up Katharine McPhee en Hilary Duff
[ afbeelding ]
Oeh, wat is Paris toch vreselijk 'botterig'. Die knietjes en schoudersquote:
En nog steeds niks gevonden.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Leuk topic. Ik zal ook eens gaan zoeken.
Volgens mij valt het wel mee hoor. Het zou pas erg zijn als ze op dezelfde feestjes allemaal dezelfde kleding zouden dragen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:05 schreef FriescheHengst het volgende:
Tering, het is echt schering en inslag. Ik dacht dat het geheel not-done was. Daar zat ik dus naast.
heidi montagquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:10 schreef ColdFeet het volgende:
[ afbeelding ]
Kristin Cavallari en Heather Graham.
Dan staat ie Doutzen toch het bestequote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:16 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
heidi montag
[ afbeelding ]
doutzen![]()
[ afbeelding ]
Helemaal omdat het vaak van die lelijke jurken zijn, hoe krijgen ze het voor elkaar.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:39 schreef Stansfield het volgende:
Apart om te zijn dat toch niet echt standaard jurken door 2 verschillende mensen gekozen worden.
Ik vind die 3/4 mouw echt 3 x niks bij een jas die wel over je kont valt. Nu ik erover nadenk, sowieso, jassen met een 3/4 mouw is niet mijn ding. En die boord vind ik ook niks. Smaken verschillenquote:
dacht precies het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:42 schreef Copycat het volgende:
Gave jas van Rihanna/Beyoncé.
bij Eva L. staat het lbest euk, bij die ander is hetzelfde ding erg lelijk en onflatteus.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:07 schreef Manono het volgende:
[..]
dacht precies het tegenovergestelde
vind dat pakje van audrina & eva leuk
Is meer brons/koperkleur. Het is overigens dezelfde kleur, maar die van Kirsten valt meer op door de flits.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:45 schreef Manono het volgende:
en die van kirsten is oranje - niet zo'n geweldige combi met dat witte haar en rode lippenstift
oh okquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:48 schreef rena het volgende:
[..]
Is meer brons/koperkleur. Het is overigens dezelfde kleur, maar die van Kirsten valt meer op door de flits.
Oh, die moet ik echt snel nog eens gaan zien!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:58 schreef Harajuku. het volgende:
Kim Catrell vs Miley Cirus komt uit SATC 2.
Deze post is nu best grappig, klopt geen kont meer van!quote:Op maandag 8 februari 2010 09:54 schreef rena het volgende:
Schopje! Er zijn weer een hoop copycats in Hollywood![]()
Anna Paquin & Lily Cole
[ afbeelding ]
Kimberly Williams & Carrie Underwood
[ afbeelding ]
Blake Lively & Jennifer Hudson
[ afbeelding ]
Ashley Greene & Gretchen (geen idee wie dat is)
[ afbeelding ]
Miley Cyrus & de zus van Penelope Cruz
[ afbeelding ]
Marion Cottilard & Dita von Teese
[ afbeelding ]
Audrina Patridge (the Hills) & Khloe Kardashian
[ afbeelding ]
Rachel Bilson & Molly Sims
[ afbeelding ]
Keira Knightley & Blake Lively
[ afbeelding ]
Taylor Momsen & Goldie Hawn
[ afbeelding ]
Kim Kardashian & Lindsay Lohan
[ afbeelding ]
Salma Hayek & Meryl Streep
[ afbeelding ]
Amber Heard & Jennifer Carpenter
[ afbeelding ]
Heidi Klum & Jennifer Lopez
[ afbeelding ]
Beyonce & Dita von Teese
[ afbeelding ]
Anna Paquin & Cameron Diaz
[ afbeelding ]
Cute!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:12 schreef kvd het volgende:
En nog eentje, Megan Fox draagt het shirt van haar stiefzoon Kassius
[ afbeelding ]
En ja hoor, het staat haar beterquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:12 schreef kvd het volgende:
En nog eentje, Megan Fox draagt het shirt van haar stiefzoon Kassius
[ afbeelding ]
Onwijs offtopic, maar Ali Larter is op een party van Boots. Dat is een apotheek en de apotheek waar ik werk wordt binnenkort ook een Boots-apotheekquote:
Oké!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:12 schreef ivetje het volgende:
Onwijs offtopic, maar Ali Larter is op een party van Boots. Dat is een apotheek en de apotheek waar ik werk wordt binnenkort ook een Boots-apotheekHoop dat ik ook voortaan naar die feestjes mag dan
Anders lees je het topic ff door. We hebben het daar al 2x over gehad.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Het kan aan mij liggen hoor maar die foto's van modellen op de catwalk met dezelfde jurk aan als een celeb vind ik er niet tussen horen.
Het is juist een flater als een andere celeb het naar een gala/première/feestje/whatever aan heeft. Niet als een model het tijdens een show laat zijn.
Maar dat is mijn mening natuurlijk
ja weet het. Was echt heel offtopic en vrij onrelevant. Maar vond het zo grappig dat ik dat logo ineens tegen kwam. Normaal zie ik nooit iets over boots-apotheken en nu kom ik het hier tegen! Grappig vond ikquote:
Ik zie het ook netquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Deze post is nu best grappig, klopt geen kont meer van!
Done en dan nog mag ik dat zeggenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:28 schreef ivetje het volgende:
[..]
Anders lees je het topic ff door. We hebben het daar al 2x over gehad.
Af en toe is het eng hoe erg Victoria Justice op Vanessa Marcil lijkt. Vind je niet, static?quote:Op maandag 7 februari 2011 10:30 schreef rena het volgende:
Jessica Lowndes & ene Victoria
[ afbeelding ]
Ja ik kan er ook niks aan doen, maar ik vind haar gewoon lekker. Ook al is het inderdaad een enorm ordinair nepwijf en vind ik dat helemaal niet aantrekkelijk, maar het gebeurt gewoon.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:17 schreef Ripley het volgende:
Kim K blijft een fenomeen toch, vind ik. het is natuurlijk een talentloos ordinair fake wijf, maar wat een lijf en wat een sex appeal.
quote:
Vind je? Het ligt er zo dik bovenop dat het juist helemaal niet sexy is imo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:17 schreef Ripley het volgende:
Pippa uiteraard. Lilo lijkt zo wel een overjarige hoer.
Kim K blijft een fenomeen toch, vind ik. het is natuurlijk een talentloos ordinair fake wijf, maar wat een lijf en wat een sex appeal.
Die loeistrakke Herve Ledger jurkjes staan toch beter bij de meisjes zonder flinke curves!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:46 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Kim Kardashian vs Lala Vasquez
[ afbeelding ]
Madonna vs Whitney Houston
[ afbeelding ]
Beyonce vs Marissa Miller
[ afbeelding ]
Heidi vs Kim
[ afbeelding ]
Stephanie Pratt vs Carmen Electra
[ afbeelding ]
Jennifer L. Hewitt vs Blake Lively
[ afbeelding ]
Kim Catrell vs Miley Cirus
[ afbeelding ]
Donnatella V. vs Christina A.
[ afbeelding ]
Het nadeel van een figuur zoals dat van Kim is dat het snel ordinair kan zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:41 schreef Skaai het volgende:
Ik vind Kim ook sexy maar soms kan ze er veel mooier uitzien als ze ehm haar sexyness niet zo benadrukt. Ze kan een hoop hebben
Ik miste het zwarte gedeelte van haar jurk en dacht; die is dun.quote:Op zondag 11 september 2011 09:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Ze zijn al langskomen in het 'Lelijke outfitjes'-topic, maar hier nog even Gloria en Kate naast mekaar:
afbeelding ]
Klopt, ik ook een inlog-gedoe.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wanneer ik deze pagina open krijg ik 1 of andere rare inlogmelding van secondcitystyle oid?
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb even in de source gekeken van pagina 1 en ik denk dat het nu weg is.
nee hoor je bent niet de enige, ik vind haar wel een heel mooi gezicht hebben en ook wel leuk maar haar heupen vind ik veel te fors, vooral de 2e jurk op haar huwelijk benadrukt nog eens gigantisch maar goed dat is weer een ander topicquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik vind haar figuur eigenlijk niet zo fantastisch (ja i know ik ben waarschijnlijk de enige op de wereld die geen fan is)
't Staat Britney beter.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 09:42 schreef Karina het volgende:
Ashley Tisdale en Britney Spears
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik vind juist totaal het tegenovergestelde.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
't Staat Britney beter.Mooie benen.
daar past duchess Catherine ook twee keer in lijkt welquote:Op zondag 10 juni 2012 17:01 schreef Copycat het volgende:
Bij Kim K. is het net een frivool tennispakje.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:09 schreef Radegast het volgende:
Karen Gillan & Kylie Minogue, allebei @ Cannes Film Festival
Die kijkt toch altijd zo?quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:07 schreef Ole het volgende:
Zien er allemaal wel leuk uit die Spice Girls. Alleen Victoria kijkt of ze het allemaal maar niets vindt
Dat is ook wel zo. Net als Sylvie, staat altijd hetzelfde op de fotoquote:
Leuker bij Kim, maar dat komt door de kont denk ikquote:Op dinsdag 11 september 2012 13:40 schreef Karina het volgende:
Jade Pinkett Smithe (vrouw van Will) en Kim Kardashian
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zelfs het kapsel is hetzelfde.
Leuker bij Jade, juistquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:37 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Leuker bij Kim, maar dat komt door de kont denk ik
Maar Jada heeft een nogal lelijke bony rug.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Leuker bij Jade, juist. Vind het veel verfijnder en less thrashy staan bij iemand die niet zo voloptueus is.
Mwah, vind ik eerlijk gezegd niet. Vind het ook wel mooi als een rug iets fragiel eruit ziet bij zulke jurken. Liever dat dan dat het wat 'spekkig'/fluffy is; dat vind ik gewoon niet mooi bij jurken met blote rug.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar Jada heeft een nogal lelijke bony rug.
Ik vind het beide niet mooi. Daarom kunnen maar weinig dames zo'n jruk hebben.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mwah, vind ik eerlijk gezegd niet. Vind het ook wel mooi als een rug iets fragiel eruit ziet bij zulke jurken. Liever dat dan dat het wat 'spekkig'/fluffy is; dat vind ik gewoon niet mooi bij jurken met blote rug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |