iddquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:05 schreef Lienekien het volgende:
Van de couturejurken is het natuurlijk logisch dat er ook foto's zijn van modellen die de jurk showen op de catwalk.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:05 schreef Lienekien het volgende:
Van de couturejurken is het natuurlijk logisch dat er ook foto's zijn van modellen die de jurk showen op de catwalk.
Dat telt toch niet mee?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:05 schreef Lienekien het volgende:
Is dat zo?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:07 schreef Mikani het volgende:
Leuk idee. Is idd not done voor deze mensen als ze in dezelfde kleren verschijnen. Het lijkt me nog erger als die andere hetzelfde kledingstuk ook nog beter staat
.
Ik wou net zeggenquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:05 schreef Lienekien het volgende:
Nou ze vinden het echt niet oké. Ze kopen juist iets duurs omdat het dan uniek(er) is. De kans dat een ander er dan mee loopt wordt dan kleiner. En als je dan alsnog iemand tegenkomt in hetzelfde jurkje op hetzelfde feest is dat wel een bummer. Hadden ze net zo goed bij de H&M een jurkje kunnen kopen (bij wijze van spreken)quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:17 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Is dat zo?
Lijkt me sterk dat alle beroemdheden daar een probleem van maken. Volgens mij zijn het eerder modevolgers die er moeilijk over doen...
Iedereen weet toch wel dat jurken niet uniek zijn en zeker de minder beroemde mensen zullen het zich niet kunnen veroorloven om als enige ter wereld een bepaalde jurk te kunnen bezitten....
Jij spreekt al die mensen die eenzelfde jurk hebben?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:21 schreef Mikani het volgende:
Nou ze vinden het echt niet oké.
indeedquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:26 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Jij spreekt al die mensen die eenzelfde jurk hebben?
Als mensen op één feest dezelfde jurk hebben kan ik me voorstellen dat dat ergernis oplevert. Maar ik zie bij deze foto's toch dat het verschilllende feesten zijn. En in de moderne tijden met internet en fotograven die overal op duiken is het een koud kunstje om twee foto's van verschillende gelegenheden naast elkaar te leggen.
Dus het lijkt me wel degelijk dat zij zelf er geen probleem van maken, maar andere mensen. Als zelfs al foto's van een catwalk en een feestje naast elkaar worden gelegd....
Dat gebeurde Laura Bush tijdens een kerstbijeenkmst afgelopen jaar. Ze had een rode Oscar de la Renta aan. Er verschenen echter nog drie dames met dezelfde jurk...Ze is wel op de foto geweest met haar man, maar daara heeft ze zich verkleedquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:26 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Jij spreekt al die mensen die eenzelfde jurk hebben?
Als mensen op één feest dezelfde jurk hebben kan ik me voorstellen dat dat ergernis oplevert. Maar ik zie bij deze foto's toch dat het verschilllende feesten zijn. En in de moderne tijden met internet en fotograven die overal op duiken is het een koud kunstje om twee foto's van verschillende gelegenheden naast elkaar te leggen.
Dus het lijkt me wel degelijk dat zij zelf er geen probleem van maken, maar andere mensen. Als zelfs al foto's van een catwalk en een feestje naast elkaar worden gelegd....
Idd, die tellen niet, vind ik.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:05 schreef Lienekien het volgende:
Is toch leuk om te vergelijkenquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:05 schreef Lienekien het volgende:
Ow jawel. Maar doe dan niet alsof het een schande is dat ook anderen die jurk dragen in het openbaar... En daar is dit topic wel op gebasseerd.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Is toch leuk om te vergelijken
In het openbaar maakt niet uit, maar als het op hetzelfde feestje is wel. Heb er wel eens wat over gelezen, maar kan het niet hard maken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:47 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ow jawel. Maar doe dan niet alsof het een schande is dat ook anderen die jurk dragen in het openbaar... En daar is dit topic wel op gebasseerd.
Een Versace-creatie uit 2000:quote:Op woensdag 11 april 2007 01:46 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik heb geen plaatjes, maar ik weet er wel eentje met Jennifer Lopez en Geri Halliwell die dezelfde groene jurk dragen.
Die dus. Dankjewelquote:Op woensdag 11 april 2007 07:48 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Een Versace-creatie uit 2000:
Gedragen op de catwalk door Amber Veletta:
[afbeelding]
Lopez:
[afbeelding]
Halliwell en Donatella, de ontwerpster herself:
[afbeelding]
Vind de jurk eigenlijk alleen de mannequin goed staan. Hier moet je lang en dun voor zijn.
Vergeet Matt Stone (creator South Park) niet!quote:Op woensdag 11 april 2007 07:48 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Een Versace-creatie uit 2000:
Gedragen op de catwalk door Amber Veletta:
[afbeelding]
Lopez:
[afbeelding]
Halliwell en Donatella, de ontwerpster herself:
[afbeelding]
Vind de jurk eigenlijk alleen de mannequin goed staan. Hier moet je lang en dun voor zijn.
Hij draagt hem het mooiste van allemaalquote:Op woensdag 11 april 2007 17:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vergeet Matt Stone (creator South Park) niet!
[afbeelding]
Zijn partner in crime heeft natuurlijk de gwyneth jurk aan
Ik zit ook al te vergelijken jaquote:Op woensdag 11 april 2007 18:31 schreef LRN het volgende:
Meestal is het wel duidelijk wie de jurk het beste staat.![]()
foeilelijke jurk zegquote:Op maandag 16 april 2007 13:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Kate Hudson en Rachel Bilson afgelopen week in een Chanel mini.
Niet op hetzelfde feestje overigens.
[afbeelding]
Die is echt gemaakt voor Ricci, staat haar echt beeldigquote:Op maandag 16 april 2007 13:10 schreef cinnamongirl het volgende:
En America Ferrara en Christina Ricci in een Couture Couture:
[afbeelding]
Vind em juist beter staan bij de brunettequote:Op dinsdag 17 april 2007 21:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Kelly Ripa of Michelle Trachtenberg?
[afbeelding]
Daar heb je ook weer gelijk inquote:Op zondag 22 april 2007 15:57 schreef ScarletXx het volgende:
ja dat klopt idd wel.. maar het is ook belangrijk dat ze het niet precies over kopieren van de catwalk maar er hun eigen draai aangeven. en natuurlijk is het ook leuk om te zien of diegene die over de catwalk loopt het het beste staat of de sterren zelf!
Da's een heul andere jurk!quote:Op zondag 22 april 2007 19:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Amanda Peet hands over Brooke Shields!
[afbeelding]
Jaja, ok. Maar het is wel dezelfde stijlquote:
quote:Op zondag 22 april 2007 19:31 schreef Aventura het volgende:
[..]
Da's een heul andere jurk tafelkleed!
Ik weet niet wat erger is, de dame rechts is volkomen plat. Ook geen pan.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:28 schreef computergirl het volgende:
[afbeelding]
Ik snap dit niet hoor. Waarom draag je zo'n jurk als je hangtieten hebt (dame links)?
Inderdaad! Je ziet echt veel gevallen waarbij de jurk er bij de één uitziet als een hobbezak terwijl hij de ander fantastisch staat. Grappig is dat!quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:26 schreef Deetch het volgende:
Wel leuk om te zien dat sommige celebs bepaalde jurken "slecht" dragen terwijl die er op een ander lijf fantastisch uit zien. Bijv. Gwen Stefanien Sandra Bullock
![]()
Moeilijke keus! Met die straps lijkt de jurk wat klassieker, en dat past beter bij Shania Twain, vooral omdat Hayden ook een stuk jonger is. Ze in ieder geval allebei super uit! al vind ik het handtasje van Shania Twain leukerquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:01 schreef cinnamongirl het volgende:
Shania Twain vs. Hayden Pannetiere:
[afbeelding]
Op de showbizzlogs vind je veel! Bijvoorbeeld justjared.com, dlisted.com, tmz.com etc.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:40 schreef Sabinee het volgende:
MeeerIk vind dit zo'n leuk topic
Waar vinden jullie deze foto's nou, merken jullie het zelf op of is er een site voor?
Bij Jessica komen die heerlijke tieten tot zijn recht. Bij dat fotomodel helemaal niet, die heeft niet eens tieten.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:39 schreef Rianne84 het volgende:
Jessica Simpson en een Russisch model
[afbeelding]
De jurk staat beide dames goed, en bij Ellen Pompeo ziet er eindelijk uit alsof ze wat vlees op haar botten heeftquote:Op zondag 27 mei 2007 17:11 schreef Liejannuh het volgende:
[afbeelding]
Ellen Pompeo en Naomi Campbell
ik vind de witte versie van de jurk mooierquote:Op maandag 28 mei 2007 11:12 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
De jurk staat beide dames goed, en bij Ellen Pompeo ziet er eindelijk uit alsof ze wat vlees op haar botten heeft
Oeh, die onderste!quote:Op zondag 27 mei 2007 17:11 schreef Liejannuh het volgende:
[afbeelding]
Ellen Pompeo en Naomi Campbell
[afbeelding]
Minnie Driver en Ari Larter
Ze lijkt er ook heel klein door en dat is echt zonde. Ze heeft echt een mooi zandloper figuur en dan moet je echt meer van je taille maken...quote:Op zondag 17 juni 2007 19:03 schreef parselmouth het volgende:
Bij Catharina Zeta Jones flatteert ie niet echt, haar figuur lijkt er heel rechthoekig door
Wel leukquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:41 schreef ScarletXx het volgende:
Wat hebben ashlee en Shiloh gemeen??
[afbeelding]
De schoenen!!
Die heb ik ook één! Tom Ford brillen zijn geweldigquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:45 schreef ScarletXx het volgende:
Allemaal dezelfde soort bril.
Tom Ford brillen!
Denise staat hij prachtigquote:
Maar het is toch logisch dat designer jurkjes op de catwalk verschijnen? :Squote:
He??? Echt???? Wow! iekeliene was vroeger een emailvriendin van me, en ik wist dat ze toen model wilde worden... wat grappig om haar zo tegen te komen!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:17 schreef Rianne84 het volgende:
[afbeelding]
Katie Holmes en Nederlands Model Iekeliene Stange
Das inderdaad wel leuk om iemand dan zo terug te zien. Iets wat ze graag worden wou en dan op de catwalk!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:16 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
He??? Echt???? Wow! iekeliene was vroeger een emailvriendin van me, en ik wist dat ze toen model wilde worden... wat grappig om haar zo tegen te komen!!
Ik vind m leuk bij Britney.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:26 schreef cinnamongirl het volgende:
Vind 'm Catherine toch beter staan dan Britney:
[afbeelding]
Posh of Lilo?
[afbeelding]
Toevallig.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Dit is pas genant. Geri draagt dezelfde jurk als Brit Brit in 2003 al droeg.
[ afbeelding ]
Datzelfde geldt voor Baby Spice:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |