Dank je wel hoor, namens ons allen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:39 schreef katerwater het volgende:
lesbeaus zijn de perfecte gesprekspartners!![]()
als dat geen compliment is
Ik kan me vergissen natuurlijk, maar er zijn geen seksuele spanningen. En ze begrijpen dat mannen even hard als vrouwen lijden in een relatie. Als je over die dingen begint bij een heterovrouw, komen de mannenfrustraties snel boven.quote:Waar hebben we dit compliment aan te danken?
Ja, hij is gaafquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:38 schreef DR34M3R het volgende:
Speciaal voor maedel, ik had wat goed te maken
En als je dan ook nog eens dezelfde smaak hebt...quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:50 schreef katerwater het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen natuurlijk, maar er zijn geen seksuele spanningen. En ze begrijpen dat mannen even hard als vrouwen lijden in een relatie. Als je over die dingen begint bij een heterovrouw, komen de mannenfrustraties snel boven.
En een goeie vriendin van me is voor de vrouwtjes
Hier alles prima, met jou? Ik kan me vergissten (als is 2x op een avond wel heeeeel vreemdquote:
your servant, ma'mquote:
Kheb een deel of 8 gemist geloof ikquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hier alles prima, met jou? Ik kan me vergissten (als is 2x op een avond wel heeeeel vreemd), maar ik heb je al even niet meer gezien hier?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:12 schreef wonderer het volgende:
Ik ga even douchen (dreamer hou je mond), toedels
speciaal voor jou. welkom terug pops!quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:32 schreef Stroekie het volgende:
Zo jullie hebben er echt werk van gemaakt !!![]()
Hoe kan ik nu mijn dankbaarheid uiten ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
speciaal voor jou. welkom terug pops!
Spannend! Weet je al wat voor soort?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:14 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Kheb een deel of 8 gemist geloof ik![]()
Ja hoor hier ook alles goed, heb in de wandelgangen gehoord dat er volgende maand ringen gezocht/gekocht gaan worden, dus het wordt nog spannend allemaal![]()
Ehm nee nog niet helemaal, we gaan maar eens rustig her en der kijkenquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Spannend! Weet je al wat voor soort?
Gaaf, ben erg benieuwd waar jullie op uitkomen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:52 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ehm nee nog niet helemaal, we gaan maar eens rustig her en der kijken![]()
`quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:52 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ehm nee nog niet helemaal, we gaan maar eens rustig her en der kijken![]()
ja ik ook, ik heb ook nogal een dure smaakquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gaaf, ben erg benieuwd waar jullie op uitkomen.
Wij moeten (na twee jaar) ook nog steeds andere ringen uitzoeken, maar ja, dure smaak, andere prioriteiten enzo
Wij hebben na 7 jaar de eerste set nog niet eens uitgezochtquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gaaf, ben erg benieuwd waar jullie op uitkomen.
Wij moeten (na twee jaar) ook nog steeds andere ringen uitzoeken, maar ja, dure smaak, andere prioriteiten enzo
Het kan dus nog erger, dank je wel voor de opsteker!quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:31 schreef maedel het volgende:
[..]
Wij hebben na 7 jaar de eerste set nog niet eens uitgezocht![]()
Mijn verlovingsring is 10 keer duurder dan mijn trouwringquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:37 schreef DR34M3R het volgende:
O help. Ik had een jaar verkering en toen droeg ik de ring al die nu mijn trouwring is.
Mijn vriendschapsring was een trouwring...quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn verlovingsring is 10 keer duurder dan mijn trouwring![]()
u had geroepen ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:51 schreef DR34M3R het volgende:
En weet je wat ik nu ga doen?
Afwassen.
Of het moet zijn dat iemand het wil komen doen voor me? *lief kijk*
Mjah, mijn vrouw heeft wat problemen met het fenomeen "officiële verbindtenis" zeg maarquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het kan dus nog erger, dank je wel voor de opsteker!
Voordat jij hier bent ben ik al 10x klaar.quote:
Zo'n tastbaar symbool maakt het "echter" voor haar? Zichtbaar (ook voor anderen) en dus moeilijker te stoppen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:52 schreef maedel het volgende:
[..]
Mjah, mijn vrouw heeft wat problemen met het fenomeen "officiële verbindtenis" zeg maar![]()
Qua, minder goede ervaringen ermee enzo...
En ik krijg godsamme maar geen ring![]()
da's gewoon een kwestie van de vraag eerder stellenquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Voordat jij hier bent ben ik al 10x klaar.![]()
Nou meer van "daar ging het de vorige keer (en) ook mis".quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo'n tastbaar symbool maakt het "echter" voor haar? Zichtbaar (ook voor anderen) en dus moeilijker te stoppen?
Wat moet ze gekwetst geweest zijn de vorige keer...quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:05 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou meer van "daar ging het de vorige keer (en) ook mis".
-eigenlijk best privé allemaal wat ik hier zit te vertellen-
Maar, ringen komt er nog wel een keer van hoor, maar de bekende ceremonie niet. En daar heb ik vrede mee hoor, dat hoeft van mij echt niet. Een ring wel, dat zou ik graag hebben.
Ik ben bang, dat als ik nu vraag of je morgen de afwas komt doen, je dan ook werkelijk om 18.00 uur hier op de stoep staat....quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's gewoon een kwestie van de vraag eerder stellen![]()
volgens mij ga ik dan toch nog eerst ergens anders op de stoep staanquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben bang, dat als ik nu vraag of je morgen de afwas komt doen, je dan ook werkelijk om 18.00 uur hier op de stoep staat....
Sweet Dreams voor Maedel en vrouwquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:08 schreef maedel het volgende:
ga ik nu naar bed![]()
Want dat kan met of zonder ringen net zo goed![]()
prioriteiten stroek, prioriteiten....quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij ga ik dan toch nog eerst ergens anders op de stoep staan![]()
Pijnlijk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:05 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou meer van "daar ging het de vorige keer (en) ook mis".
-eigenlijk best privé allemaal wat ik hier zit te vertellen-
Maar, ringen komt er nog wel een keer van hoor, maar de bekende ceremonie niet. En daar heb ik vrede mee hoor, dat hoeft van mij echt niet. Een ring wel, dat zou ik graag hebben.
Nee helemaal foutquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
prioriteiten stroek, prioriteiten....![]()
In dat soort gevallen zeg ik altijd: "Afwas? Die staat er morgen nog wel, maar of wij er dan nog zijn is de vraag."quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:17 schreef DR34M3R het volgende:
Over prioriteiten gesproken... Die afwas....
Maar ik wil hier niks missen![]()
Erik, geloof me, dat stopt een keer. Wat niet weg neemt dat het nu ontzettend lastig is.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, het is een beetje zo dat ik weer eens een van die periodes heb dat ik slecht slaap. En 's nachts verlang ik naar de dag, maar overdag droom ik weg (zie de subtiele woordspeling 'dag te dromen' > dagdromen.
*LOL*quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee helemaal fout
gewoon bij Asembléon op de stoep gaan staan wachten totdat jij de poort komt uitwandelen![]()
tuurlijk nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*LOL*
dan ben ik al 2 uur weg....
Kun je lang wachten...
In dat geval ga ik een tijdje bij je staan wachten.quote:
Jep.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk niet
en ik moest om 18.00 uur dus daar staan, dus ja dan moet ik omstreeks 16.00 a 16.30 uur op de Run zijn toch ?
Ja, verplichtingen van school, van voldoen aan verwachtingen (mijn eigen en die van anderen), het vooruit móeten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:22 schreef DR34M3R het volgende:
het opvallen was me duidelijk, de verplichtingen niet.
Wat voor verplichtingen bedoel je dan?
De verwachtingen die mensen om je heen van je hebben? Of dingen waarvan je zelf vindt dat je het op een bepaalde manier moet volbrengen?
dan is het aan ons de taak om te trachten je daar weer zo spoedig mogelijk uit te halenquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Great ik verval weer in mijn emotionele dieptepunten.
Een verstandig mens. Ze heeft gelijk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, verplichtingen van school, van voldoen aan verwachtingen (mijn eigen en die van anderen), het vooruit móeten.
Ik ben blij dat ik die gesprekken weer heb met een vertrouwenspersoon, wantzeheeft me ingeprent dat ik af en toe echt bijna hardop moet zeggen dat ik een waardevol mens ben, dat ik ertoe doe. Dat mijn zijn in de wereld en mijn omgeving niet iets inwisselbaars of verwaarloosbaars is.
Ik snap niet hoe je dat kunt denken. En ik kan me best veel inleven in mensen, maar dit ontglipt me echt...quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..] Dat mijn zijn in de wereld en mijn omgeving niet iets inwisselbaars of verwaarloosbaars is.
Ik heb soms het gevoel dat niemand me zal missen als ik niet aanwezig ben. Dat ze zonder mij net zo makkelijk vrolijk kunnen zijn, dus dat eht niet uitmaakt of ik er ben, of iemand anders, of helemaal niemand.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je dat kunt denken. En ik kan me best veel inleven in mensen, maar dit ontglipt me echt...
Bekijk het eens van de andere kant. Het zou zomaar kunnen dat mensen vrollijk zijn omdat ze jou kennen. En jou op de achtergrond altijd aanwezig weten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb soms het gevoel dat niemand me zal missen als ik niet aanwezig ben. Dat ze zonder mij net zo makkelijk vrolijk kunnen zijn, dus dat eht niet uitmaakt of ik er ben, of iemand anders, of helemaal niemand.
Eigenlijk gewoon dat mijn bestaan geen effect heeft op het leven van anderen. Soms voel ik me zo (en die momenten zijn niet tof).
If anything heeft je leven toch invloed op jezelf?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb soms het gevoel dat niemand me zal missen als ik niet aanwezig ben. Dat ze zonder mij net zo makkelijk vrolijk kunnen zijn, dus dat eht niet uitmaakt of ik er ben, of iemand anders, of helemaal niemand.
Eigenlijk gewoon dat mijn bestaan geen effect heeft op het leven van anderen. Soms voel ik me zo (en die momenten zijn niet tof).
maar jij doet er HIER voor MIJ in elk geval wel toequote:Op dinsdag 10 april 2007 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
tot morgen zonnestraaltjequote:Op dinsdag 10 april 2007 21:33 schreef DR34M3R het volgende:
Damn. Hoe spijtig ook. Ik moet echt gaan nu.
Ik had zo graag nog wat meer gepraat hier nu...
dag mensen
Op de valreep nog dan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien leef ik te veel voor anderen, en cijfer ik mezelf daardoor weg.
Tot later, dromertje.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:33 schreef DR34M3R het volgende:
Damn. Hoe spijtig ook. Ik moet echt gaan nu.
Ik had zo graag nog wat meer gepraat hier nu...
dag mensen
Dat moet je dus ook niet doen. In jouw leven ben jij het belangrijkst. Egoisme is een groot goed, het alternatief is seroxatquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien leef ik te veel voor anderen, en cijfer ik mezelf daardoor weg.
Ja, die zijn er. Ik voel me ook niet altijd zo. Het komt en gaat.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Op de valreep nog dan.
Erik, zijn er dingen die je doet, die je van jezelf en anderen nu moet, waar je ook echt plezier aan kunt beleven?
bewaar die nu tot morgenvroegquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:36 schreef DR34M3R het volgende:
dag lieve erik.
Ik zal wat zonnestraaltjes naar je toesturen vannacht
Wees niet bang, ik heb er genoeg.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bewaar die nu tot morgenvroeg
als je ze vannacht al stuurt eet Klaas Vaak ze op de maan vast allemaal op
doorbrakquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:15 schreef Sitethief het volgende:
Van de 8 kleinkinderen van Beatrix is er welgeteld eentje mannelijk.
Die Oranjes grossieren in vrouwen.
Alleen Beatrix doorbrook die 'vloek' eventjes.
Maar we hebben Friso toch alquote:Op woensdag 11 april 2007 00:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
doorbrakWel een leuke.
Wel irritant, nou is de kans dat een prinsenkind een nicht is een stuk kleiner.
wel ja, wrijf het er nog even extra inquote:
Vertel!quote:Op woensdag 11 april 2007 16:39 schreef Stroekie het volgende:
Oh wat ben ik toch een sukkel en een sloddervos![]()
ja de dagelijkse stroekblunder heb ik ook weer achter de rug![]()
ik vrees dat ik dit beter straks thuis kan gaan vertellen in plaats van nu op m'n werkquote:Op woensdag 11 april 2007 16:47 schreef maedel het volgende:
[..]
Vertel!
Ik ben zo ongeloofelijk sjacherijnig dat ik wel een oppepper kan gebuiken.
flink geoefend?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:58 schreef wonderer het volgende:
Ik kan lucide dromenVannacht ontdekt.
H topic 2 april 23.12 uurquote:Op woensdag 11 april 2007 16:58 schreef wonderer het volgende:
Stroek, men, welk stukje?
da's in Eindhoven toch een park, dat mag je toch geen bos noemenquote:Op woensdag 11 april 2007 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij mij op school ging het opeens over het homobos..
Nee, maar ik dacht "het zou veel leuker zijn als hij een zij was, en zij een hij" en toen poef, was het zoquote:
Het ging meer over een bos bij best (of Son ofzo?) waar er een 'homo-ontmoetingsplaats' is, en waar iemand uit mijn klas (per ongeluk) tegen halfnaakt gezelschap aanliep.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's in Eindhoven toch een park, dat mag je toch geen bos noemen![]()
Geil, waarom overkomt mij dat nou nooit.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het ging meer over een bos bij best (of Son ofzo?) waar er een 'homo-ontmoetingsplaats' is, en waar iemand uit mijn klas (per ongeluk) tegen halfnaakt gezelschap aanliep.
Ze was er nogal door geschokt, vooral omdat deman wegvluchtte naar een auto met een kinderzitje achterin (zonder kind weliswaarquote:Op woensdag 11 april 2007 17:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geil, waarom overkomt mij dat nou nooit.
Volgens mij komen er ook gewoon meer hetero's. De naam homo-ontmoetingsplaats is misleidend.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze was er nogal door geschokt, vooral omdat deman wegvluchtte naar een auto met een kinderzitje achterin (zonder kind weliswaar).
*LOL*quote:Op woensdag 11 april 2007 16:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik vrees dat ik dit beter straks thuis kan gaan vertellen in plaats van nu op m'n werk
daarmee zou het wel eens ergen kunnen worden
voor de details dus nog even geduld
grote lijnen:
had dus een stukje geprint uit het H topic om dit via de fax naar iemand te sturen die tijdelijke computer problemen had. Dit pas laat verzonden zodat niemand het hier kon lezen, maar ja naderhand die papieren niet direct door de papiervreter gestuurd![]()
Daar was ik dus druk mee bezig. Ik herkende het meteen. Had je die print daar nog steeds liggen? De PC problemen zijn al een week opgelostquote:Op woensdag 11 april 2007 17:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lees jij eens even terug, want het ging dus mis door die fax aan jouw en je collega![]()
Lijkt me heerlijk. Ik begin al met dromen als ik nog wakker ben, maar zelfs dan heb ik het niet in de hand..quote:Op woensdag 11 april 2007 16:58 schreef wonderer het volgende:
Stroek, men, welk stukje?
Best. Achter de benzinepomp langs de snelweg.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het ging meer over een bos bij best (of Son ofzo?) waar er een 'homo-ontmoetingsplaats' is, en waar iemand uit mijn klas (per ongeluk) tegen halfnaakt gezelschap aanliep.
Ligt er maar net aan wat jij ranzig noemt?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:21 schreef maedel het volgende:
zeg, zitten die ranzige afbeeldingen ook in de fax?
* maedel heeft het opgezocht natuurlijk
ja was hem vergeten, en heb hem toen bij de kladblaadjes gestoptquote:Op woensdag 11 april 2007 17:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daar was ik dus druk mee bezig. Ik herkende het meteen. Had je die print daar nog steeds liggen? De PC problemen zijn al een week opgelost![]()
die foto van loloquote:Op woensdag 11 april 2007 17:21 schreef maedel het volgende:
zeg, zitten die ranzige afbeeldingen ook in de fax?
* maedel heeft het opgezocht natuurlijk
Ok geen geheimen dus...quote:
nou vertel maar helemaalquote:Op woensdag 11 april 2007 17:25 schreef DR34M3R het volgende:
![]()
Typisch Stroek....
Zal ik het ze vast vertellen, of laat ik de eer aan jou voor straks?
Houden we ze nog lekker even nieuwsgierig![]()
Vraag me wel af wat de reactie was van je collega.....
Nou ja dat gevoel ken k dusquote:Op woensdag 11 april 2007 17:28 schreef DR34M3R het volgende:
Ang3l was trouwens blij dat ik degene was die net bij de fax stond en de print kwam brengen
"stel je voor dat iemand anders hem gevonden had...."
Ja, en dat wil meteen zeggen dat ze homo zijn?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Het staat erom bekend dat daar mannen komen om met elkaar te foep-jan-knorren (zoals een vriendin dat zo leuk zei).
Nee, dat niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, en dat wil meteen zeggen dat ze homo zijn?
Goed, de pc van Ang3l was dus stuk. Ik had de avond ervoor de groeten gedaan aan iedereen in het H-topic namens hem. Daarop volgde daags erop een mailcorrespondentie op het werk tussen Ang3l, Stroek en mij, waarop Stroek hem wel een update zou sturen van het H-topic 's avonds, per fax.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou vertel maar helemaal
ik corrigeer/licht straks wel toe
en ja er werd dus vooral gelachen over die opmerkiing over de stang![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Let wel, het was gelukkig de onderste, beschaafdere helft van de pagina (toch Stroek? Ik heb niet de hele fax gelezen...), maar toch...
Eerste reactie (verbaasd): Wat is dat nu? (Hij was de hele beloofde fax inmiddels vergeten, druk bezig met de afsluiting). Pakt het voorblad weg en verkleurt plots naar vuurrood, stuurt mij nog een berichtje na "Goed dat jij hem van de fax gehaald hebt, stel je voor...."
Maar goed, die pagina zwierf dus rond om Stroeks aantekeningen op rond te delen![]()
Ach Stroek, je collega's zijn vast wel erger gewend van je
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
De echte boodschappen worden morgen gehaald, voor de hele week. Ik haal alleen wat ik denk tekort te komen voor die tijd.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:15 schreef wonderer het volgende:
Heheh. Wij moeten ook hoognodig boodschappen doen.
Ik verwacht eigenlijk van wel... De club waar ze terechtkomt heeft als afdeling niet echt een goede naam binnen ons bedrijf....quote:Op woensdag 11 april 2007 18:57 schreef wonderer het volgende:
Wat een ellende. Maar wel leuk dat ze zo geliefd is. Misschien krijgt ze wel spijt
quote:Op woensdag 11 april 2007 18:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Goed, de pc van Ang3l was dus stuk. Ik had de avond ervoor de groeten gedaan aan iedereen in het H-topic namens hem. Daarop volgde daags erop een mailcorrespondentie op het werk tussen Ang3l, Stroek en mij, waarop Stroek hem wel een update zou sturen van het H-topic 's avonds, per fax.
Hij had gezegd dat het om half zes binnen zou rollen... Geen fax te zien om 5 over half. Dus ik een reminder nagestuurd, en net op dat moment begint de printer (all in one dingetje) te ratelen. Grote letters op het voorblad: "t.a.v..... " Papier van Centric, zag er uit als een normale bedrijfsmail. Toen het blad eracther:Dromer, je hebt het heel netjes en discreet verwoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Let wel, het was gelukkig de onderste, beschaafdere helft van de pagina (toch Stroek? Ik heb niet de hele fax gelezen...), maar toch...
Eerste reactie (verbaasd): Wat is dat nu? (Hij was de hele beloofde fax inmiddels vergeten, druk bezig met de afsluiting). Pakt het voorblad weg en verkleurt plots naar vuurrood, stuurt mij nog een berichtje na "Goed dat jij hem van de fax gehaald hebt, stel je voor...."
Maar goed, die pagina zwierf dus rond om Stroeks aantekeningen op rond te delen![]()
Ach Stroek, je collega's zijn vast wel erger gewend van je
en de fax zelf had ik wel direct weggegooid, maar ik had de printfunctie bovenin gebruikt dus was het complete topic geprint, en die lagen dus nu bij mijn kladpapier, want ja aantekeningen kan ik prima op achterkantjes maken
en op het papier dat vandaag dus is gaan zwerven stonden gelukkig helemaal geen foto's zelfs niet van Lolo Ferrari![]()
Nou dat had ik dus gisteren ook met een stuk geitenkaas met korianderquote:
nee hoor, ik wil best wel dwarsligger spelenquote:Op woensdag 11 april 2007 19:12 schreef DR34M3R het volgende:
Zit ik hier nu in mijn eentje dit topic vol te baggeren?
Ja en niemand geloofd mij hier natuurlijk als ik zeg dat dit ook niet helemaal representatief voor het H topic isquote:Op woensdag 11 april 2007 19:15 schreef DR34M3R het volgende:
Was wel netjes van me om het even in een spoiler-tag te plaatsen, toch? Ik vond dat dit niet zonder waarschuwing kon
Dank je. Ik was er inmiddels achter gekomen dat ik verantwoordelijk was voor 50% van de posts in dit topic na mijn thuiskomst. En dat terwijl ik nog een boodschap ben wezen halen in de tussentijd.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee hoor, ik wil best wel dwarsligger spelen![]()
Ja maar jij kan slechts een beperkt aantal uren per dag hier reageren waar anderen onbeperkt toegang hebbenquote:Op woensdag 11 april 2007 19:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dank je. Ik was er inmiddels achter gekomen dat ik verantwoordelijk was voor 50% van de posts in dit topic na mijn thuiskomst. En dat terwijl ik nog een boodschap ben wezen halen in de tussentijd.
Ik zat een topic te lezen dat de "breuk" heeft veroorzaakt tussen mij en twee forumvrienden (dat verhaal heb ik wel eens verteld hier geloof ik) en bij nuchter herlezen blijkt dat ik zelfs nog minder fout zat dan ik al dacht.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:12 schreef DR34M3R het volgende:
Zit ik hier nu in mijn eentje dit topic vol te baggeren?
In het schrijfforum een tijdje geleden? Of is dit iets anders?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zat een topic te lezen dat de "breuk" heeft veroorzaakt tussen mij en twee forumvrienden (dat verhaal heb ik wel eens verteld hier geloof ik) en bij nuchter herlezen blijkt dat ik zelfs nog minder fout zat dan ik al dacht.
Je zit me voor de gek te houden hequote:Op woensdag 11 april 2007 20:03 schreef maedel het volgende:
![]()
![]()
Het zijn écht die ranzige pagina's dus![]()
Oh, Dreamer, ik doe dat ook altijd met die puntjes...![]()
Zo erg dat het mezelf op begint te vallen...
Oeps!quote:Op woensdag 11 april 2007 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
In het weekend schijnt het 25 graden te worden.
Mij zul je niet snel in een korte broek zienquote:Op woensdag 11 april 2007 20:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oeps!
En nu? Korte broeken dan maar?
Daar is het eigenlijk nog te vroeg voor
Nee? Over die puntjes?quote:
Ik doe ook puntjes. In verhalen moet ik ze er daarna weer uitslopenquote:Op woensdag 11 april 2007 20:03 schreef maedel het volgende:
![]()
![]()
Het zijn écht die ranzige pagina's dus![]()
Oh, Dreamer, ik doe dat ook altijd met die puntjes...![]()
Zo erg dat het mezelf op begint te vallen...
En waarom niet? Volgens mij hoef jij je toch nergens voor te schamen hoor.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mij zul je niet snel in een korte broek zien.
Ik heb niet eens een korte broek.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mij zul je niet snel in een korte broek zien.
Als in dat je een druppel bent?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:19 schreef maedel het volgende:
Ik ben echt ontzettend over de emmer aan het gaan in een ambtenarentopic.
Waarom?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:19 schreef maedel het volgende:
Twee dikke witte benenquote:Op woensdag 11 april 2007 20:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En waarom niet? Volgens mij hoef jij je toch nergens voor te schamen hoor.
Omdat sommige mensen gewoon domme tokkies zijn met het iq van een pindaquote:
Dan worden ze ook nooit bruin.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Twee dikke witte benen, die blijven mooi verhuld onder goed passende lange broeken.
I hear ya.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen gewoon domme tokkies zijn met het iq van een pinda![]()
Als je nou dit weekend eens languit in de tuin gaat liggen in een korte broek, dan is dat met die witte benen zo verholpen.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Twee dikke witte benen, die blijven mooi verhuld onder goed passende lange broeken.
Dan zullen ze gedoemd zijn altijd wit te blijven... (maedel, daar zijn ze weer!)quote:Op woensdag 11 april 2007 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Shane ?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een korte broek.
Ik wil nog zo'n combat-short, en dan mjin nieuwe mouwloze hempje erop, maar dat vond BRad te ButchDan zie ik er net zo uit als die bitch in L-word. Hoe heet ze ook alweer... met dat witte hempje
Ja, diequote:
Brad draagt ook korte broeken, en die is vast nog witter en dikker dan Erik.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan zullen ze gedoemd zijn altijd wit te blijven... (maedel, daar zijn ze weer!)
En dat dik valt vast ook mee. Als ik in een korte broek durf, moet jij het zeker durven!
Hij is gekquote:Op woensdag 11 april 2007 20:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, die![]()
Maar dat mag dus niet van manlief
Daarom hou ik ook zo van hemquote:
Mja, wit is voor mij niet zo'n goed idee, ik heb een zwarte en een rooiequote:Op woensdag 11 april 2007 20:27 schreef maedel het volgende:
ik vind vrouwen in combatbroek en witte hempjes ook![]()
Zeg 't ze! Zeg 't ze!!quote:Op woensdag 11 april 2007 20:19 schreef maedel het volgende:
Hier ook stilgevallen, of daar ook Ghostwhisperer?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:39 schreef wonderer het volgende:
Hier ook...
nou moet ik de schade dan maar weer herstellenquote:Op woensdag 11 april 2007 20:41 schreef DR34M3R het volgende:
Enneh, het is je eigen schuld. Jij stuurde me ergens anders heen. Dan zie je wat er gebeurt.![]()
Fijn om te weten dat je op de achtergrond toch aanwezig bentquote:Op woensdag 11 april 2007 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er wel. Alleen een beetje... tsja... stil.
Ik verwijt niemand iets...quote:Op woensdag 11 april 2007 20:41 schreef DR34M3R het volgende:
Enneh, het is je eigen schuld. Jij stuurde me ergens anders heen. Dan zie je wat er gebeurt.![]()
Laat ik het zo zeggen, je windt om je opmerking geen doekjes, en dat zijn sommige mensen niet gewend en die zien het dan misschien als een aanval.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik verwijt niemand iets...
Kom ik echt zo over? Ik heb vandaag al twee of drie keer moeten zeggen dat ik niemand iets verweet en gewoon een opmerking maakte, en dat niemand me enige uitleg verschuldigd was...
*niets post over knuffelhomo zijn zonder bijbedoelingen enzo*quote:
Dat nr ken ik volgens mij. De tekst komt me iig vreemd bekend voor.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik luister nu weer een nummer dat ongeveer precies vertaalt hoe ik me soms voel.
Sia - Breath me
Help, I have done it again
I have been here many times before
Hurt myself again today
And the worst part is there's no one else to blame
Be my friend, hold me
Wrap me up, unfold me
I am small, and needy
Warm me up, and breathe me
Ouch I have lost myself again
Lost myself and I am nowhere to be found,
Yeah I think that I might break
Lost myself again, and I feel unsafe
Zo maak ik wel eens grappen, dat mensen omstandig hun excuses gaan maken ofoziets.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kom ik echt zo over? Ik heb vandaag al twee of drie keer moeten zeggen dat ik niemand iets verweet en gewoon een opmerking maakte, en dat niemand me enige uitleg verschuldigd was...
Ik heb vandaag een goede avond.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat nr ken ik volgens mij. De tekst komt me iig vreemd bekend voor.
Enneh, je weet het he, als je je zo voelt, zoek je ons maar op, we'll be your friend...
Yeah, dat heb ik me al vaker bedacht... ik stop niet zoveel extra bedoelingen in mijn tekst. Meestal staat er wat er staat, klaar. Mensen lijken dat niet helemaal te begrijpen, maar hoe moet ik het dan doen?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, je windt om je opmerking geen doekjes, en dat zijn sommige mensen niet gewend en die zien het dan misschien als een aanval.
Lieverd, ik was maar aan het plagen...quote:Op woensdag 11 april 2007 20:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat ken ikquote:Op woensdag 11 april 2007 20:50 schreef maedel het volgende:
[..]
Zo maak ik wel eens grappen, dat mensen omstandig hun excuses gaan maken ofoziets.
En dan een hele heisa en toestanden. En dan was het maar een grapje![]()
En dan voel ik me zo ontzetten onbegrepen.![]()
Ik voel me ook onbegrepenquote:Op woensdag 11 april 2007 20:50 schreef maedel het volgende:
[..]
Zo maak ik wel eens grappen, dat mensen omstandig hun excuses gaan maken ofoziets.
En dan een hele heisa en toestanden. En dan was het maar een grapje![]()
En dan voel ik me zo ontzetten onbegrepen.![]()
Yeah, dat dacht ik al, maar die anderen niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Lieverd, ik was maar aan het plagen...
Zij moeten zich eerder afvragen wat ze zelf moeten doen om je wél te begrijpen, en daar niet jouw probleem van makenquote:Op woensdag 11 april 2007 20:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, dat heb ik me al vaker bedacht... ik stop niet zoveel extra bedoelingen in mijn tekst. Meestal staat er wat er staat, klaar. Mensen lijken dat niet helemaal te begrijpen, maar hoe moet ik het dan doen?
Dat was me al duidelijk. Vandaar ook de woordkeuze in mijn laatste regelquote:
zal ik hem dan maar voor de dag halen voor jullie?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Lieverd, ik was maar aan het plagen...
Je leert bij!quote:Op woensdag 11 april 2007 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zij moeten zich eerder afvragen wat ze zelf moeten doen om je wél te begrijpen, en daar niet jouw probleem van maken.
Dat komt omdat veel mensen een dubbele lading zoeken in je tekst.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, dat heb ik me al vaker bedacht... ik stop niet zoveel extra bedoelingen in mijn tekst. Meestal staat er wat er staat, klaar. Mensen lijken dat niet helemaal te begrijpen, maar hoe moet ik het dan doen?
Ja, aan dat laatste werken we nog.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je leert bij!![]()
En nu op jezelf toepassen voortaan!
Waarom niet?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
*niets post over knuffelhomo zijn zonder bijbedoelingen enzo*
Ik vind Dreamer sowieso geen type dat hier ruzie komt maken.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:53 schreef wonderer het volgende:
Ik denk niet dat Dreamer en ik ooit ruzie kunnen krijgen.
Geen zin in reacties.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:53 schreef wonderer het volgende:
Ik denk niet dat Dreamer en ik ooit ruzie kunnen krijgen.
Wat is er?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:54 schreef wonderer het volgende:
Ik weet het even niet meer. Ga denk ik maar even douchen of zo.
Ik ook. Net nog een post uitgelegd die iemand als cynisch opvatte: "Ik geloof je niet, je bedoelde er wel iets cynisch mee". Ja, wat moet ik dan nog?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:53 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat komt omdat veel mensen een dubbele lading zoeken in je tekst.
Hoevaak ik niet zeg tegen mensen "ik bedoel wat ik zeg, als ik iets anders bedoel zeg ik dát wel".
De oplossing is simpel. Posten en nooit meer terugkomen.quote:
Zie bovenstaandequote:
Daarom, topic gesloten, niet gereageerd, opgelostquote:Op woensdag 11 april 2007 20:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
De oplossing is simpel. Posten en nooit meer terugkomen.
Wat zijn jullie allemaal weer lief voor me vandaag...quote:Op woensdag 11 april 2007 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind Dreamer sowieso geen type dat hier ruzie komt maken.
Op het moment dat iemand zegt "ik geloof je niet" dan is er al geen sprake meer van discussie en is het gesprek dood.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook. Net nog een post uitgelegd die iemand als cynisch opvatte: "Ik geloof je niet, je bedoelde er wel iets cynisch mee". Ja, wat moet ik dan nog?
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 11 april 2007 20:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Geloof me, als je me boos hebt, kun je echt maar beter aan de kant gaan staan. Gelukkig is daar heeeeel veel voor nodig. En idd, zolang jullie lief zijn, ben ik het ook![]()
Yeah, maar ze blijven de schuld bij mij leggen. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Niet reageren werkt ook niet want dat praten ze op msn over me...quote:Op woensdag 11 april 2007 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op het moment dat iemand zegt "ik geloof je niet" dan is er al geen sprake meer van discussie en is het gesprek dood.
Mijn vader zei dat ook ooit tegen me: "Het maakt niet meer uit wát je zegt, want ik geloof je tóch niet!"
Dus toen hield ik mijn mond maar en ben weggelopen.
In dat geval gaan maedel en ik hier lekker verderquote:Op woensdag 11 april 2007 20:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daarom, topic gesloten, niet gereageerd, opgelost
Ik bedoelde dat knuffeltopic, niet dit topic.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
In dat geval gaan maedel en ik hier lekker verder
*knuffel*en dat terwijl ik weet dat het topic nog gewoon openstaat
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:58 schreef tlepel het volgende:
Sterf allen
Ja weet je, soms snappen mensen je gewoon niet. Ze snappen gewoon niet wat je zegt. Zie eerdere opmmerking over iq's en pinda's.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:57 schreef wonderer het volgende:
En ik kan maar niet tot bepaalde mensen doordringen, dat frustreert me.
Ik begrijp wat je bedoelt, en weet net zo min wat je verder nog kan doen.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, maar ze blijven de schuld bij mij leggen. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Niet reageren werkt ook niet want dat praten ze op msn over me...
Ik kan gewoon heel slecht tegen onrecht en dat mensen iemand niet geloven. Kan me er in boeken en op tv ook zo ontzettend over opwinden.
Nou doe je het weer... Die bedoelde ik ook, mop.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat knuffeltopic, niet dit topic.
Nou, het is wel een probleem als dat gebrek aan inleving juist voor de andere problemen zorgt. Dat je denkt dat iedereen denkt en reageert zoals jij en dus ook wel dit en dat zal bedoelen.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:02 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja weet je, soms snappen mensen je gewoon niet. Ze snappen gewoon niet wat je zegt. Zie eerdere opmmerking over iq's en pinda's.
Kijk, als ik jou niet snap, bijvoorbeeld over iets waar onze belevingswerelden totaal verschillend over zijn (ik noem maar iets als een piemel ofzo), dan heb ik dat maar gewoon de accepteren. Dus, ik neem het voor waarheid aan. Want jij zegt dat het zo is (iets over jezelf).
Er zijn genoeg mensen die het niet accepteren, en dan blokkeren.
De vraag is of je daar energie in moet steken dan.
Oh. Ik wist niet dat Maedel daar ook was.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou doe je het weer... Die bedoelde ik ook, mop.
I hear ya (toevallig op dezelfde avond).quote:Op woensdag 11 april 2007 21:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, maar ze blijven de schuld bij mij leggen. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Niet reageren werkt ook niet want dat praten ze op msn over me...
Ik kan gewoon heel slecht tegen onrecht en dat mensen iemand niet geloven. Kan me er in boeken en op tv ook zo ontzettend over opwinden.
ikkuh wel! ik ben dol op knuffelenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh. Ik wist niet dat Maedel daar ook was.
Ja, zelf maar invullen hoe jij denktquote:Op woensdag 11 april 2007 21:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, het is wel een probleem als dat gebrek aan inleving juist voor de andere problemen zorgt. Dat je denkt dat iedereen denkt en reageert zoals jij en dus ook wel dit en dat zal bedoelen.
Ja, precies. En dan mij de schuld gevenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:07 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, zelf maar invullen hoe jij denkt![]()
En intussen niet luisteren![]()
Ja, iets aan die mededeling ontgaat mij ook, maar ze zal haar redenen wel hebben lijkt mequote:Op woensdag 11 april 2007 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu al aan het eten voor morgen? Wordt een grote maaltijd dan, zeker?
Ja, laten gaan dus. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, precies. En dan mij de schuld geven
Ik weet het ook niet meer hoor.
Gelukkig sta ik niet alleen, een goeie vriend staat "aan mijn kant" en is er net zo gefrustreerd over als ikzelf. Dus bij hem heb ik nog een uitlaatklep.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:11 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, laten gaan dus. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Sterker nog, ik vind het knap als je het kunt.
FYI, het kostte mij een jaar of 3, ik wil je niet opnaaien ofzo...
Oh jee, wordt dat weer zo iets als een cloitus interruptusquote:Op woensdag 11 april 2007 21:11 schreef wonderer het volgende:
Nou ja, ik ga even douchen en dan lekker weer wat gemeens verzinnen voor Arthur. Later
ja dat wordt morgen uitkijken wat we tegen wie wel en niet kunnen zeggenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:13 schreef maedel het volgende:
ik ga proberen nog iets aan mijn rsi te doen (stoppen met fokken bijvoorbeeld), en kijken hoe PSV dramatisch van het CL-toneel gaat verdwijnen.![]()
houdoe
Nee hoor. Hete kip. Dat is altijd lekkerder als dat een dag heeft gestaan.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu al aan het eten voor morgen? Wordt een grote maaltijd dan, zeker?
Nou dan moest ik morgen toch maar eens omstreeks 16.00 uur bij de poort gaan klaarstaanquote:Op woensdag 11 april 2007 21:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee hoor. Hete kip. Dat is altijd lekkerder als dat een dag heeft gestaan.
staat leuk toch ! Hij moet gewoon niet zo zeurenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:51 schreef wonderer het volgende:
http://www.xs4all.nl/~shyvven/images/maike/shane.jpg en http://www.xs4all.nl/~shyvven/images/maike/shane2.jpg (de sexy versie)
Oh ja, die broek is maat 38 dus die zit met een wasknijper achter mijn rug vast, anders zakt ie af. Vandaar dat ie er zo raar uitziet
daar is volgens mij toch iets meer voor nodigquote:Op woensdag 11 april 2007 22:09 schreef wonderer het volgende:
Sorry, het was niet de bedoeling het topic te vermoorden
of is ze nu druk om ze af te drukken en heeft daarom geen tijd om te reagerenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:25 schreef wonderer het volgende:
Iedereen is gillend weggelopen door die foto's
wat goedquote:Op donderdag 12 april 2007 10:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zojuist een 8 gehaald voor mijn mondeling Engels. En vorig jaar was dat een 7.
Alleen vind ik het verschrikkelijk om vooruitgeschreven gesprekjes te moeten doen, als dat onderdeel werd vervangen door gewoon vrijuit spreken had ik een hoger punt gehad, want ik ga altijd hakkelen van voorgeschreven Nederlandse zinnen die je naar Engels moet vertalen. Ik zeg het allemaal liever op mijn eigen manier.
Ja, waar we het uiteindelijk niet over gehad hebbenquote:Op donderdag 12 april 2007 10:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat goed![]()
Dat was toch waar je afgelopen week zo lang voor op moest blijven om een bepaald TV programma te kunnen zien en na te bespreken ?
en was je zo ad rem om dat in het einde van het gesprek nog te melden dat je hierdoor een aantal uren slaap gemist hebt ?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, waar we het uiteindelijk niet over gehad hebben.
Die vraag laat ik open voor de lesbeau's hier, die momenteel even niet aanwezig zijnquote:Op donderdag 12 april 2007 10:24 schreef da_micha_man het volgende:
Een vriendin van me is lesbisch. Daar was ik niet meteen achter gekomen toen ik haar leerde kennen (oh ja, ik ben een jongen) Maar de laatste tijd vind ik eigenlijk dat ze veel is aan het verkondigen dat ze pot is. Ze zit op dansles, en haar dansjuf heet volgens haarf: 'Anne, De Hete Dansjuf' Ook verwijzen haar nicknames op msn vaak naar het pot zijn enzo.
Op school onthouden veel mensen haar als: 'die ene pot'
Ok. Niets aan de hand. Maar af en toe vraag ik me wel eens af of ze nou echt lesbisch is.
Zou het kunnen dat dit maar tijdelijk is, vanwege die rush die ze zelf erachter zet?
Dit is trouwens de eerste keer dat ik dit topic bezoek
Ik zal nog even nieuwe verse koffie maken, dan komt Maedel wel weer hier, en kan ze zich over die kwestie buigenquote:Op donderdag 12 april 2007 10:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die vraag laat ik open voor de lesbeau's hier, die momenteel even niet aanwezig zijn.
Ik doe wel gewoon koud water.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik zal nog even nieuwe verse koffie maken, dan komt Maedel wel weer hier, en kan ze zich over die kwestie buigen
Jij ook, of gaat je voorkeur uit naar een kopje thee ?
Geen nood, Maedel is er!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:58 schreef da_micha_man het volgende:
Oh ja, als er momenteel toch niets gebeurt: drinken lesbo's wijn? of zijn er andere typische dranken?
Die vriendin van mij probeert volgens mij ook van die typische lesbo dingen aan het hart te drukken.
Laat dit ajb niet beledigend zijn, maar zou lesbischiteit (:?) ook een soort van waanbeeld kunnen zijn? Waanbeeld op de manier van: als ik weet dat ik denk dat ik lesbo ben, kan niemand iets mij maken en ben ik blij.
Ofzeau?
Ja, het hoort er denk ik wel bij in ieder geval.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:53 schreef wonderer het volgende:
Is het ook niet een 'non-verbale" manier van uit de kast komen?
quote:Op donderdag 12 april 2007 17:00 schreef Stroekie het volgende:
Is Dr34m3r nog niet terug van haar werk ??
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:51 schreef wonderer het volgende:
http://www.xs4all.nl/~shyvven/images/maike/shane.jpg en http://www.xs4all.nl/~shyvven/images/maike/shane2.jpg (de sexy versie)
En leg nu eens uit waarom Brad dit niet mooi vindt?quote:Oh ja, die broek is maat 38 dus die zit met een wasknijper achter mijn rug vast, anders zakt ie af. Vandaar dat ie er zo raar uitziet
Gewoon. Kweenie. Maar als het echt warm wordt, ga ik wel zo'n broek kopen hoor. Dan doe ik er wel een t-shirt opquote:Op donderdag 12 april 2007 17:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
is idd de mooiste van de 2
[..]
En leg nu eens uit waarom Brad dit niet mooi vindt?
Dat had ik je zo ook wel kunnen vertellen...quote:Op donderdag 12 april 2007 17:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Jawel. Maar dan ben ik niet direkt online. En zowiezo, ik moest nog even naar de winkel. En daar ga ik nu weer naartoe. Ruilen. Ultra Low Strings zitten niet lekker.
Nou ja, iets anders maar iig. Enneh, niet dat niemand die string nog durft te kopen, ik had mijn bodystocking er netjes onderaan toen ik hem paste...quote:Op donderdag 12 april 2007 17:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat had ik je zo ook wel kunnen vertellen...
Deze corrigeert mijn buikjequote:Op donderdag 12 april 2007 17:24 schreef wonderer het volgende:
Jij draagt bodystockings? Waarom?
Oh, okee. Dus binnenkort kun je hem weggooienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |