Ik verwacht eigenlijk van wel... De club waar ze terechtkomt heeft als afdeling niet echt een goede naam binnen ons bedrijf....quote:Op woensdag 11 april 2007 18:57 schreef wonderer het volgende:
Wat een ellende. Maar wel leuk dat ze zo geliefd is. Misschien krijgt ze wel spijt
quote:Op woensdag 11 april 2007 18:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Goed, de pc van Ang3l was dus stuk. Ik had de avond ervoor de groeten gedaan aan iedereen in het H-topic namens hem. Daarop volgde daags erop een mailcorrespondentie op het werk tussen Ang3l, Stroek en mij, waarop Stroek hem wel een update zou sturen van het H-topic 's avonds, per fax.
Hij had gezegd dat het om half zes binnen zou rollen... Geen fax te zien om 5 over half. Dus ik een reminder nagestuurd, en net op dat moment begint de printer (all in one dingetje) te ratelen. Grote letters op het voorblad: "t.a.v..... " Papier van Centric, zag er uit als een normale bedrijfsmail. Toen het blad eracther:Dromer, je hebt het heel netjes en discreet verwoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Let wel, het was gelukkig de onderste, beschaafdere helft van de pagina (toch Stroek? Ik heb niet de hele fax gelezen...), maar toch...
Eerste reactie (verbaasd): Wat is dat nu? (Hij was de hele beloofde fax inmiddels vergeten, druk bezig met de afsluiting). Pakt het voorblad weg en verkleurt plots naar vuurrood, stuurt mij nog een berichtje na "Goed dat jij hem van de fax gehaald hebt, stel je voor...."
Maar goed, die pagina zwierf dus rond om Stroeks aantekeningen op rond te delen![]()
Ach Stroek, je collega's zijn vast wel erger gewend van je
en de fax zelf had ik wel direct weggegooid, maar ik had de printfunctie bovenin gebruikt dus was het complete topic geprint, en die lagen dus nu bij mijn kladpapier, want ja aantekeningen kan ik prima op achterkantjes maken
en op het papier dat vandaag dus is gaan zwerven stonden gelukkig helemaal geen foto's zelfs niet van Lolo Ferrari![]()
Nou dat had ik dus gisteren ook met een stuk geitenkaas met korianderquote:
nee hoor, ik wil best wel dwarsligger spelenquote:Op woensdag 11 april 2007 19:12 schreef DR34M3R het volgende:
Zit ik hier nu in mijn eentje dit topic vol te baggeren?
Ja en niemand geloofd mij hier natuurlijk als ik zeg dat dit ook niet helemaal representatief voor het H topic isquote:Op woensdag 11 april 2007 19:15 schreef DR34M3R het volgende:
Was wel netjes van me om het even in een spoiler-tag te plaatsen, toch? Ik vond dat dit niet zonder waarschuwing kon
Dank je. Ik was er inmiddels achter gekomen dat ik verantwoordelijk was voor 50% van de posts in dit topic na mijn thuiskomst. En dat terwijl ik nog een boodschap ben wezen halen in de tussentijd.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee hoor, ik wil best wel dwarsligger spelen![]()
Ja maar jij kan slechts een beperkt aantal uren per dag hier reageren waar anderen onbeperkt toegang hebbenquote:Op woensdag 11 april 2007 19:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dank je. Ik was er inmiddels achter gekomen dat ik verantwoordelijk was voor 50% van de posts in dit topic na mijn thuiskomst. En dat terwijl ik nog een boodschap ben wezen halen in de tussentijd.
Ik zat een topic te lezen dat de "breuk" heeft veroorzaakt tussen mij en twee forumvrienden (dat verhaal heb ik wel eens verteld hier geloof ik) en bij nuchter herlezen blijkt dat ik zelfs nog minder fout zat dan ik al dacht.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:12 schreef DR34M3R het volgende:
Zit ik hier nu in mijn eentje dit topic vol te baggeren?
In het schrijfforum een tijdje geleden? Of is dit iets anders?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zat een topic te lezen dat de "breuk" heeft veroorzaakt tussen mij en twee forumvrienden (dat verhaal heb ik wel eens verteld hier geloof ik) en bij nuchter herlezen blijkt dat ik zelfs nog minder fout zat dan ik al dacht.
Je zit me voor de gek te houden hequote:Op woensdag 11 april 2007 20:03 schreef maedel het volgende:
![]()
![]()
Het zijn écht die ranzige pagina's dus![]()
Oh, Dreamer, ik doe dat ook altijd met die puntjes...![]()
Zo erg dat het mezelf op begint te vallen...
Oeps!quote:Op woensdag 11 april 2007 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
In het weekend schijnt het 25 graden te worden.
Mij zul je niet snel in een korte broek zienquote:Op woensdag 11 april 2007 20:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oeps!
En nu? Korte broeken dan maar?
Daar is het eigenlijk nog te vroeg voor
Nee? Over die puntjes?quote:
Ik doe ook puntjes. In verhalen moet ik ze er daarna weer uitslopenquote:Op woensdag 11 april 2007 20:03 schreef maedel het volgende:
![]()
![]()
Het zijn écht die ranzige pagina's dus![]()
Oh, Dreamer, ik doe dat ook altijd met die puntjes...![]()
Zo erg dat het mezelf op begint te vallen...
En waarom niet? Volgens mij hoef jij je toch nergens voor te schamen hoor.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mij zul je niet snel in een korte broek zien.
Ik heb niet eens een korte broek.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mij zul je niet snel in een korte broek zien.
Als in dat je een druppel bent?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:19 schreef maedel het volgende:
Ik ben echt ontzettend over de emmer aan het gaan in een ambtenarentopic.
Waarom?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:19 schreef maedel het volgende:
Twee dikke witte benenquote:Op woensdag 11 april 2007 20:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En waarom niet? Volgens mij hoef jij je toch nergens voor te schamen hoor.
Omdat sommige mensen gewoon domme tokkies zijn met het iq van een pindaquote:
Dan worden ze ook nooit bruin.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Twee dikke witte benen, die blijven mooi verhuld onder goed passende lange broeken.
I hear ya.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen gewoon domme tokkies zijn met het iq van een pinda![]()
Als je nou dit weekend eens languit in de tuin gaat liggen in een korte broek, dan is dat met die witte benen zo verholpen.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Twee dikke witte benen, die blijven mooi verhuld onder goed passende lange broeken.
Dan zullen ze gedoemd zijn altijd wit te blijven... (maedel, daar zijn ze weer!)quote:Op woensdag 11 april 2007 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Shane ?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een korte broek.
Ik wil nog zo'n combat-short, en dan mjin nieuwe mouwloze hempje erop, maar dat vond BRad te ButchDan zie ik er net zo uit als die bitch in L-word. Hoe heet ze ook alweer... met dat witte hempje
Ja, diequote:
Brad draagt ook korte broeken, en die is vast nog witter en dikker dan Erik.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan zullen ze gedoemd zijn altijd wit te blijven... (maedel, daar zijn ze weer!)
En dat dik valt vast ook mee. Als ik in een korte broek durf, moet jij het zeker durven!
Hij is gekquote:Op woensdag 11 april 2007 20:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, die![]()
Maar dat mag dus niet van manlief
Daarom hou ik ook zo van hemquote:
Mja, wit is voor mij niet zo'n goed idee, ik heb een zwarte en een rooiequote:Op woensdag 11 april 2007 20:27 schreef maedel het volgende:
ik vind vrouwen in combatbroek en witte hempjes ook![]()
Zeg 't ze! Zeg 't ze!!quote:Op woensdag 11 april 2007 20:19 schreef maedel het volgende:
Hier ook stilgevallen, of daar ook Ghostwhisperer?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:39 schreef wonderer het volgende:
Hier ook...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |