Dank je wel hoor, namens ons allen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:39 schreef katerwater het volgende:
lesbeaus zijn de perfecte gesprekspartners!![]()
als dat geen compliment is
Ik kan me vergissen natuurlijk, maar er zijn geen seksuele spanningen. En ze begrijpen dat mannen even hard als vrouwen lijden in een relatie. Als je over die dingen begint bij een heterovrouw, komen de mannenfrustraties snel boven.quote:Waar hebben we dit compliment aan te danken?
Ja, hij is gaafquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:38 schreef DR34M3R het volgende:
Speciaal voor maedel, ik had wat goed te maken
En als je dan ook nog eens dezelfde smaak hebt...quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:50 schreef katerwater het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen natuurlijk, maar er zijn geen seksuele spanningen. En ze begrijpen dat mannen even hard als vrouwen lijden in een relatie. Als je over die dingen begint bij een heterovrouw, komen de mannenfrustraties snel boven.
En een goeie vriendin van me is voor de vrouwtjes
Hier alles prima, met jou? Ik kan me vergissten (als is 2x op een avond wel heeeeel vreemdquote:
your servant, ma'mquote:
Kheb een deel of 8 gemist geloof ikquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hier alles prima, met jou? Ik kan me vergissten (als is 2x op een avond wel heeeeel vreemd), maar ik heb je al even niet meer gezien hier?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:12 schreef wonderer het volgende:
Ik ga even douchen (dreamer hou je mond), toedels
speciaal voor jou. welkom terug pops!quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:32 schreef Stroekie het volgende:
Zo jullie hebben er echt werk van gemaakt !!![]()
Hoe kan ik nu mijn dankbaarheid uiten ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
speciaal voor jou. welkom terug pops!
Spannend! Weet je al wat voor soort?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:14 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Kheb een deel of 8 gemist geloof ik![]()
Ja hoor hier ook alles goed, heb in de wandelgangen gehoord dat er volgende maand ringen gezocht/gekocht gaan worden, dus het wordt nog spannend allemaal![]()
Ehm nee nog niet helemaal, we gaan maar eens rustig her en der kijkenquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Spannend! Weet je al wat voor soort?
Gaaf, ben erg benieuwd waar jullie op uitkomen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:52 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ehm nee nog niet helemaal, we gaan maar eens rustig her en der kijken![]()
`quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:52 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ehm nee nog niet helemaal, we gaan maar eens rustig her en der kijken![]()
ja ik ook, ik heb ook nogal een dure smaakquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gaaf, ben erg benieuwd waar jullie op uitkomen.
Wij moeten (na twee jaar) ook nog steeds andere ringen uitzoeken, maar ja, dure smaak, andere prioriteiten enzo
Wij hebben na 7 jaar de eerste set nog niet eens uitgezochtquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gaaf, ben erg benieuwd waar jullie op uitkomen.
Wij moeten (na twee jaar) ook nog steeds andere ringen uitzoeken, maar ja, dure smaak, andere prioriteiten enzo
Het kan dus nog erger, dank je wel voor de opsteker!quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:31 schreef maedel het volgende:
[..]
Wij hebben na 7 jaar de eerste set nog niet eens uitgezocht![]()
Mijn verlovingsring is 10 keer duurder dan mijn trouwringquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:37 schreef DR34M3R het volgende:
O help. Ik had een jaar verkering en toen droeg ik de ring al die nu mijn trouwring is.
Mijn vriendschapsring was een trouwring...quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn verlovingsring is 10 keer duurder dan mijn trouwring![]()
u had geroepen ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:51 schreef DR34M3R het volgende:
En weet je wat ik nu ga doen?
Afwassen.
Of het moet zijn dat iemand het wil komen doen voor me? *lief kijk*
Mjah, mijn vrouw heeft wat problemen met het fenomeen "officiële verbindtenis" zeg maarquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het kan dus nog erger, dank je wel voor de opsteker!
Voordat jij hier bent ben ik al 10x klaar.quote:
Zo'n tastbaar symbool maakt het "echter" voor haar? Zichtbaar (ook voor anderen) en dus moeilijker te stoppen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:52 schreef maedel het volgende:
[..]
Mjah, mijn vrouw heeft wat problemen met het fenomeen "officiële verbindtenis" zeg maar![]()
Qua, minder goede ervaringen ermee enzo...
En ik krijg godsamme maar geen ring![]()
da's gewoon een kwestie van de vraag eerder stellenquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Voordat jij hier bent ben ik al 10x klaar.![]()
Nou meer van "daar ging het de vorige keer (en) ook mis".quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo'n tastbaar symbool maakt het "echter" voor haar? Zichtbaar (ook voor anderen) en dus moeilijker te stoppen?
Wat moet ze gekwetst geweest zijn de vorige keer...quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:05 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou meer van "daar ging het de vorige keer (en) ook mis".
-eigenlijk best privé allemaal wat ik hier zit te vertellen-
Maar, ringen komt er nog wel een keer van hoor, maar de bekende ceremonie niet. En daar heb ik vrede mee hoor, dat hoeft van mij echt niet. Een ring wel, dat zou ik graag hebben.
Ik ben bang, dat als ik nu vraag of je morgen de afwas komt doen, je dan ook werkelijk om 18.00 uur hier op de stoep staat....quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's gewoon een kwestie van de vraag eerder stellen![]()
volgens mij ga ik dan toch nog eerst ergens anders op de stoep staanquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben bang, dat als ik nu vraag of je morgen de afwas komt doen, je dan ook werkelijk om 18.00 uur hier op de stoep staat....
Sweet Dreams voor Maedel en vrouwquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:08 schreef maedel het volgende:
ga ik nu naar bed![]()
Want dat kan met of zonder ringen net zo goed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |