Gelukkig, dan heb ik minder concurrentiequote:
ik voorspelquote:Op woensdag 4 april 2007 23:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zeg, het wordt hier geen [HOMO], he?![]()
ja wellicht moeten we toch een wat selectiever beleid aan de deur gaan voeren, en iets van een intelligentia toets ontwikkelen, want nee het L topic is niet bedoelt om te baggerenquote:Op woensdag 4 april 2007 23:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zeg, het wordt hier geen [HOMO], he?![]()
Waarom staat hij dan in ONZquote:Op woensdag 4 april 2007 23:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja wellicht moeten we toch een wat selectiever beleid aan de deur gaan voeren, en iets van een intelligentia toets ontwikkelen, want nee het L topic is niet bedoelt om te baggeren
daarvoor moet je bij Boskalis zijn
Ja anders was het H topic zo eenzaam in ONZ als L in GC stondquote:Op donderdag 5 april 2007 00:01 schreef wonderer het volgende:
Uit solidariteit.
zal wel een hoop lurkers schelen, maar vrees dat ook reguliere posters ons dan kwijt rakenquote:Op donderdag 5 april 2007 00:07 schreef wonderer het volgende:
We kunnen het voor de gein wel eens proberen. De volgende die een nieuw lesbeau topic opent, doet dat in GCKijken wat er gebeurt.
vast wel, en soms zijn ze zelfs zo stoer dat ze hier heel hard pot durven te roepen, of nog ergerquote:Op donderdag 5 april 2007 00:10 schreef Cahir het volgende:
zitten hier zoveel (manneljke) lurkers dan
hoezo, ik lurk niet.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:10 schreef Cahir het volgende:
zitten hier zoveel (manneljke) lurkers dan
Kwestie van een paar PB'tjes sturen.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zal wel een hoop lurkers schelen, maar vrees dat ook reguliere posters ons dan kwijt raken
't Wachten is op Surveillance-Fietsquote:Op donderdag 5 april 2007 00:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vast wel, en soms zijn ze zelfs zo stoer dat ze hier heel hard pot durven te roepen, of nog erger![]()
en ik ga hier afsluiten en een paar uur op bed liggenquote:Op donderdag 5 april 2007 00:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kwestie van een paar PB'tjes sturen.
Ik ga een pizza maken, bbl.
Oh dear, someone's opened a can o' wormsquote:Op donderdag 5 april 2007 00:14 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
hoezo, ik lurk niet.
.. crap
Slaap lekkerquote:Op donderdag 5 april 2007 00:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Naja, ik ga ook maar de veren een bezoekje brengen.
Arme kinky.quote:
Die had ik toch al gehadquote:
Ja maar ze wisten al van mijn biseksualiteit dan is het toch geen coming out meer of wel?quote:Op donderdag 5 april 2007 02:19 schreef wonderer het volgende:
Huh? Je ging het aan je ouders vertellen, van Eduard... hoe ging dat?
Yeah Maedel is er weerquote:Op donderdag 5 april 2007 08:41 schreef maedel het volgende:
zoooooooooooooooooooooo
* maedel is weer in den lande![]()
Koffie anyone?![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 09:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En vertel eens, was het leuk daar op dat (w)eiland ?
dus die zorgen die je van te voren had dat het niet zulk goed weer zou gaan worden bleken onterechtquote:Op donderdag 5 april 2007 09:45 schreef maedel het volgende:
[..]
*schenkt in*
Verrekes werrum....
Ik heb het voor elkaar gekregen om de laatste dag mezelf nog eens goed te laten verfikken...![]()
Ja en ook ik heb weer blij dat ik vanaf heden dus weer terug kan vallen op de reguliere koffieronde in de ochtendquote:Op donderdag 5 april 2007 16:43 schreef wonderer het volgende:
Hoi Maedel! We hebben speciaal voor jou weinig gepost zodat je niet zoveel hoeft terug te lezen, lief he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |