Ha-ha-ha.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:53 schreef Cahir het volgende:
[..]
wat toevallighij valt onder knuffelbaar
Ik weet 't, ik weet 'tquote:Op woensdag 4 april 2007 20:53 schreef Cahir het volgende:
[..]
wat toevallighij valt onder knuffelbaar
Stwoekiequote:Op woensdag 4 april 2007 20:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe je wel voorzichting hem hem, want hij kan stuk![]()
En NanKing kan keigoed dansen.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik weet 't, ik weet 't.
Hij voelt erg lekker aan![]()
he! da's mijn taak hier!quote:
Ik heb helemaal geen tijd gehad, noch de gelegenheid, om contacten op te doen. Maarja, de werkgevers staan op zich wel een beetje in de rij, ja.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja dat jij snel aan een baan komt had ik wel gedacht, die moeten straks in de rij staan volgens mij
maar was meer benieuwd dus of dit inderdaad precies op je opleiding aansloot en of je inderdaad zulke fijne contacten op je stage had opgedaan zoals ik zodat je al voor je afstuderen daar aan de slag kunt
Ik herinner me de vingertjesquote:
Wil je een klinker kopen?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik moet nog steeds een brief schrijven aan een jongen die ik leuk vond. Maar mijn taal is op.....
Mijn taal is op.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik moet nog steeds een brief schrijven aan een jongen die ik leuk vond. Maar mijn taal is op.....
Maar dat is nu toch ook geen goede ontspanning nu je zo druk met dat verslag en de theorie die je daarin wenst te verwerken bezig bentquote:Op woensdag 4 april 2007 20:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
vond?quote:Op woensdag 4 april 2007 20:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
gezellig. met z'n 3tjes...quote:Op woensdag 4 april 2007 20:57 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dan knuffelen we toch gewooon samen 14.gif.
Tot Morgen Dromerquote:Op woensdag 4 april 2007 21:07 schreef DR34M3R het volgende:
Nou dames, en iedereen die daar dus niet onder valt:
tot morgen weer en droom fijn.
hugs and kisses
't Is al lang geleden da'k 'm gezien heb, en ik zou 'm weer 'ns willen zien, om erachter te komen of ik iets voor 'm voel. De keer da'k 'm zag was ik niet heel erg helder.quote:
Trustequote:Op woensdag 4 april 2007 21:07 schreef DR34M3R het volgende:
Nou dames, en iedereen die daar dus niet onder valt:
tot morgen weer en droom fijn.
hugs and kisses
Tuulkquote:Op woensdag 4 april 2007 21:11 schreef DR34M3R het volgende:
En Nanny, neem jij de knuffeltaak over van mij tot ik weer terugben?
Dat was wel de planning. Intussen hang ik nog ff rond op de achtergrond blijkbaar..quote:Op woensdag 4 april 2007 21:18 schreef wonderer het volgende:
Bye dromer als je weggaat.
en nog steeds is het plusje blauwquote:Op woensdag 4 april 2007 21:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat was wel de planning. Intussen hang ik nog ff rond op de achtergrond blijkbaar..
bij jouw dus niet de taal maar de woorden op ?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:35 schreef wonderer het volgende:
Ik weet niks te zeggen.
vreemd ideequote:Op woensdag 4 april 2007 21:46 schreef wonderer het volgende:
Ja, zoiets. Vond het ook een mooie zin van Vanitas trouwens.
Er ligt intussen al een inch sneeuw.
ja global confusion is een betere termquote:Op woensdag 4 april 2007 21:48 schreef wonderer het volgende:
Yeah. Te idioot voor woorden. Wat nou global warming
Hč ja, jij weet ook wel echt hoe je mensen lekker moet maken om weer te reagerenquote:Op woensdag 4 april 2007 22:23 schreef wonderer het volgende:
Zal ik meedoen? Ik ben samenvattingen aan het schrijven voor de nieuwe bundel verhalen van Arthur, best leuk om te doenTijdens het schrijven daarvan kom je al weer op nieuwe ideeen.
ja hoe staat het daar meequote:Op woensdag 4 april 2007 22:28 schreef wonderer het volgende:
Ja, sorry, da's het enige waar ik de laatste tijd nog over kan pratenIk ben zo opgewonden dat ik het eindelijk bijna op kan sturen...
Ik heb nog steeds de twee uitgevers in gedachten als twee maanden geleden. Ik wacht dus alleen nog op wat commentaar van deze en gene en dan ga ik het uitprinten en zelf nog een keer lezen, en dan kan hoofdstuk 1 op de post en het hele manuscript gemaild worden.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja hoe staat het daar mee
heeft er zich op het imprint front nog wat ontwikkeld ?
Iedereen in het HOMO/Lesbeau topic moet er tien kopen, dan schiet het vast wel opquote:Op woensdag 4 april 2007 22:29 schreef Cahir het volgende:
Zou wel gaaf zijn als het een betseller word![]()
en dan direct ook een beetje lobby werk verrichten zodat het ook op de lijst met boeken voor het eindexamen komtquote:Op woensdag 4 april 2007 22:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Iedereen in het HOMO/Lesbeau topic moet er tien kopen, dan schiet het vast wel op![]()
Yeah, ik zou het wel tof vinden als een of twee mensen een boekverslag schrijven en dat op scholieren.com zetten of zo.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan direct ook een beetje lobby werk verrichten zodat het ook op de lijst met boeken voor het eindexamen komt![]()
dan moeten we toch nog even aardig doen tegen Cahirquote:Op woensdag 4 april 2007 22:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, ik zou het wel tof vinden als een of twee mensen een boekverslag schrijven en dat op scholieren.com zetten of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |