quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:36 schreef wonderer het volgende:
En wat zeggen de kaarten? *nieuwgierig afwacht*
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:35 schreef DR34M3R het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmmmm. Erik, wat je ook van plan bent, wijzig je plannen maar.
Voor als je het niet wilt weten, heb ik het maar in een spoiler-tag gezet.Of ik ben nog niet zo goed in het trekken van kaarten voor een ander, óf mijn intuïtie zuigt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Ja, inderdaadquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:41 schreef DR34M3R het volgende:
Die opmerking was vast op mijn fipo...
Wist ik. Vandaar dat ik het nog eens expliciet vermeldequote:
Je hebt me doorquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:06 schreef wonderer het volgende:
Je wil gewoon dat het in je AT staat he? Geef maar toe
die was eerst stadten, en toen kwam hij om 20.00 uur thuis en was Internet stukquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:52 schreef wonderer het volgende:
Waarom is Stroekie trouwens niet online?
Nou ja zegquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:57 schreef DR34M3R het volgende:
Die is Eindhoven leegkopen
Erik alweer naar het Frisofeest ?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:26 schreef DR34M3R het volgende:
Die is zich douchen, die gaat vanavond uit![]()
nou ja uistel is niet altijd afstel hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:58 schreef wonderer het volgende:
Welkom terug, ik heb je gemist!
Geef het maar toe... je kunt ons gewoon niet missenquote:Op zondag 1 april 2007 17:30 schreef maedel het volgende:
tvp vanaf gc![]()
Erg he, strak blauwe lucht, 27 graden, dik vet all inclusive resort, en Maedel zit in een internetcafe
![]()
Nou, doei
wat gaaf voor je jullie !!!!!!quote:Op zondag 1 april 2007 20:48 schreef Sitethief het volgende:
Zooooooo
Dat was een MEGA geslaagd feest gistern, meer dan 200 man , 350 cash flow in als bijkomend extraatje, we hebben Level-z op de kaart gezet
Welneet, jullie zijn vast nog n et zo liefquote:Op zondag 1 april 2007 22:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vanwaar die bescheidenheid?
je bent toch niet bang van ons geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |