quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een andere betekenis voor die afkorting..
Vertel!
nou ja lang genoeg uit gesteld, ik ga gewoon de proef op de som nemenquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oei, als ik dan zometeen van de spanning maar kan slapen![]()
Heeft die ene huisgenoot niet wat anders spul?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:25 schreef Sitethief het volgende:
Zijn er nog levenden?
Ik raak zowat verslaafd aan paracethamol en ibuprofen.
Wiet heeft niet zoveel effect op mij, trouwens, ik heb ontzettende keelpijn, dus erg veel schiet ik er niet mee opquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heeft die ene huisgenoot niet wat anders spul?
Ik ga volgende maand meedoen met een schrijfmarathon, elke dag 750 woorden. Dat wordt een fantasy. Daarna ga ik verder met deel twee.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:57 schreef Sitethief het volgende:
Zolang Arthur maar niet burgerlijk wordt.
Is dit trouwens het complete verhaal, ik bedoel ga je nu een nieuw project beginnen of blijf je nog ff bij Arthur hangen (los van het feit dat je een uitgeverij zoekt)
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ga volgende maand meedoen met een schrijfmarathon, elke dag 750 woorden. Dat wordt een fantasy. Daarna ga ik verder met deel twee.
Yup, ik heb genoten.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:28 schreef BabblingBrook het volgende:
Die film 300. Iemand al gezien?
zet liters vers sinaasappelsap, cranberrysap, kamillethee, rooibosthee, en heet water en whisky klaar om een warme grog te makenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:30 schreef Sitethief het volgende:
Ik voel me nog steeds niet lekker,. Stem is ook weg aan het gaan, damnit morgen moet ik fit zijn...............
Watte?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zet liters vers sinaasappelsap, cranberrysap, kamillethee, rooibosthee, en heet water en whisky klaar om een warme grog te maken
Ja prachtig. Visueel echt geweldig, en als je van bloedpsetters en afhaksels houdt kom je ook aan je trekken.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:28 schreef BabblingBrook het volgende:
Yep, toffe film maar je moet niet voor het verhaal gaanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:28 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik doe mee aan de prijsvraag op de FP, om ze te winnen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:28 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik zei misschien.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:49 schreef DR34M3R het volgende:
Hi there!
ff kijken, waar is sebas'uitleg?
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:12 schreef DR34M3R het volgende:
nee wacht, ik weet het. topic vol potten natuurlijk
Nee hoor, voordat het zo ver komt.... Maar ik ben wel bang dat je me hier maandag niet ziet.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:46 schreef wonderer het volgende:
Je hoeft toch niet in het weekend te werken nu?
Die is Eindhoven leegkopenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:52 schreef wonderer het volgende:
Waarom is Stroekie trouwens niet online?
ja he.... die blonde lokken van me zijn maar geverfd hoorquote:
Nou, hij moet online komenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee hoor, voordat het zo ver komt.... Maar ik ben wel bang dat je me hier maandag niet ziet.
[..]
Die is Eindhoven leegkopen
o ja? en waarom dan wel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |