Dan moet je maar vroeger opstaan, dan heb je daar geen last vanquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
rondom het Evoluon was toch in mijn ogen sprake van een kleine hoosbui![]()
en ja ik weet het, ik ben zo'n zoete jongen dat ik gemaakt ben van suiker, dus smelt bij de minste druppels![]()
Inderdaad. Zolang het daarbij blijft. En zolang ik daarna weer opwarm. En zolang ik niet voor één uur school doorweekt ben geraakt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja precies. Zo erg is dat toch niet?
Dat had ik ook gedaanquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan moet je maar vroeger opstaan, dan heb je daar geen last van![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:42 schreef DR34M3R het volgende:
Mannen blijven watjes....
quote:
Ik heb wel veel gedroomd ja... maar gewoon het standaard rare spul, niks bijzonders. Ziekenhuis dat half instortte en ik met een ziek jongetje op zoek ging naar zijn behandelend arts, de musical-acteur Jeroen Phaff, die een rode fleecetrui met ritsen aanhad en zich nogal depri voelde omdat hij het jongetje niet kon helpen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:25 schreef DR34M3R het volgende:
Vertel eens, iedereen een fijne dag gehad na een nacht vol fijne dromen?
Suiker smelt niet van water, suiker lost opquote:Op donderdag 29 maart 2007 17:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
rondom het Evoluon was toch in mijn ogen sprake van een kleine hoosbui![]()
en ja ik weet het, ik ben zo'n zoete jongen dat ik gemaakt ben van suiker, dus smelt bij de minste druppels![]()
Nou da's een geruststellende gedachtequote:Op donderdag 29 maart 2007 17:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Suiker smelt niet van water, suiker lost op
Je hebt het maar druk 's nachts....quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb wel veel gedroomd ja... maar gewoon het standaard rare spul, niks bijzonders. Ziekenhuis dat half instortte en ik met een ziek jongetje op zoek ging naar zijn behandelend arts, de musical-acteur Jeroen Phaff, die een rode fleecetrui met ritsen aanhad en zich nogal depri voelde omdat hij het jongetje niet kon helpen.
En ik zat in een vliegtuig dat een noodlanding moest maken op de snelweg en die stomme auto's gingen niet opzij.
De manier van afslanken!! Nu baal ik dat ook ik niet van suiker ben...quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou da's een geruststellende gedachte![]()
en gelukkig duurt het dan nog wel een poosje voor ik volledig ben opgelost![]()
Mhm. Ik was ook vrij moe toen de wekker ging en we lagen er juist zo vroeg in.quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:07 schreef soapie het volgende:
[..]
Je hebt het maar druk 's nachts....
Vet lost niet op in waterquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
De manier van afslanken!! Nu baal ik dat ook ik niet van suiker ben...
Nee, maar water verdrijft vet welquote:
Altijd. Al weet ik niet wat ik moet verwachten na jequote:Op donderdag 29 maart 2007 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb vandaag een foto gemaakt van mezelf. Zien?
Eckart. Wieso?quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:56 schreef DR34M3R het volgende:
mooi gedaan hoor!
Zeg, ik was aan het vergelijken in je fobo, en zag dat je vwo doet in E, Mag ik vragen welke school?
Ik heb ook VWO gedaan in E. Maar ik zat op het van Maerlant.quote:
Je zat me niet uit te lachen hč?quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:07 schreef wonderer het volgende:
Wheheh.
Misschien kun je hem nog ooit gebruikenquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:30 schreef wonderer het volgende:
Ik zie het al helemaal op een pagina staan, met veel wit erbij
ja lijkt me heerlijk om die gave te hebben om kort van stof te kunnen zijnquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Korte dialogen kunnen zo geweldig zijn.
Dan is je dat bij deze geluktquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:38 schreef wonderer het volgende:
Yeah. Ik ben er alleen niet zo goed in
ik prop er altijd wat achter. Een gedachte of een actie of zo. Alleen dialoog lukt me bijna nooit (en dit is natuurlijk valsspelenquote:
sinds wanneer zit jij om woorden verlegen ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:12 schreef Sebasser het volgende:
tvp
Volgens mij heb jij een andere betekenis voor die afkorting..quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:12 schreef Sebasser het volgende:
tvp
fijne avond nogquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:13 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ben er zo weer weg van. Tot morgen (wat later dan anders)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |