prioriteiten stroek, prioriteiten....quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij ga ik dan toch nog eerst ergens anders op de stoep staan![]()
Pijnlijk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:05 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou meer van "daar ging het de vorige keer (en) ook mis".
-eigenlijk best privé allemaal wat ik hier zit te vertellen-
Maar, ringen komt er nog wel een keer van hoor, maar de bekende ceremonie niet. En daar heb ik vrede mee hoor, dat hoeft van mij echt niet. Een ring wel, dat zou ik graag hebben.
Nee helemaal foutquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
prioriteiten stroek, prioriteiten....![]()
In dat soort gevallen zeg ik altijd: "Afwas? Die staat er morgen nog wel, maar of wij er dan nog zijn is de vraag."quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:17 schreef DR34M3R het volgende:
Over prioriteiten gesproken... Die afwas....
Maar ik wil hier niks missen![]()
Erik, geloof me, dat stopt een keer. Wat niet weg neemt dat het nu ontzettend lastig is.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, het is een beetje zo dat ik weer eens een van die periodes heb dat ik slecht slaap. En 's nachts verlang ik naar de dag, maar overdag droom ik weg (zie de subtiele woordspeling 'dag te dromen' > dagdromen.
*LOL*quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee helemaal fout
gewoon bij Asembléon op de stoep gaan staan wachten totdat jij de poort komt uitwandelen![]()
tuurlijk nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*LOL*
dan ben ik al 2 uur weg....
Kun je lang wachten...
In dat geval ga ik een tijdje bij je staan wachten.quote:
Jep.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk niet
en ik moest om 18.00 uur dus daar staan, dus ja dan moet ik omstreeks 16.00 a 16.30 uur op de Run zijn toch ?
Ja, verplichtingen van school, van voldoen aan verwachtingen (mijn eigen en die van anderen), het vooruit móeten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:22 schreef DR34M3R het volgende:
het opvallen was me duidelijk, de verplichtingen niet.
Wat voor verplichtingen bedoel je dan?
De verwachtingen die mensen om je heen van je hebben? Of dingen waarvan je zelf vindt dat je het op een bepaalde manier moet volbrengen?
dan is het aan ons de taak om te trachten je daar weer zo spoedig mogelijk uit te halenquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Great ik verval weer in mijn emotionele dieptepunten.
Een verstandig mens. Ze heeft gelijk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, verplichtingen van school, van voldoen aan verwachtingen (mijn eigen en die van anderen), het vooruit móeten.
Ik ben blij dat ik die gesprekken weer heb met een vertrouwenspersoon, wantzeheeft me ingeprent dat ik af en toe echt bijna hardop moet zeggen dat ik een waardevol mens ben, dat ik ertoe doe. Dat mijn zijn in de wereld en mijn omgeving niet iets inwisselbaars of verwaarloosbaars is.
Ik snap niet hoe je dat kunt denken. En ik kan me best veel inleven in mensen, maar dit ontglipt me echt...quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..] Dat mijn zijn in de wereld en mijn omgeving niet iets inwisselbaars of verwaarloosbaars is.
Ik heb soms het gevoel dat niemand me zal missen als ik niet aanwezig ben. Dat ze zonder mij net zo makkelijk vrolijk kunnen zijn, dus dat eht niet uitmaakt of ik er ben, of iemand anders, of helemaal niemand.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je dat kunt denken. En ik kan me best veel inleven in mensen, maar dit ontglipt me echt...
Bekijk het eens van de andere kant. Het zou zomaar kunnen dat mensen vrollijk zijn omdat ze jou kennen. En jou op de achtergrond altijd aanwezig weten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb soms het gevoel dat niemand me zal missen als ik niet aanwezig ben. Dat ze zonder mij net zo makkelijk vrolijk kunnen zijn, dus dat eht niet uitmaakt of ik er ben, of iemand anders, of helemaal niemand.
Eigenlijk gewoon dat mijn bestaan geen effect heeft op het leven van anderen. Soms voel ik me zo (en die momenten zijn niet tof).
If anything heeft je leven toch invloed op jezelf?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb soms het gevoel dat niemand me zal missen als ik niet aanwezig ben. Dat ze zonder mij net zo makkelijk vrolijk kunnen zijn, dus dat eht niet uitmaakt of ik er ben, of iemand anders, of helemaal niemand.
Eigenlijk gewoon dat mijn bestaan geen effect heeft op het leven van anderen. Soms voel ik me zo (en die momenten zijn niet tof).
maar jij doet er HIER voor MIJ in elk geval wel toequote:Op dinsdag 10 april 2007 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
tot morgen zonnestraaltjequote:Op dinsdag 10 april 2007 21:33 schreef DR34M3R het volgende:
Damn. Hoe spijtig ook. Ik moet echt gaan nu.
Ik had zo graag nog wat meer gepraat hier nu...
dag mensen
Op de valreep nog dan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien leef ik te veel voor anderen, en cijfer ik mezelf daardoor weg.
Tot later, dromertje.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:33 schreef DR34M3R het volgende:
Damn. Hoe spijtig ook. Ik moet echt gaan nu.
Ik had zo graag nog wat meer gepraat hier nu...
dag mensen
Dat moet je dus ook niet doen. In jouw leven ben jij het belangrijkst. Egoisme is een groot goed, het alternatief is seroxatquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien leef ik te veel voor anderen, en cijfer ik mezelf daardoor weg.
Ja, die zijn er. Ik voel me ook niet altijd zo. Het komt en gaat.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Op de valreep nog dan.
Erik, zijn er dingen die je doet, die je van jezelf en anderen nu moet, waar je ook echt plezier aan kunt beleven?
bewaar die nu tot morgenvroegquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:36 schreef DR34M3R het volgende:
dag lieve erik.
Ik zal wat zonnestraaltjes naar je toesturen vannacht
Wees niet bang, ik heb er genoeg.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bewaar die nu tot morgenvroeg
als je ze vannacht al stuurt eet Klaas Vaak ze op de maan vast allemaal op
doorbrakquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:15 schreef Sitethief het volgende:
Van de 8 kleinkinderen van Beatrix is er welgeteld eentje mannelijk.
Die Oranjes grossieren in vrouwen.
Alleen Beatrix doorbrook die 'vloek' eventjes.
Maar we hebben Friso toch alquote:Op woensdag 11 april 2007 00:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
doorbrakWel een leuke.
Wel irritant, nou is de kans dat een prinsenkind een nicht is een stuk kleiner.
wel ja, wrijf het er nog even extra inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |