nou moet ik de schade dan maar weer herstellenquote:Op woensdag 11 april 2007 20:41 schreef DR34M3R het volgende:
Enneh, het is je eigen schuld. Jij stuurde me ergens anders heen. Dan zie je wat er gebeurt.![]()
Fijn om te weten dat je op de achtergrond toch aanwezig bentquote:Op woensdag 11 april 2007 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er wel. Alleen een beetje... tsja... stil.
Ik verwijt niemand iets...quote:Op woensdag 11 april 2007 20:41 schreef DR34M3R het volgende:
Enneh, het is je eigen schuld. Jij stuurde me ergens anders heen. Dan zie je wat er gebeurt.![]()
Laat ik het zo zeggen, je windt om je opmerking geen doekjes, en dat zijn sommige mensen niet gewend en die zien het dan misschien als een aanval.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik verwijt niemand iets...
Kom ik echt zo over? Ik heb vandaag al twee of drie keer moeten zeggen dat ik niemand iets verweet en gewoon een opmerking maakte, en dat niemand me enige uitleg verschuldigd was...
*niets post over knuffelhomo zijn zonder bijbedoelingen enzo*quote:
Dat nr ken ik volgens mij. De tekst komt me iig vreemd bekend voor.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik luister nu weer een nummer dat ongeveer precies vertaalt hoe ik me soms voel.
Sia - Breath me
Help, I have done it again
I have been here many times before
Hurt myself again today
And the worst part is there's no one else to blame
Be my friend, hold me
Wrap me up, unfold me
I am small, and needy
Warm me up, and breathe me
Ouch I have lost myself again
Lost myself and I am nowhere to be found,
Yeah I think that I might break
Lost myself again, and I feel unsafe
Zo maak ik wel eens grappen, dat mensen omstandig hun excuses gaan maken ofoziets.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kom ik echt zo over? Ik heb vandaag al twee of drie keer moeten zeggen dat ik niemand iets verweet en gewoon een opmerking maakte, en dat niemand me enige uitleg verschuldigd was...
Ik heb vandaag een goede avond.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat nr ken ik volgens mij. De tekst komt me iig vreemd bekend voor.
Enneh, je weet het he, als je je zo voelt, zoek je ons maar op, we'll be your friend...
Yeah, dat heb ik me al vaker bedacht... ik stop niet zoveel extra bedoelingen in mijn tekst. Meestal staat er wat er staat, klaar. Mensen lijken dat niet helemaal te begrijpen, maar hoe moet ik het dan doen?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, je windt om je opmerking geen doekjes, en dat zijn sommige mensen niet gewend en die zien het dan misschien als een aanval.
Lieverd, ik was maar aan het plagen...quote:Op woensdag 11 april 2007 20:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat ken ikquote:Op woensdag 11 april 2007 20:50 schreef maedel het volgende:
[..]
Zo maak ik wel eens grappen, dat mensen omstandig hun excuses gaan maken ofoziets.
En dan een hele heisa en toestanden. En dan was het maar een grapje![]()
En dan voel ik me zo ontzetten onbegrepen.![]()
Ik voel me ook onbegrepenquote:Op woensdag 11 april 2007 20:50 schreef maedel het volgende:
[..]
Zo maak ik wel eens grappen, dat mensen omstandig hun excuses gaan maken ofoziets.
En dan een hele heisa en toestanden. En dan was het maar een grapje![]()
En dan voel ik me zo ontzetten onbegrepen.![]()
Yeah, dat dacht ik al, maar die anderen niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Lieverd, ik was maar aan het plagen...
Zij moeten zich eerder afvragen wat ze zelf moeten doen om je wél te begrijpen, en daar niet jouw probleem van makenquote:Op woensdag 11 april 2007 20:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, dat heb ik me al vaker bedacht... ik stop niet zoveel extra bedoelingen in mijn tekst. Meestal staat er wat er staat, klaar. Mensen lijken dat niet helemaal te begrijpen, maar hoe moet ik het dan doen?
Dat was me al duidelijk. Vandaar ook de woordkeuze in mijn laatste regelquote:
zal ik hem dan maar voor de dag halen voor jullie?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Lieverd, ik was maar aan het plagen...
Je leert bij!quote:Op woensdag 11 april 2007 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zij moeten zich eerder afvragen wat ze zelf moeten doen om je wél te begrijpen, en daar niet jouw probleem van maken.
Dat komt omdat veel mensen een dubbele lading zoeken in je tekst.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, dat heb ik me al vaker bedacht... ik stop niet zoveel extra bedoelingen in mijn tekst. Meestal staat er wat er staat, klaar. Mensen lijken dat niet helemaal te begrijpen, maar hoe moet ik het dan doen?
Ja, aan dat laatste werken we nog.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je leert bij!![]()
En nu op jezelf toepassen voortaan!
Waarom niet?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
*niets post over knuffelhomo zijn zonder bijbedoelingen enzo*
Ik vind Dreamer sowieso geen type dat hier ruzie komt maken.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:53 schreef wonderer het volgende:
Ik denk niet dat Dreamer en ik ooit ruzie kunnen krijgen.
Geen zin in reacties.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:53 schreef wonderer het volgende:
Ik denk niet dat Dreamer en ik ooit ruzie kunnen krijgen.
Wat is er?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:54 schreef wonderer het volgende:
Ik weet het even niet meer. Ga denk ik maar even douchen of zo.
Ik ook. Net nog een post uitgelegd die iemand als cynisch opvatte: "Ik geloof je niet, je bedoelde er wel iets cynisch mee". Ja, wat moet ik dan nog?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:53 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat komt omdat veel mensen een dubbele lading zoeken in je tekst.
Hoevaak ik niet zeg tegen mensen "ik bedoel wat ik zeg, als ik iets anders bedoel zeg ik dát wel".
De oplossing is simpel. Posten en nooit meer terugkomen.quote:
Zie bovenstaandequote:
Daarom, topic gesloten, niet gereageerd, opgelostquote:Op woensdag 11 april 2007 20:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
De oplossing is simpel. Posten en nooit meer terugkomen.
Wat zijn jullie allemaal weer lief voor me vandaag...quote:Op woensdag 11 april 2007 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind Dreamer sowieso geen type dat hier ruzie komt maken.
Op het moment dat iemand zegt "ik geloof je niet" dan is er al geen sprake meer van discussie en is het gesprek dood.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook. Net nog een post uitgelegd die iemand als cynisch opvatte: "Ik geloof je niet, je bedoelde er wel iets cynisch mee". Ja, wat moet ik dan nog?
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 11 april 2007 20:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Geloof me, als je me boos hebt, kun je echt maar beter aan de kant gaan staan. Gelukkig is daar heeeeel veel voor nodig. En idd, zolang jullie lief zijn, ben ik het ook![]()
Yeah, maar ze blijven de schuld bij mij leggen. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Niet reageren werkt ook niet want dat praten ze op msn over me...quote:Op woensdag 11 april 2007 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op het moment dat iemand zegt "ik geloof je niet" dan is er al geen sprake meer van discussie en is het gesprek dood.
Mijn vader zei dat ook ooit tegen me: "Het maakt niet meer uit wát je zegt, want ik geloof je tóch niet!"
Dus toen hield ik mijn mond maar en ben weggelopen.
In dat geval gaan maedel en ik hier lekker verderquote:Op woensdag 11 april 2007 20:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daarom, topic gesloten, niet gereageerd, opgelost
Ik bedoelde dat knuffeltopic, niet dit topic.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
In dat geval gaan maedel en ik hier lekker verder
*knuffel*en dat terwijl ik weet dat het topic nog gewoon openstaat
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:58 schreef tlepel het volgende:
Sterf allen
Ja weet je, soms snappen mensen je gewoon niet. Ze snappen gewoon niet wat je zegt. Zie eerdere opmmerking over iq's en pinda's.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:57 schreef wonderer het volgende:
En ik kan maar niet tot bepaalde mensen doordringen, dat frustreert me.
Ik begrijp wat je bedoelt, en weet net zo min wat je verder nog kan doen.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, maar ze blijven de schuld bij mij leggen. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Niet reageren werkt ook niet want dat praten ze op msn over me...
Ik kan gewoon heel slecht tegen onrecht en dat mensen iemand niet geloven. Kan me er in boeken en op tv ook zo ontzettend over opwinden.
Nou doe je het weer... Die bedoelde ik ook, mop.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat knuffeltopic, niet dit topic.
Nou, het is wel een probleem als dat gebrek aan inleving juist voor de andere problemen zorgt. Dat je denkt dat iedereen denkt en reageert zoals jij en dus ook wel dit en dat zal bedoelen.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:02 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja weet je, soms snappen mensen je gewoon niet. Ze snappen gewoon niet wat je zegt. Zie eerdere opmmerking over iq's en pinda's.
Kijk, als ik jou niet snap, bijvoorbeeld over iets waar onze belevingswerelden totaal verschillend over zijn (ik noem maar iets als een piemel ofzo), dan heb ik dat maar gewoon de accepteren. Dus, ik neem het voor waarheid aan. Want jij zegt dat het zo is (iets over jezelf).
Er zijn genoeg mensen die het niet accepteren, en dan blokkeren.
De vraag is of je daar energie in moet steken dan.
Oh. Ik wist niet dat Maedel daar ook was.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou doe je het weer... Die bedoelde ik ook, mop.
I hear ya (toevallig op dezelfde avond).quote:Op woensdag 11 april 2007 21:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, maar ze blijven de schuld bij mij leggen. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Niet reageren werkt ook niet want dat praten ze op msn over me...
Ik kan gewoon heel slecht tegen onrecht en dat mensen iemand niet geloven. Kan me er in boeken en op tv ook zo ontzettend over opwinden.
ikkuh wel! ik ben dol op knuffelenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh. Ik wist niet dat Maedel daar ook was.
Ja, zelf maar invullen hoe jij denktquote:Op woensdag 11 april 2007 21:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, het is wel een probleem als dat gebrek aan inleving juist voor de andere problemen zorgt. Dat je denkt dat iedereen denkt en reageert zoals jij en dus ook wel dit en dat zal bedoelen.
Ja, precies. En dan mij de schuld gevenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:07 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, zelf maar invullen hoe jij denkt![]()
En intussen niet luisteren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |