Ja, iets aan die mededeling ontgaat mij ook, maar ze zal haar redenen wel hebben lijkt mequote:Op woensdag 11 april 2007 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu al aan het eten voor morgen? Wordt een grote maaltijd dan, zeker?
Ja, laten gaan dus. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, precies. En dan mij de schuld geven
Ik weet het ook niet meer hoor.
Gelukkig sta ik niet alleen, een goeie vriend staat "aan mijn kant" en is er net zo gefrustreerd over als ikzelf. Dus bij hem heb ik nog een uitlaatklep.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:11 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, laten gaan dus. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Sterker nog, ik vind het knap als je het kunt.
FYI, het kostte mij een jaar of 3, ik wil je niet opnaaien ofzo...
Oh jee, wordt dat weer zo iets als een cloitus interruptusquote:Op woensdag 11 april 2007 21:11 schreef wonderer het volgende:
Nou ja, ik ga even douchen en dan lekker weer wat gemeens verzinnen voor Arthur. Later
ja dat wordt morgen uitkijken wat we tegen wie wel en niet kunnen zeggenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:13 schreef maedel het volgende:
ik ga proberen nog iets aan mijn rsi te doen (stoppen met fokken bijvoorbeeld), en kijken hoe PSV dramatisch van het CL-toneel gaat verdwijnen.![]()
houdoe
Nee hoor. Hete kip. Dat is altijd lekkerder als dat een dag heeft gestaan.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu al aan het eten voor morgen? Wordt een grote maaltijd dan, zeker?
Nou dan moest ik morgen toch maar eens omstreeks 16.00 uur bij de poort gaan klaarstaanquote:Op woensdag 11 april 2007 21:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee hoor. Hete kip. Dat is altijd lekkerder als dat een dag heeft gestaan.
staat leuk toch ! Hij moet gewoon niet zo zeurenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:51 schreef wonderer het volgende:
http://www.xs4all.nl/~shyvven/images/maike/shane.jpg en http://www.xs4all.nl/~shyvven/images/maike/shane2.jpg (de sexy versie)
Oh ja, die broek is maat 38 dus die zit met een wasknijper achter mijn rug vast, anders zakt ie af. Vandaar dat ie er zo raar uitziet
daar is volgens mij toch iets meer voor nodigquote:Op woensdag 11 april 2007 22:09 schreef wonderer het volgende:
Sorry, het was niet de bedoeling het topic te vermoorden
of is ze nu druk om ze af te drukken en heeft daarom geen tijd om te reagerenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:25 schreef wonderer het volgende:
Iedereen is gillend weggelopen door die foto's
wat goedquote:Op donderdag 12 april 2007 10:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zojuist een 8 gehaald voor mijn mondeling Engels. En vorig jaar was dat een 7.
Alleen vind ik het verschrikkelijk om vooruitgeschreven gesprekjes te moeten doen, als dat onderdeel werd vervangen door gewoon vrijuit spreken had ik een hoger punt gehad, want ik ga altijd hakkelen van voorgeschreven Nederlandse zinnen die je naar Engels moet vertalen. Ik zeg het allemaal liever op mijn eigen manier.
Ja, waar we het uiteindelijk niet over gehad hebbenquote:Op donderdag 12 april 2007 10:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat goed![]()
Dat was toch waar je afgelopen week zo lang voor op moest blijven om een bepaald TV programma te kunnen zien en na te bespreken ?
en was je zo ad rem om dat in het einde van het gesprek nog te melden dat je hierdoor een aantal uren slaap gemist hebt ?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, waar we het uiteindelijk niet over gehad hebben.
Die vraag laat ik open voor de lesbeau's hier, die momenteel even niet aanwezig zijnquote:Op donderdag 12 april 2007 10:24 schreef da_micha_man het volgende:
Een vriendin van me is lesbisch. Daar was ik niet meteen achter gekomen toen ik haar leerde kennen (oh ja, ik ben een jongen) Maar de laatste tijd vind ik eigenlijk dat ze veel is aan het verkondigen dat ze pot is. Ze zit op dansles, en haar dansjuf heet volgens haarf: 'Anne, De Hete Dansjuf' Ook verwijzen haar nicknames op msn vaak naar het pot zijn enzo.
Op school onthouden veel mensen haar als: 'die ene pot'
Ok. Niets aan de hand. Maar af en toe vraag ik me wel eens af of ze nou echt lesbisch is.
Zou het kunnen dat dit maar tijdelijk is, vanwege die rush die ze zelf erachter zet?
Dit is trouwens de eerste keer dat ik dit topic bezoek
Ik zal nog even nieuwe verse koffie maken, dan komt Maedel wel weer hier, en kan ze zich over die kwestie buigenquote:Op donderdag 12 april 2007 10:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die vraag laat ik open voor de lesbeau's hier, die momenteel even niet aanwezig zijn.
Ik doe wel gewoon koud water.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik zal nog even nieuwe verse koffie maken, dan komt Maedel wel weer hier, en kan ze zich over die kwestie buigen
Jij ook, of gaat je voorkeur uit naar een kopje thee ?
Geen nood, Maedel is er!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:58 schreef da_micha_man het volgende:
Oh ja, als er momenteel toch niets gebeurt: drinken lesbo's wijn? of zijn er andere typische dranken?
Die vriendin van mij probeert volgens mij ook van die typische lesbo dingen aan het hart te drukken.
Laat dit ajb niet beledigend zijn, maar zou lesbischiteit (:?) ook een soort van waanbeeld kunnen zijn? Waanbeeld op de manier van: als ik weet dat ik denk dat ik lesbo ben, kan niemand iets mij maken en ben ik blij.
Ofzeau?
Ja, het hoort er denk ik wel bij in ieder geval.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:53 schreef wonderer het volgende:
Is het ook niet een 'non-verbale" manier van uit de kast komen?
quote:Op donderdag 12 april 2007 17:00 schreef Stroekie het volgende:
Is Dr34m3r nog niet terug van haar werk ??
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:51 schreef wonderer het volgende:
http://www.xs4all.nl/~shyvven/images/maike/shane.jpg en http://www.xs4all.nl/~shyvven/images/maike/shane2.jpg (de sexy versie)
En leg nu eens uit waarom Brad dit niet mooi vindt?quote:Oh ja, die broek is maat 38 dus die zit met een wasknijper achter mijn rug vast, anders zakt ie af. Vandaar dat ie er zo raar uitziet
Gewoon. Kweenie. Maar als het echt warm wordt, ga ik wel zo'n broek kopen hoor. Dan doe ik er wel een t-shirt opquote:Op donderdag 12 april 2007 17:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
is idd de mooiste van de 2
[..]
En leg nu eens uit waarom Brad dit niet mooi vindt?
Dat had ik je zo ook wel kunnen vertellen...quote:Op donderdag 12 april 2007 17:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Jawel. Maar dan ben ik niet direkt online. En zowiezo, ik moest nog even naar de winkel. En daar ga ik nu weer naartoe. Ruilen. Ultra Low Strings zitten niet lekker.
Nou ja, iets anders maar iig. Enneh, niet dat niemand die string nog durft te kopen, ik had mijn bodystocking er netjes onderaan toen ik hem paste...quote:Op donderdag 12 april 2007 17:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat had ik je zo ook wel kunnen vertellen...
Deze corrigeert mijn buikjequote:Op donderdag 12 april 2007 17:24 schreef wonderer het volgende:
Jij draagt bodystockings? Waarom?
Oh, okee. Dus binnenkort kun je hem weggooienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |