in theorie zou het dus nog kunnenquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
in feite zou Ajax, PSV en AZ alle wedstrijden moeten verliezen en Twente alles moeten winnen
quote:Goover met zijn maaltijdpoll
Zo hadden we iedere dag lol
Wij mochten de keuze maken wat hij at
Terwijl niemand er iets aan had!
Vegetarische maaltijden waren niet zijn ding
dus de keuzes waren gering
quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:31 schreef Teije het volgende:
[..]
Bekijk het positief, je hebt in iedergeval een beetje afwisseling![]()
quote:Met dank aan ReMcOrE voor zijn topic-pagina
Nu hebben we ruimte voor dit gedicht ja!
Ikke niet geloof ik. Of gister een stukkie bij 't wokrestaurant misschien..quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:52 schreef MichielPH het volgende:
Zijn er meer mensen die geen enkel kippenei hebben gegeten dit weekend?
*Check.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:52 schreef MichielPH het volgende:
Ik wel!quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:52 schreef MichielPH het volgende:
*meldtquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:52 schreef MichielPH het volgende:
Ruik je vanzelf welquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:56 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik wel!
Ook chocolade-eieren gezochtMijn moeder had er 27 verstopt.. en nog steeds liggen er nog ergens 4 in de huiskamer!! We kunnen ze niet vinden!! En m'n moeder weet 't ook niet meer
chocolade eieren ruik je niet, je ziet alleen de grote vlekken als ze smeltenquote:
Heeft iemand anders ze niet toevallig gevondenquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:56 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik wel!
Ook chocolade-eieren gezochtMijn moeder had er 27 verstopt.. en nog steeds liggen er nog ergens 4 in de huiskamer!! We kunnen ze niet vinden!! En m'n moeder weet 't ook niet meer
Haha, nee! We hebben met z'n allen gezocht en dus niet alles gevonden! Anders had ik het wel geweten!quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft iemand anders ze niet toevallig gevonden
Het was de paashaas, De paashaas had te weinig eieren bij zich.. dus heeft de jouwe gestolenquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:08 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Haha, nee! We hebben met z'n allen gezocht en dus niet alles gevonden! Anders had ik het wel geweten!
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het was de paashaas, De paashaas had te weinig eieren bij zich.. dus heeft de jouwe gestolen![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:55 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Lees je dat nu pas![]()
Hebben Pieter en ik gemaakt
Graag gedaanquote:
hier schijnt wel de zon. het gebouw waar ik in werk heeft een weg er recht voor en als een auto dan rechtsaf slaat (voor mij dan dus linksaf) dan wordt de zon in het raam geweerkaatst en recht in mijn ogen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:17 schreef Twanstra het volgende:
Weer lekker aan het werk![]()
NOT! (wel mooi, dat het weer hier nu slecht is) Zit je tenminste niet de hele dag naar die zon die "buiten" is te kijken![]()
hierzo ook. Ik ga zometeen denk ik ff pauze houden, ff wat benodigdheden halen, zoals tandpasta.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:27 schreef ReMcOrE het volgende:
de zon schijnt hier ook lekker, maar niet hinderlijk naar binnen, we vernemen alleen de warmte
ook al zitten wij op stage, dan doen we vaak nog niksquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:38 schreef Quoi het volgende:
Ik heb een schop achter mn hol nodig. Doe nl. al de hele dag niksss.....! (dagje thuiswerken, je kent het wel)
RUILEN ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:38 schreef Quoi het volgende:
Ik heb een schop achter mn hol nodig. Doe nl. al de hele dag niksss.....! (dagje thuiswerken, je kent het wel)
daarom heet het toch ook stage lopen en niet stage werkenquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ook al zitten wij op stage, dan doen we vaak nog niks![]()
stage zittenquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daarom heet het toch ook stage lopen en niet stage werken
ja, dat is tegenwoordig meer van toepassingquote:
Maar dit is de voorbereiding op onze loopbaan, geen werkbaan..quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daarom heet het toch ook stage lopen en niet stage werken
scherpquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:49 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Maar dit is de voorbereiding op onze loopbaan, geen werkbaan..![]()
Als mn werk later ook zo is spring ik voor de trein.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:49 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Maar dit is de voorbereiding op onze loopbaan, geen werkbaan..![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:51 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Als mn werk later ook zo is spring ik voor de trein.
druk met aanwezig zijn bedoel je?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:58 schreef Houniet het volgende:
weekend was meesterlijknu weer druk aanwezig
niets doenquote:
nog wat gescoord dan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
niets doen
jong, er waren mooie vrouwen in de Matrixx zaterdag
nee, de muziek was te goedquote:
je moet dat setje van Zentiments hebben, die is veel beterquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:03 schreef Houniet het volgende:
trouwens, vanmiddag weer hardlopen. heb een set van Showtek uit het Hardstyle topic gehaald, ben benieuwd
heb kippeneieren verkochtquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:52 schreef MichielPH het volgende:
Hoeveel kippen heb je ondertussen alquote:
Ik ga zo maar eens vragen wat ik kan gaan doen, ik begin me te vervelenquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:14 schreef ReMcOrE het volgende:
het is wel rustig hier vandaag, terwijl er toch weinig mensen druk bezig zijn (gok ik)
ik vond het al zo rustigquote:
hehe neej, ik heb net uit beleefdheid maar ff koffie/water gehaaldquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
guess who's back
is Damzkieee ff koffie halen?![]()
je hebt echt niks meer te doen, iets voor school ofzo?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:17 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens vragen wat ik kan gaan doen, ik begin me te vervelen
over wat voor eieren hebben we het eigenlijkquote:
neem een witte wijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:17 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens vragen wat ik kan gaan doen, ik begin me te vervelen
Niet die eieren die jij bedoeldquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
over wat voor eieren hebben we het eigenlijk
Nah, het was meer een test. *eens kijken hoe lang ik hier kan zitten niksen tot iemand zegt wat ik kan gaan doen*quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je hebt echt niks meer te doen, iets voor school ofzo?
Betersssssss. Heb je t ook gehad of valt t mee?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nah, het was meer een test. *eens kijken hoe lang ik hier kan zitten niksen tot iemand zegt wat ik kan gaan doen*
Lang dus, héél lang.
Nog maar 7 dagen trouwensch![]()
Ik ben wel blij dat ik terug ga naar een uurtje of 10 college in de week ipv 45 uur stagequote:Op dinsdag 10 april 2007 13:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Betersssssss. Heb je t ook gehad of valt t mee?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:34 schreef Casual-T het volgende:
Heerlijk, MSN op je mobiel ehhh hard aan de slag vandaag..![]()
Wil ik ook wel weerquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat ik terug ga naar een uurtje of 10 college in de week ipv 45 uur stage![]()
Heerlijk, lekker vaak uitslapen en ik het zonnetje zittenquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
Heerlijk, lekker vaak uitslapen en ik het zonnetje zitten![]()
![]()
Voor de tentamens bovenop Nemo gaan leren![]()
Miss Scofield wellicht?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:42 schreef Goover het volgende:
[..]
Wie gaat er dan onze spelling verbeteren?
Het Nemo is iets in Amsterdamquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:45 schreef Bootje84 het volgende:
wie is nemo?
HET Nemoquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:45 schreef Bootje84 het volgende:
wie is nemo?
Microsoft Lien?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:45 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ondanks je ingebouwde spellingscontrole Lien (aka Microsoft Lien) zullen we je missen![]()
Ik ga niet bovenop íemand zitten lerenquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:45 schreef Bootje84 het volgende:
wie is nemo?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:47 schreef lienelien het volgende:
- Morgen half uurtje eerder naar huis omdat ik naar het theater in Utrecht ga,
quote:- Donderdagochtend college
- Vrijdag gewoon de hele dag stage
- Maandagochtend college
- Woensdag midden op de dag college
- Donderdag van 10u25 t/m 14u45 college (dus hele dag geen stage denk ik)
quote:- Vrijdag neem ik vrij ('s ochtends officieel college, maar ik ga donderdag naar een concert en daarna de stad in dus lekker uitslapen en vooral géén stage!)
quote:Dus eigenlijk nog maar enkele luttele uurtjes stage
nou idd, ik ook wel. tenminste dames op schoolquote:
alles komt goedquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:49 schreef Goover het volgende:
Donderdag ben ik bij het zelfde concert trouwens, maar vrijdag gewoon stage...
Ohhja? Woensdag ga ik naar The Rakesquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:49 schreef Goover het volgende:
Donderdag ben ik bij het zelfde concert trouwens, maar vrijdag gewoon stage...
naisssssquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
nou idd, ik ook wel. tenminste dames op school
Moet je dan geen entree betalen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:57 schreef lienelien het volgende:
http://www.e-nemo.nl/?id=5&s=74&d=312
Hier woon ik naast (zie link+foto) en dat is in de zomer heerlijk om op te zitten zonnen/lezen/leren![]()
Voor het dak niet neequote:Op dinsdag 10 april 2007 13:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Moet je dan geen entree betalen?
Ben dr ook een keer geweest met school, zijn mooi weg gesneakt door een of andere vage uitgang de stad in![]()
Ik ga hierna een opleiding zoeken waar veel mensen zitten eind 20 begin 30... Ra ra ra !quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
nou idd, ik ook wel. tenminste dames op school
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:02 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik ga hierna een opleiding zoeken waar veel mensen zitten eind 20 begin 30... Ra ra ra !
The Rakes ga ik niet heen, Maximo Park welquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ohhja? Woensdag ga ik naar The Rakes![]()
![]()
Ik kan die van Showtek vinden in 't hardstyle topic, maar die niet, of staat die er ook tussen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je moet dat setje van Zentiments hebben, die is veel beter
Maxïmo Parkquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:04 schreef Goover het volgende:
[..]
The Rakes ga ik niet heen, Maximo Park wel.
Te gek, lekker uit de wind. Mooi bruin bakkenquote:
Secretaresse?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:02 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik ga hierna een opleiding zoeken waar veel mensen zitten eind 20 begin 30... Ra ra ra !
quote:
jongens kappenquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:10 schreef Bootje84 het volgende:
ik dacht dat nemo de nickname van dr vriendje was ofzo..
leek me al lastig leren...
quote:
Oefening baart kunst!quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:15 schreef Goover het volgende:
[..]
Nemo als nickname. En dan OP hem gaan leren
Rare fantasieen heb je boot!
Kan je het tempo niet bij houden?quote:
dat heb je goed voor elkaarquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:47 schreef lienelien het volgende:
- Morgen half uurtje eerder naar huis omdat ik naar het theater in Utrecht ga,
- Donderdagochtend college
- Vrijdag gewoon de hele dag stage
- Maandagochtend college
- Woensdag midden op de dag college
- Donderdag van 10u25 t/m 14u45 college (dus hele dag geen stage denk ik)
- Vrijdag neem ik vrij ('s ochtends officieel college, maar ik ga donderdag naar een concert en daarna de stad in dus lekker uitslapen en vooral géén stage!)
Dus eigenlijk nog maar enkele luttele uurtjes stage
ik heb wel een linkje voor jequote:Op dinsdag 10 april 2007 14:04 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ik kan die van Showtek vinden in 't hardstyle topic, maar die niet, of staat die er ook tussen?
![]()
quote:
gast, je moet eens weten...quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:15 schreef Goover het volgende:
[..]
Nemo als nickname. En dan OP hem gaan leren
Rare fantasieen heb je boot!
wie?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:25 schreef Sok41 het volgende:
Ze is ze is van mij oe la la la..
~ is beter
onee hequote:
Doe Maarquote:
Doe Maar?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:25 schreef Sok41 het volgende:
~ is beter
ik wel een beetjequote:Op dinsdag 10 april 2007 14:30 schreef lienelien het volgende:
Iemand hier goed met photoshop soms?
Ik kan wel wat alleen dan thuis, kan moeilijk hier gaan photosoupen..quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:30 schreef lienelien het volgende:
Iemand hier goed met photoshop soms?
ik ben druk aanwezigquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:33 schreef francis997 het volgende:
het is hierzo rustig vandaag. Is iedereen druk bezig ofzo?
Hij playt ze hier alsof het niks is hoorquote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
moet je dat linkje van Zentiments nog hebben?
hij playt hier niets, hoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hij playt ze hier alsof het niks is hoor![]()
Jawelquote:
Oke, hoorquote:
Hou je bek gvdquote:
quote:
Mooi. Ik heb een plaatje van een Delftsblauw tegeltje, en daar wil ik andere tekst in hebben. En dat gaat niet echt met paint ofzoquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:33 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik kan wel wat alleen dan thuis, kan moeilijk hier gaan photosoupen..
Jij past beter bij, beter bij, beter bij, beter bij mijquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:25 schreef Sok41 het volgende:
~ is beter
Ik ben een scriptie aan het schrijven over het aspect schrijfdidactiek in het taalvaardigheidsonderwijs!quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:33 schreef francis997 het volgende:
het is hierzo rustig vandaag. Is iedereen druk bezig ofzo?
Tim Immersquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:37 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Jij past beter bij, beter bij, beter bij, beter bij mij
Want ik ben liever dan, liever dan, liever dan, liever dan hij
Toch nog best vaak in m'n liever gedaan. Ben ik nu slecht?
k ben je bitch nietquote:
u heeft een PMquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
[afbeelding]
jaja, kunnen we nog ef lekker stuiterennet als zaterdag
zoiets had ik ook in gedachtenquote:
maandje of 4 geleden oidquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:42 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Doe maar hard-to-get..
Wanneer heb je voor het laatst een vriend gehad?
hoeveel heb je er gehad dan?quote:
quote:
Beidequote:
Of die van lienelien, die is mooi rechtquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:46 schreef Goover het volgende:
[..]
Kan je die ook maken met: "Come closer, it's shorter than you think" ? *kijkt met puppyogen*
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:45 schreef lienelien het volgende:
[afbeelding]
Dit tegeltje, en dan met deze tekst:
De mooiste tijd van je leven vergooi je met renderen.
![]()
Nee man! Ook Doe Maar! en met de vrienden van mastel live uitgevoerd doorquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nu wordt het interessant, vertel... [afbeelding]
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/eerste100.htmquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:52 schreef Damzkieee het volgende:
Remcore, heb je een blik smileys opengetrokken?
nee, een website smilleysquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:52 schreef Damzkieee het volgende:
Remcore, heb je een blik smileys opengetrokken?
Zoo de tering, 4x een wat langerequote:Op dinsdag 10 april 2007 14:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
1x 9 maanden
1x 1 jaar+wat dagen
1x 7 maanden
1x 3 maanden (dat was niet echt zo'n succes)
Nu de rest, kom maar opquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
1x 9 maanden
1x 1 jaar+wat dagen
1x 7 maanden
1x 3 maanden (dat was niet echt zo'n succes)
Nahh, alleen die eerste 2 zijn best langquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zoo de tering, 4x een wat langere! Mijn langste ''relatie'' was 1 a 1,5 maand
![]()
Lieverd, in de verleden tijd krijg je nóóit dt achter een werkwoordquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:55 schreef Goover het volgende:
[..]
Nu de rest, kom maar op
1. een jaar
2. 4 weken, werdt niets
3. 5 weken, werdt niets
4. 3 weken, werdt niets
7 maanden vind ik ook geen kattenpisquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:55 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nahh, alleen die eerste 2 zijn best lang![]()
Pardon >!??quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[afbeelding]
en Sok denkt alleen maar aan: [afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:56 schreef lienelien het volgende:
[..]
Lieverd, in de verleden tijd krijg je nóóit dt achter een werkwoord![]()
tjsah, soms ben je spontaan verliefdquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
7 maanden vind ik ook geen kattenpis![]()
Zo denk ik ookquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:57 schreef Sok41 het volgende:
En zoals ik eerder zij, ik heb iemand maar geen relatie nog of wat dus ik geniet nog lekker.. So what ? ben maar 1 keer jong hoor tzal wel gaan
Je doet net alsof je je aangevallen voelt...quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:57 schreef Sok41 het volgende:
En zoals ik eerder zij, ik heb iemand maar geen relatie nog of wat dus ik geniet nog lekker.. So what ? ben maar 1 keer jong hoor tzal wel gaan
Heb ik nog geen last van gehadquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
tjsah, soms ben je spontaan verliefd![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:57 schreef Sok41 het volgende:
Bovendien als ik aan de vriendin ga krijg ik pak slaag van mn maten..
wippe, ontbijte, pleitequote:Op dinsdag 10 april 2007 14:58 schreef Damzkieee het volgende:
Stekk'n en vertrekk'n
* ReMcOrE heeft niet zoveel:quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:55 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nahh, alleen die eerste 2 zijn best lang![]()
quote:
en dat wasquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Kan je misschien mijn verzoekje nog even uitvoeren?![]()
![]()
Is namelijk een afscheidscadeautje voor mn stagebegeleiders![]()
Neej, maar klinkt leuker zoquote:
Zal ik je dan eens laten schrikken...quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zoo de tering, 4x een wat langere! Mijn langste ''relatie'' was 1 a 1,5 maand
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:03 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Zal ik je dan eens laten schrikken...
Zaterdag heb ik vijf jaar verkering!!
![]()
Daarvoor nog een vriendje voor 5 maanden en daarvoor allemaal losse mannetjes, niet spectaculair genoeg om bij te houden hoelang![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:03 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
![]()
Daarvoor nog een vriendje voor 5 maanden en daarvoor allemaal losse mannetjes, niet spectaculair genoeg om bij te houden hoelang![]()
Nee hij moet andersquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en nu lienelien, laten afdrukken op canvas?
Is dara een golfbaan dan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:06 schreef Freshthinking het volgende:
Gheghe, voor de Amsterdammer onder ons: Ik heb een freelance klusje gekregen. Mag in juni (betaald uiteraard) golfen in het Vondelpark, om daar vervolgens een reportage over te schrijven
ikke heeft volgende week vrijdag 2 jaar en 5 maand met de freundinquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:03 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
![]()
Thanks!!quote:
Gaat hard dusquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ikke heeft volgende week vrijdag 2 jaar en 5 maand met de freundin![]()
@ lienelien: leuk idee![]()
Nee, wordt tijdens het 'urban golf' toernooi omgetoverd tot een 18 holes golfbaanquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:07 schreef lienelien het volgende:
[..]
Is dara een golfbaan dan?![]()
Ik ga tijdens de familiedag een golfclinic doen
Welke watch? Tekst hoef ik niet te wetenquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:07 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Thanks!!
We gaan een weekend naar Antwerpen![]()
Heb een heel mooi horloge gekocht met tekst erin gegraveerd!
Golfclinics zijn leuk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:07 schreef lienelien het volgende:
[..]
Is dara een golfbaan dan?![]()
Ik ga tijdens de familiedag een golfclinic doen
ik zat ook ff te kijken vanquote:
Niet zo gek, hoorquote:
Met echte golfballen??quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:08 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Nee, wordt tijdens het 'urban golf' toernooi omgetoverd tot een 18 holes golfbaan
Hahahaquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:08 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Welke watch? Tekst hoef ik niet te weten..
Ja, ik doe meequote:
Doe maar Calvin Kleinquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:11 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
HahahaEentje van Calvin Kleijn geloof ik.. Geen idee welke precies
Ik heb gewoon de mooiste uitgekozen! Hij ligt nu nog bij de juwelier!
Tekst is niet zo bijzonder, H&H 5 jaar.
Kost 1.50 euro per letterafzetters!!
zoals ik al zei, leuk ideequote:Op dinsdag 10 april 2007 15:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
Niet zo gek, hoor
We monteren hier met Final Cut Pro. Als je daar mee bezig bent moet je de comp af en toe laten denken wat 'ie nou eigenlijk gedaan heeft, dat heet renderen, en in die tijd kan je zelf niets doen. (sorry voor de jip en janneke taal)
Toen zei stagebegeleider nr.1 eens: 'Ja, we zouden eigenlijk hier zo'n tegeltje moeten hebben met 'de mooiste tijd van je leven vergooi je met renderen'. Dus dat leek me een leuk afscheidscadeautje!![]()
als je San Marco gePWND hebt, dan hoor ik het welquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:12 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ja, ik doe meeSamen met tig bekende Nederlanders.. Zal wel weer het standaard rijtje zijn met: Gullit, Van Basten, Cruijff etc. etc.
Kleinquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:11 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
HahahaEentje van Calvin Kleijn geloof ik.. Geen idee welke precies
Ik heb gewoon de mooiste uitgekozen! Hij ligt nu nog bij de juwelier!
Tekst is niet zo bijzonder, H&H 5 jaar.
Kost 1.50 euro per letterafzetters!!
Hahaha, alleen mijn naam is toch niet leuk?quote:
Gewoon op t glas beginnen en doorgaan naar onderenquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:14 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hahaha, alleen mijn naam is toch niet leuk?
En bovendien is er ook niet echt veel ruimte op een plaatje van een horloge, denk je wel?!![]()
Niet zo kieskeurig hoor!quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja maar dan mijn tegeltje en een ouderwets lettertype![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Doe maar Calvin Klein..
Idd, dat je dat pikt
Ben niet zo van de merkenquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
Klein![]()
¤1,50 per letter?![]()
Wat een onzin, graveren is zo simpel om te doen![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja maar dan mijn tegeltje en een ouderwets lettertype![]()
Hahaha, moooooiiii!quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gewoon op t glas beginnen en doorgaan naar onderen![]()
heb nu de 'beveiliging' al gekraakt, zodat je de plaatjes op kan slaan zonder dat je in hoef te loggen of je moet registrerenquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:15 schreef Goover het volgende:
[..]
Niet zo kieskeurig hoor!
Deze zijn btw niet gefotosoept... maar komen van http://elmer.tv
boefjequote:Op dinsdag 10 april 2007 15:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb nu de 'beveiliging' al gekraakt, zodat je de plaatjes op kan slaan zonder dat je in hoef te loggen of je moet registreren
men gaat naar de eigenschappen van het plaatje, kopieert het adres en plakt deze in de adresbalk van een nieuw venster... men drukt op Enter en men krijgt vanzelf de mogelijkheid om op te slaanquote:
Als je de tekst hebt ingevuld, kun je toch ook gewoon rechtermuisknop 'afbeelding opslaan als..' kiezen??!quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb nu de 'beveiliging' al gekraakt, zodat je de plaatjes op kan slaan zonder dat je in hoef te loggen of je moet registreren
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:21 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Als je de tekst hebt ingevuld, kun je toch ook gewoon rechtermuisknop 'afbeelding opslaan als..' kiezen!
LOLquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:21 schreef ReMcOrE het volgende:
http://elmer.tv/ViewQuote.aspx?QuoteKey=8686
@ miss-scofield: dan heb je volgens mij een kleiner formaat
Nu pas? Ik zit al een uur na de klok te kijken. en ik moet tot half 6.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:21 schreef Damzkieee het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik heb er alweer genoeg vanNog een uurtje
Tuurlijk wel, is toch mooi voor mannen van 21quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je hebt toch niet deze Calvin Klein gekocht?
Vooruit, jij wintquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:24 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, is toch mooi voor mannen van 21
Jij niet dan ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:29 schreef Damzkieee het volgende:
Hij blijft bezig he.
en nog steeds heeft lienelien haar tegeltje nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:29 schreef Damzkieee het volgende:
Hij blijft bezig he.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en nog steeds heeft lienelien haar tegeltje niet
Ik maak het zo wel ff....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik maak het zo wel ff....gohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
wat voor lettertype had je graag gewild dan?quote:
Script MT Bold lijkt me wel watquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat voor lettertype had je graag gewild dan?een ouderwetse, dat weet ik, maar heb je ook een naam? (via Word ofzo)
Ik zal er eens 1tje knutselen thuis !@quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en nog steeds heeft lienelien haar tegeltje niet
Oh ja, als jij die golfclinic hebt gehad, kun je vast héél goed golfen. Gaan we samen een keer een baan lopenquote:
oja?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:42 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Oh ja, als jij die golfclinic hebt gehad, kun je vast héél goed golfen. Gaan we samen een keer een baan lopen![]()
ik beslis ook niets voor je. stel het alleen voorquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:44 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op mensen die dingen voor mij beslissen
Waarom verbaast me dat niksquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:44 schreef lienelien het volgende:
[..]
hij wil gewoon een date met jequote:Op dinsdag 10 april 2007 15:44 schreef lienelien het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:45 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
ik beslis ook niets voor je. stel het alleen voor
Ziet er niet uit als een voorstelquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:42 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Oh ja, als jij die golfclinic hebt gehad, kun je vast héél goed golfen. Gaan we samen een keer een baan lopen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |